مهاجرت اقامت سرمایه گذاری نروژ در حقیقت یعنی موفق به دریافت اقامت نروژ از طریق سرمایه گذاری بشوید. ممکن است برایتان سوال پیش بیاید آیا نروژ گزینه مناسبی برای سرمایه گذاری است یا خیر؛ البته این امکان نیز وجود دارد که از پیش با زیر و بم این کشور آشنا شده باشید. در هر صورت قصد داریم شما را با مزایای سرمایه گذاری در نروژ آشنا کنیم. به اضافه این که توضیحات مفصلی در مورد شرایط عمومی کشور نروژ خواهیم داشت.

🔊 پادکست شرایط سرمایه گذاری در نروژ 🔊

کشور نروژ به دلایل زیر به کشوری ایده آل برای سرمایه گذاری تبدیل شده است:

سرمایه گذاری در نروژ و شرایط عمومی آن

 سرمایه گذاری در نروژ

این کشور طبق گزارش بانک جهانی در سال ۲۰۱۵ رتبه ۹ را در بین ۱۸۹ کشور دارد؛ البته در سال ۲۰۱۶ به علت مشکلات اقتصادی یک رتبه کاهش داشته است. سرمایه گذاری در نروژ یعنی یک سرمایه گذار خارجی مقدار مشخصی از پول را برای اخذ اقامت دائم وارد کشور نروژ کند. مهاجرت اقامت سرمایه گذاری نروژ ممکن است در خصوص یک پروژه از پیش تعیین شده باشد. پروژه ای که به نفع اقتصاد کشور نیز است.

در کشور نروژ افراد بسیار زیادی وجود دارند که قصد سرمایه گذاری در مناطق کم جمعیت تر نروژ را دارند. دولت نروژ نیز در این زمینه حمایت های لازم را از متقاضیان سرمایه گذاری در نروژ به عمل می آورد. این حمایت ها شامل معافیت های مالیاتی و پرداخت هزینه های تامین اجتماعی کم تر است؛ بنابراین به منظور سرمایه گذاری در نروژ از این در نیز می توانید وارد شوید.

فرصت های سرمایه گذاری در نروژ

فرصت های سرمایه گذاری در نروژ متنوع و مختلف است. این زمینه ها هر ساله توسط دولت این کشور معرفی می شوند. در واقع برای مهاجرت اقامت سرمایه گذاری نروژ فرصت های سرمایه گذاری زیر را پیش رو دارید:

  • بخش های مهم و اصلی اقتصاد ملی نروژ
  •  سرمایه گذاری در بخش های خصوصی
  • مناقصه ها
  •  پروژه های دولتی نروژ
  • و همچنین فرصت های کسب و کار در تمام اتحادیه اروپا
  • بخش های کلیدی اقتصاد نروژ شامل سرمایه گذاری در زمینه های نفت، گاز، صنعت دریایی و دریا نوردی، کشتی سازی، مهندسی مکانیک، ماهی گیری و غیره.
  • همچنین بخش های دیگری که پتانسیل بالایی دارند مانند سرمایه گذاری در خصوص ماشین آلات و دستگاه های مربوط به صنعت نفت و گاز و پالایش آن.
  • علاوه بر این صنایعی مانند مخابرات و حمل و نقل و تکنولوژی های مربوط به حفظ محیط زیست، تجهیزات پزشکی و تجهیزات امنیتی نیز در سرمایه گذاری در نروژ فرصت محسوب می شوند.
فرصت های سرمایه گذاری در نروژ

بهترین فرصت های سرمایه گذاری در نروژ

در کشور نروژ به غیر از صنعت نفت و گاز، بخش املاک و مستغلات نیز برای سرمایه گذاری مورد توجه قرار دارد؛ به طوری که متقاضیان سرمایه گذاری در نروژ به خصوص آنها که ثروت هنگفتی دارند در این بخش سرمایه گذاری می کنند. حقیقتاً در نروژ کسب و کار املاک بسیار پررونق است. در واقع یک فرصت سرمایه گذاری همیشگی برای سرمایه گذاران محسوب می شود.

افتتاح فروشگاه زنجیره ای در یک مکان مناسب در هر کدام از شهرهای نروژ (به ویژه در مناطقی که تفریحات شبانه وجود دارد) واقعاً تجارت سودآوری است. برای ماندن در این تجارت و کسب سود زیاد تنها کاری که باید انجام دهید، پر کردن مداوم فروشگاه از کالاهای خانگی و مواد غذایی است. می بینید که سرمایه گذاری در نروژ با این شیوه، تا چه حد بی دردسر است.

یکی دیگر از مشاغل پر رونق و آسان در نروژ، افتتاح فروشگاه محصولات فناوری است. این فرصت سرمایه گذاری برای متقاضیان مهاجرت اقامت سرمایه گذاری نروژ بسیار ایده آل است. به ویژه اگر فروشگاه مملو از کالاهای جذب کننده مشتری شود؛ یعنی لوازمی همچون برندهای تلفن های هوشمند، تبلت، رایانه، لپ تاپ، دوربین های فیلمبرداری، دستگاه بلوتوث، چاپگر، لوازم جانبی و غیره. لازم به ذکر است علاوه بر فروش به تعمیر این لوازم نیز می توانید بپردازید.

سرمایه گذاری در نروژ و استانداردهای سرمایه گذاری

برای مهاجرت اقامت سرمایه گذاری نروژ باید به دو فاکتور مهم توجه داشته باشید. در واقع اولین فاکتور میزان امنیت سرمایه گذاری در نروژ است. سنجیدن این امنیت از راه های گوناگونی انجام می گیرد که مهم ترین آن را می توان بررسی نرخ مصادره اموال دانست. در ادامه به بررسی استانداردهای سرمایه گذاری در نروژ می پردازیم.

منتها قبل از آن بهتر است با دومین فاکتور مهم در مهاجرت اقامت سرمایه گذاری نروژ هم آشنا شوید. پیش از اقدام برای اقامت نروژ از طریق سرمایه گذاری حتماً نگاهی به شاخص های اقتصادی تاثیر گذار بیندازید؛ البته کارشناسان موسسه آتیه آفرینان ایرانیان در کنار استانداردهای سرمایه گذاری، این شاخص ها را نیز مورد آنالیز قرار داده اند.

 نرخ مصادره اموال در نروژ

در مهاجرت اقامت سرمایه گذاری نروژ باید به نحوه رفتار دولت با سرمایه گذاران خارجی دقت شود؛ یک مقصد خوب برای مهاجرت و سرمایه گذاری جایی است که دولتش میان تبعه خود و سرمایه گذاران خارجی تبعیض قائل نشود. خوشبختانه چنین شرایطی در نروژ وجود دارد و دولت همه را به یک چشم می بیند؛ در نتیجه اعمال قدرت حاکمیت روی سرمایه گذاران خارجی به همان شیوه ای است که با اتباع داخلی رفتار می شود.

اگر خاطرتان باشد نرخ مصادره اموال به عنوان مهم ترین استاندارد در امنیت سرمایه گذاری معرفی شد. آنالیز این نرخ باید شما را به این اطمینان برساند که دولت کشور مقصد قصد تاراج سرمایه شما را ندارد. تنها در این صورت است که با خیال راحت می توان برای مهاجرت اقامت سرمایه گذاری نروژ اقدام کرد.

نرخ ریسک مصادره اموال در مقیاسی بین عدد 1 الی 7 سنجیده می شود. در واقع کمترین نرخ ریسک مصادره اموال مربوط به عدد 1 است؛ و طبیعتاً بالاترین آن به عدد 7 مربوط می شود. نرخ مصادره اموال در نروژ عدد 1 است؛ در نتیجه نروژ کشوری کاملاً امن برای سرمایه گذاران خارجی محسوب می شود؛ بنابراین بدون نگرانی می توانید مهاجرت اقامت سرمایه گذاری نروژ را عملی کنید.

سرمایه گذاری در نروژ و شاخص های اقتصادی تأثیر گذار

شاخص های اقتصادی تاثیر گذار که در مهاجرت اقامت سرمایه گذاری نروژ باید در نظر گرفته شود، شامل موارد زیر است:

  • مالیات
  • تولید ناخالص داخلی
  • نرخ بهره بانکی
  • تورم
  • بیکاری و…

نرخ مالیات در کشور نروژ

نرخ مالیات در کشور نروژ

تولید ناخالص داخلی در نروژ

برای سنجیدن اوضاع و احوال اقتصاد یک کشور، بهترین کار این است که به سراغ میزان تولید ناخالص آن برویم. نرخ تولید ناخالص داخلی در حقیقت به معنای همه تولیدات یه کشور چه در کارخانه ها و چه توسط مردم آن است. در مهاجرت اقامت سرمایه گذاری نروژ با توجه به این که قرار است سرمایه خود را وارد یک کشور خارجی کنید؛ حتماً توجه کافی به میزان تولید ناخالص داخلی آن داشته باشید.

تولید ناخالص داخلی در نروژ

نرخ تورم در کشور نروژ

با نگاهی به نمودار زیر متوجه نرخ تورم در نروژ می شوید. میزان تورم از دیگر شاخص های تاثیر گذار بر سرمایه گذاری است که باید مورد توجه متقاضیان سرمایه گذاری نروژ قرار بگیرد.

نرخ بیکاری در کشور نروژ

نرخ بیکاری در کشور نروژ

انواع روش های سرمایه گذاری در نروژ

در نتیجه به بررسی انواع مهاجرت اقامت سرمایه گذاری نروژ پرداخته ایم. با بیان شرایط اخذ اقامت نروژ از طریق سرمایه گذاری کاملاً دستتان می آید که کدام روش برای شما مناسب است. منتها به دلیل پیچیدگی های موجود در این پروسه، بهتر است که از وکیل مهاجرت کمک بگیرید. به خصوص که قوانین اخذ اقامت نروژ شوخی بردار نیست. از طرف دیگر در مهاجرت اقامت سرمایه گذاری نروژ پای پول و سرمایه نسبتاً زیادی در میان است.

در یک تقسیم بندی کلی انواع مهاجرت اقامت سرمایه گذاری نروژ شامل موارد زیر است:

انواع روش های سرمایه گذاری در نروژ

سرمایه گذاری در نروژ از طریق خرید ملک در نروژ

سرمایه گذاری در نروژ از طریق خرید ملک شیوه ای امن، کم دردسر و پر سود برای سرمایه گذاری است. بر اساس قوانین اخذ اقامت نروژ اتباع خارجی اجازه خرید ملک در این کشور را دارند. منتها اگر قبل از پروسه مهاجرت اقامت سرمایه گذاری نروژ از طرق دیگر اقدام کرده و اقامت نروژ را داشته باشید؛ خرید ملک سریع تر و آسان تر خواهد بود.

کارشناسان موسسه آتیه آفرینان ایرانیان در بررسی شرایط اخذ اقامت نروژ از طریق سرمایه گذاری به نکته ای برخورده اند. مبنی بر این که نروژ در بین کشورهای دارای حباب مسکن، رتبه دوم را دارد؛ در نتیجه قیمت خرید ملک و اجاره بهای آن در این کشور گران تر از نرخ رایج آن است. قیمت خرید هر متر مربع آپارتمان در نروژ 60،170.68 کرون است. همین قیمت در مناطق حومه ای به 41،077.20 کرون می رسد.

اگر قصد سرمایه گذاری در نروژ از طریق خرید ملک را دارید، ابتدا باید درخواستی مبنی بر خرید ملک ارائه دهید. مطابق با قوانین اخذ اقامت نروژ به واسطه این درخواست در مناقصه ای شرکت داده می شوید. طبق شرایط اخذ اقامت نروژ از طریق سرمایه گذاری در صورت برنده نشدن در مناقصه، می توانید برای خرید یک ملک دیگر اقدام کنید. در نهایت اگر مهاجرت اقامت سرمایه گذاری نروژ از طریق خرید ملک را بیشتر به قصد دریافت اقامت، تابعیت و پاسپورت نروژ انجام می دهید؛ لازم است ملک خریداری شده را برای مدت 5 سال در مالکیت خود نگه دارید.

سرمایه گذاری در نروژ از طریق خرید ملک در نروژ

سرمایه گذاری در نروژ از طریق ثبت شرکت در نروژ

سرمایه گذاری در نروژ از طریق ثبت شرکت راهی دیگر برای سرمایه گذاری در کشوری با اقتصاد قوی و پیشرفته است. انواع شرکت های قابل ثبت در نروژ به شرح زیر است:

  • شرکت عمومی
  • شرکت خصوصی
  • ثبت شعبه یک شرکت خارجی

در ادامه توضیحات تکمیلی تری در مورد انواع شرکت های قابل ثبت در نروژ می دهیم. سپس به سراغ قوانین اخذ اقامت نروژ از طریق سرمایه گذاری می رویم؛ در نتیجه به راحتی می توانید مهاجرت اقامت سرمایه گذاری نروژ از طریق ثبت شرکت را اجرایی کنید. انواع سرمایه گذاری در نروژ از طریق ثبت شرکت به صورت زیر است:

سرمایه گذاری در نروژ از طریق ثبت شرکت خصوصی (AS)

شرکت های خصوصی در واقع همان شرکت های با مسئولیت محدود هستند. در این نوع از شرکت ها مسئولیت هر سهامدار به اندازه میزان سرمایه اش است. ثبت این نوع شرکت به سرمایه گذارانی پیشنهاد می شود که قصد راه اندازی یک تجارت جمع و جور را دارند.سرمایه گذاری در نروژ از طریق ثبت شرکت خصوصی با یک سهام دار و مدیر عامل انجام پذیر است. سرمایه مورد نیاز برای سرمایه گذاری در نروژ از طریق ثبت شرکت با مسئولیت حدود 3900 الی 4400 یورور است.

سرمایه گذاری در نروژ از طریق ثبت شرکت عمومی (ASA)

شرکت‌های عمومی گزینه خوبی برای مشاغل بزرگ هستند؛ پس اگر برای سرمایه گذاری در نروژ قصد راه اندازی یک شرکت بزرگ را دارید، می توانید به سراغ آنها بروید. هزینه مورد نیاز برای ثبت شرکت عمومی در نروژ 125000 الی 130000 یورو است. اگرچه با وجود یک سهامدار و مدیر عامل می توان برای ثبت آن اقدام کرد؛ اما حتماً باید نصف اعضای شرکت از اتباع نروژ باشند.

سرمایه گذاری در نروژ از طریق ثبت شعبه

اگر در کشور خود صاحب شرکتی هستید می توانید شعبه ای از آن را در نروژ به ثبت برسانید. به شرط این که شرکتی فعال و سود ده داشته باشید. در حقیقت این گونه موفق به انجام سرمایه گذاری در نروژ می شوید. در ابتدا باید طرح تجاری (Business Plan) خود را تحویل دولت نروژ دهید. پس از تایید آن توسط اداره تجارت نروژ است که اجازه ورود به این کشور را می یابید.

  • در واقع اینجا نقطه آغاز فعالیت های تجاری شما محسوب می شود. همان طور که می دانید اکثر متقاضیان مهاجرت اقامت سرمایه گذاری نروژ، جویای اقامت این کشور هستند. سرمایه گذاری در نروژ از طریق ثبت شعبه نیز راهی برای دریافت اقامت است؛ چرا که به مدد آن ابتدا اجازه اقامت یک ساله دریافت می کنید. چنانچه با سپری شدن این مدت زمانی، سرمایه گذاری شما به بازدهی رسیده باشد؛ آنگاه می توانید اقامت خود را به مدت 2 سال تمدید کنید. پس از 5 سال نیز اقامت دائم نروژ را دریافت خواهید کرد. از آنجه به بعد نیز به تابعیت و پاسپورت نروژ دست می یابید.

سرمایه گذاری از طریق کارآفرینی در نروژ

بسیاری از افراد در بیان راه های مهاجرت اقامت سرمایه گذاری نروژ، کارآفرینی را فاکتور می گیرند. در حالی که از طریق کارآفرینی نیز می توان اقدام به سرمایه گذاری در نروژ نمود؛ البته ناگفته نماند که زمینه های موجود برای کارآفرینی در نروژ محدود هستند. در واقع به دلیل وابستگی اقتصاد نروژ به صنعت نفت و پتروژیمی و همین طور وجود بنادر فراوان، بهتر است که کارآفرینی در در زمینه های نفتی، پترشیمی یا کشتیرانی باشد.

اگر در میان روش های مهاجرت اقامت سرمایه گذاری نروژ دست روی کارآفرینی گذاشته اید؛ باید بدانید که قوانین اخذ اقامت نروژ از طریق سرمایه گذاری دست و بالتان را باز گذاشته است؛ یعنی برای سرمایه گذاری در نروژ از طریق کارآفرینی نیازی به اجازه اقامت ندارید.

مهاجرت اقامت سرمایه گذاری نروژ | قوانین هزینه مهاجرت از طریق سرمایه گذاری نروژ | سرمایه گذاری از طریق کارآفرینی در نروژ

روال حاکم بر سرمایه گذاری نروژ از طریق کارآفرینی به صورت زیر است:

  • تهیه طرح تجاری توجیهی ( Business Plan)
  • تایید طرح تجاری توسط دولت نروژ
  • ارائه حداقل 100.000 یورو به عنوان سرمایه اولیه
  • ثبت شرکت و راه اندازی کار و کسب

طبق قوانین اخذ اقامت نروژ از طریق سرمایه گذاری اگر بعد از کارآفرینی به مدت 5 سال مداوم در نروژ اقامت داشته باشید؛ موفق به دریافت اقامت دائم، تابعیت و پاسپورت نروژ می شوید؛ البته دریافت اقامت دائم در گروی دارا بودن شرایط اخذ اقامت نروژ از طریق سرمایه گذاری است. به اضافه این که در این مدت لازم است کار و کسبتان بازدهی و سوددهی داشته باشد تا سالانه بتوانید تمدید ویزا داشته باشید.

سرمایه گذاری در نروژ از طریق خرید اوراق قرضه دولتی

سرمایه گذاری در نروژ از طریق خرید اوراق قرضه دولتی را می توان جزو شیوه های کاملاً امن دانست؛ بنابراین اگر می خواهید مهاجرت اقامت سرمایه گذاری نروژ را با آسودگی خاطر انجام دهید، پیشنهاد می کنیم به بررسی این شیوه بپردازید. توجه داشته باشید پیش از اقدام برای خرید اوراق قرضه دولتی نروژ حتماً باید اجازه نامه ای از دولت این کشور دریافت کنید با نگاهی به شرایط اخذ اقامت نروژ از طریق سرمایه گذاری می بینید که خرید اوراق قرضه به 2 شکل انجام می گیرد.

  • خرید اوراق قرضه با سرمایه بازگشت پذیر
  • خرید اوراق قرضه بدون بازگشت سرمایه

سرمایه گذاری در نروژ از طریق خرید اوراق قرضه با سرمایه قابل بازگشت به این صورت زیر است؛ باید مبلغ تعیین شده را برای 5 سال سرمایه گذاری کنید و سپس سرمایه اصلی و اولیه به همراه سود آن به شما باز می گردد. در این مدت می توانید برای مهاجرت اقامت سرمایه گذاری نروژ دست به کار شوید. می بینید که سرمایه گذاری در نروژ از طریق خرید اوراق قرضه دولتی موجب اخذ اقامت این کشور می شود.

شکل دومی که برای خرید سهام داخلی نروژ وجود دارد، سرمایه گذاری غیر قابل بازگشت است؛ یعنی متقاضی سرمایه گذاری در نروژ مبلغ تعیین شده توسط دولت را می پردازد. از این طریق خرید ورقه های قرضه دولتی را انجام می دهد. در نهایت تنها سود حاصل از سرمایه گذاری خود را دریافت می کند و خبری از بازگشت سرمایه اولیه نیست.

منتها در این نوع از سرمایه گذاری برای دریافت اقامت دائم نروژ نیازی به سپری شدن مدت زمان 5 ساله نیست؛ یعنی کافی است که به اندازه ارزش ورقه های سهام سرمایه گذاری کنید. در همان ابتدای امر موفق به اخذ اقامت دائم، پاسپورت و تابعیت نروژ می شوید. این شیوه از سرمایه گذاری در نروژ حساسیت های زیادی دارد؛ در نتیجه بهتر است از طریق وکیل مهاجرت انجام گیرد.

مزایای سرمایه گذاری در نروژ

در خصوص مزایای نروژ به عنوان مقصدی برای سرمایه گذاری نروژ باید به موارد زیر اشاره کنیم:

  • وسیع ترین ذخایر نفت و گاز اروپا متعلق به کشور نروژ است.
  • موقعیت طلایی بنادر و سواحل نروژ باعث شده این کشور در حوزه کشتی رانی و کشتی سازی نقش پر رنگی داشته باشد.
  • علاوه بر این ها وجود منابع طبیعی و صنایع پتروشیمی در نروژ دست به دست هم داده و اقتصاد آن را به اوج رسانده اند.
  • اقتصاد در نروژ قوی و با ثبات است. به طوری که نرخ مصادره اموال در آن بسیار کم است؛ در نتیجه متقاضیان سرمایه گذاری در نروژ از بابت انتقال سرمایه های خود به این کشور، هیچ گونه دغدغه ای نخواهند داشت.
  • به طور کلی نتیجه پروسه مهاجرت اقامت سرمایه گذاری نروژ دو چیز است. دریافت اقامت این کشور به اضافه برخورداری از زندگی بسیار مرفه.
  • نروژ از اعضای پیمان شنگن است؛ در نتیجه اگر مهاجرت اقامت سرمایه گذاری نروژ به ثمر بنشیند و موفق به اخذ اقامت نروژ شوید، بدون نیاز به ویزا می توانید در سرتاسر شنگن رفت و آمد کنید.
مزایای مهاجرت اقامت سرمایه گذاری نروژ

معایب سرمایه گذاری در نروژ

مهاجرت اقامت سرمایه گذاری نروژ علاوه بر مزایای گفته شده، معایبی نیز دارد. از جمله این عیوب می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • فعالیت های اقتصادی در کشور نروژ چارچوب و فضای بسته ای دارد؛ در نتیجه راه اندازی کار و کسب نیز به همین فضا محدود می شود.
  • نروژ از نظر تجاری کاملاً مرتبط با انگلستان است. روایط تجاری و اقتصادی این کشور چنان در هم آمیخته که قسمت اعظم تجارت نروژ با مشارکت انگلستان انجام می شود؛ بنابراین کوچک ترین مشکلی در روابط این دو کشور، تاثیر بدی بر کل کشور نروژ خواهد گذاشت. چه برسد به زمانی که ارتباط آن ها به کل قطع شود.
  • بر اساس قوانین اخذ اقامت نروژ از طریق سرمایه گذاری و همین طور قانون ادره کار، میزان حقوق و دستمزد ماهیانه نیروی کار بسیار زیاد است. همین موضوع روی دست مدیران و صاحبان کار و کسب ها حسابی خرج می گذارد. به خصوص اگر سرمایه گذاری نروژ را از طریق ثبت شرکت یا کارآفرینی انجام می دهید؛ این موضوع را در نظر داشته باشید.
  • موقعیت جغرافیایی نروژ برای سرمایه گذاران مخارج اضافه ای از بابت حمل کالاهای تجاری می تراشد؛ چرا که این کشور در شمال اروپا و منطقه اسکاندیناوی واقع شده است؛ یعنی در جایی دورتر از سایر کشورها.

هزینه زندگی در نروژ

پیش از اقدامات عملی برای مهاجرت اقامت سرمایه گذاری نروژ لازم است به هزینه زندگی در نروژ نیز نگاهی عمیق داشته باشید. برآوردی دقیق از هزینه ها انجام دهید و تنها زمانی که مطمئن شدید از پس مخارج زندگی در نروژ بر می آیید، آنگاه وارد عمل شوید. هزینه زندگی در نروژ 150.16 درصد بیشتر از ایران است. اجاره در نروز به طور متوسط 122.89 درصد بیشتر از ایران است.  در ادامه هزینه زندگی در نروژ برای موارد ضروری را ذکر کرده ایم:

  • اجاره بهای آپارتمان یک خوابه در مرکز شهر           10023.60 کرون
  • اجاره بهای آپارتمان یک خوابه در حومه                 8056.70 کرون
  • اجاره بهای آپارتمان سه خوابه در مرکز شهر           16955.17 کرون
  • اجاره بهای آپارتمان سه خوابه در حومه                 13377.16 کرون
  • هر قرص نان سفید 500گرمی                             26.00 کرون
  • یک کیلوگرم برنج سفید                                       24.77 کرون
  • 12 عدد تخم مرغ                                              36.87 کرون

سخن پایانی

مهاجرت اقامت سرمایه گذاری نروژ از طریق خرید ملک، کارآفرینی، خرید اوراق قرضه دولتی و ثبت شرکت قابل انجام است. در این صورت موفق به اخذ اقامت نروژ از طریق سرمایه گذاری می شوید؛ منتها پیش از هرگونه اقدامی حتماً از قوانین اخذ اقامت نروژ از طریق سرمایه گذاری مطلع شوید. در خصوص هزینه زندگی در نروژ دو دو تا چهارتای لازم را انجام دهید.

سوالات متداول

سرمایه گذاری در نروژ از طریق اوراق قرضه چند نوع است؟

2 نوع. خرید اوراق قرضه با سرمایه بازگشت پذیر
خرید اوراق قرضه بدون بازگشت سرمایه

انواع شاخص های اقتصادی نروژ کدامند؟

مالیات، تولید ناخالص داخلی، نرخ بهره بانکی، تورم، بیکاری

4/5 - (4 امتیاز)
مقالات مشابه
مهاجرت به نروژ مهاجرت به نروژ

مهاجرت به نروژ همواره متقاضیان خاص خودش را داشته است. طبیعتاً این افراد جویای آگاهی از روش ...

تحصیل رایگان در نروژ تحصیل رایگان در نروژ

تحصیل رایگان در نروژ برای تمامی دانشجویان بین المللی یک مزیت مهم محسوب می شود. اگر قصد پذیر...

جاذبه های توریستی کشور نروژ جاذبه های توریستی کشور نروژ

کشور نروژ همیشه از نظر زیبایی مورد توجه گردشگران بوده است . این کشور هر چیزی که یک گردشگر ان...

نظرات کاربران
نیما

سلام وقتتون بخیر آیا با سرمایه گذاری در نروژ امکان گرفتن ویزای همراه به صورت همزمان وجود دارد؟

آتیه آفرینان

سلام وقت بخیر ، در صورت سرمایه گذاری ویزای همراه برایتان صادر می شود.

نسترن

با سلام برای اقامت سرمایه گذاری نروژ نیاز به چه مدرک زبانی هست؟

آتیه آفرینان

با سلام برای سرمایه گذاری نروژ الزام به ارائه ی مدرک زبان نیست.

نیکان

سرمایه گذری در نروژ با چقدر هزینه قابل انجامه؟

آتیه آفرینان

سلام وقت بخیر، سرمایه و هزینه ی مصرفی شما کاملا به روش موردنظرتان بستگی دارد.

سارا

در حال حاضر شما برای اقامت سرمایه گذاری چه کشوری را پیشنهاد میکنید؟

آتیه آفرینان

با سلام، درحال حاضر کشورهای مجارستان ، اسلواکی و همچنین سرمایه گذاری در لهستان گزینه های خیلی عالی به حساب می آیند اما توجه داشته باشید که شرایط شما تعیین کنندست پس با شماره ی 02172207 جهت مشاوره تماس داشته باشید.

پور غلامی

میشه با خرید خونه تو کشور نروژ، اقامت سرمایه گذاری نروژ رو گرفت؟

آتیه آفرینان

سلام، خرید ملک یکی از راه های سرمایه گذاری می باشد اما از ابتدا اقامت دائم به فرد داده نمی شود.

مشاهده نظرات بیشتر
Call Now Button