در واقع کشور انگلستان به دلیل اینکه دارای اقتصاد بزرگی است مورد توجه افراد بسیاری برای مهاجرت قرار دارد . نحوه یافتن کار در انگلستان روش های گوناگونی دارد مثلا از طریق موسسات کاریابی، سایت های کاریابی، سایت دولتی انگلستان برای جستجوی کار، موسسات کارورزی، آگهی های استخدام در روزنامه ها و سایت های شرکت های انگلیسی از جمله این روش ها هستند . برای این کار در انگلستان لازم است رزومه حرفه ای داشته باشید و مهارت لازم را داشته باشید تا بتوانید کار متناسب با حرفه خود را بیابید . برای داشتن کار مناسب در انگلستان باید رزومه خوبی نیز در زمینه مشاغل مورد نیاز در انگلستان داشته باشید . با داشتن کارفرمایی در انگلستان می توانید برای دریافت ویزای کار این کشور اقدام نمایید .

اگر علاقمند به مهاجرت به انگلستان هستید به شما پیشنهاد می کنیم مقاله ” مهاجرت به انگلستان ” را مطالعه نمایید .

نحوه یافتن کار در انگلستان موسسات و سایت های کاریابی در انگلستان

یکی از روش های مهم برای نحوه یافتن کار در انگلستان استفاده از موسسات کاریابی می باشد که می تواند کمک بزرگی به شما در یافتن کار نماید زیرا این موسسات شرایط کار و کارفرمایان را به خوبی می دانند و بهترین گزینه برای کمک کردن به شما خواهند بود. برخی از موسسات و سایت های کاریابی که می توانند در جستجوی کار در انگلستان به شما کمک کنند در زیر لیست شده است:

نحوه یافتن کار در انگلستان
نحوه یافتن کار در انگلستان
  • Jobsite
  • Monster
  • Reed
  • Adecco
  • Adzuna
  • Fish4
  • Trovit
  • Totaljobs
  • Careerbuilder
  • Indeed
  • Gumtree
  • Everyjobsite
  • https://www.gov.uk/jobsearch سایت دولتی انگلستان برای جستجوی کار

برخی آژانس ها نیز به شما در یافتن کار کمک می نمایند و این آژانس ها در بخش های ویژه ای مانند خرده فروشی و مراقبت از کودکان و منشیگری و ازین دست کمک خواهند کرد برخی آژانس ها شعبه های مرکزی ای هستند که توسط شرکت های بزرگ برای استخدام مدیران و متخصصان از طرف آنها اداره می شوند . برخی دیگر سازمان هایی هستند که می تواند به شما در پیدا کردن کار موقت در دفاتر و خرده فروشی ها کمک نمایند ، می توانید این آژانس ها را در زیر مشاهده نمایید :

  • online phone book
  • Agency Central
  • Recruitment Search

برای اطلاعات بیشتر در زمینه اقامت و تابعیت در انگلستان شما را به خواندن مقاله ” اقامت در انگلستان ” دعوت می نماییم .

نحوه یافتن کار در انگلستان سفارتخانه ها و کنسولگری انگلستان

برای یافتن فرصتهای شغلی می توانید در سفارت کشور خود و یا کنسولگری آن در انگلستان نیز اقدام نمایید . شما نیاز به یک استاندارد بالا از زبان انگلیسی در نوشتار و گفتار خواهید داشت و باید بتوانید رزومه استانداردی را ارائه نمایید . با داشتن شرایط لازم می توانید با مراجعه به این دفاتر برای یافتن کار در انگلستان نیز اقدام نمایید .

نحوه یافتن کار در انگلستان روزنامه ها در انگلستان برای کاریابی

از روش های دیگر کاریابی در انگلستان استفاده از روزنامه ها در این کشور است . روزنامه گاردین یکی از بهترین منابع شغل های مربوط به افراد دارای تحصیلات تکمیلی و حرفه ای به خصوص در هنر، فرهنگ و رسانه، بازاریابی، دولت و سیاست، مسکن، مراقبت اجتماعی، محیط زیست و آموزش و پرورش است . حتی امکان جستجوی آنلاین نیز وجود دارد . می توانید به صورت online برای شغل های موجود در سراسر بخش های آن جستجو کنید.برای استخدام در موسسات خیریه و بخش غیر انتفاعی  از  The Big Issue می توانید استفاده کنید و برای مشاغل حرفه ای تر از  Financial Times ، The Telegraph و  The Times استفاده نمایید .

گروه آتیه آفرینان ایرانیان  – مجری و ارائه دهنده بهترین خدمات و مشاوره های تحصیل و اقامت در اروپا

5/5 - (1 امتیاز)
مقالات مشابه
بازار کار مهندسی برق در انگلیس بازار کار مهندسی برق در انگلیس

بازار کار مهندسی برق در انگلیس با درآمد حدود £20,000 تا 60,000£ (پوند) یکی از پردرآمدترین بازارها...

مهاجرت به انگلستان مهاجرت به انگلستان

مهاجرت به انگلستان و روش های مختلف اقامت در انگلستان در این مطلب مورد بررسی قرار می گیرد. کش...

تحصیل در انگلستان تحصیل در انگلستان

تحصیل در انگلستان به علت های مختلف افراد بسیاری را از سراسر دنیا راهی بریتانیا می کند. ...

نظرات کاربران
mahdi

dccdc

سارا جوادی

با سلام دوست عزیز گروه آتیه آفرینان برای تمامی ویزاهای انگلستان اقدام دارد.برای راهنمایی شما به اطلاعات بیشتری از رزومه شما مانند سن و تحصیلات نیازداریم. فرم ارزیابی گروه آتیه آفرینان را پرنمایید تا کارشناسان با بررسی شرایط شما ، اطلاعات بیشتر را در خدمتتون بذارند.

mahdi

dccdc

سارا جوادی

با سلام دوست عزیز گروه آتیه آفرینان برای تمامی ویزاهای انگلستان اقدام دارد.برای راهنمایی شما به اطلاعات بیشتری از رزومه شما مانند سن و تحصیلات نیازداریم. فرم ارزیابی گروه آتیه آفرینان را پرنمایید تا کارشناسان با بررسی شرایط شما ، اطلاعات بیشتر را در خدمتتون بذارند.

مشاهده نظرات بیشتر
Call Now Button