مهاجرت به کره جنوبی و اقامت در کره جنوبی از طریق روش های مختلف در این مطلب مورد بررسی قرار می گیرد. مهاجرت مدرسان زبان انگلیسی در چند سال اخیر به کره جنوبی بیشتر شده است.

به طوری که در سال 1988 کمتر از 1000 نفر بوده و در سال 2002 به بیش از 20 هزار نفر رسید. برای مهاجرت به کره جنوبی روش های مختلفی وجود دارد. شما می توانید از طریق یکی از روش های زیر برای اقامت در کره جنوبی اقدام کنید.

مهاجرت به کره جنوبی

بررسی مهاجرت به کره جنوبی

درخواست مشاوره مهاجرت

همراهان عزیز، لطفا برای ارزیابی اولیه و گرفتن مشاوره مهاجرتی، فرم درخواست زیر را تکمیل کرده و منتظر تماس ما در سریع ترین زمان ممکن باشید.

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

مهاجرت به کره جنوبی

برخلاف مناطق روستایی جمعیت مناطق شهری زیاد است. سئول مرکز سیاسی، اقتصادی و فرهنگی کشور بوده و بزرگترین شهر کره جنوبی محسوب می شود. شهرهای اطراف سئول به ویژه آنیانگ، سنگامام، سووان و پوچین نیز به سرعت رشد کرده و افراد زیادی را جذب کرده اند.

آب و هوای کره جنوبی در زمستان بسیار سرد و در تابستان گرم است. بارش در زمستان ها بیشتر به صورت برف است. جمعیت کره جنوبی بسیار همگن است.
می توان گفت تقریبا کل جمعیت نژاد کره ای هستند و اقلیت بسیار کمی چینی می باشند. تعداد افراد خارجی در مناطق شهری در حال افزایش است. بیشترین جمعیت افراد خارجی را مهاجران ژاپنی و شهروندان ایالات متحده آمریکا تشکیل می دهند.

مهاجرت و اقامت در کره جنوبی

روش های مهاجرت به کره جنوبی

پس از تقسیم 2 کره تعداد مهاجران در کره جنوبی رو به افزایش رفت. در آن زمان در صد افراد مهاجر به 3.4% رسید و حدود دو میلیون از کل جمعیت را شامل می شدند. همچنین تعداد ازدواج شهروندان کره ای با افراد خارجی بیشتر شده است.

مهاجرت به کره جنوبی از طریق تحصیل

هر ساله دانشجویان بین المللی برای تحصیل در مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دوره های تحقیقاتی درخواست اقامت در کره جنوبی را می دهند. حدود 400 دانشگاه دولتی و خصوصی در کره وجود دارد و برخی از آن ها دارای امکانات پیشرفته تحقیقاتی در چندین زمینه علمی جدید و نوظهر هستند. دانشگاه هایی که دانشجویان بین المللی را جذب می کنند، 30% از برنامه های خود را به زبان انگلیسی انجام می دهند.

در دوره های تحصیلات تکمیلی برنامه هایی به زبان انگلیسی بیشتر هستند. تحصیل در کره جنوبی همانند تحصیل در دیگر کشورها نیاز به ویزای دانشجویی دارد. ویزای دانشجویی در صورتی برای شخص متقاضی صادر می شود، که نامه پذیرش از دانشگاهی در کره جنوبی دریافت کرده باشد.

برای تحصیل در کره جنوبی دو نوع ویزا وجود دارد. اگر شخص بخواهد در دوره های زبان کره ای یا زبان خارجی دیگری شرکت کند، می تواند با ویزای D4 به این کشور مهاجرت کند. اما شرکت در دوره های دانشگاهی و تحقیقاتی نیاز به اخذ ویزای D2 دارد. برای مهاجرت به کره جنوبی از طریق تحصیل نیاز به مدارک زیر می باشد.

  • فرم درخواست ویزا
  • پاسپورت معتبر
  • یک قطعه عکس که حداکثر در 6 ماه گذشته گرفته شده باشد.
  • نامه پذیرش دانشگاه صادر شده از طرف رئیس دانشگاه
  • مدارک مربوط به بالاترین سطح تحصیلات
  • تمکن مالی برای تامین هزینه های زندگی و تحصیل به مدت 1 سال
مهاجرت به کره جنوبی از طریق تحصیل
مهاجرت به کره جنوبی از طریق تحصیل

بهتر است، حداقل یک سال قبل از شروع تحصیل مراحل مهاجرت به کره جنوبی را انجام داد. ویزای صادر شده در بیشتر مواقع یک سال اعتبار داشته و می توان آن را تا پایان تحصیل تمدید کرد.

هزینه تحصیل در دانشگاه های کره متفاوت است. تحصیل در دانشگاه های دولتی از دانشگاه های خصوصی پایین تر است و امکان استفاده از بورسیه نیز برای دانشجویان بین المللی وجود دارد. این بورسیه ها بیشتر بر اساس سطح معدل ارائه می شود.

مهاجرت به کره جنوبی از طریق کار

برای مهاجرت به کره جنوبی از طریق کار نیاز به ویزای کار است. ویزای کار در صورتی صادر می شود، که پیشنهاد شغلی از کارفرما در کره جنوبی دریافت شود. جهت اخذ ویزای کار کره جنوبی مدارک زیر لازم می باشد.

  • فرم درخواست ویزا
  • پاسپورت معتبر به همراه کپی (حداقل 6 ماه بعد از تاریخ درخواست ویزا معتبر باشد.)
  • رزومه و مدارک تحصیلی
  • قرارداد کار یا نامه اصلی تعیین تکلیف
  • شرح وظایف شغلی
  • دعوت نامه کارفرما

انواع ویزای کار کره جنوبی

ویزاهای کاری کره جنوبی به چند دسته تقسیم می شوند و باید با توجه به شرایط برای دریافت ویزای مورد نظر درخواست داد.

  • ویزای E2 (ویزای مربی زبان خارجی): این ویزا بیشتر به ویزای آموزش زبان انگلیسی معروف است و شهروندان غربی از آن استفاده می کنند. افرادی که تمایل دارند، در کره جنوبی به عنوان معلم زبان فعالیت کنند، باید این ویزا را دریافت کنند.
    برای اخذ ویزای E2 باید حداقل مدرک لیسانس داشت و از کارفرمایی دعوت نامه دریافت کرد. اعتبار این ویزا 13 ماه می باشد.
  • ویزای E1 (استاد ویزا): این ویزا برای کار در دانشگاه ها و کالج های کره، موسسات تحقیقاتی و شرکت هایی خاص صادر می شود. برای اخذ ویزای E1 باید حداقل مدرک لیسانس داشت. اعتبار این ویزا 13 ماه می باشد.
  • ویزای F4 (ویزای میراث کره): این ویزا مخصوص افراد کره ای که خارج از کشور بوده و قبل از سال 1948 از این کشور مهاجرت کرده اند، می باشد. همچنین افرادی که در کشورهای خارجی به دنیا آمده، اما والدین آن ها تابعیت کره را قبل از مهاجرت داشته اند، صادر می شود. با این ویزا می توان در نهادهای عمومی یا مشاغل خصوصی کار کرد. اعتبار این ویزا 2 تا 5 سال می باشد.
  • ویزای F2 (ویزای اقامت بلند مدت): در صورتی که همسر شما کره ای باشد و یا همسر شما ویزای F5 کره را داشته باشد، می توان این ویزا را دریافت کرد. همچنین در صورتی که به مدت 5 سال به طور مداوم در این کشور اقامت داشته باشید، می توانید ویزای F2 را دریافت کنید.
    راه دیگر برای دریافت ویزا عبور از سیستم امتیازبندی می باشد. برای اخذ ویزا شما باید از 120 امتیاز حداقل 80 امتیاز کسب کنید. این امتیازات بر اساس درآمد، سن، تحصیلات، مهارت زبان و کار داوطلبانه توسط اداره مهاجرت انجام می شود.
مهاجرت به کره جنوبی از طریق کار
مهاجرت به کره جنوبی از طریق کار
  • ویزای D10 (ویزای کاریابی): این ویزا به خودی خود ویزای کار محسوب نمی شود. اما برای افرادی که می خواهند در کره به جستجوی کار یپردازند، مناسب است. در کره جنوبی امکان مهاجرت از طریق جستجوی کار وجود ندارد، اما به عنوان مثال معلمی که با ویزای E2 وارد این کشور شده است، می تواند در زمان پایان مدت قرارداد ویزای D10 را درخواست دهد و در زمان جستجوی کار به صورت قانونی در کره زندگی کند. این ویزا حداکثر 6 ماه اعتبار دارد.

مهاجرت به کره جنوبی از طریق سرمایه گذاری

برای مهاجرت به کره جنوبی از طریق سرمایه گذاری باید از 90 هزار دلار آمریکا تا 630 هزار دلار در این کشور سرمایه گذاری کرد. ویزای صادر شده اولیه از 2 سال تا 5 سال اعتبار دارد. پس از گذشت 5 سال می توان برای اخذ اقامت دائم اقدام کرد. ویزای سرمایه گذاری انواع مختلفی دارد، که هر یک را برای شما توضیح می دهیم.

ویزای سرمایه گذاری خارجی D8

این نوع ویزا برای متقاضیان در سه دسته قرار می گیرد. در تمامی این زیر گروه ها به حداقل 100 میلیون وون (90 هزار دلار) سرمایه نیاز است. دسته اول کار در یک شرکت سرمایه گذاری خارجی می باشد. در این دسته شخص متقاضی به عنوان نیروی کار ماهر به قصد مدیریت، اداره، تولید یا فناوری در یک شرکت سرمایه گذاری خارجی فعالیت کند.

متقاضی حداقل باید 10% از سهام شرکت را داشته باشد و یا با داشتن سهام بتواند قرارداد اعزام و تعیین مدیران را امضا کند. اعتبار این نوع ویزا 5 سال است. در دسته دوم متقاضی قصد سرمایه گذاری در زمینه فناوری پیشرفته داشته و اعتبار ویزا 2 سال می باشد. در دسته سوم سرمایه گذاری در تجارتی انجام می شود، که توسط شهروند کره ای اداره می شود.
سرمایه گذاری باید حداقل در 10% کل سرمایه شرکت باشد و نام متقاضی باید به عنوان بنیان گذار در گواهی ثبت تجارت ثبت شود. این نوع ویزا 2 سال اعتبار دارد.

طرح سرمایه گذاری در املاک و مستغلات

شخص متقاضی می تواند با سرمایه گذاری حداقل 500 میلیون وون (450 هزار دلار آمریکا) در املاک و مستغلات اقامت دائم کره جنوبی را دریافت کند. البته ارزش مستغلات می تواند به نسبت منطقه از 500 تا 700 میلیون وون باشد. اقامت دائم در صورتی که حداقل 5 سال این سرمایه گذاری حفظ شود، برای شخص، صادر می شود.

طرح سرمایه گذاران مهاجر برای مشاغل عمومی

این نوع ویزا یک برنامه دولتی است و شامل دو دسته سرمایه گذاری می شود. در هر دو این دسته ها به حداقل 500 میلیون وون (450 هزار دلار) نیاز است. افراد بالای 55 سال به عنوان برنامه بازنشستگی می توانند حداقل 300 میلیون وون (270 هزار دلار) سرمایه گذاری انجام دهند. در دسته اول سرمایه در صندوق عمومی واریز شده و مدیریت آن توسط شرکت مالی در کره انجام می شود.

این شرکت به مشاغل کوچک تر کره ای وام با بهره پایین می دهد. راه دوم سرمایه گذاری در پروژه توسعه مناطق کمتر توسعه یافته توسط وزارت دادگستری بوده و به سرمایه بیش از 500 میلیون وون نیاز است. در صورت حفظ سرمایه می توان بعد از 5 سال به اقامت دائم رسید.

مهاجرت به کره جنوبی از طریق سرمایه گذاری
مهاجرت به کره جنوبی از طریق سرمایه گذاری

مهاجرت به کره جنوبی از طریق تولد

تابعیت کودکان در کشورها بر اساس 2 اصل اجرا می شود. در برخی کشورها مثل کانادا تابعیت از طریق اصل خاک صادر می شود. طبق این اصل هر کودکی که در آن کشور متولد شود، می تواند تابعیت آن کشور را دریافت کند.

در این نوع قانون تابعیت پدر و مادر کودک اهمیتی ندارد و تنها مکان تولد مهم است. اما در بیشتر کشورها تابعیت بر اساس اصل خون اجرا می شود.

در این نوع قانون کودک تابعیت پدر و مادر را دریافت کرده و مکان تولد اهمیتی ندارد. در کره جنوبی نیز تابعیت براساس اصل خون صادر شده و کودک تابعیت پدر یا مادر خود را دریافت می کند.

مهاجرت به کره جنوبی از طریق ازدواج

برای مهاجرت به کره جنوبی از طریق ازدواج با شهروند کره ای و دریافت ویزای مهاجرتی F6 باید به صورت رسمی ازدواج کرده و مدارکی مبنی بر تمکن مالی، محل اقامت مشترک و مدارک زبان را ارائه دهید.

شما همچنین باید مدارکی برای اثبات عدم ازدواج یا گواهی طلاق از ازدواج قبلی را ارائه دهید. از آن جایی که برخی افراد برای مهاجرت به کره جنوبی ازدواج صوری کرده و درخواست اقامت می دهند، شما باید واقعی بودن ازدواج را ثابت کنید.
این کار از طریق آلبوم عکس یا صفحات مجازی از زمان آشنایی قابل اثبات است.

بزرگ ترین مزیت ویزای F6 این است، که اسپانسر شما همسرتان بوده نه کارفرما. بنابراین شما می توانید از حقوق شهروندان کره ای برای کار در این کشور بهره مند شوید.

مهاجرت به کره جنوبی از طریق ازدواج
مهاجرت به کره جنوبی از طریق ازدواج

مهاجرت به کره جنوبی از طریق پناهندگی

قبل از بررسی مهاجرت به کره جنوبی از طریق پناهندگی لازم به ذکر است، موسسه مهاجرتی آتیه آفرینان ایرانیان هیچگونه خدماتی در رابطه با پناهندگی ارائه نمی دهد. پناهجو به شخصی گفته می شود، که در کشور خود امنیت جانی نداشته و ممکن است زندانی یا شکنجه شود.

کره جنوبی پذیرش درخواست های پناهندگی را در سال 1994 مطابق با کنوانسیون پناهندگان سازمان ملل متحد آغاز کرد. کره جنوبی در سال 2013 به عنوان اولین کشور آسیایی قانون پناهندگی را تصویب کرد.

از آن زمان تعداد پناهندگان به شدت افزایش یافت. به همین دلیل سختگیری ها برای اجازه اقامت پناهجویان بیشتر شده است. به همین دلیل شانس پناهندگی در کره جنوبی بسیار پایین می باشد و احتمال رد درخواست زیاد است.

مهاجرت به کره جنوبی و هزینه های زندگی در آن

هزینه های کلی در کره جنوبی مناسب می باشد. اما هزینه های مربوط به مسکن باعث می شود، سئول در لیست ده شهر گران جهان قرار گیرد. بیشتر املاک در این کشور آپارتمان بوده و املاک مستقل به سختی پیدا می شود. در جدول زیر می توانید میانگین قیمت کالا و خدمات در کره جنوبی را مشاهده کنید. قیمت ها بر حسب وون کره جنوبی ارائه شده است.

غذا در رستوران ارزان قیمت7500.00
غذا برای دو نفر در رستوران متوسط40000.00
کاپوچینو4504.60
یک لیتر شیر معمولی2442.79
قرص نان سفید (500 گرمی)2948.72
یک کیلو گرم برنج سفید4495.07
12 عدد تخم مرغ3156.38
یک کیلو گرم پنیر محلی18160.07
یک کیلو گرم فیله مرغ10573.17
یک کیلو گرم گوشت گاو28887.97
یک کیلو گرم سیب8026.19
یک کیلو گرم موز3979.49
یک کیلو گرم پرتقال5547.22
یک کیلو گرم گوجه فرنگی6559.36
یک کیلو گرم سیب زمینی3972.29
یک کیلو گرم پیاز2926.47
بلیط یک طرفه مترو1250.00
شروع قیمت تاکسی3500.00
هر یک کیلومتر با تاکسی800.00
یک لیتر بنزین1515.11
اجاره آپارتمان یک خوابه در مرکز شهر672854.81
اجاره آپارتمان یک خوابه در حومه شهر454852.42
خرید یک متر مربع خانه در مرکز شهر17177654.82
خرید یک متر مربع خانه در حومه شهر9091094.08

مهاجرت به کره جنوبی و اخذ تابعیت

در روش های مختلف اقامت در کره جنوبی می توان پس از اقامت به مدت مشخصی به تابعیت این کشور رسید. برای اخذ تابعیت کره جنوبی لازم است، تمکن مالی و داشتن درآمد ثابت را اثبات کنید.

در آزمونی دانش شما از تاریخ، سیاست، فرهنگ و آداب و رسوم کره جنوبی سنجیده و مهارت در زبان آزموده می شود. هر ساله حدود 60% درخواست های تابعیت در کره جنوبی تایید می شود. برای اخذ تابعیت لازم است، مدارک زیر را ارائه دهید.

  • فرم درخواست
  • یک قطعه عکس
  • کارت ثبت نام
  • سندی که به طور خلاصه به افراد وابسته اشاره دارد.
  • اثبات تمکن مالی
مهاجرت به کره جنوبی و اخذ تابعیت
مهاجرت به کره جنوبی و اخذ تابعیت

درباره کره جوبی

کره جنوبی یکی از بهترین کشورها برای زندگی و مهاجرت است. و کشوری با ویژگی های فرهنگی جذاب به شمار می آید.
کشور کره جنوبی تکنولوژی پیشرفته ای دارد و امنیت در این کشور بالاست. علاوه بر این برای کسانی که میخواهند به کره مهاجرت کنند باید بدانند که زبان رسمی آن کره ای است و در مورد هزینه ها هم هزینه زندگی در این کشور زیاد است.
همچنین اگر قصد مهاجرت تحصیلی به کره جنوبی دارید، دانشگاه های کره جنوبی دارای اعتبار بالایی هستند.

و کسانی که از دانشگاه های کره جنوبی فارغ التحصیل می شوند، با ارائه مدرک فارغ التحصیلی از کره جنوبی مورد استقبال زیادی از سوی کشورهای دیگر قرار می گیرند.
ضمن اینکه در دانشگاه های کره جنوبی می توانید تحصیل به زبان انگلیسی در مقاطع ارشد به بالا را داشته باشید.

سخن پایانی

مهاجرت به کره جنوبی و روش های مختلف اقامت در کره جنوبی در این مطلب مورد بررسی قرار گرفت. شرایط و مدارک لازم در هر روش به طور کامل شرح داده شد. امکان اخذ تابعیت کره جنوبی و هزینه های زندگی در این کشور عنوان شد.
مهاجرت به کره جنوبی از طریق تحصیل، کار، سرمایه گذاری، ازدواج و پناهندگی امکان پذیر است. اگر می خواهید به این کشور مهاجرت کنید، بهتر است، با وکیل مهاجرت مشورت کرده و بهترین روش برای اخذ اقامت را انتخاب کنید.

سوالات متداول

انواع روش های مهاجرت به کره جنوبی چیست؟

مهاجرت از طریق تحصیل، کار، سرمایه گذاری، ازدواج، تولد، پناهندگی و…

برای سرمایه گذاری در کره جنوبی چقدر سرمایه نیاز هست؟

برای مهاجرت به کره جنوبی از طریق سرمایه گذاری باید از 90 هزار دلار آمریکا تا 630 هزار دلار در این کشور سرمایه گذاری کرد.

در کشور کره جنوبی ویزای جست و جوی کار وجود دارد؟

خیر، در کره جنوبی امکان مهاجرت از طریق جستجوی کار وجود ندارد، اما به عنوان مثال معلمی که با ویزای E2 وارد این کشور شده است، می تواند در زمان پایان مدت قرارداد ویزای D10 را درخواست دهد و در زمان جستجوی کار به صورت قانونی در کره زندگی کند.

ویزای E1 مخصوص چه کسانی است؟

این ویزا برای کار در دانشگاه ها و کالج های کره، موسسات تحقیقاتی و شرکت هایی خاص صادر می شود. برای اخذ ویزای E1 باید حداقل مدرک لیسانس داشت. اعتبار این ویزا 13 ماه می باشد.

5/5 - (1 امتیاز)
مقالات مشابه
تحصیل پزشکی در کره جنوبی تحصیل پزشکی در کره جنوبی

کشور کره جنوبی، کشوری مستقل در شرق آسیا می باشد که به دلیل پیشرفت های علمی بسیار زیاد و دانش...

مهاجرت به کره جنوبی از طریق سرمایه گذاری مهاجرت به کره جنوبی از طریق سرمایه گذاری

کشور کره جنوبی در بخش شبه جزیره در شرق آسیا و پایتخت آن شهر سئول است . در حال حاضر این کشور دا...

تحصیل دندانپزشکی در کره جنوبی تحصیل دندانپزشکی در کره جنوبی

تحصیل دندانپزشکی در کشورهای مختلف جهان همواره مورد توجه بسیاری از متقاضیان قرار گرفته است ...

نظرات کاربران
آتیه آفرینان

با سلام. با توجه به اینکه قوانین کشورها متفاوته، بستگی به مدرک کارشناسی و ارشد شما داره که بین المللی هست یا خیر

ویانا

سلام ممنون از اطلاعاتتون ببخشید الان من در رشته ی حسابداری تحصیل میکنم و میخواهم از طریق کار به کره ی جنوبی مهاجرت کنم میخواستم ازتون بپرسم که آیا من میتوانم بعد از اینکه تحصیل را تمام کردم و به مدت دو سال در ایران کار کردم بعد از آنها ازطریق کار به کره ی جنوبی مهاجرت کنم

آتیه آفرینان

با سلام. در حال حاضر برای کشور کره اقدام نداریم.

suzy

سلام وقت بخیر یه سوالی داشتم امکانش هست برای گذروندن دوره زبان کره ای به کره جنوبی بیاییم و بعد از اتمام دوره بجای ورود به دانشگاه ویزامونو به ویزای کاری تبدیل کنیم؟؟ و برای هر شغلی ممکنه؟

آتیه آفرینان

با سلام با توجه به رشته و کاری که انتخاب میکنید شرایط فرق داره.

مهدیه

سلام وقت بخیر من ۲۲ سالمه و میخوام به کره برای دوره زبان اقدام کنم و بعد از اون برای دانشگاه ثبت نام کنم. میخواستم بدونم میشه این کار رو انجام بدم بدون آیلتس؟ یا باید اونم بگیرم؟ میشه اصلا برای دوره زبان اقدام کرد؟ اگر آره هزینه حدودی کل دوره زبان حدودا چقدره؟

آتیه آفرینان

با سلام. در حال حاضر اقدام نداریم.

متانت بذلی

من یک دختر ۱۴ ساله هستم و میخوام برای کمپانی بازیگری به کره جنوبی بروم و من هیچ پاسپورت ندادم و زیاد وضیعت مالی خوبی نداریم ولی استعداد زیادی به بازیگری دارم و من باید برای کار هم یک کار داشته باشم و چگونه میتوانم جای خواب و خوراک داشته باشم

آتیه آفرینان

با سلام. در حال حاضر کشور کره اقدام نداریم.

Min

سلام سوال من اینه که میشه با وجود مدرک تی تی سی، ایلس و تافل و تحصیل در رشته ی پزشکی دانشگاه تهران و تسلط کامل به زبان کره ای در صورتی که هنوز لیسانسم رو نگرفتم میتونم مهاجرت کنم یا نه چون عمومی پزشکی خودش ۷ ساله و بعد ۷ سال من از لحاظ سنی خیلی از موقعیت هارو از دست میدم و واقعا الان برام سوال ایجاد شد چون همه ی رشته هارو نمیشه بعد لیسانس مهاجرت کرد

آتیه آفرینان

با سلام. شرایط خوبی دارید حتما پیشهادم اینه با کارشناسان ارشد صحبت کنید تا بهترین راهکار رو در اختیارتان قرار دهند.

زینب مرادی

سلام میشه چند کار که میشه از طرف دولت باهاش بریم کره بهم بگین البته ربطی با دیبلوم نداشته باش البته زبانم خوب باش میشه ؟؟؟زینب مرادی سلام خوبی من می‌خوام چند تا سوال بپرسم لطفاً جوابمو بدین یک بدون دیبلوم میشه بری کشور کره یعنی تا نهم بخونیم ترکو تحصیل کنیم داخل ایران آرایشگر ماهری شم بیام کره جنوبی ادامشو بدم میشه البته بدون دیبلوم تا نهم بخونم بعد آرایشگر شم بیام کره جنوبی ادامش بدم میشه البته زبان انگلیسی خوب باشه و البته مدرک آرایشگری هم داشتم باشم میشه؟؟؟

آتیه آفرینان

با اسلام. حداقل باید مدرک دیپلم داشته باشید تا بتوانید وارد یکی از پروسه های مهاجرتی بشید.

زینب مرادی

سلام خوبی من می‌خوام چند تا سوال بپرسم لطفاً جوابمو بدین یک بدون دیبلوم میشه بری کشور کره یعنی تا نهم بخونیم ترکو تحصیل کنیم داخل ایران آرایشگر ماهری شم بیام کره جنوبی ادامشو بدم میشه البته بدون دیبلوم تا نهم بخونم بعد آرایشگر شم بیام کره جنوبی ادامش بدم میشه البته زبان انگلیسی خوب باشه؟؟

آتیه آفرینان

با سلام. حداقل باید مدرک دیپلم داشته باشید تا بتوانید وارد یکی از پروسه های مهاجرت شوید.

اتنا

سلام من رشته کامپیوتر هستم و میخواستم از بورسیه کشور کره ستفاده کنم و به کره سفر کنم نمراتم معمولی هستن شرایط گرفتن بورسیه چه چیزایی هستن اگه میشه کمکم کنید ایا بعد از گرفتن لیسانس میشه بورسیه گرفت

آتیه آفرینان

سلام شانس اخذ بورسیه در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری بسیار بالاتر می باشد و لازمه ی آن مدرک تحصیلی معتبر، معدل بالا، ارائه ی مقاله در سطح بین الملل و... است. اگر به دنبال اخذ فاند تحصیلی می باشید و رزومه ی قوی ندارید پیشنهاد میکنم به کشورهای ایتالیا، آلمان، فرانسه و... فکر کنید.

مشاهده نظرات بیشتر
Call Now Button