وقت سفارت ترکیه به صورت تضمینی و یا فوری یکی از مهمترین مقصدهای متقاضیان ایرانی برای گردش تجارت و تحصیل محسوب می شود و در ایام مختلف شهرهای مختلف ایران شاهد حضور بی شمار متقاضیان ایرانی است.

در مقاله ” مهاجرت به ترکیه ” به طور مفصل درباره شرایط مهاجرت به ترکیه اطلاعات کسب کنید.

وقت سفارت ترکیه

از آنجایی که ترکیه مقصد خارجی به شمار می آید، طبق توافق صورت گرفته میان دولت های ایران و ترکیه، شهروندان ایرانی از قانون دریافت ویزا معاف بوده و می توانند تا 90 روز تمام ( 3 ماه) بدون ویزا در خاک این کشور حضور داشته باشند. لازم به ذکر است در هنگام ورود به کشور ترکیه گذرنامه فرد حداقل دارای 6 ماه اعتبار بوده و مهر ورود در یکی از پایانه های مرزی (هوایی یا زمینی) در آن ثبت شود.

توصیه شرکت آتیه آفرینان ایرانیان برای اقامت و تابعیت در ترکیه، مشاوره از مشاوران آتیه آفرینان و مطالعه مقاله ” اقامت در ترکیه ” است.

وقت سفارت ترکیه
وقت سفارت ترکیه

همچنین ویزای ترکیه برای شهروندان ایرانی رایگان است. البته در طول مدت اقامت با این نوع ویزا در ترکیه شهروندان ایرانی مجاز به فعالیت‌هایی مانند تحصیل، کار یا تجارت در این کشور نبوده و در پایان مدت اقامت ملزم به ترک خاک ترکیه یا تمدید مدت اقامت در ترکیه هستند، زیرا در صورت اقامت در ترکیه بیش از حد مجاز با متخلفان به صورت قانونی برخورد می‌شود.

همچنین اگر تمایل به داشتن اطلاعاتی در زمینه تحصیل در کشور ترکیه دارید می توانید مقاله ” تحصیل در ترکیه ” را مطالعه نمایید.

در صورتی که با اهداف دیگری مانند تحصیل، کار یا تجارت قصد سفر به ترکیه را دارید، باید از طریق قانونی اقدام به دریافت مجوز اقامت در ترکیه کنید.

گروه آتیه آفرینان – مجری و ارایه دهنده بهترین خدمات و مشاوره های تحصیل و اقامت در اروپا

5/5 - (1 امتیاز)
مقالات مشابه
وقت سفارت ایتالیا وقت سفارت ایتالیا

برای سفر به کشور ایتالیا، گرفتن وقت سفارت ایتالیا و ویزای ایتالیا لازم و ضروری می باشد . امر...

آشنایی با سفارت نروژ آشنایی با سفارت نروژ

کشور نروژ ، یکی از کشورهای اسکاندیناوی می باشد که طبیعتی بی نظیری دارد و هر گردشگری را به خو...

وقت سفارت نروژ و هزینه اخذ ویزا وقت سفارت نروژ و هزینه اخذ ویزا

کشور نروژ ، یکی از مرفه ترین و دیدنی ترین کشورهای اروپایی می باشد که با واقع شدن در شمال قار...

نظرات کاربران
mehr

سلام من رفتم داخل سایت برای گرفتن وقت ، شماره رفرنس باید چی بزنم؟

آتیه آفرینان

سلام. داخل سایت راهنما ی وقت دهی را مطالعه کنید توضیحات کامل داده شده است .

سوران

سلام چطوری میتوان فهمید چند سال ممنوع الورود شدیم؟ ورود غیر قانونی داشتم ۳ سال پیش

آتیه آفرینان

سلام با بخش حقوقی به شماره ی 02172816 تماس بگیرید0

عباس زارعی

باسلام.من ۵سال پیش ترکیه بودم ومدت ۸ماه اونجا بودم الان برای وردبه ترکیه باید جریمه پرداخت کنم بدلیا اینکه ممنوع الورود هستم میشه من راراهنمایی کنید باسپاس ازنجف اباد

سارا جوادی

با سلام اگر ممنوع الورود هستید به میزان سالهایی که ممنوع شده اید اجازه ورود به این کشور رو به هیچ طریقی ندارید.

حسن گوره جکله

سلام روزبخیر.پدر من اهل ترکیه بود.به ایران اومد و ازدواج کرد.او راننده کامیون بود.الان ۲۶ ساله که فوت کرده.من پسر او هستم.۲۹ سالمه مجرد و به شغل اسانسور مشغول هستم.میخوام برای کار و ادامه زندگی به ترکیه برم.لطفا راهنمایی کنید.با تشکر

سارا جوادی

با سلام دوست عزیز ، به منظور دریافت اقامت دائم ترکیه شما باید در خاک این کشور متولد می شدید. در حال حاظر نیز می توانید برای ویزای تحصیلی این کشور به راحتی اقدام نمایید . درصورتی که در این کشور کار پیدا کردید نیز می توانید به ویزای کاری و اقامت دائم این کشور برسید.

احمد

با سلام خدمت شما می خواستم بدونم با پاسپورت پناهندگی از یک کشور اروپایی چه طور میشه برای ترکیه ویزا گرفت و برای گرفتن ویزا چه شرایطی لازمه

سارا جوادی

با سلام گروه آتیه آفرینان اطلاعاتی در زمینه پناهندگی ندارد.

حسین

سلام خسته نباشیدمن 17 سالمه و پاسپورتم دارم ورزش کار حرفه ای هستم و یک دوره قهرمان کشور شدم میخواستم ادامه زندگیم رو در ترکیه ادامه بدم و در ترکیه تحصیل و ورزش کنم میشه راهنمایی کنین

سارا جوادی

با سلام قصد تحصیل در رشته تربیت بدنی رو دارید؟ میتوانیداین رشته را در دانشگاه های دولتی ترکیه به زبان ترکی استانبولی و در دانشگاه های خصوصی به زبان انگلیسی ادامه دهید. قطعا هزینه تحصیل به زبان ترکی بسیار مقرون به صرفه است. پیشنهاد میکنم مقاله صفر تا صد تحصیل در ترکیه را مطالعه کنید و در صورت داشتن سوال با دفتر تماس بگیرید.

احسان

سلام منم مثل اقا جلال تا پنج سال ممنوع هستم . زن و بچه ام انجا هستند. علت برگشتنم ب ایران هم ازبین رفتن پسرم بود ک برای کفن و دفن رفتم..رفتم مرز رازی پلیس ترکیه احازه ورود نداد یک برگه داد امضا کنم ک حق ورود ب ترکیه را ندارم. ایا بروم سفارت پیگیری کنم امکان داره اجازه ورود بگیرم? ممنون

سارا جوادی

با سلام دوست عزیز ، متاسفانه شما نیز راه ورود به ترکیه را تا سالی که دولت این کشور اعلام کرده ندارید. مگر اینکه با گرفتن وکیل اثبات کنید که شرایط خاصی دارید که در این صورت نیز بسیاری از درخواست ها ریجکت می شود.

جلال

سلام من ۳سال ترکیه بودم و۵سال ممنوع الورودشدم چطونه میتونم الان برم ترکیه بایدبرم سفارت جریمه روپرداخت کنم یاراه دیگه ای وجودداره

سارا جوادی

با سلام دوست عزیز ، راه قانونی دیگه ای برای ورود شما به ترکیه وجود ندارد.

رضا یوسفی

سلام دوست عزیز من میخوام مجوز کار بگیرم وتخصصم راننده اسکید لودر هست میتونید راهنماییم کنید

سارا جوادی

با سلام جناب آقای یوسفی ، برای اقدام از طریق ویزای کار ترکیه شما نیاز به قرارداد کاری با یک کارفرمای ترکیه ای دارید. در صورتی که قرارداد کاری را دارید باید از طریق اداره مهاجرت ترکیه اقدام کنید تا ویزای کار یک ساله بگیرید. پیشنهاد میکنیم مقاله اشتغال در ترکیه را در وب سایت گروه آتیه آفرینان مطالعه فرمایید.

سام

سلام  .وقت بخیر .من ۴ سال پیش ۷ ماه ترکیه موندم و ۵ سال ممنوع الورود شدم .الان بعد از ۴ سال و یک ماه میخوام به ترکیه بیام .ضمنا من اسمم تغییر کرده و پسوند فامیلیم هم حذف شده و پاسپورت جدید گرفتم ..ایا میتونم وارد ترکیه بشم؟

سارا جوادی

با سلام جناب سام طبق گفته های خودتان شما 5 سال ممنوع الورود به این کشور هستید بنابراین ورود شما با هر شرایطی به این کشور غیر قانونی خواهد بود .

مشاهده نظرات بیشتر
Call Now Button