نحوه یافتن کار در فنلاند

اگر بخواهید به کشور فنلاند مهاجرت نمایید یکی از راه های مهاجرت به این کشور از طریق کار است . در کشور فنلاند مردم به دو زبان فنلاندی و سوئدی صحبت می کنند گرچه اغلب مردم به زبان فنلاندی حرف می زنند پس لازم است به زبان کشور مسلط شوید زیرا می خواهید با مردم جامعه فنلاند زندگی کنید و باید بتوانید ارتباط با آنها برقرار نمایید .  مسلما اگر در رزومه شما تسلط به زبان فنلاندی ذکر شود تاثیر و شانس قبولی شما بالا خواهد رفت .  متقاضیان برای کار در این کشور نیاز به اجازه کار و اقامت از سوی دولت فنلاند دارند. داگر بخواهید در این کشور کار بیابید نحوه یافتن کار در فنلاند بسیار مهم خواهد بود .

گروه آتیه آفرینان ایرانیان مقاله را به عنوان مهاجرت به فنلاند آماده کرده است تا از دیگر روش های مهاجرت به این کشور آگاه شوید .

نحوه یافتن کار در فنلاند سایت‌های تخصصی کاریابی در فنلاند

متقاضیان در این روش لازم است تا با مراجعه و ثبت نام در وب سایت ‌هایی که در زمینه کاریابی در فنلاند فعالیت می نمایند و مورد تایید دولت هستند، رزومه و سوابق کاری خود را ارسال نموده و پس از تاییدیه آن ‌ها از جانب این دسته از سایت‌ ها منتظر پیدا شدن فرصت شغلی مناسب باشند . پس از بررسی سوابق شغلی شخص متقاضی کاریابی در فنلاند ، سایت‌ های کاریابی در فنلاند بر اساس اطلاعات پایگاه کاریابی مرکزی در این کشور در صورت امکان شغل مناسب برای متقاضی به انها اطلاع می دهند شایان ذکر است برای فرایند کاریابی در فنلاند نمی‌توان بازه زمانی مشخصی برای یافتن فرصت شغلی را مشخص کرد. برخی از این سایت ها عبارتند از:

نحوه یافتن کار در فنلاند

نحوه یافتن کار در فنلاند

گروه VMP: استخدام و جذب نیروی کار در بسیاری از زمینه ها در فنلاند و از موسسات معتبر کاریابی در فنلاند و در سراسر اروپا می باشد.

  • BiisoniHenkilöstövuokrausاستخدام نیروی انسانی موقت، برون سپاری و پیمانکاری
  • HR-Yhtiöt خدمات نیروی انسانی و استخدام با تمرکز بر بخش های صنعت مانند ساختمان، حمل و نقل، برق و لوله کشی و تعمیر و نگهداری اموال

سیور  : استخدام در سازمان های متعلق به شهر هلسینکی، اسپو، وانتا و کائونیاینن. فرصت های شغلی موجود به عنوان مثال در مدارس، مراکز مراقبت روزانه و بیمارستان است. تسلط به زبان فنلاندی شرط لازم در این مشاغل است.

آلفا: یکی از موسسات معتبر کاریابی در فنلاند می باشد که استخدام کارکنان و گزینش نیروی انسانی را به همراه دارد .استف پوینت  : استخدام و برون سپاری کارکنان موقت، خدمات آموزشی، نیروی کار بین المللی.

مانستر دات فای  : بین خدمات استخدام المللی

نحوه یافتن کار در فنلاند موسسات کاریابی در فنلاند

اقدام از طریق مراجعه به آژانس ‌ها و موسسات کاریابی در فنلاند روش مناسبی است . هدف موسسات کاریابی در فنلاند یافتن شغل متناسب با درخواست متقاضی بدون استفاده از واسطه و از طرف دیگر پیوند دادن شخص متقاضی به آن فرصت شغلی می باشد و بسیار مورد توجه قرار گرفته است . لازم به ذکر است درصد موفقیت اشخاصی که به موسسات کاریابی در فنلاند رجوع می کند نیز بیشتر است و همچنین از اطمینان بیشتری برخوردار است. سعی کنید در رزمه خود حتما تسلط به زبان را نیز داشته باشید. در صورتی که موفق به یافتن شغلی برای شخص متقاضی گردند  فرد باید درصدی از حقوقی را که کسب می نماید به مدت یک سال و یا کمتر به آن موسسه کاریابی در فنلاند پرداخت نماید . البته درصد و بازه زمانی پرداختی به آن موسسه کاریابی کاملا به شغل و موسسه کاریابی بستگی دارد .

اگر علاقمند به تحصیل در این کشور هستید از مقاله تحصیل در فنلاند استفاده نمایید .

نحوه یافتن کار در فنلاند جست و جوی کار از طریق روزنامه‌ ها در فنلاند

از جمله راه ‌های جست و جوی فرصت شغلی مناسب در فنلاند مراجعه به روزنامه ‌هایی است که در زمینه کاریابی در فنلاند به صورت تخصصی آگهی منتشر می شوند . البته درصد موفقیت متقاضیان کاریابی در فنلاند به واسطه این روش در مقایسه با دو روش کاریابی از طریق وب‌ سایت ‌ها و موسسات کاریابی در فنلاند کم ‌تر می باشد زیرا این روش ها در دنیای دیجیتال امروزی کمرنگ شده اند و همچنین مدت زمان یافتن فرصت شغلی مناسب با استفاده از این روش معمولا بیشتر نیز می شود .

 

نحوه یافتن کار در فنلاند مدارک مورد نیاز ویزای کاری فنلاند

در زیر قسمتی از مدارک مورد نیاز کار در فنلاند را که برای صدور ویزای کار نیاز خواهید داشت مشاهده می نمایید .

  • مدارک تحصیلی مرتبط با کار درخواستی
  • مدارک پاسپورت و عکس متقاضی کار در فنلاند
  • گواهینامه های بین المللی و گواهی های مرتبط با کار شما
  • در صورت داشتن پیشنهاد شغلی
  • مدارک سابقه شغلی و بیمه

 

اگر علاقمند به شرایط اقامت و تبعیت فنلاند باشید می توانید مقاله اقامت در فنلاند را مطالعه فرمایید .

 

گروه آتیه آفرینان ایرانیان  – مجری و ارائه دهنده بهترین خدمات و مشاوره های تحصیل و اقامت در اروپا

 

به این نوشته رای بدهید
مقالات مشابه
تحصیل در رشته پرستاری فنلاند تحصیل در رشته پرستاری فنلاند

تحصیل در رشته پرستاری فنلاند با لحاظ کردن شرایط و سیستم آموزشی فنلاند دانشجویان و متقاضیان...

مهاجرت کاری به فنلاند مهاجرت کاری به فنلاند

مهاجرت کاری به فنلاند یکی از راه های ورود به کشور فنلاند و اخذ اقامت این کشور است. همانطور ک...

کار در فنلاند کار در فنلاند

کار در فنلاند همواره مورد توجه بوده است و متقاضیان زیادی نیز از طریق کار قصد مهاجرت به این ک...

نظرات کاربران
امیر ارسلان سلیمانی سالار

در فنلاند اقامت یکساله دارم و مهندس نساج هستم در امور آزمایشگاه و پوشاک و تدریس ریاضیات اول دبیرستان و راننده تاکسی مهارت دارم و همچنین آشپزی و سر آشپزی و مدیریت های امور کارخانجات تولیدی و خدماتی.

آتیه آفرینان

با سلام. ما انجام پذیرش و اخذ ویزای کار برای پپروسه قبل از مهاجرتتون هستیم.

مشاهده نظرات بیشتر
Call Now Button