مهاجرت به کشور مالتا از طریق ویزای کار (Malta)

مهاجرت به کشور مالتا از طریق ویزای کار یکی از راه های ورود به کشور مالتا و اخذ اقامت این کشور است. همانطور که در مقاله های “ مهاجرت کاری” به بررسی روش های مهاجرت پرداختیم و در مورد “اطلاعات کلی مهاجرت” که یکی از این روش ها، مهاجرت کاری می باشد، توضیحات کاملی ارایه دادیم و قول داده بودیم که به بررسی روش ها و قوانین کشورهای مختلف در زمینه اخذ ویزای کاری کشور مالتا نیز مقاله قرار دهیم، یک مقاله مرجع را برای شما دوستان عزیز فراهم کرده ایم.

در این بخش سعی داریم که درباره موضوع مهاجرت به کشور مالتا از طریق ویزای کار اطلاعاتی را مختصراً شرح دهیم، همچنین مطالبی درباره اقتصاد، نیروی کار، اخذ ویزای کار کشور مالتا و کاریابی کشور مالتا مورد بررسی واقع می شود.

مهاجرت به کشور مالتا از طریق ویزای کار – اقتصاد کشور مالتا و نیروی کار

مالتا کشوری متشکل از مجمع‌الجزایر کوچک در جنوب اروپا و در قلب مدیترانه است که قبلاً جزء خاک کشور ایتالیا بوده و پایتخت آن شهر والتا می باشد. کشور مالتا دارای جاذبه‌های گردشگری بی نظیر به ویژه در سواحل و کرانه‌ها است و با مهمانخانه‌های کاملاً مجهز پذیرای گردشگران از سرتاسر دنیا می باشد. فعالیتهایی مانند توریسم، ماهیگیری، صنایع دستی و کشاورزی در کشور مالتا به چشم می خورند.

کشور مالتا عضو حوزه شینگن می باشد و با داشتن اقامت این کشور، متقاضیان می توانند آزادانه به کشورهای عضو حوزه شینگن مسافرت داشته باشند.

[powerpress url=”https://atiyeafarinan.com/wp-content/uploads/2019/08/مهاجرت-کاری-به-مالتا.mp3″]

با توجه به گزارش صندوق بین المللی پول (IMF)، کشور مالتا به عنوان یکی از 32 کشور برتر جهان با اقتصاد پیشرفته شناخته می شود.

در حال حاضر، منابع عمده کشور مالتا سنگ آهک، موقعیت جغرافیایی مطلوب و نیروی کار مولد است. اقتصاد کشور مالتا وابسته به تجارت خارجی (خدمات حمل و نقل و ترابری بین المللی)، تولید (به ویژه مواد الکترونیک و منسوجات) و صنعت گردشگری است. تولید فیلم سینمایی به طور روزافزونی در اقتصاد کشور مالتا تاثیرگذار می باشد.

دولت کشور مالتا به طرز چشمگیری در بخش آموزش و پرورش و کالج های دانشگاهی اقدام به سرمایه گذاری کرده است.

دولت کشور مالتا فاقد مالیات ملکی است و بازار ملک آن، خصوصاً در حومه بندر در رونق پایدار قرار دارد.

دو بانک تجاری بزرگ در کشور مالتا عبارتند از Bank of Valletta و HSBC Bank Malta، که هر دو سابقه شان به قرن نوزدهم میلادی مرجوع می شود.

برای متقاضیان خارجی شغلهایی در زمینه صنعت گردشگری و خدمات پذیرایی و طبخ انواع غذا در کشور مالتا مرسوم هستند.

کار در مالتا

کار در مالتا

 مهاجرت به کشور مالتا از طریق ویزای کار – اخذ ویزای کار کشور مالتا

متقاضیان خارجی عضو کشورهای غیر اتحادیه اروپا، می‏ توانند برای کسب اقامت کشور مالتا، از طریق یک کارفرمای معتبر در مرکز یا شرکتی در کشور مالتا برای اخذ مجوز کار اقدام داشته باشند.

در فرایند اخذ ویزای کاری کشور مالتا، در ابتدا کارفرمایی معتبر در کشور مالتا بایستی شغل مورد نظر را آگهی داده و برای آن داوطلبی از کشور مالتا یا سایر کشورهای عضو اتحادیه اروپا وجود نداشته باشد تا بتواند مجوز استخدام ETC را برای استخدام متقاضی خارجی به دست آورد.

متقاضی خارجی باید در ابتدا  فرم های مربوط به اخذ ویزای کاری کشور مالتا را تکمیل نماید و به نماینده سفارت کشور مالتا یا جانشین آن تحویل دهد تا به صورت قانونی به درخواستش رسیدگی شود، سپس فرم مربوطه به اداره مالیات واقع در کشور مالتا جهت بررسی و تأیید فرستاده می شود.

در مرحله بعد، در صورت موافقت با درخواست مربوطه، شخص متقاضی خارجی بایستی متعهد شود که برای مدت یک ماه مبلغ پنج هزار یورو را به عنوان مالیات سال اول به اداره مالیات کشور مالتا پرداخت کند و اگر به دلایلی نتوانست به کشور مالتا وارد شود، پس سه هزار یورو از آن مبلغ به وی ارجاع داده می شود. در طی مدت یک ماه پس از پرداخت مالیات توسط شخص متقاضی، اجازه ورود و اقامت یکساله به وی داده می شود و او بایستی بعد از 12 روز از زمان ورود به خاک کشور مالتا، محل اقامت خود را اعلام کند.

شخص متقاضی همچنین می بایست ظرف مدت پانزده روز کاری موضوع محل اقامت خود را به بخش درآمدهای کشور مالتا به صورت رسمی اعلام نماید. بر اساس قوانین مصوب کشور مالتا، شخص متقاضی اقامت در این کشور باید ملکی را به ارزش دوازده هزار یورو خریداری کند.

مهاجرت به کشور مالتا از طریق ویزای کارمدارک مورد نیاز برای دریافت مجوز کار کشور مالتا

مدارک مورد نیاز برای دریافت مجوز کار کشور مالتا به شرح زیر می باشد :

  • گذرنامه معتبر و کپی از آن
  • عکس پرسنلی
  • شناسنامه یا کارت شناسایی ملی و کپی از آن
  • رزومه شخصی یا cv از متقاضی
  • انگیزه نامه از مهاجرت به کشور مالتا
  • کپی از مدارک تحصیلی حداقل کارشناسی و بالاتر در صورت وجود
  • مدرک زبان انگلیسی حداقل IELTS:5.5
  • اسناد شغلی و مالکیت
  • قرارداد تأییدشده کاری و گواهی پیشنهاد رسمی برای کار بین کارفرما و متقاضی (در صورت وجود) و کپی از آن
  • گواهی مجوز استخدام کارمند خارج از اتحادیه اروپا برای کارفرما و کپی از آن
  • اثبات توانایی مالی برای امرار معاش در کشور مالتا و نامه تمکن مالی سه ماهه از بانک برای متقاضی
  • مدارک بیمه ای متقاضی

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره تحصیل کشور مالتا مقاله “تحصیل در کشور مالتا” را مطالعه فرمایید.

کارشناسان ما در شرکت آتیه آفرینان ایرانیان بر اساس شرایط شما، روش ها و گزینه های مناسب برای اخذ شهروندی، تابعیت و اقامت کاری در کشور مالتا را ارائه خواهند داد. جهت کسب اطلاعات بیشتر یا داشتن هر گونه سوال در زمینه مهاجرت به کشور مالتا از طریق ویزای کار می توانید با ما در ارتباط باشید.

گروه آتیه آفرینان مجری و ارایه دهنده بهترین خدمات و مشاوره های تحصیل و اقامت در اروپا

5/5 - (1 امتیاز)
مقالات مشابه
مهاجرت به گرجستان مهاجرت به گرجستان

مهاجرت به گرجستان دارای روش هایی است که هر کدام شرایط خاص خود را دارند و آگاهی کامل از آنها ...

مهاجرت از طریق ویزای کار مهاجرت از طریق ویزای کار

مهاجرت از طریق ویزای کار و شرایط کار در کشورهای مختلف در این مطلب مورد بررسی قرار می گیرد...

مهاجرت تحصیلی | اعزام دانشجو مهاجرت تحصیلی | اعزام دانشجو

مهاجرت تحصیلی و شرایط تحصیل در خارج از کشور برای دانشجویان بین المللی در این مطلب مورد بررس...

نظرات کاربران
داوود میرزایی

مهاجرت به مالتا

سارا جوادی

با سلام جناب میرزایی به منظور مهاجرت به کشور مالتا راه های متفاوتی وجود دارد. باید اطلاعات بیشتری از شما داشته باشیم تا بتوانیم راهنمایتتون کنیم.

مشاهده نظرات بیشتر
Call Now Button