ویزای ساب کلاس 115 استرالیا

مهاجرت به استرالیا دارای روش های مختلفی می باشد و برای مهاجرت به استرالیا ویزاهای بسیار متنوعی وجود دارد که روش های گوناگونی را در بر می گیرد از جمله ویزاهایی که برای نیروهای متخصص صادر میشود و یا ویزاهایی که برای تحصیل در استرالیا صادر میشود. هر کدام از این ویزاها می تواند در شرایط مختلف مناسب یک شخص باشد و یا نامناسب باشد.

شرکت آتیه آفرینان ایرانیان به شما پیشنهاد می کند برای کسب اطلاعات بیشتر مقاله ” تحصیل در استرالیا ” را مطالعه فرمایید .

از ویزاهایی که کشور استرالیا صادر می کند ویزای ساب کلاس 115 استرالیا می باشد که به ویزای آخرین بازمانده استرالیا نیز مشهور است .  ویزای ساب کلاس 115 استرالیا در شرایط خاص برای برخی از افراد صادر میشود.  شایان ذکر است کلیه اقوام متقاضی ویزای ساب کلاس 115 استرالیا می بایست از طریق قانونی وارد استرالیا شده باشند در غیر اینصورت شخص متقاضی قادر به مهاجرت به استرالیا نخواهد بود. علاوه بر ویزاهای خانوادگی ویزای ساب کلاس 115 استرالیا ویزاهای دیگری نیز برای والدین و وابستگان مسن وجود دارد.

ویزای ساب کلاس 115 استرالیا

ویزای ساب کلاس 115 استرالیا

در مقاله ” اقامت در استرالیا ” به طور مفصل درباره شرایط اقامت و تابعیت استرالیا اطلاعات کسب کنید .

ویزای ساب کلاس ۱۱۵ استرالیا مخصوص افرادی است که کلیه اقوام درجه یک خانواده آنها و نیز همسر شان (در صورت متاهل بودن) دارای اقامت دائم در استرالیا باشند و فقط این شخص اقامت در استرالیا نداشته باشد. در واقع ویزای ساب کلاس ۱۱۵ استرالیا و یا ویزای آخرین بازمانده برای افرادی است که تمامی خانواده درجه یک ایشان مقیم استرالیا بوده و هیچ فرد یا وابسته ای در ایران نداشته باشند و به شخص ویزایی تعلق می گیرد که شخص بتواند به خانواده خود ملحق شود. البته صدور ویزای ساب کلاس ۱۱۵ استرالیا عملا ممکن است ۲۰ تا ۳۰ سال زمان ببرد .

برای اطلاعات بیشتر در این مورد ” مهاجرت به استرالیا ” می توانید با مشاورین موسسه آتیه آفرینان ایرانیان تماس گرفته و از مشاوره های آنان بهره مند شوید.

 

گروه آتیه آفرینان – مجری و ارایه دهنده بهترین خدمات و مشاوره های تحصیل و اقامت در اروپا

به این نوشته رای بدهید
مقالات مشابه
مهاجرت و اقامت ثبت شرکت در استرالیا مهاجرت و اقامت ثبت شرکت در استرالیا

مهاجرت و اقامت ثبت شرکت استرالیا و شرایط اخذ اقامت از طریق ثبت شرکت در استرالیا در این مطلب ...

مدارک لازم دریافت ویزای کار استرالیا مدارک لازم دریافت ویزای کار استرالیا

مدارک لازم دریافت ویزای کار استرالیا مدارک لازم دریافت ویزای کار استرالیا – ویزای کاری ...

ویزای ساب کلاس 489 استرالیا ویزای ساب کلاس 489 استرالیا

ویزای ساب کلاس 489 استرالیا ویزای ساب کلاس ۴۸۹ استرالیا ، از متداول ترین و آسان ترین روشهای ...

نظرات کاربران
Call Now Button