مهاجرت به کشور نیوزلند از طریق ویزای کار (New Zealand)

مهاجرت به کشور نیوزلند از طریق ویزای کار را می توان یکی از راه های نه چندان راحت برای اخذ اقامت دائم کشور نیوزلند نام برد.در این مقاله سعی داریم تا انواع روش ها برای اخذ ویزای کار کشور نیوزلند و مهاجرت به کشور نیوزلند از طریق ویزای کار  را برای شما عزیزان شرح دهیم.(آشنایی با کشور نیوزلند)

برای اخذ اقامت دائم کشور نیوزلند از طریق ویزای کار می توان به دو صورت اقدام کرد. روش اول بدین صورت است که شما از سوی کارفرمایی در کشور نیوزلند، درخواست کار داشته باشید.  در این صورت شما می توانید درخواست ویزای کاری داده و بعد از اخذ ویزا، به کشور نیوزلند سفر کرده و شروع به کار نمایند.در این صورت متقاضی می تواند بعد از ۳ سال کار در کشور نیوزلند، اقامت دائم کشور نیوزلند را کسب نمایند. روش دوم از طریق سیستم امتیازبندی و بدون نیاز به درخواست کار از سمت کارفرماست.

مهاجرت به کشور نیوزلند از طریق ویزای کار  – امتیاز بندی های مورد قبول کشور نیوزلند

در این نوع امتیاز بندی، اگر فرد متقاضی بتواند امتیازی بالاتر از 160 بگیرد می تواند مستقیما وارد کشور نیوزلند شود. اما فرصتی نیز برای افرادی که امتیازهایی ما بین ۱۰۰ تا 160 کسب می نمایند، نیز در نظر گرفته شده است.این افراد در لیست انتظار کشور نیوزلند قرار می گیرند.پس از بررسی دوباره پرونده این متقاضیان و در صورتی که افرادی با امتیاز بالاتر در آن سمت شغلی قرار نگرفته باشند، پیشنهاد شغلی و فرصت به این گروه از افراد داده می شود.بررسی پرونده ها هر دو هفته یک بار صورت می گیرد.اما در این بین افرادی که امتیازی کمتر از ۱۰۰ را کسب نمایند، برایشان امکان ورود به کشور نیوزلند از طریق ویزای کار از دست می رود و هیچ شانسی نخواهند داشت.

مهاجرت به کشور نیوزلند از طریق ویزای کار – نحوه درخواست و مدارک مورد نیاز کشور نیوزلند

افرادی که می خواهند برای ویزای کار کشور نیوزلند اقدام نمایند باید در دو مرحله در خواست خود را اعلام نمایند.در مرحله ابتدایی باید فرمی را که برای بررسی امتیازات برای مهاجرت به کشور نیوزلند از طریق ویزای کار است را پر نمایند.بعد از پر کردن فرم و بررسی آن توسط واحد مربوطه مشخص می شود که شما این امکان را دارید که از طریق ویزای کار کشور نیوزلند مهاجرت نمایید یا خیر.

بعد از بررسی اولیه و تایید صلاحیت شما وارد مرحله دوم خواهید شد.در این مرحله از شما درخواست مدارک دال بر گفته های شما در فرم اولیه می شود.در این مرحله نیاز است تا مدارک و رسید پرداخت هزینه های خود را به بخش مربوطه ارائه نمایید.مدارک شما نیاز است تا ترجمه و تایید رسمی شوند.بدین منظور می توانید از دارالترجمه ها نیز کمک بگیرید. در ضمن این نکته نیز حائز اهمیت است که شما برای درخواست ویزای کاری نیاز به مدرک زبان انگلیسی خواهید داشت.

مهاجرت به کشور نیوزلند از طریق ویزای کار – بررسی مدارک و نوع ویزای دریافتی متقاضی ویزای کار کشور نیوزلند

پس از بررسی مدارک شما، یکی از سه حالت زیر برای شما پیش خواهد آمد:

حالت اول : این حالت بهترین حالت ممکن است.در این حالت به شما اجازه اخذ اقامت دائم کشور نیوزلند داده می شود.

حالت دوم:در این حالت به شما ویزای جستجوی کار کشور نیوزلند داده می شود.ویزای جستجوی کار کشور نیوزلند 6 ماه اعتبار دارد و این امکان را به شما میدهد تا به کشور نیوزلند سفر کرده و در جستجوی کار در این کشور باشید.در صورتی که در این 6 ماه کار مورد نظر خود را پیدا کردید می توانید درخواست خود را برای تغییر نوع ویزای خود به سفارت ارائه دهید.

ویزای کار کشور نیوزلند

ویزای کار کشور نیوزلند

حالت سوم :در این حالت درخواست شما رد خواهد شد.

اگر تمایل دارید تا در خصوص تحصیل در نیوزلند نیز اطلاعاتی کسب نمایید می توانید از مقاله های موسسه آتیه آفرینان ایرانیان “تحصیل در نیوزلند” را مطالعه فرمایید.

گروه آتیه آفرینان – مجری و ارائه دهنده بهترین خدمات و مشاوره های تحصیل و اقامت در اروپا

به این نوشته رای بدهید
مقالات مشابه
مهاجرت به گرجستان مهاجرت به گرجستان

مهاجرت به گرجستان دارای روش هایی است که هر کدام شرایط خاص خود را دارند و آگاهی کامل از آنها ...

مهاجرت از طریق ویزای کار مهاجرت از طریق ویزای کار

مهاجرت از طریق ویزای کار و شرایط کار در کشورهای مختلف در این مطلب مورد بررسی قرار می گیرد...

مهاجرت تحصیلی | اعزام دانشجو مهاجرت تحصیلی | اعزام دانشجو

مهاجرت تحصیلی و شرایط تحصیل در خارج از کشور برای دانشجویان بین المللی در این مطلب مورد بررس...

نظرات کاربران
Call Now Button