نحوه اخذ پذیرش از دانشگاه های بلغارستان

کشور بلغارستان اگرچه از نظر مساحت بزرگ نیست اما دارای دانشگاه ها و مراکز آموزشی بسیاری است و افراد بسیاری سالانه در پی مهاجرت تحصیلی به بلغارستان می باشند. با تحصیل در دانشگاه های بلغارستان می توانید در کل اتحادیه اروپا ادامه تحصیل دهید و این امر می تواند نکته ای بسیار مهم برای علاقه مندان به تحصیل در دانشگاه های اروپایی باشد . به همین دلیل نحوه اخذ پذیرش از دانشگاه های بلغارستان را در اینجا آورده ایم . امکان تحصیل در رشته های مختلف و مقاطع گوناگون برای دانشجویان فراهم است . دانشجویان حتی می توانند در رشته های پزشکی که بسیار مورد توجه قرار گرفته اند و آینده شغلی افراد را تضمین می نمایند نیز تحصیل کنند.

شرکت آتیه آفرینان ایرانیان به شما پیشنهاد می کند برای کسب اطلاعات بیشتر مقاله ” تحصیل در بلغارستان ” را مطالعه فرمایید .

نحوه اخذ پذیرش از دانشگاه های بلغارستان شرایط پذیرش از دانشگاه های بلغارستان

همانطور که گفتیم تحصیل در بلغارستان در رشته های مختلف امکان پذیر است برای دانشجویان بین المللی اما لازم است شرایط اولیه ای نیز برای پذیرش داشته باشید . دانشجویان برای پذیرش در دانشگاه یا کالج تحصیلات عالی باید امتحانات ورودی خاصی را با موفقیت پشت سر گذارند . سال تحصیلی شامل دو دوره بوده که در سپتامبر یا اکتبر آغاز می شود و در ماه می یا ماه ژوئن پایان می یابد . دانشجویان لازم است در دوره های زبان موفق باشند که زبان تحصیلی آنها می تواند بلغاری یا انگلیسی باشد . لازم است دانشجویان شرایط خوبی برای تحصیل در این کشور داشته باشند. آموزش در سه مقطع لیسانس به مدت 3 تا 4 سال و فوق لیسانس به مدت 2 سال و دکترا سه ساله از طریق دانشگاه ها ، موسسات و دانشکده های تخصصی فراهم است . شرایط پذیرش در هر دانشگاه نیز می تواند مختص به همان موسسه باشد و هر دانشگاه مسئول طراحی برنامه ها و تضمین کیفیت آموزشی خود خواهد بود . سازمان ملل نیز وظیفه رسیدگی و اعتبار بخشی دانشگاه های بلغارستان را دارد . هزینه های پایین این کشور یکی از دلایل علاقه دانشجویان به این کشور شده است .

نحوه اخذ پذیرش از دانشگاه های بلغارستان

نحوه اخذ پذیرش از دانشگاه های بلغارستان

توصیه شرکت آتیه آفرینان ایرانیان برای اقامت و تابعیت در بلغارستان ، مشاوره از مشاوران آتیه آفرینان ایرانیان و مطالعه مقاله ” اقامت در بلغارستان ” است .

نحوه اخذ پذیرش از دانشگاه های بلغارستان مدارک لازم برای پذیرش از دانشگاه های بلغارستان

برای اینکه بتوانید از دانشگاه های بلغارستان پذیرش بگیرید لازم است لیست مدارک مورد نیاز دانشگاه را نیز بخواهید . بدین منظور در اینجا لیست مدارک مورد نیازی که باید حتما ارائه نمایید را آورده ایم تا در اسرع وقت برای تهیه این موارد اقدام نمایید . این مدارک عبارتند از :

  • نمره زبان مورد تایید دانشگاه
  • ترجمه های مدارک تحصیلی
  • ریزنمرات تحصیلی ترجمه شده
  • انگیزه نامه برای ذکر تاثیر تحصیل در دانشگاه های بلغارستان بر آینده فرد
  • رزومه استاندارد فرد متقاضی دریافت پذیرش از دانشگاه های بلغارستان
  • مقالات چاپ شده و بین المللی در صورت وجود

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره مهاجرت به بلغارستان مقاله ” مهاجرت به بلغارستان ”  را مطالعه بفرمایید .

دانشجویان بسیاری علاقمندند در این کشور تحصیل نمایند و سپس مشغول به کار در اروپا شوند . زیرا مهاجرت تحصیلی به بلغارستان یکی از راه های ورود به اروپاست و بسیاری از این راه بهره می جویند.

 

گروه آتیه آفرینان ایرانیان  – مجری و ارائه دهنده بهترین خدمات و مشاوره های تحصیل و اقامت در اروپا

به این نوشته رای بدهید
مقالات مشابه
مهاجرت به بلغارستان از طریق سرمایه گذاری مهاجرت به بلغارستان از طریق سرمایه گذاری

یکی از کشورهایی که با سرمایه گذاری در آن می توان به سود و اخذ اقامت رسید، کشور بلغارستان می ...

هزینه های تحصیل در گروه پزشکی بلغارستان هزینه های تحصیل در گروه پزشکی بلغارستان

کشور بلغارستان در اروپا از لحاظ مساحت در رتبه چهاردهم قرار گرفته است . گرچه کیفیت زندگی و سط...

تحصیل پزشکی در بلغارستان تحصیل پزشکی در بلغارستان

کشور بلغارستان از دیگر کشورهای مجذوب برای متقاضیان تحصیل در رشته های پزشکی با توجه به پیشر...

نظرات کاربران
Call Now Button