باید در ابتدا بدانید که کشور آمریکا دارای اقتصاد آزاد است و در زمینه های مختلف برای کار در این کشور رقابت وجود دارد . پس اگر بتوانید تخصص خود را نشان دهید می توانید شانس بیشتری برای دریافت شغل در آمریکا داشته باشید. از این رو نحوه یافتن کار در آمریکا بسیار مهم است زیرا از این طریق می توانید اقدام نمایید و آینده شغلی شما تعیین خواهد شد.
سعی کنید رزومه خود را طبق رزومه های استاندارد از سوی آمریکا ترتیب دهید. حتی اگر نمی توانید رزومه خود را آماده کنید از فرد دیگری برای این امر کمک بگیرید.  

نحوه پیدا کردن کار در آمریکا را می توانید در این مقاله مشاهده نمایید تا بتوانید از این راه ها هرچه سریعتر کار مورد نظر را بیابید. ساعت کاری در آمریکا در حدود 40 ساعت در هفته است.
خوب است بدانید که بسیاری از شرکت ها برای استخدام نیروی کار خود به دلیل بالا بودن حجم رزومه های ارسالی از فیلترینگ رزومه ها توسط افراد یا شرکت های استخدامی استفاده می کنند پس مبحث رزومه در کار شما بسیار تاثیر گذار خواهد بود.

نحوه یافتن کار در آمریکا

اگر علاقمند به تحصیل در آمریکا هستید موسسه مهاجرتی آتیه آفرینان شما را به خواندن مقاله تحصیل در آمریکا دعوت می نماید.

سایت های کاریابی در آمریکا

یکی از کارهایی که می توانید برای یافتن کار در آمریکا انجام دهید رزومه خود را در سایت هایی همچونMonster ، careerbuilder،indeed و سایر سایت های کاریابی مرتبط با رشته کاری خود آپلود کنید.
حتما یک پروفایل Linkedin درست کنید و آن را همواره بروز رسانی کنید و سعی کنید که برای خودتان ارتباطات خوب ایجاد کنید. گروه های کاری مربوط به رشته خودتان را می توانید بیابید و حتی در جلساتی که می گذارند حاضر شوید.

به این نحو شبکه کسانی که در آمریکا شما را می شناسند را بزرگ خواهید کرد و امکان اینکه آنها شما را برای کار به کسی معرفی کنند بیشتر می شود.
حتی می توانید برای بسیاری از شرکت ها رزومه خود را ارسال کنید. یکی دیگر از سایت هایی که شغل های محلی بر روی آن پست می شود craigslist.org است و شغل های مختلف بر اساس گروه بندی های مختلف در آن مشخص شده است.
بسیاری از این شغل ها توسط خود شرکت ها پست می شوند و اینکه واسطه ای در این بین نیست از این رو احتمال موفقیت شما را در یافتن شغل مورد نظر بیشتر می شود.

برای اطلاع از روش های دیگر مهاجرتی به آمریکا می توانید مقاله مهاجرت به آمریکا را بخوانید.

سایت های کاریابی در آمریکا

جستجوی کار از طریق دوستان و آشنایان در آمریکا

جالب است بدانید یکی از روش های مهمی که برای یافتن شغل در آمریکا استفاده می شود و روش خوبی نیز می باشد کمک گرفتن از دوستان و یا اقوامی است که در این کشور دارید.

این افراد با داشتن اطلاعات شغلی و رده شغلی مناسب شما می توانند روند کاریابی شما را تسریع بخشند و برای آن کار اقدام نمایید. رزومه شما سریعتر در پروسه تصمیم گیری قرار خواهد گرفت.

موسسات کاریابی در آمریکا

موسسات بسیاری برای کار در آمریکا هستند که می توانید به آنها مراجعه کنید. این موسسات کار شما را آسان می کنند. با بهره گیری از تجربه این موسسات می توانید در کوتاه ترین زمان کار بیابید. در اینجا برخی از این موسسات را برای شما آورده ایم.

  • موسسه کاریابی رابرت هلف آمریکا
  • موسسه کاریابی نشنال ایونت
  • موسسه کاریابی zarzarmodeling
  • موسسه کاریابی بالا بوستا آمریکا
  • موسسه کاریابی Workebrige associate آمریکا
  • موسسه کاریابی جاب اسپرینگ آمریکا
  • موسسه کاریابی اپل وان (Apple One)

بازارچه کار در آمریکا

در بازارچه های کاری که توسط کانتی برگزار می شود معمولاً شرکت های متعددی در این بازارچه ها شرکت خواهند کرد و شما می توانید از شغل های موجود آنها مطلع شوید و از نزدیک با آنها راجع به خودتان و مهارت هایی که دارید صحبت کنید. در حین جستجو برای کار پیدا کردن در آمریکا ممکن است در اطراف محلی که زندگی می کنید با آگهی بازارچه های کار هم روبرو شوید.

این بازارچه ها را معمولا به طور مستقیم شرکت های بزرگ مانند Chevron برگزار می کنند. حتماً چندین کپی رزومه خودتان که اطلاعات تماس با شما را داشته باشد همراه داشته باشید تا در صورت نیاز آنها را به شرکت ها تحویل بدهید. به علاوه معمولا در حاشیه این بازارچه های کار، سرویس های تهیه و تنظیم رزومه قرار گرفته است که به شما کمک می کند روزمه خود را درست کنید یا آن را به روز نمایید. از این فرصت می توانید به خوبی استفاده کنید.

بازارچه کار در آمریکا

حضور در گردهمایی‌ های ایرانیان در آمریکا

صاحبان مشاغل و شرکت ‌هایی که ایرانی تبار هستند مانند بسیاری دیگر از آمریکایی‌ ها، گرده ‌همایی ‌هایی را به صورت دوره ‌ای برگزار نموده و به ملاقات و آشنایی با باقی افراد می پردازند.

در واقع این گرده همایی ‌ها می ‌تواند راه حلی برای آن دسته از متقاضیانی که به کاریابی در آمریکا مشغول هستند باشد به طوری که آشنایی در این مجالس می ‌تواند سرآغازی برای همکاری شما با آن شخص و شرکت نیز باشد.
پس فرصت حضور در این دوره ها را از دست ندهید و در واقع هر راهی که بتواند به شما در یافتن کار در آمریکا کمک کند را امتحان کنید.

5/5 - (1 امتیاز)
مقالات مشابه
تحصیل در آمریکا تحصیل در آمریکا

یکی از راه های ورود به کشور آمریکا تحصیل در آمریکا می باشد. تحصیل در آمریکا و دریافت پذ...

کار در آمریکا کار در آمریکا

کار در آمریکا برای ایرانیان و شرایط اخذ ویزای کار آمریکا در این مطلب مورد بررسی قرار می گیر...

تحصیل پزشکی در آمریکا تحصیل پزشکی در آمریکا

تحصیل در رشته پزشکی در آمریکا راه طولانی و پر زحمتی می باشد اما آینده روشن و درخشانی خواهد د...

نظرات کاربران
Call Now Button