ویزای توریستی برزیل

کشور برزیل، بزرگترین کشور در آمریکای جنوبی و از لحاظ وسعت پنجمبن کشور بزرگ دنیا پس از کشورهای روسیه، کانادا، چین و آمریکا می باشد که دارای جاذبه های دیدنی فراوانی است و از مقاصد مهم گردشگری در دنیا محسوب می شود. وجود طبیعت و اقلیم متنوع، حیات وحش بی نظیر، کارناولهای مشهور، شهرها و بناهای تاریخی، آثار هنری و از همه مهمتر مردمان خونگرم و مهمان نواز، همه و همه موجب تبدیل شدن برزیل به یکی از کشورهای موفق در صنعت گردشگری شده است. شما میتوانید با گشت و گذار در جنگلهای انبوه آمازون لذت رویارویی با منحصر به فردترین حیوانات و پوشش گیاهی را تجربه نمایید.همچنین کشور برزیل دارای 5 هزار مایل خط ساحلی است که سواحل آن جز زیباترین سواحل دنیا به شمار می آید . در کشور برزیل 5 آب و هوای مختلف وجود دارد که باعث می شود برای سفر کردن به این کشور تمام ماه های سال مناسب باشد . این کشور به سرزمین رقص و شادی نیز مشهور است و در هر گوشه آن مردم مشغول برگزاری جشن و پای کوبی هستند. مردمان این سرزمین بهترین راه مبارزه با سختی های زندگی را در رقص و شادی پیدا کرده اند . از دیگر جاذبه های توریستی کشور برزیل، کباب سنتی برزیل را می توان نام برد که از پرطرفدارترین غذاهای این کشور محسوب می شود که در پخت کباب سنتی برزیل از ادویه جات مخصوصی استفاده می شود . کشور برزیل علاوه بر پیشرفت در حوزه صنعت و فناوری اطلاعات به دلیل ورزش فوتبال، قهوه و رنگ در سطح جهان از شهرت بالایی برخوردار است . بهترین زمانی که گردشگران می توانند به برزیل سفر کنند بین ماه های دسامبر و مارس می باشد زیرا جشن سال نو و زیباترین کارناوال های برزیل در این زمان برگزار می شوند. ویزای توریستی برزیل، در حال حاضر با ثبت نام اینترنتی در وب سایت سفارت برزیل در تهران با اعتبار 3 ماهه صادر می گردد.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره تحصیل در برزیل  می توانید مقاله ” تحصیل در برزیل  ” را مطالعه فرمایید .

طبق قانون مهاجرتی جدید از این به بعد ، ویزای توریستی و ترانزیت صادر نخواهد شد و برای اتباع خارجی علاقه‌مند به سفر کوتاه مدت به برزیل (حداکثر ۹۰ روز)، برای مقاصد گردشگری، تجارت، ترانزیت، فرهنگی و ورزشی ، شرکت در همایش‌ها، نشست‌ها و نمایشگاه ‌های تجاری، فعالیت ‌های داوطلبانه ، پژوهش، تبدیل ویزای تحصیل، درمان، پوشش خبری و مطبوعاتی، فعالیت‌های مشاوره‌ای، بازرسی و حسابی روادید سفر صادر خواهد شد.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره مهاجرت به برزیل  شرکت آتیه آفرینان ایرانیان توصیه می کند نگاهی به مقاله ” مهاجرت به برزیل  ” بیاندازید.

شهروندان خارجی که قصد تفریح و گردش در کشور برزیل را دارند و یا می خواهند اقوام و خویشان خود را ملاقات کنند ، می توانند درخواست صدور ویزای توریستی برزیل را نمایند .ویزای فوق حداکثر 90 روز یا 3 ماه دارای اعتبار می باشد ، که متقاضیان می توانند حتی در صورتی که تمایل به تمدید مهلت داشته باشند ، قبل از پایان اعتبار مدت ویزای 90 روزه ، به اداره پلیس فدرال جهت تمدید آن اقدام کنند . لازم به ذکر است که اشخاصی که با ویزای توریستی برزیل وارد خاک برزیل میشوند ، اجازه کار کردن ، ادامه تحصیل و یا هر نوع فعالیت اجتماعی دیگر نمی باشند و پس از انقضای مدت ویزای توریستی باید خاک این کشور را ترک کنند .

 ویزای توریستی برزیلشرایط ویزای توریستی برزیل

سفارت برزیل ، ویزای توریستی را صادر می کند که به مدت سه ماه اعتبار دارد. برای صدور ویزای توریستی برزیل هیچگونه مصاحبه ایی صورت نمی پذیرد و متقاضی شخصا یا توسط نماینده اش می تواند مدارک را تحویل گیرد.جهت اخذ ویزای توریستی برزیل بایستی در ابتدا متقاضی فرم تقاضای ویزا را تکمیل کرد. فرم تقاضای ویزا در دو نسخه باید تنظیم گردد و این فرایند برای همراهان متقاضی نیز باید اعمال شود و عکس متقاضی و همراهان بایستی بر روی فرم های درخواست ویزا الصاق شود .

ویزای توریستی برزیل

ویزای توریستی برزیل

ویزای توریستی برزیل – نحوه درخواست ویزای توریستی برزیل

نحوه درخواست ویزای توریستی برزیل به صورت زیر می باشد :

  1. برای درخواست ویزای توریستی برزیل متقاضی ابتدا باید پرسش‌نامه را تکمیل کند
  2. درخواست ویزا تنها در شرایطی پذیرفته خواهد شد که کلیه مدارک مورد نیاز اسکن و از طریق پرسشنامه در سایت بارگذاری و ثبت شده باشد.
  • تمامی مدارک ارائه شده به سفارت باید به یکی از زبان ‌های انگلیسی، پرتغالی و یا اسپانیائی ترجمه رسمی شده باشد.
  • تمامی صفحات پرسش نامه باید تکمیل، پرینت و توسط متقاضی امضاء گردد
  1. پس از تکمیل و ارسال آنلاین پرسشنامه نسخه پرینت شده صفحه اول و نیز اصل مدارک اسکن شده در پرسشنامه باید توسط متقاضی ارائه شود.
  • در مراحل اخذ ویزای برزیل مصاحبه‌ای با مسافر انجام نمی‌شود، لذا وکیل و یا نماینده (آژانس‌های مسافرتی) شخص مسافر نیز می‌تواند با در دست داشتن مدارک به سفارت برزیل مراجعه کند.

در مقاله ” اقامت در برزیل  ” به طور مفصل درباره شرایط اقامت و تابعیت برزیل اطلاعات کسب کنید .

ویزای توریستی برزیل – مدارک لازم برای اخذ ویزای توریستی برزیل

جهت اخذ ویزای توریستی برزیل مدارک زیر باید اسکن و از طریق پرسش‌نامه در سایت بارگذاری و ثبت شده باشد . مدارک لازم برای اخذ ویزای توریستی برزیل به شرح زیر می باشد :

  • شناسنامه
  • اصل گذرنامه امضاء شده با حداقل 6 ماه اعتبار برای گرفتن ویزای توریستی برزیل
  • گذرنامه های پیشین جهت دریافت ویزای توریستی برزیل
  • یک قطعه عکس رنگی جدید ۴*۳
  • رزرو بلیط هواپیما رفت و برگشت از برزیل (برای حداقل 20 روز بعد از تاریخ درخواست ویزا)
  • رزرو هتل یا دعوتنامه دارای آدرس، تلفن تماس و امضاء تائید شده محضری میزبان در برزیل.
  • گواهی فعالیت در ایران (اشتغال به کار به همراه لیست بیمه از محل کار، اشتغال به تحصیل و یا پروانه کسب)
  • مدارک و گواهی تمکن مالی (از قبیل صورت حساب بانکی متقاضی ، سند مالکیت و سایر مدارک مالی)
  • افراد زیر 18 سال که بدون والدین و یا با یکی از آنها سفر می کنند باید اجازه محضری از والدین را ارائه دهند.

گروه آتیه آفرینان ایرانیان – مجری و ارایه دهنده بهترین خدمات و مشاوره های تحصیل و اقامت در اروپا

به این نوشته رای بدهید
مقالات مشابه
ویزای توریستی کشور ایتالیا ویزای توریستی کشور ایتالیا

ویزای توریستی کشور ایتالیا (Italy) ویزای توریستی کشور ایتالیا برای اشخاصی صادر می شود که با ه...

مدارک لازم برای ویزای توریستی فرانسه مدارک لازم برای ویزای توریستی فرانسه

مدارک لازم برای ویزای توریستی فرانسه همواره کشور فرانسه مقصد محبوبی برای گردشگران بوده اس...

مدارک لازم برای ویزای توریستی سوئد مدارک لازم برای ویزای توریستی سوئد

برای اقامت کوتاه مدت و بازدید از کشور سوئد می بایست اقدام به دریافت ویزای توریستی سوئد نمای...

نظرات کاربران
Call Now Button