ویزای ترانزیت روسیه

ویزای ترانزیت یا ویزای عبور روسیه، برای هر متقاضی خارجی که بخواهد از کشور روسیه عبور کرده و خودش را به کشوری دیگر برساند، صادر می شود . ویزای ترانزیت روسیه می تواند به صورت یک بار و یا دو بار ورود صادر می شود . برای گرفتن ویزای ترانزیت روسیه فرد نیاز به دعوت نامه ندارد و در صورت لزوم یک کپی از بلیط هواپیما یا راه آهن را باید برای دریافت ویزا از کشور مقصد ارسال کند .

در مقاله ” اقامت در روسیه ” به طور مفصل درباره شرایط اقامت و تابعیت روسیه اطلاعات کسب کنید .

ویزای ترانزیت روسیه  – مدت اعتبار ویزای ترانزیت روسیه

اگر فرد در حال عبور با هواپیما در آسمان روسیه باشد نیازی به این ویزا ندارد اما اگر از طریق زمینی در حال مسافرت باشد، ویزای ترانزیت روسیه تنها برای 72 ساعت در روسیه صادر می شود و برای حمل و نقل ماشینی حداکثر ویزای ترانزیت روسیه 10 روز می باشد .

شما می توانید برای مهاجرت به روسیه مقاله ای تحت عنوان ” مهاجرت به روسیه” را مطالعه فرمایید .

ویزای ترانزیت روسیه

ویزای ترانزیت روسیه

ویزای ترانزیت روسیه  – مدارک مورد نیاز جهت اخذ ویزای ترانزیت روسیه

برای درخواست ویزای ترانزیت ، فرد متقاضی باید مدارک خواسته شده زیر را به بخش امور کنسولی سفارت ارسال کند ، مدارک مورد نیاز جهت اخذ ویزای ترانزیت روسیه شامل موارد زیر است :

  • برای دریافت ویزای ترانزیت ویزای ورود به ایالت مورد نظر که در پاسپورت متقاضی به ثبت رسیده است.
  • برای دریافت ویزای ترانزیت فرم درخواست ویزا : فرد باید فرم درخواست ویزا را با دقت، به درستی و به زبان انگلیسی پر کرده و در انتها آن را امضا شود .
  • برای دریافت ویزای ترانزیت سه قطعه عکس ۳ × ۴
  • بلیط های رفت و برگشت

در مقاله ” تحصیل در روسیه ” به طور مفصل درباره شرایط تحصیل در روسیه اطلاعات کسب کنید .

 

گروه آتیه آفرینان – مجری و ارایه دهنده بهترین خدمات و مشاوره های تحصیل و اقامت در اروپا

 

به این نوشته رای بدهید
مقالات مشابه
ویزای اتریش و مدارک اخذ آن ویزای اتریش و مدارک اخذ آن

کشور اتریش یکی دیگر از کشور های اروپایی می باشد. پایتخت کشور اتریش شهر وین می باشد . جاذبه ها...

مدارک لازم برای ویزای توریستی آلمان مدارک لازم برای ویزای توریستی آلمان

آلمان گرچه کشوری صنعتی است اما از سوی دیگر کشور زیبایی می باشد و دارای بناهای زیبا و تاریخی ...

مدارک لازم برای دریافت ویزای همراه آلمان مدارک لازم برای دریافت ویزای همراه آلمان

شرایط و نحوه دریافت ویزای همراه کشور آلمان برای بسیاری از متقاضیان حائز اهمیت است. ...

نظرات کاربران
محمد

سلام چند تیکه وسیله داخل سایت یه مغازه دیدم در مسکو و می خوام خرید کنم منتهی نمی تونم طرف مقابل ارتباط بگیرم شما در روسیه دفتر دارید چطور می تونم با ایرانی های موقیم روسیه ارتباط برقرار کنم . 

سارا جوادی

با سلام متاسفانه گروه آتیه آفرینان خدماتی در این زمینه ندارد.

محمد

با سلامکسی که پنج سال محروم شده باشه از ورود به خاک روسیهایا میتونه بصورت ترانزیت عبور کنه به کشور دیگهفقط استاپ روسیه باشه؟؟

سارا جوادی

با سلام باید درخواست ویزای ترانزیت به سفارت روسیه بدهید . در مورد این موضوع سفارت تصمیم گیری میکند

سعید

ممنونم سرکار خانم جوادی از راهنمایی و جواب سریعتون... یه سوال دیگه هم داشتم ممنون میشم اگه لطف کنین راهنماییم بکنین:آیا جز مدارک بیمه مسافرتی هم هست یعنی برا ویزای ترانزیت روسیه بیمه هم نیاز هست یا خیر و دوم اینکه چون من هم رفت و هم برگشت تو روسیه برا عوض کردن پرواز توقف دارم برا پر کردن فرم دو بار باید فرم رو پر کنم یا اینکه مثلا تاریخ ورود به روسیه رو تاریخ پرواز رفت و تاریخ خروج از روسیه رو تاریخ برگشت پر کنم؟پیشاپیش از راهنماییتون سپاسگزارم

سارا جوادی

با سلام جناب آقای سعید ، ویزای ترانزیت روسیه براساس درخواست شما یک بار ورود یا دو بار ورود صادر میشود . جز مدارک مورد نیاز سفارت روسیه بیمه مسافرتی نیز می باشد. برای اطلاعات تکمیلی میتوانید وب سایت سفارت روسیه را مطالعه فرمایید.

سعید

با سلام و احترام من ویزای شنگن دارم بلیط هم گرفتم اما برای رسیدن به کشور مقصد باید هم برای رفتن هم برگشتن از کشور روسیه و شهر مسکو به فاصله سه هفته رد بشم و حدودا 4 ساعت تو فرودگاه مسکو بمونم حالا سوالم اینه که اول نیازی به گرفتن ویزای ترانزیت دارم و دوم اینکه چطور باید اینکار رو بکنم منظورم مراحلشه. ممنونم...

سارا جوادی

با سلام جناب آقای سعید شما برای حضور چند ساعته در فرودگاه روسیه نیاز به ویزای ترانزیت دارید. برای اقدام نیز باید مدارک نوشته شده در همین مقاله را به سفارت روسیه واقع در خیابان نوفل لوشاتو تهران تحویل دهید.

بهرام

سلام دوستان من دیروز پاسپورتم به دستم رسیده و میخوام به روسیه و از روسیه به نروژ بروم و درخواست پناهندگی در نروژ بدم میتونم از راه آزاد برم به نروژ یا از راه قاچاق؟ هزینه همه اینها حدود چند دلار یا تومان است و چرا؟متشکرم از خدماتتون

سارا جوادی

با سلام گروه آتیه آفرینان به عنوان بزرگترین گروه مهاجرتی مورد تایید وزارت علوم و وزارت کار در زمینه پناهندگی خدماتی ارائه نمی دهد و سایر پروسه های قانونی مانند تحصیلی، کاری و... را انجام می دهد.درصورتی که به اطلاعات بیشتری نیاز دارید همه روزه از ساعت 10 الی 6 با شماره 72207 تماس بگیرید و یا فرم آنلاین را پر نمایید.

مشاهده نظرات بیشتر
Call Now Button