از میان روش های مختلف در خصوص اخذ اقامت هند و مهاجرت به کشور هند می توان به اخذ اقامت هند از طریق سرمایه گذاری و مهاجرت به کشور هند از طریق سرمایه گذاری و خرید ملک در کشور هند که یکی از روش های جذاب اخذ اقامت هند محسوب می شود ، اشاره کرد.

شرایط مهاجرت و اخذ اقامت هند از طریق سرمایه گذاری

کشور هند، هفتمین کشور پهناور جهان است که با در اختیار داشتن یک ششم از جمعیت این کره خاکی، به عنوان دومین کشور پرجمعیت دنیا نیز، مطرح میباشد. جمهوری هند، در جنوب آسیا قرار دارد که از سمت شمال با چین ، یونان، تبت و نپال و از شمال غرب با برمه و بنگلادش، همجوار است. هند همچنین، از سمت جنوب با اقیانوس هند هم مرز میباشد.

هندوستان دارای تاریخ و فرهنگی کهن است که آداب و رسوم و زبان ها و ادیان مختلفی را در خود جای داده است. آب و هوای این کشور به جهت وسعت قلمرو جغرافیایی، متنوع است؛ بدین صورت که جنوب آن، گرم و شمال آن، آب و هوای معتدل دارد. آب و هوای هند، به شدت تحت تاثیر رشته کوه هیمالیا و بیابان قرار دارد و هر دو، در تابستان و زمستان محور بادهای موسمی میباشند. هند کشوری پر باران است و دارای خاک حاصلخیز میباشد. با توجه به رشد مطلوب اقتصادی در ده سال گذشته که بزرگترین اقتصادهای دنیا با رکود اقتصادی دست و پنجه نرم می کنند، یکی از بهترین گزینه ها برای سرمایه گذاری خارجی سرمایه گذاری در هند میباشد. اصلاح قوانین مالیاتی جهت تسهیل سرمایه گذاری در هند توسط شرکت ها و افراد خارجی، سیاست درهای باز اقتصادی، ثبات سیاسی و تضمین امنیت سرمایه گذاری در هند از سال 2005 به بعد، هند را در زمره یکی از برترین کشورهای سرمایه پذیر خارجی قرار داده است. شخص سرمایه گذار و اعضای خانواده وی امکان اقامت در هند، خرید ملک در هند و همچنین تحصیل رایگان در هند را دارند. به واسطه وجود دانشگاههای معتبر در هند و آسانی ورود به دانشگاههای هند، سرمایه گذاری در هند در بخش صنایع تولید منسوجات و پوشاک، تولید صنایه کامپیوتری و تجهیزات فناوری اطلاعات و صنایع شمیمیایی از مواردی است که امکان سرمایه گذاری در هند را فراهم نموده است. اصلاح قوانی مالیاتی و مهاجرتی در هند با عث رشد روز افزون تمایل سرمایه گذاری در هند شده است.

مهاجرت به هند از طریق سرمایه گذاری – راه های سرمایه گذاری در هند

ثبت دفتر نمایندگی در هند

با راه اندازی دفتر نمایندگی شرکت تجاری اصلی که لازمه ان اخذ مصوبه از نمایندگی های بانک مرکزی هند است، امکان تجارت با شرکت های هندی، تسهیل صادرات و واردات در هندوستان و ایجاد همکاری های بین المللی در زمینه سرمایه گذاری در هند ایجاد خواهد شد. تمامی مسئولیت های سرمایه گذاری در هند در این شرایط به عهده شرکت مادر است .

ثبت شرکت مستقل در هند

اشخاص حقیقی و حقوقی میتوانند در قالب سرمایه گذاری مستقیم خارجی در هند، پس از به ثبت رساندن اساسنامه شرکت و پرداخت هزیننه های متعلقه، شرکتی با هویت مستقل در هند تاسیس نموده و با آغاز فعالیت شرکت در هند، امکان سرمایه گذاری در هند وجود دارد. شرکت های خارجی می توانند سرمایه گذاری در هند را به صورت مستقل و مستقیم انجام دهند و یا برای سرمایه گذاری در هند با یک شریک هندی در زمینه تولید محصول و یا خدمات بازرگانی مشارکت نمایند.

 راه های سرمایه گذاری در هند
راه های سرمایه گذاری در هند

مهاجرت به هند از طریق سرمایه گذاری مزایای سرمایه گذاری در هند

مزایای سرمایه گذاری در هند به شرح زیر می باشد :

  • نیروی کار ارزان و امکان اتصال به بازارهای جهانی با کمترین هزینه
  • هزینه تولید برای سرمایه گذاری در هند بسیار پایین است.
  • مواد اولیه و منابع تولید در هند فراوان و با قیمت نازل در دسترس سرمایه گذار خارجی قرار دارد.
  • زبان انگلیسی زبان رسمی هند است و سرمایه گذاری خارجی را تسهیل می کند.
  • زیر ساخت های کافی از سوی دولت هند برای سرمایه گذاری خارجی مهیا شده است.
  • نزدیکی هند به بازارهای جنوب شرق آسیا و بازارهای اروپایی و همچنین امکان انتقال راحت محصولات تولید شده در هند.
  • ثبات اقتصادی و سیاسی هند در چند سال اخیر که موجب رشد اقتصادی کم نظیر شده است و پیش بینی کارشناسان اقتثصادی مبنی بر رسیدن هند به رشد اقتصادی ده درصدی تا سال 2020 میلادی.

جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره تحصیل در هند مقاله” تحصیل در هند ” را مطالعه فرمایید.

اخذ اقامت هند از طریق سرمایه گذاری

کارشناسان ما در شرکت آتیه آفرینان ایرانیان بر اساس شرایط شما، روش ها و گزینه های مناسب برای اخذ اقامت از طریق سرمایه گذاری در کشور هند را ارایه خواهند داد. جهت کسب اطلاعات بیشتر یا داشتن هر گونه سوال می توانید با ما در ارتباط باشید تا مشاوران و کارشناسان ما شما را دقیق تر راهنمایی کنند.

5/5 - (1 امتیاز)
مقالات مشابه
مهاجرت به گرجستان مهاجرت به گرجستان

مهاجرت به گرجستان دارای روش هایی است که هر کدام شرایط خاص خود را دارند و آگاهی کامل از آنها ...

مهاجرت از طریق ویزای کار مهاجرت از طریق ویزای کار

مهاجرت از طریق ویزای کار و شرایط کار در کشورهای مختلف در این مطلب مورد بررسی قرار می گیرد...

مهاجرت تحصیلی | اعزام دانشجو مهاجرت تحصیلی | اعزام دانشجو

مهاجرت تحصیلی و شرایط تحصیل در خارج از کشور برای دانشجویان بین المللی در این مطلب مورد بررس...

نظرات کاربران
Call Now Button