چندی پیش مقاله ای در مورد حقوق مهاجرت نوشته شد که در آن در رابطه با روش های اخذ تابعیت و اقامت توضیح داده شد. یکی از راه های اخذ تابعیت و اقامت (شهروند شدن) در کشورهای مختلف ، مهاجرت از طریق تولد (اخذ تابعیت از طریق تولد) بود. همانطور که گفته بودیم در مورد روش های اخذ تابعیت و اخذ اقامت از طریق تولد را برای شما هموطنان عزیز توضیح میدهیم. ( تولد فرزند در لیتوانی ) در این مقاله قصد داریم یکی از روش های مهاجرت به لیتوانی و اقامت در لیتوانی را معرفی کنیم ، مهاجرت به لیتوانی از طریق تولد فرزند از این نوع هست که در ادامه دربارهمهاجرت به لیتوانی از طریق تولد فرزند به طور مفصل توضیح خواهیم داد . ( مهاجرت به لیتوانی از طریق تولد فرزند )

مهاجرت به لیتوانی از طریق تولد فرزند – اطلاعات عمومی لیتوانی

کشور لیتوانی واقع در اروپای شمالی و پایتخت آن شهر ویلنیوس و واحد پولشان لیتاس است که از ۲۰۱۵ به یورو تبدیل شد. لیتوانی با کشورهای لتونی ، کشور بلاروس ، لهستان ، کشور روسیه و دریای بالتیک هم مرز میباشد. دین اکثر مردم لیتوانی مسیحیت است و مردمشان به زبان لیتوانیایی صحبت میکنند. لیتوانی از سال ۲۰۰۷ به اتحادیه شنگن پیوست. آب و هوای لیتوانی در نقاط مختلف کشور متفاوت است. لیتوانی شامل ۱۰ استان میباشد که هر استان از ۶۰ شهرستان تشکیل شده است. لیتوانی در بخش صادرات محصولاتی نظیر تولیدات معدنی ، مواد غذایی ، صنایع چوبی ، تجهیزات الکتریکی و شیمیایی را صادر میکند.

برای اقامت و تابعیت در لیتوانی روش های متفاوتی وجود دارد شرکت آتیه آفرینان به شما توصیه می کند برای کسب اطلاعات بیشتر مقاله ” اقامت در لیتوانی” را مطالعه فرمایید .

مهاجرت به لیتوانی از طریق تولد فرزند – روش های مهاجرت به لیتوانی

شما برای مهاجرت به لیتوانی ابتدا باید برای ویزای یکساله اقدام کنید  و بعد از اقامت مستمر به مدت 5 سال میتوانید  برای اقامت دائم اقدام نمایید و پس از 10 سال اقامت دائم در لیتوانی برای اخذ پاسپورت لیتوانی درخواست دهید. روش های مهاجرت به لیتوانی عبارتند از:

در این مقاله میخواهیم به مهاجرت به لیتوانی از طریق تولد فرزند بپردازیم.

مهاجرت به لیتوانی از طریق تولد فرزند – اخذ اقامت لیتوانی مهاجرت از طریق تولد فرزند

یکی از راه های اخذ اقامت لیتوانی مهاجرت از طریق تولد فرزند میباشد. همانطور که در مقالات قبل عنوان کردیم اخذ اقامت از طریق تولد فرزند تابع قانون خاک و خون است.  قانون خاک یعنی اگر فرزندی در کشوری به دنیا آید تابعیت آن کشور به او تعلق میگیرد و قانون خون یعنی فرزندی در کشوری که پدر یا مادر وی تبعه آن کشور باشند به دنیا آید ، خود فرزند تابع آن کشور است.

اگر نوزادی از پدر و مادر لیتوانیایی (هر دو تبعه لیتوانی باشند) چه در خاک لیتوانی چه در کشوری دیگر به دنیا آید فرزند به صورت خودکار تبعه لیتوانی میشود اما اگر پدر و مادر نوزاد تابعیت لیتوانی را از دست دهند و کودک زیر 18 سال باشد ، فرزند نیز تابعیت لیتوانی را از دست میدهد.

مهاجرت به لیتوانی از طریق تولد فرزند | اطلاعات عمومی لیتوانی | روش های مهاجرت به لیتوانی
مهاجرت به لیتوانی از طریق تولد فرزند | اطلاعات عمومی لیتوانی | روش های مهاجرت به لیتوانی

لیتوانی تابع خون و با رعایت شرایط مشخصی تابع قانون خاک هم میباشد. یعنی با رعایت قوانین مشخص نوزادی که در لیتوانی متولد شود میتواند تابعیت لیتوانی را کسب کند.

دولت لیتوانی همچنین کودکان زیر 18 سال که پدر و مادرشان مشخص نباشد یا فوت شده باشند تحت حمایت خود گرفته و به آنها تابعیت لیتوانی را میدهد.

شما می توانید برای مهاجرت به لیتوانی مقاله ای تحت عنوان ” مهاجرت به لیتوانی ” را مطالعه فرمایید .

مهاجرت به لیتوانی از طریق تولد فرزند – شرایط لازم برای اخذ تابعیت لیتوانی

  1. .تسلط به زبان لیتوانیایی و شرکت در آزمون زبان
  2. در 10 سال گذشته در لیتوانی زندگی کرده باشد
  3. ارائه مدارک موجه برای اخذ اقامت لیتوانی
  4. داشتن پشتوانه قانونی
  5. گذراندن دوره قانون اساسی لیتوانی
  6. 6افراد بی تابعیت که تابعیت کشور خود را از دست داده اند البته بجز افراد پناهنده

با رعایت شرایط فوق و سوگند خوردن برای وفاداری میتوانید اقامت لیتوانی را به دست آورید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با تحصیل در لیتوانی مقاله تحصیل در لیتوانی را مطالعه فرمایید.

در صورتیکه تمایل دارید برای دانشگاههای برتر کشور لیتوانی اقدام نمایید ، موسسه آتیه آفرینان ایرانیان شما را در این زمینه همراهی مینماید. برای کسب اطلاعات تکمیلی تر و دریافت مشاوره اولیه رایگان میتوانید با موسسه تماس حاصل نمایید.

کارشناسان ما در شرکت آتیه آفرینان ایرانیان بر اساس شرایط شما ، روش ها و گزینه های مناسب برای اخذ شهروندی لیتوانی ، تابعیت از طریق تولد فرزند در لیتوانی را ارائه خواهند داد. جهت کسب اطلاعات بیشتر یا داشتن هر گونه سوال در زمینه اخذ اقامت از طریق تولد میتوانید با ما در ارتباط باشید.

گروه آتیه آفرینان – مجری و ارایه دهنده بهترین خدمات و مشاوره های تحصیل و اقامت در اروپا.

5/5 - (1 امتیاز)
مقالات مشابه
مهاجرت به گرجستان مهاجرت به گرجستان

مهاجرت به گرجستان دارای روش هایی است که هر کدام شرایط خاص خود را دارند و آگاهی کامل از آنها ...

مهاجرت از طریق ویزای کار مهاجرت از طریق ویزای کار

مهاجرت از طریق ویزای کار و شرایط کار در کشورهای مختلف در این مطلب مورد بررسی قرار می گیرد...

مهاجرت تحصیلی | اعزام دانشجو مهاجرت تحصیلی | اعزام دانشجو

مهاجرت تحصیلی و شرایط تحصیل در خارج از کشور برای دانشجویان بین المللی در این مطلب مورد بررس...

نظرات کاربران
Call Now Button