ویزای همراه کشور اسلوونی

کشور اسلوونی ، یک کشور فوق العاده زیبا است که علاوه بر آن از امن ترین کشورهای جهان نیز می باشد . زندگی در کشور اسلوونی کاملا مناسب افراد بوده و امار ارتکاب جرم در ان خیلی پایین است و این یکی از دلایلی می باشد که چرا مهاجرت خانوادگی به اسلوونی گزینه مناسبی است . این کشور در مسیر راه های تجاری اصلی تجاری و فرهنگی اروپا واقع شده است و این باعث می شود این کشور برای افرادی که دنبال کارآفرینی و ابتکار و نوآوری در زمینه های شغلی هستند ، کشور ایده آل و مناسبی می باشد .  این مقاله به ویزای همراه کشور اسلوونی اختصاص شده است .

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره مهاجرت به اسلوونی شرکت آتیه آفرینان ایرانیان توصیه می کند نگاهی به مقاله ” مهاجرت به اسلوونی ” بیاندازید.

ویزای همراه کشور اسلوونی شرایط ویزای همراه در کشور اسلوونی

زمانیکه یکی از اعضای خانواده کار و اجازه اقامت در اسلوونی را دریافت کند برای اینکه بتواند اعضای خانواده خود را نیز همراه خود ببرد می بایست شرایط مشخصی داشته باشد. شرایط ویزای همراه در کشور اسلوونی به این صورت است که همسر فرد می تواند بعد از یک سال که از اجازه اقامت قانونی گذشت به وی ملحق شود. همراه فرد نیز می تواند در اسلوونی مشغول به کار شود و اجازه زندگی و کار را در این کشور اخذ کند . همچنین این امکان وجود دارد که ویزای نوع D برای مدت زمانی یک سال اخذ شود و بعد از اینکه این ویزا منقضی شد همسر فرد می تواند مدارک مورد نظر برای اخذ اقامت خود را ثبت کند .

ویزای همراه کشور اسلوونی

ویزای همراه کشور اسلوونی

توصیه شرکت آتیه آفرینان ایرانیان برای اقامت و تابعیت در اسلوونی ، مشاوره از مشاوران آتیه آفرینان ایرانیان و مطالعه مقاله ” اقامت در اسلوونی ” است .

شرایط ویزای همراه در کشور اسلوونی برای فرزند به این صورت می باشد که اگر هم پدر و هم مادر فرزند موافق باشند فرزندشان می تواند بلافاصله به اسلوونی منتقل شود در صورتی که سن وی بیش از 6 سال می باشد که بدان معناست والدین می بایست نام فرزندشان را در یک مدرسه اسلوونیایی ثبت نام کنند و بر اساس همین امر فرزندشان اجازه اقامت خود را اخذ می کند . برای کودکانی که سن آنها کمتر از 6 سال می باشد در بعضی موارد امکان پذیر است که کودک بدون نیاز به آن انتظار یک ساله اجازه اقامت خود را اخذ کند. اما هم پدر و هم مادر وی می بایست اجازه اقامت در اسلوونی را داشته باشند. فرزندان بزرگتر نیز می توانند به دبیرستان اسلوونیایی یا دانشگاه های اسلوونی بروند.

در مقاله ای تحت عنوان ” تحصیل در اسلوونی ” به طور مفصل درباره شرایط تحصیل در اسلوونی توضیح دادیم .

گروه آتیه آفرینان ایرانیان – مجری و ارائه دهنده بهترین خدمات و مشاوره های تحصیل و اقامت در اروپا

به این نوشته رای بدهید
مقالات مشابه
ویزای همراه کشور ایتالیا ویزای همراه کشور ایتالیا

سالانه افراد زیادی جهت تحصیل در ایتالیا، این کشور را برای ادامه تحصیل خود انتخاب می کنند لذ...

ویزای همراه چیست؟ ویزای همراه چیست؟

اگر شما یک دانش آموز یا دانشجوی بین المللی هستید یا یک فرد پذیرفته شده برای کار و یا حتی بیم...

مدارک لازم برای دریافت ویزای همراه سریلانکا مدارک لازم برای دریافت ویزای همراه سریلانکا

کشور سریلانکا از جمله کشورهای جنوب شرق آسیا می باشد که در نزدیکی کشور هند و در اقیانوس هند و...

نظرات کاربران
Call Now Button