ویزای همراه کشور فرانسه

اخذ ویزای همراه کشور فرانسه برای دانشجویان بین المللی که قصد تحصیل در فرانسه را دارند از اهمیت زیادی برخوردار می باشد . ویزای همراه کشور فرانسه به خانواده وابسته دانشجو مانند همسر و فرزندان زیر 18 سال اعطا می شود . قوانین اخذ ویزای همراه کشور فرانسه با اخذ ویزای سایر کشورهای اروپایی متفاوت است . همسر و فرزندان زیر 18 سال متقاضی می توانند به عنوان همراه در کشور فرانسه اقامت داشته باشند .

توصیه شرکت آتیه آفرینان ایرانیان برای اقامت و تابعیت در فرانسه ، مشاوره از مشاوران آتیه آفرینان ایرانیان و مطالعه مقاله ” اقامت در فرانسه ” است .

ویزای همراه کشور فرانسه  – شرایط اخذ ویزای همراه کشور فرانسه

جهت درخواست ویزای همراه کشور فرانسه ، متقاضی اصلی می بایست حداقل مجوز اقامت یک ساله در کشور فرانسه را داشته باشد و علاوه بر این ، فرد اصلی می بایست برای پرداخت هزینه های زندگی اعضای خانواده ، درآمد کافی در فرانسه و یا حساب بانکی به مبلغ کافی داشته باشد. در صورتی که متقاضی اصلی دانشجو باشد و قبل از اخذ ویزای تحصیلی همسر و فرزند داشته باشد در صورتی می تواند برای اخذ اقامت خانواده خود اقدام کند که پس انداز کافی برای پرداخت هزینه هر یک از اعضای خانواده به مدت حداقل یک سال را داشته باشد.

متقاضی برای الحاق خانواده خود می بایست مسکن مناسب داشته باشد و یا تهیه کند . متقاضی می بایست به اداره OFII و یا ادارات امور صنفی و اجتماعی DDASS که اداره خدمات پزشکی و اجتماعی است جهت بررسی شرایط و اثبات تمکن مالی مراجعه کنند. فرد همراه می بایست یک ویزای طولانی مدت از کنسولگری یا سفارت فرانسه در کشور محل اقامت خود اخذ کند که این اقامت برای یک سال معتبر می باشد . فرد متقاضی اخذ ویزای همراه کشور فرانسه می بایست ظرف 3 ماه از صدور ویزای همراه وارد فرانسه شود و ظرف 2 ماه از زمان ورود به شعبه محلی OFII (اداره مهاجرت فرانسه) مراجعه و ثبت نام کند. اگر فرد قصد اقامت بیش از یک سال را داشته باشد می بایست پایان سال کارت اقامت خود را تمدید کند .

جهت اخذ ویزای همراه کشور فرانسه می بایست سند ازدواج خود را به کنسولگر نشان داد. اگر همسر در فرانسه درخواست پناهندگی داده باشد و درخواست وی مورد تأیید واقع شود ، فرد می تواند برای پیوستن به همسر خود به همراه فرزندان وابسته زیر سن 19 سال از کنسولگری فرانسه در کشور خود درخواست ویزا کند و در صورتی که اقامت یک ساله در فرانسه داشته باشد قانونا در صورتی که 6 ماه از سال در کشور فرانسه حضور فیزیکی داشته باشد و تمامی شرایط اولیه برای سالهای بعد اثبات شود می تواند اقامت خود را تمدید کند .

ویزای همراه کشور فرانسه

ویزای همراه کشور فرانسه

یکی از روش های مهاجرت به فرانسه از طریق تحصیل می باشد شما می توانید در مقالات دیگر به طور مفصل درباره راه های دیگر ” مهاجرت به فرانسه ” اطلاعات کسب کنید .

با توجه به سختگیری سفارت فرانسه برای صدور ویزای همراه در سال های اخیر توصیه می شود همزمان با ویزای دانشجو، ویزای همراه درخواست نشود و درخواست ویزای همراه حداقل با یک ماه فاصله زمانی از تاریخ صدور ویزای دانشجو پس از اخذ کارت بیمه و کارت اقامت دانشجویی انجام شود. البته در مواردی بهتر است برای همسر متقاضی نیز پذیرش تحصیلی صادر شود و ویزای تحصیلی درخواست شود. علاوه بر اینکه دانشجو می بایست در زمان درخواست ویزای دانشجویی از سفارت فرانسه باید مبلغ کافی برای تأمین هزینه تحصیل و زندگی حداقل یک سال را در حساب بانکی خود اثبات کند ، همراه وی نیز می بایست این تمکن مالی را در زمان درخواست ویزا اثبات نماید. تحصیل در دانشگاههای دولتی فرانسه تقریبا رایگان می باشد و به همین علت دانشجویان زیادی علاقمند به تحصیل در فرانسه هستند که اغلب دانشجویان متأهل می باشند لذا درخواست ویزای همراه بسیار زیاد است.

ویزای همراه کشور فرانسه مدارک مورد نیاز برای اخذ ویزای همراه کشور فرانسه

مدارک مورد نیاز برای اخذ ویزای همراه کشور فرانسه به شرح زیر می باشد :

  • فرم تکمیل شده درخواست ویزای بلند مدت
  • دو قطعه عکس پاسپورتی فرد متقاضی جهت اخذ ویزای همراه کشور فرانسه
  • ارائه نامه تمکن مالی از بانک جهت اخذ ویزای همراه کشور فرانسه
  • ارائه سند ازدواج
  • ترجمه شناسنامه تمام متقاضیان اخذ ویزای همراه کشور فرانسه
  • ارائه کپی مدارک اقامتی متقاضی اصلی در کشور فرانسه

در مقاله ای تحت عنوان ” تحصیل در فرانسه ” به طور مفصل درباره شرایط تحصیل در فرانسه توضیح دادیم .

گروه آتیه آفرینان ایرانیان – مجری و ارائه دهنده بهترین خدمات و مشاوره های تحصیل و اقامت در اروپا

5/5 - (1 امتیاز)
مقالات مشابه
ویزای همراه کشور ایتالیا ویزای همراه کشور ایتالیا

سالانه افراد زیادی جهت تحصیل در ایتالیا، این کشور را برای ادامه تحصیل خود انتخاب می کنند لذ...

ویزای همراه چیست؟ ویزای همراه چیست؟

اگر شما یک دانش آموز یا دانشجوی بین المللی هستید یا یک فرد پذیرفته شده برای کار و یا حتی بیم...

مدارک لازم برای دریافت ویزای همراه سریلانکا مدارک لازم برای دریافت ویزای همراه سریلانکا

کشور سریلانکا از جمله کشورهای جنوب شرق آسیا می باشد که در نزدیکی کشور هند و در اقیانوس هند و...

نظرات کاربران
Call Now Button