کشور نروژ ، یکی از مرفه ترین و دیدنی ترین کشورهای اروپایی می باشد که با واقع شدن در شمال قاره اروپا توانسته است توجه بسیاری از افراد را از نقاط مختلف جهان به سوی خود جذب کند . لازم به ذکر است که کشور نروژ یکی از کشورهای اسکاندیناوی محسوب می شود و مردم این کشور از سطح رفاه اجتماعی و اقتصادی بسیار بالایی برخوردار هستند به طوری که امید به زندگی در این کشور بسیار بالا است و نرخ مرگ و میر کودکان به دنیا آمده بسیار کم می باشد . برای سفر به کشور نروژ بایستی ویزای مربوط به این کشور را تهیه و اخذ کرد زیرا در این صورت اجازه پرواز داده نخواهد شد و نمی توان فرودگاه را به مقصد کشور نروژ ترک کرد . برای درخواست ویزای نروژ بایستی  وقت تعیین شود و با آماده کردن مدارک اقدام به گرفتن ویزا شود .

با این که این مراحل دارای روندی طولانی هستند ولی تمام سعی سفارتخانه این است که آنها را به حداقل برساند و تا حدودی نیز موفق بوده است . برای سفر به کشور نروژ بایستی ویزای مربوط به این کشور را تهیه و اخذ کرد و یکی از مهمترین و حساس ترین مراحل اخذ ویزای نروژ می توان به اخذ وقت سفارت نروژ اشاره کرد . از سوی سفارت ، وقت سفارت نروژ برای فرد صادر می شود تا بتوان در تاریخ تعیین شده مدارک خود را به سفارت ارائه داد که سفارت در این تاریخ بررسی پرونده فرد متقاضی را آغاز خواهد کرد . وقت سفارت کشور نروژ را می توان به دو صورت تماس تلفنی با کارگزار و یا آنلاین اخذ کرد . بهترین زمان برای اخذ وقت سفارت نروژ چند ماه قبل از زمان سفر می باشد که می توان با خیال راحت به سفر رویایی و بی نظیر پرداخت .

اگر تمایل به داشتن اطلاعاتی در زمینه تحصیل در کشور نروژ دارید می توانید مقاله ” تحصیل در نروژ ” را مطالعه نمایید.

وقت سفارت نروژ این امکان را به فرد می دهد تا در ساعت و تاریخ مشخص وارد سفارت نروژ شد و برای اخذ ویزای خود اقدام کرد . در حقیقت وقت سفارت نروژ برای این ارائه می شود که متقاضیان اخذ ویزا بتوانند در ساعت و تاریخ مشخص به سفارت مراجعه کنند که این وقت ارائه می شود تا متقاضیان بتوانند با نظم و ترتیب وارد سفارت شوند و باعث ایجاد بی نظمی نشوند. بنابراین می توانند ویزای این کشور را بدون بی نظمی اخذ کنند.

وقت سفارت نروژ
وقت سفارت نروژ

وقت سفارت نروژ انواع وقت سفارت نروژ

برای این که وقت سفارت نروژ را اخذ نمود ابتدا باید نوع وقت سفارت نروژ را مشخص کرد. این تنها زمانی مشخص می شود که نوع ویزای فرد مشخص باشد. اگر فرد ویزای تحصیلی را دریافت کرد باید وقت سفارت تحصیلی اخذ کرد و اگر ویزای توریستی بگیرد باید وقت سفارت توریستی اخذ کند. شیوه دریافت وقت سفارت نروژ به صورت زیر است :

  • وقت فوری سفارت نروژ به فرد این امکان را می‌ دهد که در کمترین زمان ممکن وارد سفارت شد. به این ترتیب می توان ویزای فوری نروژ را اخذ کرد. هر چه این بازه زمانی کمتر باشد، فرد سریع تر می توان وارد سفارت شود و به این ترتیب در کمترین زمان ممکن ویزای نروژ اخذ کند.
  • وقت سفارت عادی هم به فرد این امکان را می دهد تا در بازه زمانی بیشتری به سفارت مراجعه کند. پس از این بیش از قبل فرد برای آماده سازی مدارک زمان خواهد داشت. وقت عادی سفارت نروژ به فرد این امکان را می دهد تا بین یک تا سه ماه وارد سفارت نروژ شود.

یکی از روش های مهاجرت به نروژ از طریق تحصیل می باشد شما می توانید در مقالات دیگر به طور مفصل درباره راه های دیگر ” مهاجرت به نروژ ” اطلاعات کسب کنید .

لازم به ذکر است که برای اخذ وقت سفارت نروژ باید هزینه ای را پرداخت که وقت عادی سفارت نروژ هزینه ای کمتر از وقت سفارت فوری خواهد داشت . در واقع با اخذ وقت فوری می توان برای خود وقت خریداری کرد که این وقت برای زمانی قابل اخذ است که بخواهد در تاریخی مشخص وارد سفارت شود.

وقت سفارت نروژ هزینه اخذ ویزای نروژ و وقت سفارت نروژ

نکته مهمی که در اخذ ویزای نروژ و وقت سفارت نروژ باید در نظر گرفت، هزینه های سفر می باشد. برای این که به سفارت مراجعه کرد باید هزینه هایی را پرداخت اما هزینه اصلی در سفارت می باشد و کلیه متقاضیان اخذ ویزا با توجه به سن و سال باید هزینه هایی را به سفارت پرداخت کنند که این هزینه تنها به سن و سال بستگی دارد . افراد زیر 6 سال از پرداخت هزینه برای صدور ویزا معاف هستند ولی افراد بین 6 تا 12 سال باید هزینه ای بین 35 تا 40 یورو را به سفارت بپردازند که سفارت این هزینه را به صورت اسکناس و نقدی از متقاضیان اخذ ویزای نروژ دریافت می کند. افراد بالغ یعنی از 12 به بالا باید هزینه ای بین 85 یورو تا صدور 200 یورو را به سفارت بپردازند . لازم به ذکر است که به هیچ عنوان نمی توان درون سفارت از کارت اعتباری استفاده کرد حتی اگر کارت اعتباری فرد بین المللی باشد. پس از پرداخت این هزینه ها بررسی پرونده فرد آغاز می شود و در صورتی که درخواست فرد رد شود، سفارت هیچ هزینه ای را به وی باز نمی گرداند.

در مقاله ” اقامت در نروژ ” به طور مفصل درباره شرایط اقامت و تابعیت نروژ اطلاعات کسب کنید .

گروه آتیه آفرینان ایرانیان – مجری و ارائه دهنده بهترین خدمات و مشاوره های تحصیل و اقامت در اروپا

به این نوشته رای بدهید
مقالات مشابه
آشنایی با سفارت نروژ آشنایی با سفارت نروژ

کشور نروژ ، یکی از کشورهای اسکاندیناوی می باشد که طبیعتی بی نظیری دارد و هر گردشگری را به خو...

وقت سفارت لهستان وقت سفارت لهستان

وقت سفارت لهستان به دلیل این که کشور لهستان یکی از اعضای پیمان نامه شینگن است ، برای ورود به...

وقت سفارت لتونی وقت سفارت لتونی

وقت سفارت لتونی کشور لتونی در بخش شمالی قاره اروپا واقع شده و در سال های اخیر عضو جماهیر شور...

نظرات کاربران
Call Now Button