نحوه اخذ پذیرش از دانشگاه های استونی

کشور استونی در شمال قاره اروپا قرار گرفته است و یکی از کم جمعیت ترین کشورهای اروپایی می باشد . امروزه کشور استونی با پیشرفت های قابل توجهی که داشته توانسته بستر مناسبی برای دانشجویان و متقاضیان تحصیل در خارج از کشور فراهم کند . از جمله عواملی که باعث شده این کشور مورد توجه بسیاری از افراد قرار بگیرد می توان به زندگی ارزان و وجود دانشگاه های مناسب اشاره کرد . دانشگاه های کشور استونی عضو سیستم ECTS هستند و به همین دلیل علاوه بر اعتبار و امکان استفاده از سیستم انتقالی باید از مجموعه قوانین مشخص و یکسان شده اتحادیه اروپا نیز پیروی کنند و استفاده از سیستم آموزشی اروپا خود یکی از عواملی می باشد که به دانشگاه های کشور استونی اعتبار بخشیده است . به طور کلی جهت اخذ پذیرش از دانشگاه های استونی برای تمامی دانشگاه ها ، رشته ها و مقاطع تحصیلی یکسان است ، بایستی شرایطی را رعایت کرد . در این مقاله قصد داریم به موضوع نحوه اخذ پذیرش از دانشگاه های استونی به طور مفصل بپردازیم .

جهت کسب اطلاعات بیشتر شرکت آتیه آفرینان ایرانیان درباره تحصیل در استونی از شما می خواهد مقاله ” تحصیل در استونی ” را مطالعه فرمایید .

نحوه اخذ پذیرش از دانشگاه های استونی شرایط اخذ پذیرش از دانشگاه های استونی

تحصیل در دانشگاه های استونی به زبان انگلیسی ، روسی و استونیایی انجام می شود . دانشجویان خارجی اکثرا زبان انگلیسی را برای تحصیل خود انتخاب می کنند و به همین دلیل داشتن مدرک زبان برای متقاضیان الزامی می باشد . امکان تحصیل به زبان روسی و استونیایی نیز برای متقاضیان وجود دارد که در صورت انتخاب هر کدام از آنها باید تسلط نسبی به این زبان ها را داشته و مدرک و سطح مورد نظر دانشگاه را در هنگام ثبت نام ارائه داد . لازم به ذکر است که تحصیل بدون مدرک زبان در استونی امکان پذیر نیست و فرد باید در مصاحبه دانشگاه توانایی خود را نشان دهد .

نحوه اخذ پذیرش از دانشگاه های استونی

نحوه اخذ پذیرش از دانشگاه های استونی

داشتن مدرک دیپلم برای دوره لیسانس و تمامی مقاطع تحصیلی دیگر نیز از شرایط اخذ پذیرش دانشگاه های استونی می باشد و فرد باید متناسب با مقطعی که می خواهد به تحصیل در آن مشغول شود مدرک دوره قبل خود را همراه با ریز نمرات به دانشگاه ارائه نماید . تحصیل در مقطع لیسانس ۴ سال ، فوق لیسانس ۲ سال و دکترا ۳ تا ۵ سال ( متناسب با رشته تحصیل) زمان می برد . یکی از شرایط اخذ پذیرش از دانشگاه های استونی محدودیت سنی برای تحصیل می باشد که باید به این موضوع دقت کافی داشت . لازم به ذکر است که برای پذیرش بهتر است همزمان به چند دانشگاه و رشته مختلف درخواست فرستاده و نهایتا در یکی از آنها پذیرفته شد .

برای اقامت و تابعیت در استونی روش های متفاوتی وجود دارد شرکت آتیه آفرینان به شما توصیه می کند برای کسب اطلاعات بیشتر مقاله ” اقامت در استونی ” را مطالعه فرمایید .

نحوه اخذ پذیرش از دانشگاه های استونی مدارک مورد نیاز برای اخذ پذیرش از دانشگاه های استونی

مدارک مورد نیاز برای اخذ پذیرش از دانشگاه های استونی به شرح زیر می باشد :

  1. مدرک زبان مورد نظر دانشگاه در کشور استونی
  2. آخرین مدرک تحصیلی به همراه ریز نمرات جهت تحصیل در استونی
  3. تکمیل فرم درخواست پذیرش از دانشگاه در کشور استونی
  4. ارائه مدارک هویتی جهت تحصیل در کشور استونی
  5. داشتن رزومه و یا سابقه تحصیلی درخشان جهت اخذ پذیرش تحصیلی استونی
  6. ارائه انگیزه نامه جهت اخذ پذیرش از دانشگاه های استونی

در مقاله ” مهاجرت به استونی ” به طور مفصل درباره شرایط مهاجرت به استونی اطلاعات کسب کنید .

دقت کنید که باید تمامی مدارک را به زبان انگلیسی و یا استونیایی ترجمه کرده و سپس به دانشگاه تحویل داد .

گروه آتیه آفرینان ایرانیان – مجری و ارائه دهنده بهترین خدمات و مشاوره های تحصیل و اقامت در اروپا

به این نوشته رای بدهید
مقالات مشابه
نحوه اخذ پذیرش از دانشگاه های آلمان نحوه اخذ پذیرش از دانشگاه های آلمان

کشور آلمان، دارای قوی ترین اقتصاد در میان کشورهای اتحادیه اروپا است و تحصیل در آلمان راهی م...

مهاجرت به چین مهاجرت به چین

مهاجرت به چین و روش های اقامت در چین در این مطلب مورد بررسی قرار می گیرد. مهاجرت به چین از طر...

تحصیل رایگان در نروژ تحصیل رایگان در نروژ

تحصیل رایگان در نروژ برای تمامی دانشجویان بین المللی یک مزیت مهم محسوب می شود. اگر قصد پذیر...

نظرات کاربران
Call Now Button