ویزای هلند

ویزای تضمینی هلند

اگر تصمیم سفر چند روزه به کشور زیبای هلند را دارید باید قبل هر گونه اقدامی، هدف از سفر خود را تعیین کنید و برای ویزای تضمینی هلند اقدام کنید .  به طور کلی ویزای شینگن به دو نوع تقسیم می شود :

  1. ویزای کوتاه مدت : با داشتن ویزای کوتاه مدت شما اجازه دارید در محدوده شینگن کمتر از ۹۰ روز اقامت داشته باشید .
  2. ویزای بلند مدت یا ویزای مولتی شینگن : با این ویزا به شما اجازه اقامت در کشورهای حوزه شینگن بیش از ۹۰ روز را می‌دهد.

در مقاله ” مهاجرت به هلند” به طور مفصل درباره شرایط مهاجرت به هلند اطلاعات کسب کنید .

ویزای تضمینی هلند  – موارد مورد نیاز برای ویزای تضمینی هلند

برای ویزای تضمینی هلند اولین گام انتخاب نوع صحیح ویزا می باشد . انواع مختلفی از ویزای هلند وجود دارد که عبارتند از : ویزای توریستی هلند ، ویزای تجاری هلند ، ویزای دانشجویی هلند ، ویزای کاری هلند . اینکه برای چه نوع ویزایی اقدام می‌ کنید کاملا بسته به نظر و هدف شما دارد. وقتی نوع مناسب ویزای هلند را انتخاب کردید، نیازمندید مدارک لازم را به سفارت ارائه دهید.

 

در مقاله ای تحت عنوان ” تحصیل در هلند” به طور مفصل درباره شرایط تحصیل در هلند توضیح دادیم.

ویزای تضمینی هلند

ویزای تضمینی هلند

ویزای تضمینی هلند  – مدارک مورد نیاز جهت درخواست ویزای تضمینی هلند

مدارک مورد نیاز جهت درخواست ویزای تضمینی هلند به شرح زیر است :

  • پر کردن فرم اپلیکیشن ویزا به درستی : فرم اپلیکیشن ویزا برای ویزای تضمینی هلند می‌تواند به صورت الکترونیکی پر شود یا می‌توانید آن را پرینت گرفته و با خودکار آبی یا مشکی با خطی خوانا پر کنید.
  • دو قطعه عکس در فرمت عکس پاسپورت  : دقت کنید که عکس‌ها باید تمامی چهره شما را نشان دهند.
  • پاسپورت معتبر : پاسپورت شما باید حداقل ۳ ماه اعتبار و حداقل ۲ صفحه خالی داشته باشد. ممکن است از شما درخواست شود تا گذرنامه‌های قبلی خود را نیز به سفارت ارائه دهید.
  • رزرو پرواز : فرد متقاضی باید بلیط رفت و برگشت به عنوان نوعی ضمانت جهت بازگشت به وطن خود ارائه دهد.
  • کاور لتر : کاور لتر نامه‌ای است که در آن جزئیات سفر شما به دقت شرح داده شده است. دقت داشته باشید تا ارائه این نامه یکی از الزامات مهم روند اخذ ویزای تضمینی هلند است.
  • رزرو هتل برای ویزا : یکی از کارهای لازم برای اخذ ویزای تضمینی هلند رزرو هتل است یا باید در آن تماما مکانی که در طول مدت اقامت خود در هلند، قصد ماندن دارید، با جزئیات آن ذکر شود.
  • بیمه نامه مسافرتی : بیمه نامه مسافرتی جهت اخذ ویزای تضمینی هلند از جمله مدارک لازم دیگر می‌باشد. دقت داشته باشید تا بیمه نامه مسافرتی ارائه داده شده به سفارت، هزینه‌ های درمانی (اورژانسی شما در محدوده شینگن) حداقل تا سقف ۳۰ هزار یورو را پوشش دهد .

برای اقامت و تابعیت در هلند روش های متفاوتی وجود دارد شرکت آتیه آفرینان به شما توصیه می کند برای کسب اطلاعات بیشتر مقاله ” اقامت در هلند” را مطالعه فرمایید .

گروه آتیه آفرینان – مجری و ارایه دهنده بهترین خدمات و مشاوره های تحصیل و اقامت در اروپا

به این نوشته رای بدهید
مقالات مشابه
زبان رسمی کشور هلند زبان رسمی کشور هلند

کشور هلند کشوری کوچک از قلمروهای پادشاهی هلند در شمال غربی اروپا با 16.5 میلیون نفر جمعیت می ...

مهاجرت کاری هلند مهاجرت کاری هلند

مهاجرت کاری هلند یکی از سریع ترین راه هایی است که افراد بسیاری را برای مهاجرت جذب خود نموده ...

مهاجرت اقامت سرمایه گذاری در هلند مهاجرت اقامت سرمایه گذاری در هلند

مهاجرت اقامت سرمایه گذاری هلند همواره مورد توجه بسیاری از افراد قرار گرفته است. چه آنها که ...

نظرات کاربران
علی

سلام من اقامت هلند رو دارم .به ایران آمدم. بعد ۱۵ سال ممنوع الخروج بودن حالا میخوام برگردم .سفارت هنوز پاسپورت من رو تمدید نکرده .منتظر هستم .ایا میتونه نکنه .راهش چیست.ممنون

آتیه آفرینان

با سلام دوست عزیز جهت دریافت پاسپورت به خود سفارت مراجعه کنید.

مقداد

سلام و خسته باشید.بدون حاشیه پردازی اصل سوالم رو میپرسم.من در حال حاظر 500میلیون تومان دارم آیا با این مبلغ میتونم اقامت دائم هلند رو بگیرم؟و آیا تضمینی برای پیدا کردن کار و یه زندگی روتین برای من وجود داره؟اممنون میشم راهنماییم کنید.با تشکر

سارا جوادی

با سلام خیر هلند برنامه مهاجرتی با این مبلغ ندارد. میتوانیدبرای گرجستان یا یونان اقدام نمایید.

مرتضی طباطبایی

سلام بنده خواستار ویزا توریستی جهت هلند هستم خودم به همراه خانواده. همسر و دوفرزند پسر ۹ و ۱۳ ساله تمکن مالی مناسبی در ایران دارم   زمان عزیمت به کشور هلند در اواسط تیر یا اواخر آن به مدت ۱۴ روز 

سارا جوادی

با سلام دوست عزیز گروه آتیه آفرینان در زمینه اقامت های طولانی مدت اقدام دارد و ویزای شنگن توریستی که در دسته ویزاهای کوتاه مدت قرار میگیرد حوزه فعالیت ما نیست.

بابک

سلام چطور ممکن است دریافت ویزای هلند را تضمین کنید وقتی در نهایت سفارت هلنداست که تصمیم به قبول یا رد ویزا میکند. اگر ممکن است لطفا توضیح بفرمائید. با سپاس 

سارا جوادی

با سلام جناب آقای بابک ،منظور از تضمین این می باشد که لیست ارائه شده در وب سایت موسسه و مشاوره های واحد اجزایی گروه آتیه آفرینان به قدری کامل و جامع میباشد که ریسک ریجکتی ویزا را به حداقل می رساند. در متن وب سایت هم هیچ اشاره ای به دریافت ویزای تضمینی نشده است.

مشاهده نظرات بیشتر
Call Now Button