ویزای همراه کشور ارمنستان

راه قانونی برای اخذ ویزای همراه کشور ارمنستان توسط جمهوری ارمنستان برای افراد خارجی مشخص می شود که معقولانه ترین راه ، اخذ ویزای اقامت می باشد . اخذ ویزای اقامت کشور ارمنستان از سمت دولت ارمنستان است که به فرد خارجی (همراه یا همسر) اجازه اقامت موقت می دهد و شخص باید دلیل آمدن خود را به کشور ارمنستان ذکر کند . طبق مصوبه دولت ارمنستان ، شهروندان ایران می توانند تا سقف 90 روز در این کشور بدون ویزا بمانند . در این مطلب قصد داریم به طور مفصل به شرح اخذ ویزای همراه در کشور ارمنستان بپردازیم .

در مقاله ای تحت عنوان ” تحصیل در ارمنستان ” به طور مفصل درباره شرایط تحصیل در ارمنستان توضیح دادیم .

ویزای همراه کشور ارمنستان   شرایط اخذ ویزای همراه کشور ارمنستان

زمانی که فرد تقاضای ویزای همراه در کشور ارمنستان می کند با نسبت فرد با شهروند ارمنستانی یا کسی که در ارمنستان تحصیل یا کار می کند نوع ویزا متفاوت می شود . به عنوان مثال اگر همراه پدر مادر یا دختر یا پسر فرد باشد باید ویزای موقت و اسکان موقت برای وی گرفت اما اگر خواهر یا برادر ، همراه فرد باشد باید ویزای مخصوص برایش گرفت . در صورتی که فرد با یک شهروند ارمنستانی ازدواج می کند باید سند ازدواج قانونی خود را به دولت ارمنستان بدهد و زمان آشنایی و ازدواج قبل از ورود به کشور باشد.

ویزای همراه کشور ارمنستان

ویزای همراه کشور ارمنستان

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره مهاجرت به ارمنستان شرکت آتیه آفرینان ایرانیان توصیه می کند نگاهی به مقاله ” مهاجرت به ارمنستان ” بیاندازید.

در صورتی که همراه فرد فرزند داشته باشد شناسنامه و آزمایش ژنتیکی برای اثبات هویت فرزند لازم می باشد .  اگر شخصی که در ارمنستان زندگی می کند نتواند به دولت ضمانت حمایت از همراه را دهد و رابطه صمیمی یا ازدواجی با فرد نداشته باشد، امکان دریافت برای ویزای همراه خیلی کم است . در صورتی که دانشجو در حال تحصیل در کشور ارمنستان باشد و و برای همراه خود قصد دارد ویزا بگیرد ، مدت زمان ویزای همراه تا مدت زمان اقامت فرد می توان تمدید کرد (شرط لازم اثابت نوع رابطه بین دو طرف است)

برای اقامت و تابعیت در ارمنستان روش های متفاوتی وجود دارد شرکت آتیه آفرینان به شما توصیه می کند برای کسب اطلاعات بیشتر مقاله ” اقامت در ارمنستان ” را مطالعه فرمایید .

در صورتی که هر دو بخواهند در کنار هم زندگی کنند باید آدرس مکانی که در کشور ارمنستان برای زندگی انتخاب کرده اند را بدهند . حدود 30 روز طول می کشد تا سفارت ارمنستان پرونده شخص همراه را بررسی کند و در صورت تایید کردن، ویزای همراه را صادر کند.

گروه آتیه آفرینان ایرانیان – مجری و ارائه دهنده بهترین خدمات و مشاوره های تحصیل و اقامت در اروپا

به این نوشته رای بدهید
مقالات مشابه
ویزای همراه چیست؟ ویزای همراه چیست؟

اگر شما یک دانش آموز یا دانشجوی بین المللی هستید یا یک فرد پذیرفته شده برای کار و یا حتی بیم...

مدارک لازم برای دریافت ویزای همراه سریلانکا مدارک لازم برای دریافت ویزای همراه سریلانکا

مدارک لازم برای دریافت ویزای همراه سریلانکا کشور سریلانکا از جمله کشورهای جنوب شرق آسیا می...

مدارک لازم برای دریافت ویزای همراه برزیل مدارک لازم برای دریافت ویزای همراه برزیل

مدارک لازم برای دریافت ویزای همراه برزیل مدارک لازم برای دریافت ویزای همراه برزیل – دری...

نظرات کاربران
Call Now Button