در سیستم اکسپرس اینتری کانادا دریافت یک پیشنهاد شغلی واجد شرایط از کارفرمای کانادایی می تواند به متقاضیان کمک کند تا امتیاز خود را در سیستم رتبه بندی جامع (CRS) به حداکثر برسانند و دعوت نامه ای برای درخواست (ITA) برای مهاجرت در قرعه کشی اکسپرس اینتری دریافت کنند.

با این حال، همه پیشنهادات شغلی برای امتیاز CRS واجد شرایط نیستند. در این مقاله توضیح می‌دهیم که چه چیزی یک پیشنهاد شغلی را واجد شرایط دریافت امتیاز می‌کند، چند امتیاز کسب می‌کنید، به علاوه نکات و ترفندها برای یافتن پیشنهاد شغلی برای مهاجرت اکسپرس اینتری به کانادا چیست.

ویزای جاب آفر کانادا

شرایط اخذ ویزای جاب آفر کانادا

درخواست مشاوره مهاجرت

همراهان عزیز، لطفا برای ارزیابی اولیه و گرفتن مشاوره مهاجرتی، فرم درخواست زیر را تکمیل کرده و منتظر تماس ما در سریع ترین زمان ممکن باشید.

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

جاب آفر یا نامه پیشنهاد شغلی چیست؟

ویزای جاب آفر کانادا نامه پیشنهاد شغلی سندی است که یک کارفرمای کانادایی به شما به عنوان یک کارگر موقت، می‌دهد. جزئیات کار شما باید کاملاً در نامه جاب آفر توضیح داده شود. به طور کلی، نامه پیشنهاد شغلی یا “نامه استخدام” جزئیاتی به شرح زیر را شامل می‌شود.

  • میزان حقوق و کسورات شما
  • وظایف شغلی شما
  • شرایط کار، مانند ساعات کار

اگر به تائیدیه ارزیابی تأثیر بازار کار در کانادا (LMIA) نیاز دارید، یک کپی از نامه پیشنهاد شغلی‌تان را با درخواست مجوز کار خود همراه کنید.

«پیشنهاد استخدام» با «نامه پیشنهاد کار» یکسان نیست. اگر کارفرمای شما برای استخدامتان به LMIA نیاز ندارد، باید پیشنهاد استخدام را در پورتال کارفرما ارسال کنید. پس از ارسال، پورتال یک پیشنهاد شماره استخدامی را ایجاد می‌کند که هنگام درخواست مجوز کار به آن نیاز دارید. در حقیقت شما با نامه پیشنهاد شغلی، موقتاً به کار و ویزای جاب آفر کانادا دعوت می‌شوید.

نامه پیشنهاد شغلی (job offer)

پادکست ویزای جاب آفر کانادا

با روش های متفاوتی می توانید برای ویزای جاب آفر کانادا اقدام نمایید. قبل از شروع مطالعه این صفحه حتما پادکست زیر را گوش کنید.

مدارک مورد نیاز برای دریافت ویزای جاب آفر کانادا

پاسپورت با حداقل 6 ماه اعتبار همراه با اسکن تمام صفحات آن

  • 2 قطعه عکس مناسب با فرمت گذرنامه
  • اسکن ترجمه شناسنامه
  • اسکن ترجمه سند ازدواج (در صورت وجود)
  • گواهی عدم سوء پیشینه
  • نامه جاب آفر از کارفرمای کانادایی
  • کپی مجوز LMIA (در صورت وجود)
  • نامه CAQ برای کار کردن در کبک
  • CV یا رزومه آپدیت شده متقاضی
  • مدرک زبان با نمره قابل قبول
  • نامه‌های شغلی مرتبط
  • سوابق بیمه
  • انگشت نگاری و بیومتریک
  • گواهی سلامت پزشکی

چگونه برای استفاده از برنامه اکسپرس اینتری کانادا، یک پیشنهاد شغلی دریافت کنید؟

راه‌های زیادی برای ویزای جاب آفر کانادا وجود دارد. اما، قبل از شروع کاریابی خود، باید مطمئن شوید که برای فرآیند درخواست شغل در کانادا آماده هستید. این مراحل ساده را دنبال کنید تا خود را آماده کنید و بهترین شانس ممکن را برای یافتن یک پیشنهاد شغلی کانادایی داشته باشید:

مرحله اول: رزومه خود را بر اساس استانداردهای کانادا تهیه کنید.

کارفرمایان کانادایی انتظار دارند یک فرمت خاص برای رزومه داشته باشید. این احتمال وجود دارد که قالب نوشتن رزومه در کانادا، با کشور شما متفاوت باشد. بنابراین بهتر است رزومه خود را بر اساس فرمتی که در کانادا رایج است، تهیه کنید.

برنامه اکسپرس اینتری کانادا

مرحله دوم: نامه‌ای برای کارفرمایان کانادایی بنویسید که توجهشان جلب شود.

اکثر کارفرمایان در کانادا از متقاضیان کار انتظار دارند که یک نامه پوششی همراه با درخواست ویزای کانادا خود ارائه بدهند. اگر نامه‌ای را همراه با درخواست خود ارسال کنید، کارفرمایان کانادایی توجهشان به شما جلب می‌شود.

مرحله سوم: مطمئن شوید که از LinkedIn به خوبی استفاده می‌کنید.

لینکدین، سایت شبکه اجتماعی برای افراد حرفه‌ای جویای کار است که توسط بسیاری از کارفرمایان برای پر کردن موقعیت‌های شغلی، انتخاب می‌شوند. شما با استفاده از لینکدین، می‌توانید شانس خود را برای دریافت نامه پیشنهاد شغلی، افزایش دهید.

مشاوره و تماس
021-72207

مرحله چهارم: برای مشاغل مناسب درخواست دهید.

برای اخذ ویزای جاب آفر کانادا و یافتن موقعیت‌هایی که متناسب با تجربه شما هستند، وقت بگذارید. به منظور یافتن موقعیت‌های شغلی، پیشنهاد می‌کنیم از بررسی سایت‌های کاریابی کانادا شروع کنید.
پس از ایجاد یک نمایه در برنامه اکسپرس اینتری کانادا، یک کد تأیید اعتبار جویای کار دریافت خواهید کرد که به شما امکان می‌دهد پروفایل خود را در بانکِ کار کانادا ثبت کنید.
همچنین، بسیاری از مشاغل کانادایی با استفاده از تابلوهای شغلی و رسانه‌های اجتماعی مانند Indeed، LinkedIn و Ziprecruiter تبلیغ می‌شوند.

مشاغل مناسب درخواست دهید.

دریافت یک پیشنهاد معتبر شغلی چه شرایطی دارد؟

  • کار باید تمام وقت و غیر فصلی باشد.
  • انجام آن حداقل 1 سال زمان بخواهد.
  • در یک شغل به عنوان نیروی کاری ماهر، خواهان استخدام باشید.
  • تجربه کار کانادایی داشته باشید.
  • از برنامه پذیرش نامزدهای استانی برای مهاجرت استفاده کنید.

در سیستم اکسپرس انتری کانادا، دریافت یک پیشنهاد شغلی واجد شرایط از یک کارفرمای کانادایی می‌تواند به داوطلبان کمک کند تا امتیاز خود را در سیستم جامع رتبه بندی (CRS) به حداکثر برسانند و دعوت نامه‌ای برای درخواست خود، تحت عنوان (ITA) برای مهاجرت به کانادا دریافت کنند. با این حال، همه پیشنهادات شغلی برای امتیاز CRS واجد شرایط نیستند.

شرایط دریافت یک پیشنهاد معتبر شغلی

مزایای ویزای جاب آفر کانادا

  • دریافت امتیازات بیشتر تحت برنامه کارگر ماهر فدرال برای مهاجرت به کانادا.
  • جاب آفر یک عنصر ضروری برای صلاحیت تحت برنامه نامزدی استانی (PNP) است.
  • اولویت رسیدگی به درخواست شما برای ویزای جاب آفر کانادا (اقامت دائم) کانادا بیشتر می‌شود.
  • ورود سریع به کانادا با مجوز کار در طول رسیدگی به درخواست مهاجرت شما به کانادا اتفاق می افتد.
  • و مهمتر از همه، یک شغل کانادایی باعث می‌شود که بتوانید هزینه‌های زندگی از جمله خوراک، پوشاک، مسکن و … تأمین کنید.

چگونه بفهمم پیشنهاد شغلی‌ مان برای مهاجرت به کانادا واقعی است؟

سازمان مهاجرت، پناهندگی و شهروندی کانادا (IRCC) حداقل شرایطی را که یک نامه پیشنهاد شغلی باید داشته باشد، مشخص می‌کند. چنین شرایطی معمولاً در نمونه‌ها و الگوهایی گنجانده شده است که کارفرمایان می‌توانند بعداً از آن‌ها برای ارائه شغل به کارگران خارجی استفاده کنند.
به عنوان مثال یک نامه پیشنهاد شغلی یا Job Offer، باید حتماً دارای بخش‌های دستمزد و کسورات، شرح شغل با حداکثر جزئیات ممکن و شرایط کار از جمله ساعات کار، مکان و … باشد

متاسفانه برخی از افراد و سازمان‌های سودجو، پیشنهادهای شغلی «جعلی» را به متقاضیان مهاجرت کانادایی ارائه می‌کنند که معمولاً با پرداخت هزینه همراه است. توجه داشته باشید که شما هرگز نباید برای ویزای جاب آفر کانادا به کسی پول بدهید.

پیشنهاد شغلی کانادا چه برنامه‌ های مهاجرتی را شامل می‌شود؟

در حال حاضر هزاران مهاجر در سراسر جهان برای لذت بیشتر از کیفیت زندگی و مشاغل با دستمزد بالا به کانادا مهاجرت می‌کنند. بسیاری از افراد می‌توانند از طریق دعوت به همکاری برای ورود سریع (برنامه اکسپرس اینتری) یا PNP (برنامه نامزدی استانی)، پروسه ی ورود به کانادا و کار در این کشور را تحقق بخشند.

برنامه (PNP) به استان‌ها و مناطق مختلف کانادا اجازه می‌دهد تا مهارت‌های شغلی خاصی را بر اساس نیاز خود درخواست کنند. با این حال، با گسترش پیشنهادهای شغلی، کلاهبرداری ها و پیشنهادهای شغلی جعلی نیز به وجود آمده اند.
متقاضیان باید قبل از شروع سفر خود آگاه و هوشیار باشند و پس از دریافت جاب آفر، با یک فرد متخصص یا یک وکیل مهاجرتی آگاه، مشورت کنند. وکلای موسسه مهاجرتی آتیه آفرینان ایرانیان، در این راستا به شما کمک می‌کنند و همپای شما تا رسیدن به اهدافتان هستند.

برنامه‌ های مهاجرتی با پیشنهاد شغلی

دریافت جاب آفر با برنامه نامزدهای استانی کانادا (PNP)

PNP یک برنامه استخدام است که به دنبال جذب نامزدهای شغلی با مهارت، تحصیلات یا تجربه در زمینه‌های خاص است. شهروندان کانادایی می‌توانند جای خالی را پر کنند.

همچنین، داوطلبان باید مایل به زندگی در استانی باشند که محل کار است. و همچنین آن‌ها می‌توانند اقامت دائم کانادا را نیز بدست بیاورند. توجه داشته باشید که شما می‌توانید برای یک PNP به دو روش مختلف درخواست ویزای جاب آفر کانادا بدهید:

1. فرآیند اکسپرس اینتری

برای درخواست با این سیستم، با ایجاد یک نمایه اکسپرس انتری برای نشان دادن علاقه خود به یک استان یا منطقه خاص شروع می‌کنید. اگر انتخاب شوید، استان یا منطقه شما را نامزد می‌کند و سپس می‌توانید پیشنهاد را بپذیرید یا رد کنید.
همچنین می‌توانید یک تماس با استان یا منطقه مورد نظر گرفته و سپس با ایجاد نمایه اکسپرس انتری هنگام دریافت نامزدی، فرآیند را آغاز کنید.

2. فرآیند مبتنی بر کاغذ

در برخی موارد، فرآیند آنلاین در دسترس نیست و فقط از طریق کاغذ امکان پذیر است. در چنین مواردی باید از سیستمی غیر اکسپرس اینتری استفاده کنید و پس از دریافت نامزدی، از طریق خدمات مهاجرت، پناهندگی و شهروندی اقدام می‌کنید.

دریافت جاب آفر با برنامه نامزدهای استانی کانادا (PNP)

کدام استان‌ های کانادا، برنامه نامزدی استانی را دارند؟

در حال حاضر، یازده استان و منطقه در کانادا PNP را ارائه می‌دهند. با این حال، کبک آن را ارائه نمی‌دهد. اما این استان نیز برنامه‌های جداگانه خود را دارد.

استان‌های کانادا از جمله آلبرتا، منیتوبا، نیوبرانزویک، انتاریو، بریتیش کلمبیا، نیوفاندلند و لابرادور، نوا اسکوشیا، جزیره پرنس ادوارد، ساسکاچوان، یوکان، مناطق شمال غربی و نوناووت، برنامه نامزدهای استانی را دارند.

برای درخواست مجوز کار یک کارمند در کانادا، نیاز به ارائه چه مدارکی دارد؟

  • نامه پیشنهاد کار (Job Offer)
  • یک قرارداد
  • یک کپی از LMIA
  • شماره LMIA

(LMIA) یا ارزیابی تأثیر بازار کار، سندی است که یک کارفرما در کانادا ممکن است قبل از استخدام یک کارگر خارجی به آن نیاز داشته باشد.

LMIA نشان می‌دهد که نیاز به یک کارگر خارجی برای پر کردن شغل مورد نظر وجود دارد. همچنین نشان می‌دهد که هیچ کارگر یا مقیم دائم کانادا برای انجام این کار در دسترس نیست.

درخواست مجوز کار

به سادگی جاب آفر کانادا را دریافت کنید

اگر می‌خواهید به راحتی ویزای جاب آفر کانادا را دریافت کنید و برای مهاجرت به کانادا هیچ مشکلی به لحاظ کاری نداشته باشید، پیشنهاد می‌کنیم که از کمک و راهنمایی وکلای حرفه‌ای موسسه مهاجرتی آتیه آفرینان ایرانیان، استفاده کنید. بیش از 18 سال سابقه و تجربیات ارزشمند در امور مهاجرت، باعث می‌شود که با اطمینان به این موسسه مراجعه کنید.
موسسه مهاجرتی آتیه آفرینان ایرانیان، اولین موسسه مهاجرتی در ایران است و بالغ بر 20 هزار پرونده موفق مهاجرتی و تحصیل در کانادا را در کانامه خود، ثبت کرده است.

 دریافت جاب آفر کانادا

سوالات متداول

LIMA چیست؟

LMIA یا ارزیابی تأثیر بازار کار، سندی است که یک کارفرما در کانادا ممکن است قبل از استخدام یک کارگر خارجی به آن نیاز داشته باشد.

پیشنهاد شغلی یا نامه استخدام شامل چیست؟

  • میزان حقوق و کسورات شما
  • وظایف شغلی شما
  • شرایط کار، مانند ساعات کار
  • 5/5 - (1 امتیاز)
    مقالات مشابه
    سایت های کاریابی در کانادا سایت های کاریابی در کانادا

    سایت‌ های کاریابی در کانادا یکی از متداول‌ترین راه‌هایی که جویندگان کار در کانادا استفاد...

    کار در کانادا کار در کانادا

    کار در کانادا با توجه به وسعت خاک کشور کانادا و جمعیت کمی که دارد تقاضای قابل توجهی دارد. ال...

    لیست مشاغل مورد نیاز در ایالت کبک کانادا لیست مشاغل مورد نیاز در ایالت کبک کانادا

    مهاجرت به ایالت کبک کانادا ،یکی از روش های مهاجرت به کانادا می باشد که طرفداران زیادی دارد ....

    نظرات کاربران
    Call Now Button