مهاجرت به مالتا از طریق سرمایه گذاری یکی از روش های اقدام برای اخذ اقامت کشور مالتا است.از میان روش های مختلف در خصوص اخذ اقامت مالتا و مهاجرت به کشور مالتا می توان به اخذ اقامت مالتا از طریق سرمایه گذاری و مهاجرت به کشور مالتا از طریق سرمایه گذاری و خرید ملک در کشور مالتا که یکی از روش های جذاب اخذ اقامت مالتا محسوب می شود ، اشاره کرد.

سرمایه گذاری در کشور مالتا منجر به اخذ اقامت و شهروندی کشور مالتا می گردد.متقاضیان سرمایه گذاری در کشور مالتا می توانند خانواده خود را نیز به عنوان همراه با خود به کشور مالتا برده و برای آنها اقامت دائم را کسب نماید.هنگامی که متقاضی سرمایه گذاری شهروند کشور مالتا شوید، می توانید به تمامی کشورهای عضو شنگن بدون نیاز به ویزا سفر نمایید.

مهاجرت به مالتا از طریق سرمایه گذاری

مدارک مورد نیاز برای سرمایه گذاری در کشور مالتا

مدارک مورد نیاز برای سرمایه گذاری در کشور مالتا به شرح زیر می باشد :

  • یکی از شرایط سرمایه گذاری در کشور مالتا سن متقاضی است.برای اقدام فرد متقاضی باید به سن قانونی رسیده باشد.
  • ثابت نمودن نداشتن سابقه کیفری در سطح بین المللی و همچنین داشتن دلایل معتبر برای انتخاب کشور مالتا برای سرمایه گذاری
  • در کنار این موارد متقاضی نامه ای دال بر صلاحیت برای شهروندی در کشورهای اروپایی را نیز به سفارت باید ارائه دهد.
  • سلامت جسمی متقاضی یکی دیگر از شروط لازم برای اخذ اقامت کشور مالتا است.سلامت جسمی به معنی نداشتن هرگونه بیماری مسری است.در کنار این موارد لازم است تا متقاضی خود را در کشور مالتا بیمه نماید.

سرمایه مورد نیاز برای سرمایه گذاری در کشور مالتا

برای سرمایه گذاری در کشور مالتا نیاز است تا افراد مبلغی را به عنوان کمک مالی به دولت مالتا و غیر قابل بازگشت پرداخت نماید.این مبلغ برای هر کدام از اعضای خانواده متفاوت است.این مبالغ دریافتی از افراد در امور بهداشت عمومی، آموزش، ایجاد شغل، بهبود اجتماعی و… صرف می گردد.

متقاضی اصلی می بایست مبلغ ۶۵۰،۰۰۰ € بابت اخذ اقامت دائم کشور مالتا پرداخت نماید.برای همسر متقاضی مبلغ ۲۵ هزار یورو باید پرداخت شود.برای فرزندان زیر ۱۸ سال هرکدام ۲۵ هزار یورو و فرزندان زیر ۲۶ سال مجرد هرکدام ۵۰ هزار یورو پرداخت نمایند.برای پدر و مادر وابسته و پدربزرگ و مادربزرگ متقاضی اصلی هر نفر  ۵۰ هزار یورو دریافت می شود.

 مدارک مورد نیاز برای سرمایه گذاری در کشور مالتا


ملک مورد نیاز برای اخذ اقامت دائم کشور مالتا

برای دریافت اقامت دائم کشور مالتا نیاز است تا بعد از دریافت نامه شهروندی مالتا نهایتا تا 4 ماه بعد ملکی را در کشور مالتا خریداری و یا اجاره نمایید.در کشور مالتا ملکی را با حداقل ارزش 350 هزار یورو خریداری نمایید.این ملک حداقل 5 سال باید در مالکیت شخص متقاضی اقامت دائم باشد.

همچنین این امکان وجود دارد تا به جای خرید ملک، ملکی را اجاره نمایید.مبلغی که برای اجاره ملک دولت مالتا در نظر گرفته است سالانه حداقل 16 هزار یورو می باشد.این بدان معناست که شما باید ملکی را اجاره نمایید که حداقل سالانه 16 هزار یورو را برای اجاره ملک در نظر داشته باشید.

سرمایه گذاری موردنظر دولت در کشور مالتا

متقاضی اقامت دائم کشور مالتا مستلزم است تا برای اخذ اقامت دائم کشور مالتا حداقل مبلغ 150 هزار یورو را برای سرمایه گذاری در کشور مالتا در نظر بگیرند.این مبلغ برای امور مالی دولتی مانند خرید اوراق قرضه و … باید صرف گردد.

سرمایه گذاری موردنظر دولت در کشور مالتا


کسب اقامت مالتا از طریق سرمایه گذاری

پس از انجام مراحل ذکر شده در این مقاله، اقامت یک ساله این کشور را می توانید کسب نمایید.پس از گذشت 12 ماه از دریافت کارت هویت ملی مالتا، به افرادی که اقامت خود را در این کشور حفظ نموده اند شهروندی کشور مالتا اهدا می گردد. در طی یک سالی که نیاز است سپری شود تا شهروندی کشور مالتا را کسب نمایند، می توانند 6 ماه از آن یک سال را خارج از کشور مالتا سپری کنند.

5/5 - (1 امتیاز)
مقالات مشابه
تحصیل در رشته پرستاری مالتا تحصیل در رشته پرستاری مالتا

معمولا اکثر دانشجویان ایرانی برای تحصیل پرستاری متقاضی تحصیل در رشته پرستاری مالتا می باش...

تحصیل در مالتا تحصیل در مالتا

تحصیل در مالتا به دلیل هزینه های بسیار کمی که به نسبت دیگر کشور های دنیا دارد یکی از بهترین ...

بازار کار مهندسی برق در مالتا بازار کار مهندسی برق در مالتا

جایگاه مهندس برق در مالتا از جمله افکار فارغ التحصیلان رشته مهندسی الکترونیک بازار کار این...

نظرات کاربران
Call Now Button