کشور اسلواکی در اروپای مرکزی واقع شده است . هزینه های مناسب زندگی در اسلواکی و همچنین عضویت در کشورهای اتحادیه شینگن باعث شده تا افراد بسیاری برای سفر یا اقامت در اسلواکی اقدام نمایند . متقاضیانی که قصد مهاجرت به اسلواکی را دارند نیاز است تا با شرایط گرفتن وقت سفارت اسلواکی و اخذ ویزای این کشور آشنایی لازم را پیدا کنند . جهت اخذ ویزای اسلواکی ، تعیین وقت سفارت اسلواکی از مدتی قبل الزامی می باشد . متقاضیان سفر به اسلواکی لازم است وقت سفارت اسلواکی را داشته باشند تا در وقتی که سفارت در اختیار آنها قرار می دهد کلیه مدارک خود را ارائه داده و بتوانند مجوز ورود به این کشور را دریافت کنند . با گرفتن وقت سفارت اسلواکی مدارک فرد متقاضی برای ویزا در جلسه ای مورد بررسی قرار می گیرد و در صورت تایید، ویزای اسلواکی به وی داده خواهد شد.

وقت سفارت اسلواکی

برای اقامت و تابعیت در اسلواکی روش های متفاوتی وجود دارد شرکت آتیه آفرینان به شما توصیه می کند برای کسب اطلاعات بیشتر مقاله ” اقامت در اسلواکی ” را مطالعه فرمایید .

وقت سفارت اسلواکی – مدارک مورد نیاز جهت اخذ ویزای اسلواکی

فردی که متقاضی اخذ ویزای اسلواکی  می باشد، پس از دریافت وقت سفارت اسلواکی باید مدارک مورد نیاز خود را در زمان مشخص شده به کنسولگری سفارت این کشور تحویل دهد. برای گرفتن ویزا حضور فرد در سفارت الزامی است و اتباع خارجی باید دارای شرایط عمومی زیر باشند ، مدارک مورد نیاز جهت اخذ ویزای اسلواکی به شرح زیر است :

  • دارا بودن پاسپورت یا سند مسافرتی که معتبر بوده و طی ۱۰ سال اخیر صادر شده باشد. همچنین الزامی است که پاسپورت حداقل دو صفحه خالی داشته باشد.
  • اسنادی مانند دعوتنامه، ووچر و اهدافی که برای اقامت در نظر گرفته شده اند.
  • پرداخت کردن هزینه های مربوط به ویزا
  • ۳ قطعه عکس ۳ در ۵ رنگی.
  • اسنادی که نشان دهنده داشتن شرایط لازم متقاضی برای ترک کشور قبل از انقضای ویزا باشد.
  • اسنادی که نشان دهنده تمکن مالی مورد نیاز در این کشور باشند. مانند پول قابل تبدیل و چک سفر و …
  • فرم ویزای شینگن را به طور کامل پر کنند.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره مهاجرت به اسلواکی شرکت آتیه آفرینان توصیه می کند نگاهی به مقاله ” مهاجرت به اسلواکی ” بیاندازید.

وقت سفارت اسلواکی –  گرفتن وقت سفارت اسلواکی

لازم به ذکر است پس از گرفتن وقت سفارت اسلواکی و در زمان مراجعه به سفارت این کشور لازم است که اتباع خارجی اسناد دیگری از جمله گواهی اشتغال به کار و یا تحصیل را نیز تحویل دهند. شخص متقاضی وقت سفارت اسلواکی برای اخذ ویزا باید در زمان تعیین شده از سوی سفارت شخصاً به محل مورد نظر مراجعه کرده و اثر انگشت خود را ثبت کند.

وقت سفارت اسلواکی – گرفتن وقت سفارت اسلواکی برای ویزای تحصیلی

گرفتن وقت سفارت اسلواکی برای ویزای تحصیلی به این صورت است که دانشجویانی که قصد مهاجرت به اسلواکی را دارند باید پس از اخذ وقت سفارت اسلواکی و به هنگام ارائه مدارک مورد نظر به کنسولگری سفارت جمهوری اسلواکی، ویزای نوع D را درخواست نمایند. ویزای نوع D به دانشجویان این امکان را می دهد که برای مدت شش ماه یا یک سال در کشور اسلواکی اقامت داشته باشند.

در مقاله ” تحصیل در اسلواکی ” به طور مفصل درباره شرایط تحصیل در اسلواکی اطلاعات کسب کنید.

وقت سفارت اسلواکی

وقت سفارت اسلواکی – دریافت وقت سفارت اسلواکی به صورت آنلاین

جهت دریافت ویزای اسلواکی باید دست کم شش هفته قبل از سفر اقدام به درخواست وقت سفارت اسلواکی کرد. همچنین جهت دریافت وقت سفارت اسلواکی می توان از طریق مراجعه حضوری به سفارت یا تلفنی و یا رزرو آنلاین، زمان مقرر برای حضور در سفارت این کشور را مشخص کرده و مدارک خود را تحویل داد. زمانی که برای دریافت وقت سفارت اسلواکی به صورت آنلاین اقدام می کنید دیگر نیازی به مراجعه حضوری نیست و ویزای اسلواکی به صورت الکترونیکی اخذ می شود.

گروه آتیه آفرینان – مجری و ارایه دهنده بهترین خدمات و مشاوره های تحصیل و اقامت در اروپا

5/5 - (1 امتیاز)
مقالات مشابه
آشنایی با سفارت نروژ آشنایی با سفارت نروژ

کشور نروژ ، یکی از کشورهای اسکاندیناوی می باشد که طبیعتی بی نظیری دارد و هر گردشگری را به خو...

وقت سفارت نروژ و هزینه اخذ ویزا وقت سفارت نروژ و هزینه اخذ ویزا

کشور نروژ ، یکی از مرفه ترین و دیدنی ترین کشورهای اروپایی می باشد که با واقع شدن در شمال قار...

وقت سفارت لهستان وقت سفارت لهستان

وقت سفارت لهستان به دلیل این که کشور لهستان یکی از اعضای پیمان نامه شینگن است ، برای ورود به...

نظرات کاربران
Call Now Button