ویزای همراه کشور لهستان

کشور لهستان به عنوان یک کشور اروپایی در قلب اروپای شرقی شناخته می شود و یک کشور ایده آل ، ارزان و مناسب برای زندگی می باشد . به همین دلیل افراد زیادی از کشورهای جهان تصمیم به مهاجرت به لهستان می گیرند و مانند بسیاری از کشورهای مهم اروپایی برای ورود اتباع سایر کشورها به کشور لهستان قوانین خاصی وجود دارد ، بنابراین اولین شرط برای ورود قانونی به  این کشور ، دارا بودن ویزا می باشد و برای اخذ ویزای لهستان باید دلایل کافی برای اثبات این موضوع را داشت که توانمندی های لازم را برای بازگشت به کشور خود پس از اتمام مدت سفر دارد . یکی از موضوعات مهمی که هر فرد جهت سفر به کشور مقصد دارد ، بردن همراه می باشد که در این مقاله قصد داریم به طور کامل به شرح ویزای همراه کشور لهستان بپردازیم .

توصیه شرکت آتیه آفرینان ایرانیان برای اقامت و تابعیت در لهستان ، مشاوره از مشاوران آتیه آفرینان ایرانیان و مطالعه مقاله ” اقامت در لهستان ” است .

ویزای همراه کشور لهستان شرایط ویزای همراه کشور لهستان

فردی مجاز به کسب اجازه اقامت موقت برای اعضای خانواده می باشد می تواند برای همسر (ازدواج باید تحت قانون لهستان تایید شود)، کودکان خردسال (به عنوان مثال آن هایی که زیر ۱۸ سال سن دارند) نه تنها کودکان خود بلکه کودکان و یا دیگر کودکان که به سرپرستی گرفته شده اند و اختیار آنها تحت والدین (به عنوان مثال یک کودک از ازدواج قبلی) پذیرفته است ، جهت مهاجرت به لهستان از طریق ویزای همراه اقدام کند .

در صورتی که یک فرد خارجی در لهستان بدون پدر یا سرپرستی با وضعیت پناهنده یا سرپرستی فرعی در لهستان بماند، والدین، پدربزرگ و مادربزرگ و یا دیگر بزرگسالان که مسئولیت کودک در قانون لهستان را بر عهده دارند (به عنوان مثال محافظان قانونی) نیز به عنوان اعضای خانواده وی در نظر گرفته می شوند. اعضای خانواده یک فرد خارجی ساکن در لهستان حق دارند با کسب اجازه اقامت موقت، تنها در صورتی که افراد خارجی که در کشور لهستان زندگی می کنند اجازه اقامت موقت بدهند:

  • کارت آبی اتحادیه اروپا (مجوز کار برای کارگران ماهر بالا)
  • اجازه اقامت موقت صادر شده برای هدف انجام تحقیقات علمی
  • اجازه اقامت موقت برای مدت حداقل ۲ سال،( آخرین مجوز اقامت برای اقامت کم تر از یک سال)
  • اجازه اقامت موقت یا اجازه اقامت طولانی مدت اتحادیه اروپا

یک فرد خارجی ساکن در لهستان طبق ویزا حق ندارد به سادگی با خانواده خود متحد شود زیرا فقط او حق قانونی برای ماندن در لهستان دارد. اعضای خانواده یک فرد خارجی که در لهستان اقامت دارند می توانند تحت مقررات عمومی برای ویزای لهستانی درخواست دهند.

شما می توانید برای مهاجرت به لهستان مقاله ای تحت عنوان ” مهاجرت به لهستان ” را مطالعه فرمایید .

لازم به ذکر است که افرادی که مهاجرت به لهستان از طریق سرمایه گذاری را انتخاب کرده اند ، شانس بیشتری برای اخذ اقامت برای همسر و فرزندان کمتر از 18 سال خود دارند به طوری که در سرمایه گذاری های نقدی شرایطی فراهم شده است که فرد می تواند همزمان با درخواست اقامت برای خود، برای همسر و فرزند خود نیز درخواست ویزای همراه کشور لهستان کند. همچنین اگر فردی در کشور لهستان در یک کسب و کار مشغول باشد به مدت 1 سال اول نمی تواند برای همراه خود درخواست ویزا دهد و باید حداقل 12 ماه و یک دوره تمدید از ویزای وی گذشته باشد تا چنین شرایطی به طور دقیق فراهم شود.

ویزای همراه کشور لهستان

ویزای همراه کشور لهستان

فردی که به عنوان همراه وارد این کشور می شود باید به مدت 6 ماه در این کشور بدون کار سپری کند و بعد از گذشت 6 ماه شرایطی فراهم می شود تا فرد بتواند وارد شغل مورد نظر خود شود اما فرزند وی هیچ مشکلی در زمینه تحصیل نخواهد داشت. گردش مالی در این مسیر از اهمیت بالایی برخوردار می باشد و نیاز است که افراد از نظر مالی در وضعیت خوبی باشند. در صورتی که همسر و یا فرزند از بیماری خاصی رنج می برند باید تعیین شود که در کشور لهستان شرایط برای درمان وی و دسترسی به داروی مورد نیاز وی فراهم شده است یا خیر. طبق بررسی های اخیر مهاجرت به لهستان از طریق ویزای همراه پس از گذشت یک دوره 3 ساله می تواند منجر به درخواست اقامت دائم لهستان شود .

ویزای همراه کشور لهستان مدارک مورد نیاز جهت اخذ ویزای همراه کشور لهستان

مدارک مورد نیاز جهت اخذ ویزای همراه کشور لهستان عبارتند از :

  • فرد باید اقامت موقت در کشور لهستان حداقل به مدت 2 سال داشته باشد و یا داشتن اقامت دائم و یا کارت آبی اتحادیه اروپا می تواند منجر به دریافت ویزای برای اعضای خانواده شود .
  • ارائه پاسپورت معتبر فرد متقاضی ویزای همراه لهستان
  • ارائه گواهی تولد فرزندان جهت اخذ ویزای همراه لهستان
  • ارائه سند ازدواج زوجین جهت اخذ ویزای همراه لهستان
  • عکس متقاضیان دریافت ویزای همراه لهستان
  • تکمیل فرم مربوط به درخواست ویزای برای هر یک از اعضای خانواده
  • ارائه گواهی وضعیت مالی فرد مقیم لهستان
  • ارائه مدارک محل سکونت فرد در کشور لهستان
  • پرداخت هزینه درخواست ویزای همراه لهستان

در مقاله ای تحت عنوان ” تحصیل در لهستان ” به طور مفصل درباره شرایط تحصیل در لهستان توضیح دادیم .

 

گروه آتیه آفرینان ایرانیان – مجری و ارائه دهنده بهترین خدمات و مشاوره های تحصیلی در اروپا

به این نوشته رای بدهید
مقالات مشابه
تحصیل پزشکی در لهستان تحصیل پزشکی در لهستان

تحصیل پزشکی در لهستان و شرایط پذیرش در دانشگاه های پزشکی لهستان در این مطلب مورد بررسی قرار...

انواع کالج های کشور لهستان انواع کالج های کشور لهستان

توسعه و پیشرفت کشور لهستان در زمینه آموزشی باعث شده تا هر ساله افراد بسیاری متقاضی تحصیل د...

تحصیل در رشته فیزیوتراپی لهستان تحصیل در رشته فیزیوتراپی لهستان

تحصیل در رشته فیزیوتراپی لهستان و شاغل شدن در این زمینه دارای شرایط خاصی برای متقاضیان بین ...

نظرات کاربران
نفس

سلام، نامزد من بنا به مشکلات سربازی قادر به برگشت به ایران نیست، با داشتن بلو کارت، در صورت انجام عقد غیابی میتونیم برای ویزای همراه اقدام کنیم؟

آتیه آفرینان

با موسسه تماس بگیرید

مشاهده نظرات بیشتر
Call Now Button