نحوه یافتن کار کانادا در سال 2022؛ از آنجایی که کشور کانادا ، کشوری وسیع است و البته مهاجر پذیر مورد توجه افرادی بسیاری برای ویزای کار کانادا قرار گرفته است . اما برای نحوه یافتن کار کانادا باید از روش های مختلفی بهره ببرید.
باید رزومه خود را طبق استانداردهای این کشور آماده کنید باید بدانید برای گرفتن کار حتما تخصص لازم را باید داشته باشید تا بتوانید نظر کارفرما را به خود جلب نمایید زیرا با حجم بالای مهاجران یافتن کار کمی دشوار خواهد بود اگر نتوانید هر آنچه از شما خواسته می شود را بر آورده نمایید.
حتی افراد می توانند در صورت داشتن شرایط مناسب چند ماه را به صورت آزمایشی برای کارفرما کار کنند و سپس در صورت رضایت کارفرما شغل را از آن خود نمایند.
پیشنهاد شغلی شما برای زمان مشخصی می باشد و با ویزای کار در کانادا می توانید مشغول به کار شوید.

تنها با همان رده شغلی در ویزای خود می توانید در کانادا مشغول به کار شوید یعنی برای تغییر شغل تمام مراحل از ابتدا باید انجام دهید. اما غیر ممکن نیست پس در اینجا نحوه یافتن کار در کانادا مورد بررسی قرار گرفته است تا از این موارد بهره ببرید.
داشتن تسلط بر زبان نکته ای است که در ابتدا باید به آن توجه نمایید زیرا بدون دانستن زبان امکان کار نیز نخواهید داشت. 
ناگفته نماند که حتی می توانید ضمن تماس با موسسه مهاجرتی آتیه آفرینان ایرانیان از مشاوره رایگان هم برخوردار شوید. و همچنین برای آشنایی بیشتر با موسسه و پرونده های موفق ما می توانید از پیج اینستاگرام آتیه آفرینان دیدن کنید.

علاقمندان به تحصیل در کانادا می توانند مقاله ” تحصیل در کانادا ” را که موسسه آتیه آفرینان ایرانیان تهیه نموده مطالعه نمایند.

نحوه یافتن کار کانادا
نحوه یافتن کار در کانادا | روزنامه ها برای یافتن کار در کانادا

نحوه یافتن کار کانادا – روزنامه ها برای یافتن کار در کانادا

از روش هایی که می توانید برای نحوه یافتن کار کانادا بهره ببرید استفاده از روزنامه های کانادایی است . روزنامه های بسیاری در کانادا هستند که می توانید در آنها به جستجوی کار بپردازید.
زیرا در این روزنامه ها بخش هایی برای آگهی های کاری اختصاص داده شده است. یکی از بهترین استان ها برای کار در کانادا استان انتاریو است. تورنتو و انتاریو شهرهای مهم برای کار به حساب می آیند. از جمله این روزنامه ها در کانادا عبارتند از :

  • Globe and Mail
  • Toronto Star
  • Toronto Sun

سایت های کاریابی در کانادا

شما می توانید از برخی سایت ها در زمینه کاریابی نیز برای نحوه یافتن کار کانادا استفاده نمایید. در این سایت ها امکان آپلود رزومه وجود دارد و می توانید با توجه به شرایط اختصاصی خود کار مورد نظر را جستجو نمایید.
در این سایت ها سالانه افراد زیادی رزومه خود را آپلود می نمایند. حتی می توانید از این سایت ها اشتراک بخرید. لازم به ذکر است رزومه شما نباید طولانی باشد و حداکثر 2 صفحه باشد. رزومه شما باید در حد استاندارد کانادا باشد. در زیر سایت های کاریابی در کانادا را  مشاهده می نمایید :

  • http://english.monster.ca
  • http://www.workopolis.com/index.html
  • http://thestar.workopolis.com
  • http://jb-ge.hrdc-drhc.gc.ca
  • http://www.canadajobs.com
  • http://globecareers.workopolis.com
  • http://www.jobshark.ca/caeng
  • http://www.canada.plusjobs.com/fronteng.html
  • http://www.careerclick.com
  • http://www.actualjobs.com
  • http://ontariojobs.com

آتیه آفرینان ایرانیان به صورت مفصل به شرایط اقامت و تابعیت در کانادا پرداخته است برای اطلاعات بیشتر می توانید مقاله “اقامت در کانادا ” را مطالعه نمایید .

ارسال رزومه برای شرکت ها در کانادا

با توجه به اینکه در بالا نیز توضیح دادیم می توانید به صورت داوطلبانه در برخی شرکت ها فعالیت نمایید این امر هم به یادگیری بهتر شما کمک می کند هم به تشکیل رزومه بهتر.
اما یکی از روش هایی که می توانید از آن برای نحوه یافتن کار کانادا استفاده کنید و موفق شوید این است که برای شرکت ها به صورت مستقیم رزومه خود را ارسال نمایید .
زیرا بسیاری از این شرکت ها در سایت شرکت، نیروی مورد نیاز را آگهی می نمایند و به منظور کسب آگاهی از این موارد به سایت های مرتبط با زمینه شغلیتان مراجعه نمایید .

علاقمندان به مهاجرت به کانادا می توانند در مقاله” مهاجرت به کانادا  ” اطلاعات جامع تری را در باب این موضوع بدست آورند .

5/5 - (1 امتیاز)
مقالات مشابه
ویزای همراه کشور کانادا ویزای همراه کشور کانادا

سیاست های مهاجرتی سخاوتمندانه کشور کانادا این امکان را برای متقاضیان فراهم آورده است تا هم...

سایت های کاریابی در کانادا سایت های کاریابی در کانادا

سایت‌ های کاریابی در کانادا یکی از متداول‌ترین راه‌هایی که جویندگان کار در کانادا استفاد...

کار در کانادا کار در کانادا

کار در کانادا با توجه به وسعت خاک کشور کانادا و جمعیت کمی که دارد تقاضای قابل توجهی دارد. ال...

نظرات کاربران
Call Now Button