نحوه اخذ پذیرش از دانشگاه های گرجستان

کشور گرجستان ، کشوری اوراسیایی است که در سال های اخیر مورد توجه ایرانیان بسیاری برای مهاجرت قرار داشته است . علاوه بر این سالانه افراد زیادی نیز جهت گردش و گشت و گذار به این کشور می آیند. یکی از بهترین راه ها نیز مهاجرت تحصیلی به کشور گرجستان است . پس نحوه اخذ پذیرش از دانشگاه های گرجستان را مورد بررسی قرار می دهیم تا بتوانید درک کافی از شرایط داشته باشید . پایتخت گرجستان تفلیس است . پذیرش در این کشور بالا می باشد و البته دارای استانداردهای بالای آموزشی نیز هست که باعث ایجاد رقابت در بین دانشجویان مختلف شده است . در رشته های گوناکون می توانید اقدام به طی مراحل پذیرش نمایید . کیفیت آموزش در گرجستان با بسیاری از کشورها و استانداردهای جهان برابری می کند . از این رو می توان گفت این کشور یکی از برترین مقاصد تحصیلی برای دانشجویان بین المللی است . برای تحصیل در مقطع کارشناسی ۴ سال زمان نیاز خواهید داشت و در کارشناسی ارشد 2 سال ، تحصیل در دکترا نیز بین ۳ تا ۵ سال و برای دندانپزشکی نیز ۵ سال و برای پزشکی عمومی ۶ سال باید زمان بگذارید .

یکی از روش های مهاجرت به گرجستان از طریق تحصیل می باشد شما می توانید در مقالات دیگر به طور مفصل درباره راه های دیگر ” مهاجرت به گرجستان ” اطلاعات کسب کنید .

در رشته پزشکی نیز دانشجویان ایرانی بسیاری علاقه مند به ادامه تحصیل در این کشور هستند. این رشته یکی از پرطرفدار ترین رشته ها می باشد زیرا آینده خوبی را برای فارغ التحصیلان به همراه خواهد داشت . دلیل علاقه به این کشور نیز عدم نیاز به آزمون ورودی در این رشته ها می باشد .

شرکت آتیه آفرینان ایرانیان به شما پیشنهاد می کند برای کسب اطلاعات بیشتر مقاله ” تحصیل در گرجستان ” را مطالعه فرمایید .

نحوه اخذ پذیرش از دانشگاه های گرجستان

نحوه اخذ پذیرش از دانشگاه های گرجستان

نحوه اخذ پذیرش از دانشگاه های گرجستان شرایط لازم برای پذیرش در دانشگاه های گرجستان

از جمله شرایطی که برای پذیرش در دانشگاه های این کشور می توان اشاره نمود نبودن الزام برای ارائه مدرک زبان است و اگر تسلط لازم را به زبان تحصیلی خود نداشته باشید می توانید در این کشور دوره های زبان نیز بگذرانید گرچه این امر می تواند باعث طولانی شدن دوره تحصیلات شما شود و بهتر است قبل از ورود به گرجستان تسلط لازم را کسب نمایید . بعد از تعیین رشته و دانشگاه خود می بایست فرم درخواست پذیرش آنلاین را نیز پر کنید و مدارک خود را ارسال کنید . لیست مدارک مورد نیاز برای پذیرش در دانشگاه های گرجستان را در زیر می توانید مشاهده نمایید . پذیرش در گرجستان در سال دو نوبت انجام می شود یکی ماه مارچ و یکی در سپتامبر. پس شرایط خود را به موقع مهیا کنید تا بتوانید اقدام کنید . مدارک شما باید در کشور تایید شده باشند تا در دانشگاه قابل ارزیابی باشند .

برای اقامت و تابعیت در گرجستان روش های متفاوتی وجود دارد شرکت آتیه آفرینان به شما توصیه می کند برای کسب اطلاعات بیشتر مقاله ” اقامت در گرجستان ” را مطالعه فرمایید .

نحوه اخذ پذیرش از دانشگاه های گرجستان مدارک مورد نیاز جهت اخذ پذیرش در دانشگاه های گرجستان

مدارک مورد نیاز جهت اخذ پذیرش در دانشگاه های گرجستان شامل موارد بسیاری خواهد بود که می توانید لیست دقیق را از دانشگاه بخواهید اما در هر صورت به پاسپورت معتبر با حداقل ۶ ماه اعتبار و دو صفحه خالی و نیز ارائه مدارک دیپلم و پیش دانشگاهی به صورت ترجمه شده و عکس جدید از خود و حتی توصیه نامه ای از سوی استاد دانشگاه و سوابق مناسب تحصیلی احتیاج خواهید داشت . هرچه سابقه تحصیل شما بهتر باشد مسلما شانس شما نیز بالاتر خواهد رفت .

 

گروه آتیه آفرینان ایرانیان  – مجری و ارائه دهنده بهترین خدمات و مشاوره های تحصیل و اقامت در اروپا

 

5/5 - (1 امتیاز)
مقالات مشابه
انواع کالج های کشور گرجستان انواع کالج های کشور گرجستان

انواع کالج های کشور گرجستان کشور گرجستان با پایتخت شهر تفلیس در منطقه قفقار واقع شده است و ...

دانشگاه فنی گرجستان دانشگاه فنی گرجستان

دانشگاه فنی گرجستان دانشگاه فنی گرجستان (GTU) ، بزرگترین دانشگاه فنی گرجستان می باشد که در شه...

دانشگاه های مورد تایید وزارت علوم در گرجستان دانشگاه های مورد تایید وزارت علوم در گرجستان

دانشگاه های مورد تایید وزارت علوم در گرجستان کشور گرجستان ، کشوری در ناحیه قفقاز بین دریای ...

نظرات کاربران
Call Now Button