مهاجرت اقامت سرمایه گذاری هلند همواره مورد توجه بسیاری از افراد قرار گرفته است. چه آنها که قصد دریافت اقامت هلند از طریق سرمایه گذاری را دارند؛ یعنی به امید دریافت اقامت، تابعیت و پاسپورت این کشور دست به کار می شوند. چه افرادی که صرفاً یک سرمایه گذاری پر سود مدنظرشان است.
به همین دلیل کارشناسان موسسه مهاجرتی آتیه آفرینان ایرانیان بررسی دقیقی در قوانین اخذ اقامت هلند انجام داده اند. شرایط اخذ اقامت هلند را استخراج کرده و به طور جامع در اختیار شما عزیزان قرار داده اند؛ بنابراین با مطالعه این مطلب همه چیز را درباره سرمایه گذاری هلند در می یابید. به ویژه از هزینه زندگی در هلند مطلع می شوید. از طرف دیگر می توانید مستقیماً با موسسه تماس بگیرید و از مشاوره تلفنی رایگان استفاده کنید. و همچنین برای آشنایی بیشتر با موسسه و پرونده های موفق ما می توانید از پیج اینستاگرام آتیه آفرینان دیدن کنید.

🔊 پادکست شرایط سرمایه گذاری در هلند 🔊

سرمایه گذاری در هلند

از این ها گذشته برای مهاجرت اقامت سرمایه گذاری هلند آگاهی از اوضاع و احوال کلی این کشور نیز شرط است. در این خصوص بد نیست بدانید که اقتصاد هلند بسیار قوی است؛ به طوری که در میان 20 اقتصاد برتر دنیا قرار دارد. شاید شما نیز شنیده باشید که هلند به کشور گل و گیاه معروف است. این شهرت بیراه نیست؛ چرا که رتبه اول تولید و تجارت گل و گیاه در جهان از آنِ هلند است.

سرمایه گذاری در هلند و شرایط عمومی آن

این کشور جمعیتی بیش از 16.5 میلیون نفر دارد. در همسایگی آلمان و بلژیک واقع شده است. قابل توجه متقاضیان سرمایه گذاری در هلند، کشوری را انتخاب کرده اید که در اتحادیه اروپا عضو است. در واقع هلند جزو منطقه مهم شنگن به حساب می آید. پایتختش شهر آمستردام و زبان رسمی اش، هلندی است.

مساعد بودن شرایط اقتصادی و شرایط اجتماعی و فرهنگی، آن را به کشوری ایده آل برای مهاجرت اقامت سرمایه گذاری هلند تبدیل کرده است. یک چنین مواردی موجب محبوبیت هلند در میان سرمایه گذاران و شرکت های چند ملیتی شده است.

انواع روش های سرمایه گذاری در هلند

به منظور دریافت اقامت هلند از طریق سرمایه گذاری یک سری روش های رایج و تضمینی وجود دارد؛ اما این که کدام شیوه فقط سرمایه گذاری محسوب می شود. کدام یک اقامت دائم، تابعیت و پاسپورت هلند را به همراه دارد موضوعی است که باید به دقت بررسی شود. کارشناسان ما نگاهی به قوانین اخذ اقامت هلند و شرایط اخذ اقامت هلند از طریق سرمایه گذاری داشته اند؛ در نتیجه شیوه های مهاجرت اقامت سرمایه گذاری هلند را استخراج کرده اند. انواع سرمایه گذاری در هلند به شرح زیر است:

انواع روش های سرمایه گذاری در هلند

سرمایه گذاری در هلند از طریق خرید ملک در هلند

وقتی صحبت از سرمایه گذاری در هلند می شود بدون شک خرید ملک در این زمینه جزو پرچمداران است. توجه داشته باشید خرید ملک در هلند یک سرمایه گذاری عالی و پر سود است؛ منتها انتخاب چندان خوبی برای مهاجرت اقامت سرمایه گذاری هلند محسوب نمی شود. به ویژه برای کسانی که در پی اقامت هلند از طریق سرمایه گذاری هستند.

بدون اغراق می توان گفت خریدن املاک در هر کشوی جزو سرمایه گذاری های درست و حسابی است؛ اما طبیعتاً بسته به کشور انتخابی آثار اقامتی متفاوتی بر آن بار می شود. افرادی که قصد مهاجرت اقامت سرمایه گذاری هلند را دارند به آسانی مجاز به خرید املاک در هلند هستند. قیمت این املاک نیز بسته به شهر و منطقه انتخابی متفاوت خواهد بود. با این حال حداقل قیمتی که برای سرمایه گذاری در هلند از طریق خرید ملک باید بپردازید؛ چیزی حدود 200 الی 300 هزار یورو است.(این قیمت برای خرید یک واحد آپارتمان معمولی محاسبه شده است.)

بنابر آنچه گفته شد قوانین اخذ اقامت هلند از طریق سرمایه گذاری، محدودیتی را برای خرید ملک توسط بیگانگان وضع نکرده است. با این حساب هر فرد مهاجر چه اقامت موقت داشته باشد چه اقامت دائم، اجازه سرمایه گذاری در هلند از طریق خرید ملک را دارد. از سوی دیگر با داشتن اقامت هلند حتی می توانید ضمن خرید ملک برای دریافت وام هم اقدام کنید.

شرایط سرمایه گذاری در هلند از طریق خرید ملک

  • در وهله اول باید بین فروشنده و خریدار قراردادی تنظیم شده و به امضای طرفین برسد.
  • سپس نیاز به ثبت اولیه قرارداد فروش است؛ یعنی فروشنامه ملک باید در مراجع قانونی به طور رسمی تایید شود.
  • گام بعدی پرداخت 10 درصد از قیمت خرید ملک به فروشنده است.
  • اکنون نوبت به ثبت قولنامه در دفاتر املاک و اسناد رسمی هلند می رسد. این دفاتر که کاتاسر نامیده می شوند کارمزدی معادل 1000 الی 3000 یورو دریافت می کنند.
  • پس از سپری شدن روال ذکر شده، ملک به نام خریدار تغییر نام داده می شود.

سرمایه گذاری در هلند از طریق ثبت شرکت در هلند

سرمایه گذاری در هلند از طریق ثبت شرکت راهی است که نه تنها سودآوری دارد بلکه شما را صاحب یک کار و کسب نیز می کند. سرمایه گذاری هلند از طریق ثبت شرکت یک مزیت مهم دارد؛ این مزیت برگرفته از قوانین اخذ اقامت هلند از طریق سرمایه گذاری است. طبق آن فرد سرمایه گذار با ثبت شرکت موفق به دریافت اقامت برای خود، همسر و فرزندان زیر 18 سالش می شود.

برای سرمایه گذاری در هلند از طریق ثبت شرکت می توانید از میان شرکت سهامی عام، سهامی خاص و تاسیس شعبه انتخاب کنید. صرف نظر از نوع شرکت ثبت شده، پس از گذشت 5 سال به متقاضی اصلی و اعضای خانواده اش اجازه اقامت دائم هلند اعطاء می شود.

سرمایه گذاری در هلند از طریق ثبت شرکت در هلند

اگر می خواهید سرمایه گذاری در هلند از طریق ثبت شرکت شما را به اقامت این کشور برساند، دو راه پیش پا دارید:

  • شرکتی فعال در هلند را خریداری کنید. مشروط به این که بعد از خرید پویایی شرکت حفظ شود، گسترش یابد و به طور کلی رشد و پیشرفت کند.
  • دومین رویکرد این است که یک شرکت تجاری تازه راه بیندازید. اگر برای مهاجرت اقامت سرمایه گذاری هلند این شیوه را انتخاب کرده اید لازم است یک اقدام مهم انجام دهید. با تهیه یک طرح تجاری (Business Plan ) ثابت کنید که یک ایده نوین، پر سود، اشتغال زا و به طور کلی مفید برای کشور هلند در سر دارید. طرح توجیهی اقتصادی باید بیان کننده برنامه سرمایه گذاری شما و فعالیت اقتصادی شرکت باشد.

شرایط مهاجرت اقامت ثبت شرکت در هلند

اگر سرمایه گذاری در هلند از طریق ثبت شرکت را انتخاب کرده اید، لازم است مراحل و شرایط زیر را به طور صحیح انجام دهید. در این صورت ثمره سرمایه گذاری در هلند برای شما، اقامت این کشور خواهد بود. بر اساس قوانین اخذ اقامت هلند از طریق سرمایه گذاری، مراحل ثبت شرکت در هلند به صورت زیر است:

  • در ابتدای امر اسناد و مدارک مورد نیاز برای ثبت شرکت را ارائه دهید.
  • مشخصات و اطلاعات موسسین و سهامداران باید به طور تمام و کمال تحویل داده شود. برای این کار ارائه پاسپورت آنها کفایت می کند.
  • تهیه و تدوین طرح تجاری (Business Plan ) و تحویل آن
  • با انجام مراحل ذکر شده، اجازه نامه ای به متقاضیان سرمایه گذاری در هلند اعطاء می گردد. از طریق این گواهی نامه می توانید برای ثبت شرکت وارد عمل شوید. کاربرد دیگر گواهی مذکور، در هنگام افتتاح حساب در بانک های هلند خودش را نشان می دهد. همان حسابی که باید سرمایه اولیه برای ثبت شرکت به آن سپرده شود.
  • حالا باید اسناد رسمی حاکی از ثبت شرکت در دفاتر ثبت را به اتاق بازرگانی هلند تحویل دهید.
  • سپس به سازمان امور مالیات بروید و فرم های لازم را برای پرداخت مالیات بر آمد و غیره پر کنید.

انواع سرمایه گذاری در هلند از طریق ثبت شرکت

انواع شرکت در هلند

شرکت سهامی عام

شرکت سهامی عام یا شرکت از نوع مسئولیت عمومی جزو گزینه های پیش رو برای سرمایه گذاری در هلند است. این شرکت برای افرادی مناسب است که قصد سرمایه گذاری در مبالغ بسیار بالا را دارند. سرمایه اولیه برای ثبت شرکت سهامی عام در کمترین حالت باید 45000 یورو باشد. این نوع شرکت از تعدادی سهام دار و هیئت رئیسه تشکیل می شود.

شرکت سهامی خاص

شرکت سهامی خاص از نظر ساختار بی شباهت به نوع عام آن نیست. با این تفاوت که حداقل سرمایه برای ثبت شرکت سهامی خاص 18000 یورو است. به اضافه این که سهام آن عرضه عمومی نمی شود و عموم مردم اجازه خرید آن را ندارند.

تاسیس شعبه

  • اگر در کشور خود صاحب شرکت یا مجموعه ای هستید می توانید شعبه ای از آن را در هلند افتتاح کنید. از این طریق موفق به انجام سرمایه گذاری در هلند و به تبع آن دریافت اقامت این کشور خواهید شد.

سرمایه گذاری در هلند از طریق کارآفرینی در هلند

تا اینجا متوجه شدید که مهاجرت اقامت سرمایه گذاری هلند، راهی است که سرمایه گذاری و اقامت این کشور را به صورت یکجا دارد. همین موضوع برای سرمایه گذاری در هلند از طریق کارآفرینی نیز صدق می کند. قوانین اخذ اقامت هلند از طریق سرمایه گذاری، شیوه کارآفرینی را از سال 2015 به رسمیت شناخته است. در این نوع از سرمایه گذاری باید یک طرح تجاری ارائه دهید. این طرح هم باید دولت هلند را قانع کند که کار کسب شما به اندازه کافی سودآور و خلاقانه است.

به اضافه این که مبلغ 1.250.000 یورو را در تجارت مورد نظرتان سرمایه گذاری کنید. در خصوص سرمایه گذاری در هلند از طریق کارآفرینی، شرط حضور وجود دارد؛ یعنی سالانه باید حدود 4 ماه را در هلند بگذرانید. به دلیل وجود چنین مواردی در قوانین اخذ اقامت هلند است که همواره تاکیدمان مراجعه به وکیل مهاجرت و افراد مجرب بوده است.

همان طور که گفته شد سرمایه گذاری در هلند از طریق کارآفرینی به اقامت این کشور ختم می شود. منتها اجازه اقامت تنها برای یک سال اعطاء می شود. در حقیقت آنچه اخذ کرده اید، همان اقامت موقت هلند است. بعد از آن باید محاسن کار و کسبتان را به دولت هلند ثابت کنید. در نهایت موفق به دریافت اقامت دائم، تابعیت و پاسپورت هلند می شوید.

سرمایه گذاری در هلند از طریق خرید اوراق قرضه دولتی

تا کنون با دو شیوه سرمایه گذاری که اقامت هلند را برایتان به همراه دارد، آشنا شده اید. اکنون نوبت به معرفی سومین روش از مهاجرت اقامت سرمایه گذاری هلند می رسد. با انجام آن هم سرمایه گذاری کرده اید و هم اجازه اقامت و حتی کار در هلند را به دست می آورید؛ یعنی باید با خرید سهام و اوراق قرضه در صندوق های سرمایه گذاری دولتی، سرمایه گذاری کنید.

برای سرمایه گذاری در هلند از طریق خرید اوراق قرضه ابتدا باید مدارک و اظهارنامه مالی تحویل دهید. از طریق آن ها ثابت کنید که سرمایه کافی برای سرمایه گذاری در هلند را در اختیار دارید. با خرید اوراق قرضه داخلی هلند و شرکت کردن در سرمایه گذاری های دولتی، به مدت 3 سال اجازه اقامت و اشتغال در هلند را می یابید.

سرمایه گذاری در هلند از طریق خرید اوراق قرضه دولتی زمانی به اقامت دائم می انجامد که اقامت موقت شما تا 5 سال تمدید شود. به این صورت است که اقامت هلند از طریق سرمایه گذاری به نتیجه ای مطلوب ختم می شود. موارد ذکر شده همگی برگرفته از قوانین اخذ اقامت هلند هستند که توجه به آنها از واجبات است.

سرمایه گذاری در هلند از طریق خرید اوراق قرضه دولتی

سرمایه گذاری در هلند از طریق خود حمایتی

اگر متقاضی مهاجرت اقامت سرمایه گذاری هلند بتواند تمکن مالی خود برای زندگی در این کشور را ثابت کند، موفق به دریافت ویزای خودحمایتی این کشور می شود. در حقیقت سرمایه گذاری در هلند از طریق خود حمایتی تنها مختص به این کشور نیست و در اکثر جوامع اروپایی قابل انجام است. این روش را به معنای واقعی نمی توان سرمایه گذاری نامید زیرا مبالغ پول عملاً از کشور مبدا به مقصد جا به جا نمی شود.

با این حال روش خود حمایتی در قوانین اخذ اقامت هلند از طریق سرمایه گذاری پذیرفته شده است. در فرآیند مهاجرت اقامت سرمایه گذاری هلند از این شیوه باید اسناد و مدارک معتبری ارائه کنید. این اسناد باید ثابت کند که شما، همسر و فرزندان زیر سن قانونیتان پس انداز قابل قبولی در حساب بانکی خود دارید. این مدارک نشان می دهد برای مدتی که در هلند مقیم هستید بدون اشتغال و حمایت دولت، از پس هزینه های خود بر خواهید آمد.

سرمایه گذاری در هلند و مزایای آن

اگر هنوز تصمیم قطعی مبنی بر مهاجرت اقامت سرمایه گذاری هلند را اتخاذ نکرده اید، بهتر است نگاهی به مزایای این کشور داشته باشید. در واقع قصد داریم شما را با مزایای سرمایه گذاری در هلند آشنا کنیم.

  • پایین بودن نرخ مالیات

در کشور هلند نرخ مالیات از 20 درصد شروع می شود. همین امر بسیار به مذاق متقاضیان سرمایه گذاری در هلند خوش آمده است؛ چرا که در میان کشورهای اروپایی، هلند جزو کشورهایی با مالیات بسیار پایین محسوب می شود. از سوی دیگر با سرمایه گذاری در هلند و برای معامله های اقتصادی در اتحادیه اروپا، مالیات بر ارزش افزوده اعمال نمی شود. مزیت دیگر سرمایه گذاری در هلند به تلاش های موفق مردم این کشور در جلوگیری از افزایش مالیات باز می گردد.

  • به عنوان یک سرمایه گذار خارجی طبیعتاً ترس ها و نگرانی های ریز و درشت زیادی دارید؛ اما باید خیالتان را راحت کنیم که شرکت های هلندی در معاملات بین المللی، نامی نیک و پیشینه ای طلایی دارند؛ در نتیجه با مهاجرت اقامت سرمایه گذاری هلند و انتقال سرمایه با ارزشتان به این کشور، یک سرمایه گذاری امن و بدون ریسک در پیش دارید.
  • اگرچه زبان رسمی این کشور، هلندی است اما بالغ بر 90 درصد جمعیت آن انگلیسی زبان هستند. فرانسه و اسپانیایی نیز به عنوان زبان دوم در این کشور رایج است. با این حساب سرمایه گذاری در هلند را آسان تر انجام خواهید داد.
  • نیروی کار بومی این کشور همگی ماهر، متخصص و دارای تحصیلات آکادمیک هستند. شاید برایتان جالب باشد که هلند از نظر بالا بودن سطح آموزش، رتبه سوم جهانی را دارد.
  • اوضاع و احوال تجاری و اقتصادی کشور هلند کاملاً منعطف، نوین و ابتکاری است؛ در نتیجه این کشور با آغوش باز از سرمایه گذاران خارجی و ایده های نو استقبال می کند.
  • مزیت دیگر مهاجرت اقامت سرمایه گذاری هلند در ثبات قوانین، فضای سیاسی مساعد و حسنه بودن روابط بین المللی است. همه این ها موجب می شود که سرمایه گذاری در هلند اقدامی هوشمندانه و پر منفعت باشد.
سرمایه گذاری در هلند و مزایای آن

سرمایه گذاری در هلند و معایب آن

تا به این جا از مزایا و خوبی های سرمایه گذاری در هلند گفته شد؛ اما از آنجایی که هدف موسسه مهاجرتی آتیه آفرینان ایرانیان خدمت صادقانه به شما هموطنان عزیز است، لازم می دانیم معایب اقامت هلند از طریق سرمایه گذاری را نیز ذکر کنیم. عیب و ایرادهای سرمایه گذاری در هلند به صورت زیر است:

  • طبق قوانین اخذ اقامت هلند از طریق سرمایه گذاری مقدار سرمایه اولیه مقرر شده برای ثبت شرکت و کارآفرینی بالا است.
  • در سرمایه گذاری هلند زمانی طولانی و مراحلی سخت باید سپری شود تا سرمایه گذاری به ثمر بنشیند و به اقامت این کشور تبدیل گردد.
  • دولت هلند قوانین سفت و سختی برای احراز و اثبات تمکن و پشتوانه مالی سرمایه گذاران خارجی دارد. این سیاست ها و حساسیت ها آنقدری شدید است که بسیاری از افراد قید سرمایه گذاری هلند را می زنند.

سرمایه گذاری در هلند و استانداردهای سرمایه گذاری

بر اساس توصیه کارشناسان مهاجرتی موسسه آتیه آفرینان ایرانیان پیش از اجرایی کردن فرآیند سرمایه گذاری در هلند باید به نکاتی ویژه توجه شود. در حقیقت مادامی که از امنیت سرمایه گذاری مطمئن نشده اید نه برای سرمایه گذاری در هلند و نه هیچ کشور دیگری اقدام نکنید. مهم ترین آیتمی که از طریق آن امنیت سرمایه گذاری در هلند سنجیده می شود، نرخ مصادره اموال است. در پروسه سرمایه گذاری در هلند، منظور از نرخ مصادره اموال، میزان دارایی های سرمایه گذاران خارجی است که توسط دولت از آن سلب مالکیت می شود.

برای این که بدانید به عنوان یک سرمایه گذار خارجی مال و اموالتان تا چه حدی امن و امان است، باید با مقیاس سنجش این نرخ آشنا شوید. ریسک مصادره اموال در بازه ای از اعداد 1 تا 7 سنجیده می شود. نرخ مصادره اموال در هلند عدد 1 است؛ یعنی کمترین مقدار ممکن را دارد. همین امر به خودی خود باعث می شود هلند کشوری عالی برای سرمایه گذاری باشد. پس با آسودگی خاطر به سراغ مهاجرت اقامت سرمایه گذاری هلند بروید.

سرمایه گذاری در هلند و شاخص های اقتصادی تاثیر گذار

شاخص های اقتصادی تاثیر گذار همان طور که از نامشان پیدا است تاثیر قابل توجهی بر سرمایه گذاری می گذارند. به همین دلیل است که در فرآیند مهاجرت اقامت سرمایه گذاری هلند حتماً باید به این شاخص ها توجه شود. منظور از شاخص های سرمایه گذاری مواردی همچون نرخ مالیات، بیکاری، تولید ناخالص داخلی، بهره بانکی و غیره است.

نرخ مالیات در هلند

نرخ مالیات در هلند

نرخ بیکاری در هلند

از مزایای مهاجرت اقامت سرمایه گذاری هلند می توان به پایین بودن نرخ بیکاری در آن اشاره کرد. به طوری که این نرخ در سال 2020 حدود 2.98 درصد بوده است. در ادامه نمودار نرخ بیکاری هلند در سال های اخیر ارائه شده است.

نرخ بیکاری در هلند

نرخ تورم در هلند

نرخ تورم در هلند

هزینه مهاجرت اقامت سرمایه گذاری هلند – هزینه زندگی در هلند

هزینه زندگی در هلند 83.69 درصد بیشتر از ایران است. از نظر اجاره بها نیز باید بگوییم نرخ اجاره در هلند به طور متوسط 133.89 درصد بیشتر از ایران است. اگر چه هزینه زندگی در هلند بر اساس مواردی همچون سبک زندگی شخصی و شهر محل سکونت متفاوت خواهد بود؛ با این حال برای اطلاع متقاضیان مهاجرت اقامت سرمایه گذاری هلند برخی از هزینه های ضروری در این کشور را ذکر کرده ایم.

  • اجاره بهای آپارتمان یک خوابه در مرکز شهر                               107812 یورو
  • اجاره آپارتمان یک خوابه دور از مرکز                                        85125 یورو
  • اجاره آپارتمان سه خوابه در مرکز                                             168334 یورو
  • قیمت خرید هر متر مربع آپارتمان در مرکز شهر                          407550 یورو
  • قیمت خرید هر متر مربع آپارتمان در حومه                               312093 یورو
  • یک کیلوگرم برنج                                                                    1.95 یورو
  • 12 عدد تخم مرغ                                                                   2.09 یورو
  • یک کیلوگرم گوشت گاو                                                           14.86 یورو
  • میانگین حقوق ماهیان پس از کسر مالیات                             250670 یورو
  • نرخ بهره وام 20 ساله                                                             2.14 یورو

هزینه زندگی در هلند

سوالات متداول

انواع ثبت شرکت در هلند کدامند؟

شرکت خاص، شرکت عام، شعبه

زبان کشور هلند چیست؟

اگرچه زبان رسمی این کشور، هلندی است اما بالغ بر 90 درصد جمعیت آن انگلیسی زبان هستند. فرانسه و اسپانیایی نیز به عنوان زبان دوم در این کشور رایج است. با این حساب سرمایه گذاری در هلند را آسان تر انجام خواهید داد.

5/5 - (3 امتیاز)
مقالات مشابه
زبان رسمی کشور هلند زبان رسمی کشور هلند

کشور هلند کشوری کوچک از قلمروهای پادشاهی هلند در شمال غربی اروپا با 16.5 میلیون نفر جمعیت می ...

مهاجرت کاری هلند مهاجرت کاری هلند

مهاجرت کاری هلند یکی از سریع ترین راه هایی است که افراد بسیاری را برای مهاجرت جذب خود نموده ...

مهاجرت به هلند مهاجرت به هلند

مهاجرت به هلند مزایای زیادی در بردارد. این کشور دارای یک عملکرد کارآفرینی پر رونق و سیستم آ...

نظرات کاربران
نیما

سلام وقتتون بخیر شما به غیر از شیوه اقامت سرمایه گذاری در هلند چه شیوه دیگری را پیشنهاد می کنید؟

آتیه آفرینان

سلام وقت بخیر ، دوست عزیز کشور های اسلواکی ، لهستان ، مجارستان ... گزینه های مناسبی در اروپا هستند.

نسترن

سلام وقتتون بخیر در حال حاضر از کدام روش اقامت سرمایه گذاری در هلند می‌توان زودتر اقدام کرد؟

آتیه آفرینان

سلام وقتتون بخیر انتخاب روش بستگی به شرایط شما و هزینه ای که می خواهید داشته باشید، دارد.جهت دریافت مشاوره با شماره ی 02172207تماس بگیرید.

حسام

سلام انواع روشهای سرمایه گذاری در هلند رو تو مقاله خوندم، خرید ملک در هلند، ثبت شرکت در هلند ، کار آفرینی و ... در حال حاضر کدوم روش قابل اقدام هست؟

آتیه آفرینان

با سلام ، نوع سرمایه گذاری کاملا بستگی به شرایط شما و هزینه هایی که می خواهید داشته باشید دارد. جهت مشاوره با شماره ی 02172207 تماس داشته باشید.

آرزو

سلام وقتتون بخیر حداقل هزینه برای اقامت سرمایه گذاری در هلند چقدر است؟

آتیه آفرینان

سلام وقت شما هم بخیر، هزینه و سرمایه ی شما کاملا بستگی به نوع روشی که برای سرمایه گذاری انتخاب می کنید دارد. مقاله های زیر کمک زیادی در انتخاب به شما می تواند داشته باشد: ثبت شرکت در هلند ، ثبت شرکت لهستان ، ثبت شرکت اسلواکی

بابک

بجز سرمایه گذاری در هلند راه دیگه ای برای مهاجرت به هلند وجود داره؟

آتیه آفرینان

با سلام ، دوست عزیز ویزای تحصیلی نیز یکی از روش های مهاجرتی به حساب می آید.

محمد طاهرى

مهاجرت به هلند با سرمايه گذارى در شركتهاى هلندى

سارا جوادی

با سلام جناب طاهری در صورتی که به اطلاعات بیشتری در زمینه مهاجرت نیاز دارید ، پیشنهاد میکنم برای اطلاعات تکمیلی همه روزه از ساعت 10 الی 6 با شماره 22226777 تماس بگیرید.

مشاهده نظرات بیشتر
Call Now Button