مهاجرت به لتونی از طریق تولد فرزند

کشور لتونی ، کشوری در غرب اروپا و دریای بالتیک می باشد که بین کشورهای لیتوانی و استونی قرار گرفته است . این کشور از شرق با روسیه و از جنوب شرقی با بلاروس همسایه می باشد . پایتخت کشور لتونی ، ریگا نام دارد که از بزرگترین شهرهای این کشور محسوب می شود . یکی از راه های مهاجرت به لتونی ، مهاجرت به لتونی از طریق تولد فرزند می باشد که در این مقاله قصد داریم به این موضوع بپردازیم .

مهاجرت به لتونی از طریق تولد فرزند تابعیت لتونی از طریق تولد

تابعیت لتونی از طریق تولد به سه زیر شاخه تقسیم می شود که عبارتند از :

تابعیت لتونی از طریق تولد (حق خون) یا تابعیت از طریق ازدواج از والدین : فرزندی تابعیت لتونی را به دست آورد که یکی از والدین وی دارای تابعیت این کشور باشد و با این شرط که بدون تابعیت دوگانه با یک کشور غیر مجاز (کشورهای مجاز – اعضای اتحادیه اروپا، ناتو ، استرالیا، برزیل و نیوزلند باشند .

مهاجرت به لتونی از طریق تولد فرزند

مهاجرت به لتونی از طریق تولد فرزند

تابعیت لتونی از طریق تولد (حق خاک) : اگر کودکی در کشور لتونی متولد شود عملا تابعیت کشور لتونی را کسب می کند ، حتی اگر والدین او ناشناخته و همچنین یتیمان تحت مراقبت خانواده هستند. یک کودک متولد شده در لتونی پس از اوت 21، 1991، که پدر و مادر آنها غیر شهروندان یا افراد بدون آگاهی می باشد ، همچنین حق دریافت تابعیت لتونی مستلزم داشتن شرایط زیر است :

  1. امکان دریافت تابعیت کشور لتونی وجود دارد ، اگر یکی از والدین، اقامت دائم لتونی را داشته باشند . والدین وی باید پس از 1 ژوئیه 1992 وارد لتونی شوند و اجازه اقامت دائم داشته باشند .
  2. پس از رسیدن به سن 15 سالگی در مورد درخواست یکی از والدین، اگر کودک در تمام این مدت یک غیر شهروند یا یک فرد بدون شهروندی بود، اقامت دائم کودک و والدین درخواست می شود .

گروه آتیه آفرینان – مجری و ارایه دهنده بهترین خدمات و مشاوره های تحصیل و اقامت در اروپا

به این نوشته رای بدهید
مقالات مشابه
مدارک مورد نیاز برای اخذ ویزای تحصیلی لتونی مدارک مورد نیاز برای اخذ ویزای تحصیلی لتونی

کشور لتونی ، یک کشور کوچک و یکی از سه کشور حوزه بالتیک می باشد که جز کم تراکم ترین و کم جمعیت ...

مهاجرت به لتونی از طریق سرمایه گذاری مهاجرت به لتونی از طریق سرمایه گذاری

کشور لتونی ، کشوری اروپایی می باشد که در کنار دریای بالتیک قرار گرفته است و از شمال با استون...

بورسیه تحصیلی لتونی بورسیه تحصیلی لتونی

کشور لتونی همواره به عنوان یکی از مناسب ترین گزینه های انتخابی دانشجویان سراسر دنیا معرفی ...

نظرات کاربران
Call Now Button