موسسه کارولینسکا سوئد (Karolinska Institutet)

در این مقاله قصد داریم درباره موسسه کارولینسکا سوئد توضیح دهیم . می توان گفت یکی از روش های اقامت در سوئد گرفتن ویزای تحصیلی در سوئد می باشد . شما برای مهاجرت به کشور سوئد می توانید در موسسه کارولینسکا سوئد تحصیل کنید . در ادامه در رابطه با شرایط  دانشگاه کارولینسکا سوئد و تحصیل در دانشگاه کارولینسکا سوئد توضیح خواهیم داد .

موسسه کارولینسکا سوئد – درباره دانشگاه کارولینسکا سوئد

در این بخش آتیه آفرینان ایرانیان قصد دارد درباره دانشگاه کارولینسکا سوئد توضیح دهد. دانشگاه کارولینسکا سوئد که به موسسه کارولینسکا سوئد معروف است و نام پیشین آن در متون انگلیسی موسسه پزشکی سلطنتی کارولینسکا آمده است، موسسه کارولینسکا سوئد در ناحیه سولنا و در منطقه ی شهری استکهلم واقع شده است که در ابتدا در سال ۱۸۱۰ در مناطق غربی استکهلم به دستور کارل سیزدهم پادشاه سوئد و نروژ تاسیس شد اما مدتی بعد به منطقه ی سولنا انتقال یافت. دانشگاه کارولینسکا سوئد از معتبرترین دانشکده های پزشکی جهان می باشد که دارای بیش از ۵۰ پروفسور برتر جهانی در زمینه های پزشکی است. پردیس دانشگاهی جدیدی نیز در جنوب استکهلم تاسیس کرده است که بسیار مدرن و زیبا می باشد . در ابتدا هدف دانشگاه کارولینسکا سوئد ، تربیت جراحان ماهر ارتش در جنگ فنلاند بر علیه روسیه تزاری بود . گرچه پس از آن زمینه فعالیت هایش گسترش یافته و به یکی از مراکز اصلی تولید و تحقیق دانش پزشکی در اروپا و جهان بدل شد . موسسه کارولینسکا سوئد از سال ۱۸۹۵ میلادی امتیاز انحصاری اعطای جایزه نوبل پزشکی را در اختیار دارد .

شرکت آتیه آفرینان ایرانیان به شما پیشنهاد برای کسب اطلاعات بیشتر مقاله ” تحصیل در سوئد ” را مطالعه فرمایید .

دانشکده پزشکی دانشگاه کارولینسکا بعد از دانشگاه اوپسالا که در سال ۱۴۷۷ و دانشگاه لوند که در سال ۱۶۶۶ تاسیس شده اند قدیمی ترین دانشکده پزشکی در سوئد دانشگاه کارولینسکا سوئد می باشد. باید توجه داشته باشید بیمارستان دانشگاه کارولینسکا سوئد نیز در منطقه سولنا و هادینگز قرار گرفته و یکی از بزرگترین مراکز تحقیقاتی و عملیاتی جهان می باشد. ۳۰ درصد کل آموزش های پزشکی و ۴۰ درصد تحقیقات پزشکی کل کشور سوئد در دانشگاه کارولینسکا سوئد انجام می شود. هر چند اغلب رشته های پزشکی دانشگاه کارولینسکا سوئد به زبان سوئدی ارائه می شوند اما تقریبا تمامی دروس در مقطع دکتری این دانشگاه به زیان انگلیسی ارائه می شود.

[powerpress url=”https://atiyeafarinan.com/wp-content/uploads/2019/07/Karolinska-Institutet.mp4″]

دانشگاه کارولینسکا سوئد – رنکینگ دانشگاه کارولینسکا سوئد 

دانشگاه کارولینسکا سوئد همیشه جز برترین دانشگاه های جهان بوده و هم اکنون نیز رنکینگ دانشگاه کارولینسکا سوئد ۹ در زمینه ی پزشکی در جهان می باشد. در واقع دانشگاه کارولینسکا سوئد  یک موسسه ی علمی و غیر دولتی می باشد که وظیفه ی انتخاب برنده جایزه نوبل در رشته ی فیزیولوژی و پزشکی را برعهده دارد. رنکینگ دانشگاه کارولینسکا سوئد، 40 در جهان است.

برای اقامت و تابعیت در سوئد روش های متفاوتی وجود دارد شرکت آتیه آفرینان به شما توصیه می کند برای کسب اطلاعات بیشتر مقاله ” اقامت در سوئد ” را مطالعه فرمایید .

موسسه کارولینسکا سوئد دپارتمان های موسسه کارولینسکا

دپارتمان های موسسه کارولینسکا سوئد شامل موارد زیر است :

  • Biosciences and Nutrition
  • Cell and Molecular Biology
  • Clinical Neuroscience
  • Clinical Science and Education, Söder Hospital
  • Clinical Science, Danderyd Hospital
  • Clinical Sciences, Intervention and Technology
  • Dental Medicine
  • Environmental Medicine
  • Laboratory Medicine
  • Learning, Informatics, Management and Ethics
  • Medical Biochemistry and Biophysics
  • Medical Epidemiology and Biostatistics
  • Medicine, Huddinge
  • Medicine, Solna
  • Microbiology, Tumour and Cell Biology
  • Molecular Medicine and Surgery
  • Neurobiology, Care Sciences and Society
  • Neuroscience
  • Oncology-Pathology
  • Physiology and Pharmacology
  • Public Health Sciences
  • Woman and Child Health
دانشگاه کارولینسکا سوئد

دانشگاه کارولینسکا سوئد

موسسه کارولینسکا سوئد تحصیل در دانشگاه کارولینسکا سوئد

یکی از روش های تحصیل در سوئد، تحصیل در دانشگاه کارولینسکا سوئد می باشد. دانشکده کارولینسکا یک دوره ی کارشناسی به زبان انگلیسی، که همان دوره ی کارشناسی بیومدیکال است را ارائه می دهد. تمام برنامه های کارشناسی دیگر مانند دوره های پزشکی سوئد و دندانپزشکی به زبان سوئدی آموزش داده می شوند و اطلاعات مربوط به درخواست و پذیرش آنها تنها در صفحات دوره های سوئدی موجود است.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره مهاجرت به سوئد شرکت آتیه آفرینان توصیه می کند نگاهی به مقاله ” مهاجرت به سوئد ” بیاندازید.

موسسه کارولینسکا سوئد –  برنامه های دانشگاه کارولینسکا

2 دوره برنامه های دانشگاه کارولینسکا سوئد برای مطالعات کارشناسی در دانشگاه کارولینسکا سوئد که از پاییز 2018 شروع می شود وجود دارد، آخرین مهلت 15 ژانویه 2018 دوره ی درخواست 16 اکتبر2017 باز می شود که برای همه متقاضیان بین المللی باز است حتی آن دسته از متقاضیانی که نیاز به درخواست ویزا برای تحصیل در سوئد دارند باید قبل از 15 ژانویه درخواست دهند.متقاضیان اتحادیه اروپا / EEA با مدرک تحصیلی راهنمایی/ دبیرستان نیز توصیه می شود تا 15 ژانویه درخواست دهند زیرا آخرین مهلت 16 آوریل 2018 می باشدبرای متقاضیان ملی و اتحادیه اروپا / EEA باید در این دوره از درخواست ها اعمال شوند.

موسسه کارولینسکا سوئد بورسیه دانشگاه کارولینسکا

بورسیه دانشگاه کارولینسکا شامل پوشش کامل شهریه تحصیلی دانشجویان موسسه کارولینسکا سوئد در طول مقطع کارشناسی ارشد به مدت 2 سال می باشد. شایان ذکر است که هزینه زندگی بر عهده متقاضی می باشد.

موسسه کارولینسکا سوئد – شرایط مورد نیاز برای دریافت بورسیه دانشگاه کارولینسکا

متقاضیان موسسه کارولینسکا سوئد به صورت عمومی باید دارای شرایط زیر باشند ، شرایط مورد نیاز برای دریافت بورسیه دانشگاه کارولینسکا شامل :

  • مدرک کارشناسی مرتبط از دانشگاه های معتبر
  • معدل 17 به بالا
  • مدرک آیلتس آکادمیک با نمره ۶٫۵ یا مدرک زبان سوئدی برای رشته های سوئدی زبان

موسسه کارولینسکا سوئد درخواست برای بورسیه انستیتوی کارولینسکا

درخواست برای بورسیه انستیتوی کارولینسکا  به این صورت است که متقاضیان در ابتدا باید از طریق وبسایت موسسه کارولینسکا سوئد  اقدام به تکمیل فرم درخواست بورسیه و همچنین ثبت نام آنلاین برای اخذ پذیرش در مقطع کارشناسی ارشد نمایند و کمیته مربوطه در دانشگاه کارولینسکا پس از بررسی درخواست ها در هفته دوم آوریل 2018 نتایج انتخاب دریافت کنندگان بورسیه را از طریق ایمیل به متقاضیان اطلاع رسانی خواهند نمود.

گروه آتیه آفرینان – مجری و ارایه دهنده بهترین خدمات و مشاوره های تحصیل و اقامت در اروپا

به این نوشته رای بدهید
مقالات مشابه
دانشگاه های مورد تایید وزارت علوم در سوئد دانشگاه های مورد تایید وزارت علوم در سوئد

دانشگاه های مورد تایید وزارت علوم در سوئد به سه گروه ممتاز ، خوب و متوسط تقسیم می شود . در اد...

دانشگاه اومئو سوئد (Umea University) دانشگاه اومئو سوئد (Umea University)

دانشگاه اومئو سوئد، یک دانشگاه دولتی می باشد که در شهر اومئو سوئد در سال ۱۹۶۵ تاسیس شده است ...

دانشگاه مید سوئیدن سوئد (Mid Sweden University) دانشگاه مید سوئیدن سوئد (Mid Sweden University)

دانشگاه مید سوئیدن سوئد (MIUN)، یکی از دانشگاه های دولتی کشور سوئد می باشد که در سال1993 میلادی ...

نظرات کاربران
Call Now Button