ویزای همراه کشور سوئیس

کشور سوئیس ، کشوری دارای رفاه و امنیت بالا برای زندگی می باشد که از لحاظ کیفیت زندگی در رتبه دوم قرار دارد . بسیاری از افراد سالانه از روش های مختلفی مانند تحصیل ، کار ، ثبت شرکت ، سرمایه گذاری و غیره به کشور سوئیس مهاجرت می کنند . متقاضیان برای اقدام در هر یک از روش ها با مسائلی از جمله امکان بردن همراه افراد متاهل همزمان با خود یا پس از ورود به این کشور و اخذ ویزای همراه کشور سوئیس مواجه می شوند . این مقاله با همت همکاران گروه آتیه آفرینان ایرانیان به موضوع ویزای همراه کشور سوئیس اختصاص داده شده است .

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره مهاجرت به سوئیس شرکت آتیه آفرینان ایرانیان توصیه می کند نگاهی به مقاله ” مهاجرت به سوئیس ” بیاندازید.

با وجود محدودیت های به وجود آمده ، تمامی شهروندان کشورهای عضو اتحادیه اروپا یا منطقه اقتصادی اروپا می توانند به راحتی در این کشور زندگی کنند و به تحصیل و کار بپردازند و در صورتی که این افراد بخواهند برای بیش از ۳ ماه در این کشور اقامت کنند نیاز به دریافت مجوز اقامت می باشند اما متقاضیان کشورهای عضو غیر اتحادیه اروپا برای ورود به کشور سوئیس به ویزا نیازمند می باشند.

اگر فردی شهروند یک کشور غیر اتحادیه اروپا و عضو خانواده فردی باشد که دارای مجوز تحصیل در کشور سوئیس است می تواند برای مدتی که متقاضی در این کشور اقامت دارد ، از طریق اخذ ویزای همراه در کشور سوئیس مجوز اقامت دریافت نماید .لازم به ذکر است که امکان اخذ ویزای همراه سوئیس هم از ابتدا و هم پس از ورود متقاضی اصلی وجود دارد . شانس ویزا برای همراهان متقاضی بسته به مقطع تحصیلی متفاوت بوده به طوری که در مقاطع بالا مانند فوق لیسانس و دکترا ، شانس دریافت ویزای همراه سوئیس بیشتر خواهد بود. در صورتی که مجوز اقامت فرد اصلی در کشور سوئیس بیش از 6 ماه باشد ، امتیازاتی مانند امکان اخذ مجوز کار نیز به خانواده وی اعطا می شود . همسر و فرزندان زیر ۲۱ سال، خانواده متقاضی محسوب شده و فرزند بالای ۲۱ سال در مواردی خاص در صورتی که اثبات نماید تحت حمایت مالی پدر یا مادر خود است می تواند زیر مجموعه قرار گیرد و می تواند ویزای همراه کشور سوئیس را دریافت کند .

ویزای همراه کشور سوئیس

ویزای همراه کشور سوئیس

شایان به ذکر است که فرد کارآفرین می تواند همزمان با درخواست ویزای خود برای خانواده و همراهان خود نیز درخواست کند . اگر متقاضی اصلی در کشور سوئیس باشد می تواند برای الحاق خانواده خود در خواست کند و برای اخذ ویزای همراه سوئیس اقدام کند. فرد متقاضی که تمایل دارد برای الحاق خانواده درخواست کند باید به عنوان کارآفرین در اداره مالیات این کشور ثبت نام کرده و شماره هویت سوئیسی داشته باشد.

در مقاله ” تحصیل در سوئیس ” به طور مفصل درباره شرایط تحصیل در سوئیس اطلاعات کسب کنید .

ویزای همراه کشور سوئیس مدارک مورد نیاز برای اخذ ویزای همراه در کشور سوئیس

مدارک مورد نیاز برای اخذ ویزای همراه در کشور سوئیس به شرح زیر می باشد :

  • ارائه کپی واضح از صفحات پاسپورت همراه
  • ارائه کپی از سند ازدواج (برای همسر متقاضی اصلی)
  • ارائه کپی از شناسنامه و مدارک شناسایی فرد متقاضی جهت اخذ ویزای همراه کشور سوئیس
  • عکس فرد متقاضی چهت اخذ ویزای همراه کشور سوئیس
  • ارائه گواهی تولد (برای فرزندان زیر ۱۸ سال) فرد متقاضی جهت اخذ ویزای همراه کشور سوئیس
  • ارائه گواهی تایید برای اثبات زندگی متقاضی اصلی در کشور سوئیس (این گواهی برای مواردی است که فرد به صورت همزمان برای ویزای همراه درخواست نکند)
  • ارائه گواهی اثبات تمکن مالی برای ورود به کشور سوئیس

برای اقامت و تابعیت در سوئیس روش های متفاوتی وجود دارد شرکت آتیه آفرینان به شما توصیه می کند برای کسب اطلاعات بیشتر مقاله ” اقامت در سوئیس ” را مطالعه فرمایید .

گروه آتیه آفرینان ایرانیان – مجری و ارائه دهنده بهترین خدمات و مشاوره های تحصیل و اقامت در اروپا

5/5 - (1 امتیاز)
مقالات مشابه
ویزای همراه کشور ایتالیا ویزای همراه کشور ایتالیا

سالانه افراد زیادی جهت تحصیل در ایتالیا، این کشور را برای ادامه تحصیل خود انتخاب می کنند لذ...

ویزای همراه چیست؟ ویزای همراه چیست؟

اگر شما یک دانش آموز یا دانشجوی بین المللی هستید یا یک فرد پذیرفته شده برای کار و یا حتی بیم...

مدارک لازم برای دریافت ویزای همراه سریلانکا مدارک لازم برای دریافت ویزای همراه سریلانکا

کشور سریلانکا از جمله کشورهای جنوب شرق آسیا می باشد که در نزدیکی کشور هند و در اقیانوس هند و...

نظرات کاربران
صالح

دروغ میگین عین راست ، کی گفته برای مقطع مستر سوئیس ویزای پیوست نمیدن ؟!متاسفم واقعا خنده داره و خیلی زشته مردم رو گمراه میکنید. من گرفتم

آتیه آفرینان

سلام. لطفا متن رو با دقت بخوانید در پاراگراف دوم نوشته شده (به طوری که در مقاطع بالا مانند فوق لیسانس و دکترا ، شانس دریافت ویزای همراه سوئیس بیشتر خواهد بود).

Saleh

سلام آیا برای سوییس برای مقطع مستر . ویزای پیوست وجود دارد

آتیه آفرینان

سلام خیر ویزای پیوست وجود ندارد .

مشاهده نظرات بیشتر
Call Now Button