اخذ اقامت هلند از طریق ازدواج یکی از چندین راه های مختلف برای اقامت هلند میباشد. کشور هلند, کشوری با ارتفاع پایین واقع شده در شمال غربی اروپا میباشد که بخشی از قلمرو پادشاهی هلند است. آسیاب‌های بادی، مزارع گل لاله و روستاهای بسیار زیبا همگی از شاخص های کشور هلند می باشد. پایتخت هلند شهر آمستردام میباشد اما بیشتر وزارتخانه ها و سفارتخانه ها در شهر لاهه یا پیرامون آن مستقر شده اند. یکی از نکات قابل تامل کشور هلند این است که بیشتر حمل و نقل عمومی توسط مترو و اتوبوس انجام میگیرد و تاکسی نقش زیادی ندارد. کشور هلند با کشورهای آلمان, بلژیک و بریتانیا همسایه میباشد. زبان مردم هلند, هلندی می باشد که ریشه آن از زبان ژرمنی است که شباهت زیادی با آلمانی دارد.

اخذ اقامت هلند از طریق ازدواج – مهاجرت به هلند از طریق ازدواج

اخذ اقامت هلند از طریق ازدواج یکی از چندین راه های مختلف برای اقامت هلند میباشد. برای اخذ اقامت هلند, قوانین سخت گیرانه ای وضع شده است تا از بروز ازدواج های سوری جلوگیری شود. برای مهاجرت به هلند از طریق ازدواج و اخذ تابعیت این کشور, متقاضی میبایست با تبعه این کشور ازدواج نماید. از مرحله ازدواج تا صدور ویزا ممکن است 6 ماه الی یک سال زمان ببرد. که بر مبنای قوانین مهاجرت به هلند از طریق ازدواج, باید مدت ازدواج به 3 سال برسد تا اقامت و تابعیت دائم به شخص داده شود. برای شروع درخواست گواهی مبنی بر آشنایی زوجین, رابطه و تمام مدارکی که نشان دهنده رابطه واقعی بین این دو میباشد, ضروری است. و در 3 سالی زوجین با هم ازدواج کرده اند, کاملا تحت نظر میباشند تا ازدواج آنها تایید شود. در طول این سه سال, فرد متقاضی اجازه کار  و تحصیل در این کشور را دارا میباشد.

برای کسب اطلاعات بیشتر جهت تحصیل در هلند, به مقاله تحصیل در هلند مراجعه نمایید.

مدارک لازم جهت اخذ اقامت هلند از طریق ازدواج

مدارک لازم جهت اخذ اقامت هلند از طریق ازدواج به شرح زیر می باشد :

  • گواهی نامه بانکی
  • زمان آشنایی با همسرتان و مدارکی جهت اثبات دوران نامزدی و ازدواج و آشنایی تان
  • اثبات مدرکی جهت نشان دادن محلی مناسب جهت اسکان زوجین
  • رابطه باید حداقل 12 ماه قبل از درخواست ویزا شکل گرفته باشد
مدارک لازم جهت اخذ اقامت هلند از طریق ازدواج
مدارک لازم جهت اخذ اقامت هلند از طریق ازدواج

اخذ اقامت هلند از طریق ازدواج – مهاجرت به هلند از طریق ازدواج

کارشناسان ما در شرکت آتیه آفرینان ایرانیان بر اساس شرایط شما، روش ها و گزینه های مناسب برای اخذ اقامت از طریق ازدواج در کشور هلند را ارائه خواهند داد. جهت کسب اطلاعات بیشتر یا داشتن هر گونه سوال می توانید با ما در ارتباط باشید تا مشاوران و کارشناسان ما شما را دقیق تر راهنمایی کنند.

گروه آتیه آفرینان – مجری و ارایه دهنده بهترین خدمات و مشاوره های تحصیل و اقامت در اروپا

5/5 - (1 امتیاز)
مقالات مشابه
مهاجرت به گرجستان مهاجرت به گرجستان

مهاجرت به گرجستان دارای روش هایی است که هر کدام شرایط خاص خود را دارند و آگاهی کامل از آنها ...

مهاجرت از طریق ویزای کار مهاجرت از طریق ویزای کار

مهاجرت از طریق ویزای کار و شرایط کار در کشورهای مختلف در این مطلب مورد بررسی قرار می گیرد...

مهاجرت تحصیلی | اعزام دانشجو مهاجرت تحصیلی | اعزام دانشجو

مهاجرت تحصیلی و شرایط تحصیل در خارج از کشور برای دانشجویان بین المللی در این مطلب مورد بررس...

نظرات کاربران
Sajjad

سلام خسته نباشید آیا برای گرفتن ویزای ازدواج هلند نیاز به مدرک زبان هست واینک مصاحبه در سفارت به چه زبانی صورت میگیرد؟؟

آتیه آفرینان

خیر الزام به ارائه ی مدرک زبان نیست.

یلدا

سلام مایل به ازدواج با ایرانی مقیم هلند هستم

سجاد موسوی

سلام از طریق رابطه ی دوست پسر و دوست دختری میشه اقدام کرد؟

سارا جوادی

سلام. خیر

جورج چهاربخشی

سلام , خسته نباشید . یک سئوال مهمی دارم که سئوال خیلی ها است در هلند . کسانی که به هر دلیلی بیکار هستند و تحت پوشش دولت یعنی آوت کرینگ هستند و یا از موسسه ای دستمزد دریافت می کنند مثل اینکلا سیوو خرسبو , آیا قانون از آنها حمایت می کند برای ازدواج کردن و تشکیل خانواده دادن ؟ یا کسانی که مریض هستند . من یک پسر 43 ساله مجرد هستم . اقامت و پاسپورت هلند را دارم . به علت مشکلات جسمی , 4 سال پیش بدون داشتن گواهی دکتر به طور توافقی و با طرح مشکلم با شهرداری , مسئولین دولتی به من اجازه دادند که کار نکنم و در خانه بمانم . البته بعد از یک سال من را فرستادند به پارتسی پاسی یعنی در یک گروه فقط برای جمع شدن دور هم و با هم بودن هفته ای سه روز . دوست دختر من 30 ساله مجرد و در فیلیپین زندگی می کند . آیا می توانم او را به هلند بیاورم ؟ البته من هنوز از نزدیک با این دختر نبوده ام و فقط دوستی ما از طریق اینترنت بوده است . آیا قانون در این صورت از بیماران حمایت می کند به بهانه مراقبت و پرستاری همسر ؟ البته ما واقعاً قصد ازدواج داریم و نه فریب دولت هلند را . شنیده ام که متقاضی ازدواج باید در هلند درآمدی بالای 1620 یورو داشته باشد و نامزد او هم باید در سفارت هلند در کشور خودش امتحان زبان بدهد و در صورت قبولی می تواند بعنوان ازدواج به هلند وارد شود ؟ آیا کشور فیلیپین هم شامل این قانون ها می شود ؟ 

سارا جوادی

با سلام سوالات شما مربوط به اداره مهاجرت هلند می شود . در ارتباط با دوست دخترتون هم باید شرایط سفارت هلند در فیلیپین را چک کنید.

زهرا

سلام می خواهم ازدواج دائم درکشورهلندداشته باشم کیس ازدواج چه جوری گیربیارم لطفا راهنمایی کنیدتشکرازسایت خوبتون

سارا جوادی

با سلام سرکارخانم زهرا ، موسسه آتیه آفرینان خدماتی در ارتباط با همسریابی انجام نمی دهد. اقدامی که ما میتوانیم برای شما انچام دهیم اخذ ویزای طولانی مدت هلند برای ورود شما و اقدامات بعدی شماست.

مشاهده نظرات بیشتر
Call Now Button