ویزای همراه کشور بلاروس

کشور بلاروس یک کشور محصور و کوهستانی در اروپای شرقی می باشد که از شمال شرق با روسیه ، از جنوب با اوکراین ، از غرب با لهستان و از شمال غرب با لیتوانی و لاتویا همسایه است . شهر مینسک ، پایتخت و مشهورترین شهر ، کشور بلاروس می باشد . در سال های اخیر کشور بلاروس مورد توجه بسیاری از مهاجران قرار گرفته است . اعضای خانواده فرد مهاجری که در بلاروس اقامت موقت دارد می توانند بنا به شرایطی نسبت به اخذ ویزای همراه کشور بلاروس اقدام کنند یعنی می توانند طبق قوانین الحاق خانواده به خویشاوند مهاجر خود در این کشور بپیوندند ولی فرایند درخواست برای این کار به نوع وضعیت عضو مهاجر خانواده و نوع ویزای وی برای ورود به کشور بلاروس بستگی دارد .

یکی از روش های مهاجرت به بلاروس از طریق تحصیل می باشد شما می توانید در مقالات دیگر به طور مفصل درباره راه های دیگر ” مهاجرت به بلاروس ” اطلاعات کسب کنید .

ویزای همراه کشور بلاروس شرایط همراه برای اخذ ویزای همراه در کشور بلاروس

قانون الحاق خانواده عموما به همسر و خویشاوندان وابسته (فرزندان و در برخی موارد، والدین/ پدربزرگ و مادربزرگ) مربوط می شود. افرادی که به منظور کار، تحصیل در بلاروس ، سرمایه گذاری یا پناهندگی در کشور بلاروس اقامت موقت دارند می توانند به واسطه ویزای همراه بلاروس توسط همسر و یا خویشاوندان وابسته خود برای مهاجرت به عنوان همراه اقدام کنند که این امر از طریق دعوت نامه از سوی فرد و یا سازمانی که از این عضو خانواده دعوت به عمل آورده (مانند کارفرما، دانشگاه و غیره) و با توافق اداره کل امور مهاجرت بلاروس میسر می شود.

ویزای همراه کشور بلاروس

ویزای همراه کشور بلاروس

پیوستن به اقوام بر مبنای یک ویزای اقامتی موقت (کاری، تحصیلی، سرمایه گذاری و غیره) امکان پذیر می باشد ولی این کار تنها از طریق دعوت نامه و بنا به صلاحدید اداره امور مهاجرت انجام می شود . لازم است بدانید که افراد خارجی که با ویزاهای زیر در بلاروس اقامت موقت دارند می توانند همسر یا خویشاوندان خود را در این کشور همراهی کنند و به آنها بپیوندند:

  • ویزای سرمایه گذاری کشور بلاروس
  • ویزای کاری کشور بلاروس
  • ویزای تحصیلی کشور بلاروس

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره اقامت و تابعیت بلاروس مقاله ” اقامت در بلاروس ” را مطالعه بفرمایید .

ویزای همراه کشور بلاروس شرایط درخواست ویزای همراه بلاروس

ویزای همراه در کشور بلاروس معمولا شامل حال همسر و فرزندان زیر 18 سال فرد اصلی می شود . بهتر است که اعضای خانواده پیش از عزیمت به بلاروس ، همزمان با نفر اصلی و در کشور مبدا نسبت به اخذ ویزای همراه کشور بلاروس اقدام کنند . همچنین فرد اصلی می تواند با ارسال دعوت نامه از طریق محل کار یا دانشگاه برای اخذ ویزای همراه کشور بلاروس برای بستگان خود اقدام نماید . اگر مدت ویزای فرد اصلی کمتر نباشد ، مدت زمان ویزای همراه بلاروس همانند ویزای فرد اصلی می باشد یعنی مدت زمان ویزای همراه بلاروس نمی تواند از مدت اقامت فرد اصلی تجاوز کند. در صورتی که دارنده ویزای همراه کشور بلاروس به دنبال کار در این کشور باشد باید مجوز این امر را اخذ کند تا بتواند آن جایگاه شغلی را اشغال کند و ویزای خود را به ویزای کاری تغییر دهد. لازم به ذکر است که در صورت تغییر و تبدیل ویزای فرد اصلی ، متعاقبا ویزای همراه بلاروس نیز تغییر می کند . هنگامی که برای ویزای همراه بلاروس درخواست داده می شود باید مدارک دال بر نسبت خویشاوندی با فرد اصلی نیز ارائه شود که این مدارک شامل شناسنامه، گواهی تولد و سند ازدواج می باشد .

در مقاله ای تحت عنوان ” تحصیل در بلاروس ” به طور مفصل درباره شرایط تحصیل در بلاروس توضیح دادیم .

گروه آتیه آفرینان ایرانیان – مجری و ارائه دهنده بهترین خدمات و مشاوره های تحصیل و اقامت در اروپا

به این نوشته رای بدهید
مقالات مشابه
ویزای همراه کشور ایتالیا ویزای همراه کشور ایتالیا

سالانه افراد زیادی جهت تحصیل در ایتالیا، این کشور را برای ادامه تحصیل خود انتخاب می کنند لذ...

ویزای همراه چیست؟ ویزای همراه چیست؟

اگر شما یک دانش آموز یا دانشجوی بین المللی هستید یا یک فرد پذیرفته شده برای کار و یا حتی بیم...

مدارک لازم برای دریافت ویزای همراه سریلانکا مدارک لازم برای دریافت ویزای همراه سریلانکا

مدارک لازم برای دریافت ویزای همراه سریلانکا کشور سریلانکا از جمله کشورهای جنوب شرق آسیا می...

نظرات کاربران
Call Now Button