نحوه یافتن کار در بلاروس

افرادی که به مهاجرت کاری به بلاروس معتقدند باید بدانند دانش زبان روسی الزامی برای یافتن کار آنها خواهد بود افراد برای کار در بلاروس احتیاج به مجوز کار برای ورود نیز دارند . این کشور بعد از فروپاشی شوروی مستقل شد . برای داشتن یک شغل در بلاروس می توانید روش های مختلفی را بیازمایید . نحوه یافتن کار در بلاروس به صورت آنلاین و حضوری امکان پذیر شده است . اقدامات و فعالیت های مثبت کشور بلاروس باعث شد تا این کشور در اروپای شرقی، در حال حاضر جزو صنعتی ترین کشورها شود . نرخ بیکاری در این کشور بسیار پایین است و همچنین متقاضیان کار کشورهای دیگر براحتی می توانند در این کشور استخدام و مشغول به کار گردند در صورتی که شرایط لازم را داشته باشند . مثلا فرد متقاضی کار می تواند رزومه خود را آماده کند و با کارفرما به صورت مستقیم در ارتباط باشد و بتواند کارفرما را متقاعد کند که نیروی مفیدی برای موقعیت شغلی که درخواست شده است خواهد بود . مثلا متقاضی می تواند با ویزای توریستی وارد بلاروس شود و به شرکت مورد نظر مراجعه می کند و رزومه خود را تحویل می دهد ولی نکته مهمی که در این روش وجود دارد این است که ویزا توریستی قابل تبدیل نیست . قرارداد های کاری در بلاروس متفاوت اند مثلا قرار داد فصلی ، مدت نا محدود ، دوره محدود کمتر از 5 سال ، قرار داد پروژه ای را شامل می شوند که بستگی به کاری که پیدا خواهید کرد نیز دارد .

یکی از روش های مهاجرت به بلاروس از طریق تحصیل است و می توانید در مقاله تحصیل در بلاروس اطلاعات دقیقی را بدست آورید .

نحوه یافتن کار در بلاروس

نحوه یافتن کار در بلاروس

نحوه یافتن کار در بلاروس موسسات کاریابی در بلاروس

برای کار در بلاروس می توانید از موسسات کاریابی این کشور نیز استفاده کنید. این موسسات رزومه شما را دریافت کرده و برای شما با توجه به شرایط کاری و سوابقتان کار پیدا خواهند کرد . پس ثبت نام نموده و منتظر ایمیل باشید . تسلط به زبان روسی برای کار در این کشور بسیار مهم است. پس اگر قصد کار در بلاروس دارید حتما روسی را علاوه بر انگلیسی یاد بگیرید. شرکت های مختلفی برای کار در بلاروس در سطح بین المللی وجود دارند که گاها بر اساس زبان طبقه بندی شده اند. یک مووسه معروف در این کشور AcUMEN می باشد که می توانید از آن بهره گیرید . برخی از موسسات کاریابی در بلاروس را می توانید مشاهده نمایید :

  • https://www.jobzella.com/search/belarus/jobs
  • http://belarusinfocus.info
  • http://www.by.undp.org/content/belarus/en/home/ourwork/overview.html
  • http://www.expressglobalemployment.com/solutions

شما می توانید مقاله اقامت در بلاروس را برای کسب اطلاعات در زمینه اقامت و تابعیت بلاروس مطالعه نمایید .

نحوه یافتن کار در بلاروس سایت های کاریابی در بلاروس

یکی از راه هایی که می توانید در بلاروس شغل بیابید استفاده از سایت های کاریابی است . شما به صورت آنلاین می توانید برای یافتن کار جستجو کنید و از موتورهای جستجو استفاده کنید . در واقع استفاده از این سایت ها می تواند به شما در یافتن شغل مورد نظر کمک بزرگی کنند . فراموش نکنید که هر روشی را باید امتحان کنید تا شانس خود را بالا ببرید .

نحوه یافتن کار در بلاروس مدارک لازم برای کار در بلاروس

برای اینکه بتوانید در بلاروس کار کنید باید مدارکی را نیز ارائه نمایید که بتوانید مجوز لازم برای کار را کسب نمایید . برخی از این مدارک عبارتند از :

  • پاسپورت معتبر فرد متقاضی کار در بلاروس
  • ارائه رزومه کاری و مدارک لازم
  • پر کردن فرم درخواست کار در بلاروس
  • ارائه پیشنهاد شغلی که از طرف کارفرما دریافت نموده اید.
  • پیش نویس قرارداد کار که توسط کارفرما مهر و امضاء شده باشد
  • پرداخت هزینه ارزیابی مدارک کاری

 

شرکت آتیه آفرینان ایرانیان به شما پیشنهاد می دهد مقاله مهاجرت به بلاروس را مطالعه نمایید تا از روش های دیگر برای مهاجرت به این کشور مطلع شوید .

 

گروه آتیه آفرینان ایرانیان  – مجری و ارائه دهنده بهترین خدمات و مشاوره های تحصیل و اقامت در اروپا

 

به این نوشته رای بدهید
مقالات مشابه
تحصیل در بلاروس تحصیل در بلاروس

تحصیل در بلاروس به دلیل مزایای بسیاری که برای متقاضیان تحصیل در اروپا دارد دارای طرفدار...

مهاجرت به بلاروس مهاجرت به بلاروس

مهاجرت به بلاروس و روش های مختلف اقامت در بلاروس در این مطلب مورد بررسی قرار می گیرد. قبل از ...

تحصیل در رشته فیزیوتراپی بلاروس تحصیل در رشته فیزیوتراپی بلاروس

برای تحصیل در رشته فیزیوتراپی بلاروس ، مقیاس های پذیرش مربوط به علوم ، زیست شناسی ، شیمی و ف...

نظرات کاربران
Call Now Button