نحوه اخذ پذیرش از دانشگاه های دانمارک

دانشگاه های دانمارک دارای برنامه های تحصیلی بسیار متنوع ، باارزش و اعتبار جهانی می باشند که هر فرد متقاضی را به سوی مهاجرت تحصیلی به دانمارک و تحصیل در دانمارک جذب می کند . شرایط اخذ پذیرش از دانشگاه های دانمارک از هر برنامه تحصیلی به دیگری متفاوت است و فرد باید بداند که چه زمانی و چگونه برای پذیرش اقدام کند . اگر شهروندان غیر دانمارکی دارای مدارک تحصیلی باشند که قابل مقایسه با شرایط ورود دانشگاه های دانمارکی باشد واجد شرایط پذیرش خواهند بود و قبل از هر اقدامی دانشگاه ها به ارزیابی مدارک تحصیلی فرد می پردازند . این مقاله در مورد نحوه اخذ پذیرش از دانشگاه های دانمارک می باشد و مشاورین موسسه آتیه آفرینان ایرانیان آماده هرگونه آگاهی و مشاوره در زمینه اخذ پذیرش از دانشگاه های دانمارک به شما عزیزان هستند .

شرکت آتیه آفرینان ایرانیان به شما پیشنهاد می کند برای کسب اطلاعات بیشتر مقاله ” تحصیل در دانمارک ” را مطالعه فرمایید .

نحوه اخذ پذیرش از دانشگاه های دانمارک شرایط پذیرش از دانشگاه های دانمارک

دوره های آموزشی و برنامه های تحصیلی به زبان دانمارکی را می توان در سایتهای مخصوص جستجو و پیدا کرد و برای پذیرش در این برنامه ها باید با تست های زبان دانمارکی سطح ۱ ، ۲ و یا ۳ میزان مهارت خود را به اثبات رساند . فرد متقاضی می تواند به عنوان یک دانشجوی بین المللی ، دروس زبان دانمارکی را به صورت رایگان دریافت کند . بدین ترتیب که می توان ابتدا در یک برنامه کارشناسی انگلیسی ثبت نام کرده و سپس تحصیلات خود را در کشور دانمارک در سطح تحصیلات تکمیلی ادامه داد تا مهارت های زبان دانمارکی مورد نیاز را به دست آورد . اطلاعات کامل از زمان شروع پذیرش دانشگاه های دانمارک بسیار مهم می باشد زیرا در صورت تاخیر در زمان پذیرش دانشگاه به هیچ وجه عذر فرد را برای پذیرش در ترم یا سال جاری موجه نخواهد کرد . برای دوره های کارشناسی ، مهلت پذیرش ۱۵ مارس برای دوره های آغاز است و چندین موسسه علمی در ماه ژانویه یا فوریه نیز ثبت نام دارند که آخرین مهلت برای این دوره ها ۱ سپتامبر است . فرم تقاضانامه تقریبا 2 ماه قبل از مهلت در اختیار موسسات قرار می گیرد . فرم های درخواست آنلاین را می توان از طریق سایت های دانشگاه ها تهیه کرد که برای دوره های تحصیلات تکمیلی ، مهلت های مختلفی وجود دارد .

لازم به ذکر است که متقاضیان تحصیل در کشور دانمارک ابتدا باید شرایط پذیرش از دانشگاه های دانمارک را به طور کامل بررسی کنند و بسیاری از مدارک مورد نیاز در بین همه دانشگاه ها مشترک می باشد اما برخی از دانشگاه ها شرایط اضافی دارند که می توان از طریق سایت رسمی خود دانشگاه و یا موسسه مهاجرت به دانمارک منتخب به آن اطلاعات دست پیدا کرد .

نحوه اخذ پذیرش از دانشگاه های دانمارک شرایط پذیرش از دانشگاه های دانمارک در مقطع کارشناسی 

به برخی از شرایط پذیرش از دانشگاه های دانمارک در مقطع کارشناسی اشاره می کنیم :

  • قبولی در یک آزمون ورودی قابل مقایسه با مدارک تحصیلی مدارس و دانشگاه های دانمارک ( به عنوان مثال فرد متقاضی باید حتما در کنکور سراسری ایران پذیرفته شده باشد )
  • اثبات مهارت در زبان انگلیسی
  • برنامه های تحصیلی دارای الزامات پذیرش اضافی هستند  به عنوان مثال موضوعات تحصیلی در یک سطح مشخص باید برای دانشگاه ارائه شوند . آموزش دانمارک از سطوح A ،B  و C استفاده می کند که A  بالاترین سطح می باشد و در مورد میانگین نمرات در زمینه دروس پیش نیاز ، سطح A از متقاضیان تقاضا می شود . میانگین نمرات دروس پیش نیاز برای رشته تحصیلی مورد نظر نباید از حد مجاز کمتر باشد و مدرک دیپلم با حداقل GPA تحصیلی ارائه شود .همچنین آزمون پذیرش / مصاحبه باید انجام شود .

توصیه شرکت آتیه آفرینان ایرانیان برای اقامت و تابعیت در دانمارک ، مشاوره از مشاوران آتیه آفرینان ایرانیان و مطالعه مقاله ” اقامت در دانمارک ” است .

نحوه اخذ پذیرش از دانشگاه های دانمارک شرایط پذیرش از دانشگاه های دانمارک در مقطع کارشناسی ارشد

شرایط پذیرش از دانشگاه های دانمارک در مقطع کارشناسی ارشد عبارتند از :

  • ارائه مدرک لیسانس با اعتبار بالا یا معادل بین المللی آن
  • درخواست دهندگان مقطع تحصیلی فوق لیسانس باید یک توصیه نامه از استاد دانشگاه خود داشته باشند که  نامه ای مبنی بر توصیف استعدادهای تحصیلی و فعالیت های علمی دانشجو در زمان تحصیل در مقطع کارشناسی که به زبان انگلیسی نگارش شده باشد .
  • ارائه گواهی مهارت در زبان انگلیسی
  • ارائه مدرک زبان دانمارکی ، چنانچه در برنامه تحصیلی دانمارکی تقاضا داده باشد
نحوه اخذ پذیرش از دانشگاه های دانمارک

نحوه اخذ پذیرش از دانشگاه های دانمارک

نحوه اخذ پذیرش از دانشگاه های دانمارک شرایط پذیرش از دانشگاه های دانمارک در مقطع دکترا

برای تحصیل دکترا در دانمارک به طور کلی باید یک مدرک معتبر شناخته شده یا معادل آن ارائه داد که متقاضیان پذیرش از بهترین دانشگاه های دانمارک در مقطع دکترا باید یک خلاصه وضعیت از سوابق علمی و موضوع پایان نامه خود را به دانشگاه های دانمارک ارائه دهند . در برخی از مناطق برای دانشجویان مشغول به تحصیل در مقطع فوق لیسانس اجازه پذیرش صادر می گردد بدین شکل که یک دوره چهار ساله برای دانشجویانی که دارای مدرک لیسانس به همراه حداقل یک سال تحصیلی در سطح تحصیلات تکمیلی هستند ، ارائه می شود .

نحوه اخذ پذیرش از دانشگاه های دانمارک الزامات زبان جهت اخذ پذیرش از دانشگاه های دانمارک

ارائه مدرک زبان از الزامات شرایط پذیرش از دانشگاه های دانمارک می باشد که . متقاضیان برنامه های دوره های کارشناسی و کارشناسی ارشد انگلیسی باید حداقل باید مهارت انگلیسی را با زبان انگلیسی B در دوره دبیرستان را داشته باشند و اغلب دانشگاه ها برای دوره های کارشناسی ارشد و دکترا نیاز به انگلیسیA  دارند که یک سطح بالاتر از انگلیسی B می باشد . برای رضایت مندی دانشگاه ها از این سطح زبان فرد می تواند مدرک TOEFL، IELTS  و یا Cambridge ESOL ارائه دهد . علاوه بر زبانهای انگلیسی و دانمارکی ، دانشجویان می توانند از مهارت های زبان آلمانی ، نروژی و یا سوئدی برای پذیرش دانشگاه های دانمارک استفاده کنند . متقاضیانی که زبان مادری انگلیسی دارند از این الزامات آزمون معاف می باشند .

شما می توانید برای مهاجرت به دانمارک مقاله ای تحت عنوان ” مهاجرت به دانمارک ” را مطالعه فرمایید .

نحوه اخذ پذیرش از دانشگاه های دانمارک – مدارک مورد نیاز جهت اخذ پذیرش از دانشگاه های دانمارک

مدارک مورد نیاز جهت اخذ پذیرش از دانشگاه های دانمارک به شرح زیر می باشد :

  • ریز نمرات مقطع تحصیلی قبل از آنچه که فرد در حال حاضر درخواست داده است. مدرک و ریز نمرات باید با زبان انگلیسی یا دانمارکی ترجمه شده باشند .
  • قبولی در آزمون سراسری جهت اخذ پذیرش از دانشگاه های دانمارک
  • داشتن شرط معدل که قطعا برای تحصیل در رشته های پرطرفدار در برخی دانشگاه های معتبر میانگین نمرات بالاتر شانس پذیرش را افزایش خواهد داد .
  • ارائه مدرک زبان جهت اخذ پذیرش از دانشگاه های دانمارک

گروه آتیه آفرینان ایرانیان مجری و ارائه دهنده بهترین خدمات و مشاوره های تحصیل و اقامت در اروپا

5/5 - (1 امتیاز)
مقالات مشابه
نحوه اخذ پذیرش از دانشگاه های آلمان نحوه اخذ پذیرش از دانشگاه های آلمان

کشور آلمان، دارای قوی ترین اقتصاد در میان کشورهای اتحادیه اروپا است و تحصیل در آلمان راهی م...

مهاجرت به چین مهاجرت به چین

مهاجرت به چین و روش های اقامت در چین در این مطلب مورد بررسی قرار می گیرد. مهاجرت به چین از طر...

تحصیل رایگان در نروژ تحصیل رایگان در نروژ

تحصیل رایگان در نروژ برای تمامی دانشجویان بین المللی یک مزیت مهم محسوب می شود. اگر قصد پذیر...

نظرات کاربران
Call Now Button