مهاجرت به لوکزامبورگ از طریق تولد فرزند (Luxembourg)

چندی پیش مقاله ای در مورد حقوق مهاجرت نوشته شد که در آن در رابطه با روش های اخذ تابعیت و اقامت توضیح داده شد. یکی از راه های اخذ تابعیت و اقامت (شهروند شدن) در کشورهای مختلف ، مهاجرت از طریق تولد (اخذ تابعیت از طریق تولد) می باشد. همانطور که گفته بودیم در مورد روش های اخذ تابعیت و اخذ اقامت از طریق تولد را برای شما هموطنان عزیز توضیح میدهیم. یکی از روش های مهاجرت به لوکزامبورگ از طریق تولد فرزند است . در ادامه این مقاله به طور کامل درباره مهاجرت به لوکزامبورگ از طریق تولد فرزند توضیح خواهیم داد .

مهاجرت به لوکزامبورگ از طریق تولد فرزند  – اطلاعات عمومی لوکزامبورگ

کشور لوکزامبورگ کشوری کوچک است که در اروپای شمالی واقع شده است و با کشور آلمان ، کشور فرانسه و بلژیک همسایه است. لوکزامبورگ با مساحت  2586 کیلومتر مربع ، 576249 نفر را در خود جای داده است. پایتخت لوکزامبورگ شهر لوکزامبورگ است. مردم لوکزامبورگ به زبانهای آلمانی ، فرانسوی و لوکزامبورگی صحبت میکنند. لوکزامبورگ یکی از کشورهایی است که از لحاظ اقتصادی و سیاسی از ثبات بالایی برخوردار است و در صنعت در زمینه فولاد ، مواد شیمیایی و لاستیک کار میکند و مهمترین مرکز بانکداری خصوصی در ناحیه یورو میباشد. دین اکثر مردم لوکزامبورگ کاتولیک است.

مهاجرت به لوکزامبورگ از طریق تولد فرزند  – روش های مهاجرت به لوکزامبورگ

لوکزامبورگ با داشتن معادن و اقتصاد قوی و پایدار جزو کشورهای ثروتمند محسوب میشود و همچنین بالابودن سطح و کیفیت زندگی و با فراهم کردن شرایط مطلوب برای شهروندانش یکی از الویتهای مهاجرین برای مهاجرت میباشد. برای اخذ ویزای لوکزامبورگ روش های مختلفی وجود دارد که به اختصار آنها را بیان میکنیم:

در این مقاله میخواهیم به موضوع مهاجرت به لوکزامبورگ از طریق تولد فرزند بپردازیم و بررسی کنیم که آیا با این روش میتوان اقامت لوکزامبورگ را کسب نمود یا خیر.

شرکت آتیه آفرینان ایرانیان به شما پیشنهاد می کند برای کسب اطلاعات بیشتر درباره اقامت و تابعیت در لوکزامبورگ مقاله “اقامت در لوکزامبورگ ” را مطالعه فرمایید .

مهاجرت به لوکزامبورگ از طریق تولد فرزند – مهاجرت به لوکزامبورگ از طریق تولد فرزند

یکی از روشهای مهاجرت به لوکزامبورگ ، مهاجرت مهاجرت به لوکزامبورگ از طریق تولد فرزند است همانطور که در مقالات قبل عنوان کردیم اخذ اقامت از طریق تولد فرزند تابع قانون خاک و خون است.  قانون خاک یعنی اگر فرزندی در کشوری به دنیا آید تابعیت آن کشور به او تعلق میگیرد و قانون خون  یعنی فرزندی در کشوری که پدر یا مادر وی تبعه آن کشور باشند به دنیا آید ، خود فرزند تابع آن کشور است.

 اخذ تابعیت از طریق تولد فرزند در کشور لوکزامبورگ امکان پذیر نیست و افرادی که قصد مهاجرت به لوکزامبورگ را دارند از طریق فامیل درجه یک خود اقدام نمایند.

تولد فرزند در لوکزامبورگ

تولد فرزند در لوکزامبورگ

کسب اقامت لوکزامبورگ با رعایت شرایط زیر امکان پذیر است:

  1. باید 18 سال تمام باشید.
  2. داشتن 7 سال اقامت مستمر در لوکزامبورگ
  3. تسلط بر یکی از سه زبان اصلی لوکزامبورگ
  4. انجام مصاحبه به زبان لوکزامبورگی
  5. گذروندن دوره های آموزشی در خصوص فرهنگ و اطلاعات لوکزامبورگ
  6. نشان دادن سپرده مالی مبنی بر داشتن هزینه زندگی یکسال
  7. داشتن گواهی مبنی بر اینکه پیشینه و سابقه کیفری ندارید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با “تحصیل در لوکزامبورگ” مقاله تحصیل در لوکزامبورگ را مطالعه فرمایید.

بر اساس قانونی که در سال 2008 در لوکزامبورگ برای اخذ اقامت تصویب شد افرادی که پدر یا مادرشان تبعه لوکزامبورگ است میتوانند با رعایت قوانین مشخص برای اخذ ملیت لوکزامبورگ تقاضا دهند. اگر تولد فرزند در لوکزامبورگ باشد و مادر نوزاد هم در لوکزامبورگ به دنیا آمده باشد اما تابعیت لوکزامبورگ را نداشته باشند میتوانند از طریق تابعیت مضاعف برای اخذ اقامت اقدام نمایند.

 

گروه آتیه آفرینان – مجری و ارایه دهنده بهترین خدمات و مشاوره های تحصیل و اقامت در اروپا

به این نوشته رای بدهید
مقالات مشابه
مهاجرت به گرجستان مهاجرت به گرجستان

مهاجرت به گرجستان دارای روش هایی است که هر کدام شرایط خاص خود را دارند و آگاهی کامل از آنها ...

مهاجرت از طریق ویزای کار مهاجرت از طریق ویزای کار

مهاجرت از طریق ویزای کار و شرایط کار در کشورهای مختلف در این مطلب مورد بررسی قرار می گیرد...

مهاجرت تحصیلی | اعزام دانشجو مهاجرت تحصیلی | اعزام دانشجو

مهاجرت تحصیلی و شرایط تحصیل در خارج از کشور برای دانشجویان بین المللی در این مطلب مورد بررس...

نظرات کاربران
مریم

تحصیل در لوکزامبورگ

سارا جوادی

با سلام دوست عزیز برای اطلاعات درمورد تحصیل در لوکزامبورگ مقاله " تحصیل در لوکزامبورگ " رو مطالعه کنید.

مشاهده نظرات بیشتر
Call Now Button