وقت سفارت بلژیک

بسیاری از افراد برای سفر یا مهاجرت ، کشور بلژیک را انتخاب می کنند زیرا هم از نظر جاذبه های توریستی و هم از نظر رفاه اجتماعی از جایگاه نسبتا خوبی برخوردار است که افراد برای ورود به بلژیک مستلزم اخذ ویزای بلژیک هستند . ویزای بلژیک از سوی سفارت کشور بلژیک صادر و عرضه می شود ، پس برای دریافت ویزای بلژیک باید به سفارت این کشور واقع در شهر تهران مراجعه کرد . اما قبل از مراجعه حضوری به سفارت باید وقت سفارت بلژیک را رزرو کرد که گرفتن وقت سفارت بلژیک روال معینی دارد که قبل از گرفتن وقت سفارت کشور بلژیک بهتر است با انواع ویزاهای بلژیک آشنا زیرا زمانی که فردی بخواهد وقت سفارت بلژیک را رزرو کند بایستی بداند که برای دریافت چه ویزایی می خواهد تقاضا دهد . اگر ویزای درخواستی متناسب با هدف فرد از سفر به کشور بلژیک نباشد بدون شک درخواست وی رد خواهد شد و موفق به اخذ ویزای کشور بلژیک نخواهد شد لذا آشنایی با انواع ویزاهای بلژیک قبل از گرفتن وقت سفارت بلژیک الزامی می باشد .

سفارت کشور بلژیک، ویزاهای مختلفی صادر می کند که هر کدام فقط مختص سفر خاصی می باشد و در بین ویزاهای کشور بلژیک، ویزاهای کاری و تحصیلی این کشور طرفداران زیادی دارند که این محبوبیت ناشی از شرایط اقتصادی و آموزشی مطلوب کشور بلژیک است. در حقیقت کشور بلژیک از نظر موقعیت جغرافیایی در منطقه صنعتی از اروپا قرار دارد زیرا بلژیک در همسایگی کشورهایی مانند آلمان، فرانسه و هلند جای گرفته است و همه آلمان را به عنوان یکی از سه مرکز اصلی صنعت دنیا می شناسند .

وقت سفارت بلژیک نحوه اخذ وقت سفارت بلژیک

در چند سال اخیر برای ایجاد آرامش و نظم کلیه مسافران باید قبل از وارد شدن به سفارت بلژیک اقدام به اخذ وقت سفارت بلژیک در تهران کنند.در سال های گذشته متقاضیان بدون اخذ وقت سفارت بلژیک در تهران به این مرکز مراجعه می کردند و همین امر باعث ایجاد صف های طولانی در جلوی سفارت و بی نظمی می شد.لازم به ذکر است که سفارت برای بررسی پرونده ها 2 تا 4 هفته وقت می گذارد و پس از این که پرونده را بررسی کرد تصمیم به صدور ویزا می گیرد.در حقیقت هزینه ای که از متقاضی دریافت می شود برای زمانی می باشد که سفارت صرف بررسی پرونده وی می کند و متقاضی مجبور به پرداخت آن است.

وقت سفارت بلژیک

وقت سفارت بلژیک

وقت سفارت بلژیک مدارک مورد نیاز جهت گرفتن وقت سفارت بلژیک

مدارک مورد نیاز جهت گرفتن وقت سفارت بلژیک عبارتند از :

  • اسکن صفحه اول گذرنامه مسافر
  • تکمیل فرم فارسی شینگن

وقت سفارت بلژیک نکات مهم در مورد وقت سفارت بلژیک

برای گرفتن وقت سفارت بلژیک بایستی به نکات زیر توجه کرد :

  • در صورت عدم وجود شماره اینترنتی، نمی ‌توان وقت سفارت بلژیک را دریافت کرد و درصورتی‌که شماره اینترنتی دریافت شده است متقاضی قادر به اصلاح اطلاعات وارد شده نمی باشد .
  • درصورت عدم مطابقت نام درج‌ شده در فرم با نام فرد دریافت‌ کننده وقت سفارت بلژیک، امکان صدور ویزا وجود نداشته و نیاز است تا فرد دوباره اقدام به دریافت وقت سفارت بلژیک کند.
  • وقت سفارت بلژیک تنها متعلق به متقاضی می باشد و امکان فروش یا انتقال آن به دیگری وجود ندارد.
  • حتماً ۲ کپی از فرم را تهیه کرد تا روز مراجعه وقت سفارت بلژیک این مدرک را ارائه داد.
  • باید زمان حضور برای روز وقت سفارت بلژیک را مدیریت کرد و درصورتی‌ که فرد خیلی زودتر از زمان مقررشده در محل حاضر شود، ناچار است سفارت را ترک کرده و در زمان اصلی حاضر شد و اگر هم دیرتر از زمان اعلامی وارد سفارت شود، وقت سفارت بلژیک وی لغو می‌شود. لذا حضور فرد ۱۰ دقیقه قبل از زمان مقررشده مانعی ندارد.
  • به دلایل امنیتی، تنها افراد کم سن و سال اجازه داشتن همراه را دارند و سایر افراد، باید در مکان عمومی انتظار برای وقت سفارت کشور  بلژیک خود حاضر شوند.
  • اجازه ورود به سفارت بلژیک تنها با مطابقت پاسپورت فرد با فهرست وقت سفارت بلژیک در روزهای جاری امکان ‌پذیر می باشد و در غیر این صورت، امکان حضور در سفارت وجود نخواهد داشت و نیاز است تا وقت ملاقاتی با پاسپورت خود درخواست کند .

 

گروه آتیه آفرینان ایرانیان مجری و ارائه دهنده بهترین خدمات و مشاوره های تحصیل و اقامت در اروپا

 

 

به این نوشته رای بدهید
مقالات مشابه
وقت سفارت ایتالیا وقت سفارت ایتالیا

برای سفر به کشور ایتالیا، گرفتن وقت سفارت ایتالیا و ویزای ایتالیا لازم و ضروری می باشد . امر...

آشنایی با سفارت نروژ آشنایی با سفارت نروژ

کشور نروژ ، یکی از کشورهای اسکاندیناوی می باشد که طبیعتی بی نظیری دارد و هر گردشگری را به خو...

وقت سفارت نروژ و هزینه اخذ ویزا وقت سفارت نروژ و هزینه اخذ ویزا

کشور نروژ ، یکی از مرفه ترین و دیدنی ترین کشورهای اروپایی می باشد که با واقع شدن در شمال قار...

نظرات کاربران
Call Now Button