وقت سفارت لتونی

کشور لتونی در بخش شمالی قاره اروپا واقع شده و در سال های اخیر عضو جماهیر شوروی بوده و در فروپاشی شوروی از این کشور جدا شده و امروزه کشوری مستقل است . هر چند این کشور جز کوچکترین کشورهای اروپایی می باشد و در زمینه صنعت گردشگری نیز فعالیت های خوبی داشته است . کشور لتونی ، کشوری با دو فصل زمستان و تابستان است و در بیشتر طول سال هوای این کشور سرد می باشد ولی هوای سرد نمی تواند بهانه خوبی برای از دست دادن جاذبه های آن باشد و اکثر متقاضیان سفر به لتونی با هدف توریستی به این کشور وارد می شوند و از دیدن جاذبه های آن لذت می برند . جهت سفر به این کشور باید ویزای آن و قبل از آن وقت سفارت لتونی را رزرو کرد که در ادامه مطلب قصد داریم به تفصیل در مورد وقت سفارت لتونی صحبت خواهیم کرد .

در مقاله ” مهاجرت به لتونی ” به طور مفصل درباره شرایط مهاجرت به لتونی اطلاعات کسب کنید .

همان طور که می دانید برای سفر به هر کشوری نیاز به اخذ ویزای آن کشور است . کشور لتونی نیز کشوری عضو پیمان شینگن می باشد که برای سفر به این کشور باید اقدام به اخذ ویزای شینگن کرد که برای دریافت ویزای لتونی باید از طریق سفارت این کشور و رزرو وقت سفارت لتونی اقدام کرد . رزرو وقت سفارت لتونی دارای فرایند جداگانه ای می باشد که حتما باید آن را طی کرد تا بتوان موفق به دریافت ویزای لتونی شد .

وقت سفارت لتونی مراحل دریافت وقت سفارت لتونی و اخذ ویزا

رزرو وقت سفارت کشورها همگی از یک فرایند یکسانی پیروی می کنند و برای رزرو وقت سفارت لتونی نیز باید مانند سایر کشورها مراحلی را طی کرد که به شرح زیر است :

  • تقاضای اولیه ویزا و وقت سفارت لتونی به شکل غیر حضوری
  • پرداخت هزینه وقت سفارت کشور لتونی
  • گرفتن تاییدیه وقت سفارت لتونی

بسته به کشور انتخابی فرد رزرو وقت سفارت کشور لتونی می تواند به 3 شکل حضوری ، تلفنی و اینترنتی توسط افراد انجام شود . البته متقاضیان رزرو وقت سفارت کشور لتونی می توانند از طریق تماس با آژانس های گردشگری فعال در این زمینه و مشورت با آنها امور مربوط به ویزا و وقت سفارت لتونی را به آنها بسپارند و با خیال آسوه خود را برای سفر آماده کنند .

برای اقامت و تابعیت در لتونی روش های متفاوتی وجود دارد شرکت آتیه آفرینان به شما توصیه می کند برای کسب اطلاعات بیشتر مقاله ” اقامت در لتونی ” را مطالعه فرمایید .

وقت سفارت لتونی

وقت سفارت لتونی

وقت سفارت لتونی نحوه درخواست وقت سفارت لتونی

در روند رزرو وقت سفارت لتونی ابتدا باید تقاضای خود را به ثبت رساند و اطلاعات شخصی خود نظیر نام و نام خانوادگی ، شماره تلفن ، نشانی محل زندگی و هدف سفر را در فرم درخواستی درج کرد که این درخواست غالبا از طریق ارسال ایمیل انجام می شود . رزرو وقت سفارت کشور لتونی همانند سایر کشورها هزینه ای دارد که باید پرداخت شود و پس از پرداخت هزینه لیستی از زمان های موجود در صفحه برای فرد به نمایش گذاشته می شود که می تواند وقت مورد نظر خود را انتخاب کند . البته گاهی سفارت خود وقتی را انتخاب می کند و برای متقاضی تعیین می نماید .

وقت سفارت لتونی مدارک مورد نیاز جهت وقت سفارت لتونی

مدارک مورد نیاز جهت وقت سفارت لتونی نسبت به ویزا محدودتر است و اگر به صورت غیر حضوری برای رزرو وقت سفارت کشور لتونی اقدام کرد باید مدارک مورد نیاز را طی ایمیل برای سفارت ارسال کرد . مدارکی که در وقت سفارت لتونی باید به همراه داشت ، شامل موارد زیر می باشد :

  • شناسنامه و کپی تمامی صفحات آن
  • 2 قطعه عکس 6 در 4
  • کپی پاسپورت که حداقل 6 ماه اعتبار دارد
  • دعوت نامه از طرف دوستان و اعضای خانواده
  • مدرک تمکن مالی از جمله پرینت حساب
  • فیش حقوقی 6 ماهه اخیر
  • سند مالکیت
  • ارائه بیمه درمانی مسافرتی
  • در صورت نیاز مدرک ازدواج

شرکت آتیه آفرینان ایرانیان به شما پیشنهاد می کند برای کسب اطلاعات بیشتر مقاله ” تحصیل در لتونی ” را مطالعه فرمایید .

وقت سفارت لتونی هزینه اخذ ویزا و وقت سفارت لتونی

پرداخت هزینه های ویزای کشور لتونی باید به واحد پول یورو پداخت شود . تعرفه های های وقت سفارت لتونی به شرح زیر می باشد :

  • تعرفه اخذ ویزا برای بزرگسالان برابر 60 یورو است .
  • تعرفه اخذ ویزا برای کودکان بین 6 تا 12 سال برابر 35 یورو است .
  • تعرفه اخذ ویزا برای کودکان زیر 6 سال رایگان است .

لازم به ذکر است که به دلیل پرداخت هزینه ویزا به یورو ، قبل از اقدام به تعیین وقت سفارت لتونی و انجام کار ، مبلغ مورد نظر را تامین کند زیرا هر گونه نقص در روند کار باعث رد درخواست خواهد شد . لازم به ذکر است که به هر علتی با تقاضای ویزای فرد موافقت نشود ، هزینه پرداخت شده به حساب سفارت لتونی بازگشت پذیر نیست .

 

 

گروه آتیه آفرینان ایرانیان – مجری و ارائه دهنده بهترین خدمات و مشاوره های تحصیل و اقامت در اروپا

 

 

به این نوشته رای بدهید
مقالات مشابه
وقت سفارت ایتالیا وقت سفارت ایتالیا

برای سفر به کشور ایتالیا، گرفتن وقت سفارت ایتالیا و ویزای ایتالیا لازم و ضروری می باشد . امر...

آشنایی با سفارت نروژ آشنایی با سفارت نروژ

کشور نروژ ، یکی از کشورهای اسکاندیناوی می باشد که طبیعتی بی نظیری دارد و هر گردشگری را به خو...

وقت سفارت نروژ و هزینه اخذ ویزا وقت سفارت نروژ و هزینه اخذ ویزا

کشور نروژ ، یکی از مرفه ترین و دیدنی ترین کشورهای اروپایی می باشد که با واقع شدن در شمال قار...

نظرات کاربران
Call Now Button