مهاجرت و اقامت سرمایه گذاری فنلاند پروسه ای چند مرحله ای است. چنانچه این فرآیند را به دقت و با هوشیاری انجام دهید، موفق به دریافت ویزای فنلاند و اقامت دائم آن می شوید؛ البته برای دریافت ویزای فنلاند چندین راه و روش وجود دارد. یکی از آنها اخذ اقامت فنلاند از طریق سرمایه گذاری است. منتها قوانین اخذ اقامت فنلاند محدودیت هایی ایجاد کرده است؛ بنابراین اخذ اقامت در فنلاند از طریق سرمایه گذاری بسته به شیوه انتخابی متفاوت خواهد بود؛ یعنی این طور نیست که با به کار گیری هر یک از روش های سرمایه گذاری بتوانید اقامت، تابعیت و پاسپورت فنلاند را دریافت کنید.
بر همین مبنا کارشناسان موسسه مهاجرتی آتیه آفرینان ایرانیان اقدام به تهیه مقاله مهاجرت اقامت سرمایه گذاری فنلاند کرده اند. این مقاله حاوی اطلاعاتی جامع در خصوص سرمایه گذاری در فنلاند است. دریافت سرمایه گذاری در فنلاند نیز به طور ویژه مورد بررسی قرار گرفته است؛ حتی در خصوص هزینه زندگی در فنلاند نیز مطالبی بیان گردیده است.

🔊 پادکست شرایط سرمایه گذاری در فنلاند 🔊

سرمایه گذاری در فنلاند

در پروسه سرمایه گذاری در فنلاند باید شش دانگ حواستان را جمع کنید. توجه داشته باشید که برای دریافت ویزای سرمایه گذاری فنلاند مقادیر زیادی از پول با ارزش و زحمت کشیده تان را وسط می گذارید؛ در نتیجه روا نیست که با کوتاهی و غفلت نسبت به شرایط اخذ اقامت فنلاند از طریق سرمایه گذاری، آن را بر باد دهید. با این تفاسیر علاوه بر آگاهی از قوانین اخذ اقامت فنلاند و همچنین انواع سرمایه گذاری در فنلاند باید با شرایط عمومی این کشور نیز آشنا شوید.

کشور فنلاند در شما اروپا واقع شده است. این کشور در مجاورت با روسیه، نروژ و سوئد قرار دارد. پایتخت آن شهر هلسینکی است که در واقع پر جمعیت ترین شهر فنلاند به حساب می آید. فنلاند دو زبان رسمی دارد؛ فنلاندی و سوئدی. قابل توجه متقاضیان مهاجرت و اقامت سرمایه گذاری فنلاند، این کشور عملکردی فوق العاده در زمینه های زیر دارد: اقتصادی، آموزش، کیفیت زندگی، آزادی مدنی و غیره. ناگفته نماند که در سال های 2018 و 2019 فنلاند توانسته لقب شادترین کشور جهان را از آنِ خود کند.
گذشته از این ها کشور فنلاند با مساحت 338.145 کیلومتر مربعی اش در میان وسیع ترین کشورهای اروپایی، رتبه هشتم را دارد. مهم تر از همه این که جمعیت فنلاند به نحوی است که این کشور را به کم تراکم ترین کشور اروپا مبدل کرده است. اینها مواردی هستند که حتماً باید در مهاجرت و اقامت سرمایه گذاری فنلاند مورد توجه قرار بگیرند.

شرایط اقامت سرمایه گذاری فنلاند

همان طور که اشاره شد، کشور فنلاند مطلوب ترین نظام آموزشی در سطح جهان را دارد. فنلاند به عنوان یکی از کشورهای عضو منطقه یورو، اقتصادی کاملاً با ثبات و پایدار دارد. فساد اقتصادی در فنلاند هم رده با دانمارک و نیوزلند بوده و به کمترین مقدار ممکن می رسد. موارد این چنینی موجب محبوبیت سرمایه گذاری در فنلاند شده اند. قسمت اعظم صادرات کشور فنلاند در زمینه چوب، کاغذ، ماشین آلات و مواد شیمیایی است. فنلاند از نظر فرهنگ و تمدن شباهت های زیادی به سوئد، دانمارک و نروژ دارد؛ بنابراین گاهی هم سطح با کشورهای حوزه اسکاندیناوی در نظر گرفته می شود. به منظور دریافت اطلاعات تکمیلی در خصوص شرایط اخذ اقامت فنلاند از طریق سرمایه گذاری، همواره می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید.

استانداردهای سرمایه گذاری در فنلاند

تا به این جا از مقاله مهاجرت و اقامت سرمایه گذاری فنلاند چیزهای زیادی در مورد این کشور دست گیرتان شده است؛ به ویژه از شرایط عمومی آن آگاه شده اید. از سوی دیگر حالا می دانید که مطلع بودن از قوانین اخذ اقامت فنلاند اهمیت زیادی دارد؛ اما در اقدام برای ویزای سرمایه گذاری فنلاند چیزهای مهم دیگری هم مطرح است. در واقع پیش از سرمایه گذاری در یک کشور خارجی باید به امنیت سرمایه گذاری در آن توجه شود. هرچقدر هم که اقتصاد کشور مقصد سرحال و روبراه باشد باز هم تفاوتی ایجاد نمی کند؛ بنابراین پیش از شروع قطعی سرمایه گذاری در فنلاند حتماً سطح امنیت سرمایه گذاری در این کشور را بسنجید. برای این سنجش هم فاکتوری بهتر است مصادره اموال وجود ندارد.

 نرخ مصادره اموال در فنلاند نشان می دهد که جای مال و اموالتان تا چه حد در این کشور امن است. آیا قوانین اخذ اقامت فنلاند و دیگر قوانین داخلی آن فضایی پر از ریسک را برای سرمایه گذاران ایجاد کرده اند؟ آیا دولت فنلاند برای دارایی های سرمایه گذاران خارجی دندان تیز کرده است؟ آیا با کوچک ترین بهانه ای از اموال شما سلب مالکیت شده و به نفع دولت ضبط می شوند؟ پاسخ همه این سوال ها در گروی آنالیز نرخ مصادره اموال در فنلاند است. موضوعی که باید مورد توجه هر یک از متقاضیان مهاجرت اقامت سرمایه گذاری فنلاند قرار گیرد.

نرخ مصادره اموال در مقیاسی بین اعداد 1 تا 7 سنجیده می شود. هرچه این نرخ به عدد 1 نزدیک تر باشد به معنای پایین بودن ریسک مصادره اموال است؛ در نتیجه آن امنیت سرمایه گذاری در آن کشور افزایش می یابد. با نگاهی به نرخ مصادره اموال در فنلاند می بینید که این نرخ روی عدد 1 است؛ یعنی با خاطری آسوده می توانید مهاجرت و اقامت سرمایه گذاری فنلاند را اجرایی نمایید. بابت سرمایه گذاری در فنلاند هیچ گونه نگرانی نخواهید داشت؛ چرا که جای مال و اموالتان حسابی امن و امان است.

سرمایه گذاری در فنلاند و شاخص های اقتصادی تاثیر گذار

شاخص های اقتصادی تاثیر گذار جزو مواردی است که سرمایه گذاری در فنلاند باید به آن توجه زیادی شود. این شاخص ها که اثر قابل توجهی بر اقتصاد کشور می گذارند به صورت زیر هستند:

  • مالیات
  • تولید ناخالص داخلی
  • نرخ بهره بانکی و …

نرخ مالیات در کشور فنلاند

نرخ مالیات در کشور فنلاند

تولید ناخالص داخلی کشور فنلاند

برای سنجیدن رشد اقتصادی فنلاند و سایر کشورها به درصد سالانه تولید ناخالص داخلی آن کشور توجه می شود. میانگین نرخ رشد اقتصادی حدود 2 الی 3 درصد است. نمودار زیر تولید ناخالص داخلی در فنلاند را نمایش می دهد. موضوعی که باید مدنظر متقاضیان سرمایه گذاری فنلاند قرار بگیرد.

تولید ناخالص داخلی کشور فنلاند

انواع مهاجرت و اقامت سرمایه گذاری در فنلاند

به منظور مهاجرت و اقامت سرمایه گذاری فنلاند چندین راه متنوع پیش پای دارید؛ اما تصمیم گیری بابت این که کدام شیوه کاملاً مناسب شما است نیاز به دانشی تخصصی و تجربه کافی دارد. به همین دلیل امکان مشاوره تلفنی رایگان با کارشناسان موسسه مهاجرتی آتیه آفرینان ایرانیان فراهم شده است.

انواع روش های سرمایه گذاری در فنلاند به شرح زیر است:

انواع روش های سرمایه گذاری در فنلاند

سرمایه گذاری در فنلاند از طریق خرید ملک در فنلاند

سرمایه گذاری در فنلاند از طریق خرید ملک بیشتر یک روش سرمایه گذاری است تا اقامتی! با توجه به قوانین اخذ اقامت فنلاند، تنها زمانی می توانید برای خرید ملک در فنلاند اقدام کنید که قبل از آن اقامت این کشور را دریافت کرده باشید. اتباع خارجی برای سرمایه گذاری در فنلاند از طریق خرید ملک به اجازه نامه نیاز دارند؛ یعنی حتی با داشتن اقامت این کشور نیز نمی توانید مستقیماً برای خرید ملک اقدام کنید. از این ها گذشته دولت فنلاند محدودیت های دیگری نیز برای مهاجرت و اقامت سرمایه گذاری فنلاند از طریق خرید ملک وضع کرده است. از جمله این که اگر یک فرد غیر بومی قصد خرید ملک در جزایر آلند فنلاند را داشته باشد، ابتدا باید اجازه ساکنین این جزیره را کسب کند.

اگر خاطرتان باشد گفته شد که سرمایه گذاری فنلاند یک روش مناسب برای سرمایه گذاری است نه اقامت! به ویژه که با سرمایه گذاری در فنلاند از طریق خرید ملک حتی می توانید وام نیز دریافت کنید؛ بنابراین اگر خواهان یک سرمایه گذاری درست و حسابی و پر بازده هستید، توصیه می کنیم به خرید ملک در فنلاند بپردازید. به خصوص آپارتمان های موجود در پایتخت این کشور گزینه های مناسبی برای سرمایه گذاری و سودآوری هستند. با همه این ها اگر دریافت اقامت دائم فنلاند برایتان اهمیت زیادی دارد، پیشنهاد می دهیم به سراغ دیگر شیوه های سرمایه گذاری در فنلاند بروید؛ البته بهتر است که شرایط خود را با وکیل مهاجرت در میان بگذارید و بسته به راهنمایی های او به انتخاب یک روش مهاجرتی صحیح بپردازید.

سرمایه گذاری در فنلاند از طریق ثبت شرکت در فنلاند

در میان روش های سرمایه گذاری در فنلاند، ثبت شرکت را باید جزو سریع ترین و کار راه انداز ترین شیوه بدانیم. اگر مهاجرت اقامت سرمایه گذاری فنلاند را به قصد دریافت اقامت دائم این کشور انجام می دهید؛ باید بگوییم که سرمایه گذاری در فنلاند از طریق ثبت شرکت اقامت دائم آن را به ارمغان می آورد. بر اساس قوانین اخذ اقامت فنلاند برای سرمایه گذاری از طریق ثبت شرکت در فنلاند باید مراحل زیر طی شود:

مراحل مهاجرت اقامت از طریق ثبت شرکت در فنلاند

  • برای ثبت شرکت در فنلاند ابتدا باید طرح تجاری ( Business Plan) ارائه دهید.
  • طرح توجیهی اقتصادی شما باید به تایید دولت فنلاند برسد. این طرح تجاری زمانی تایید می شود که برای اقتصاد فنلاند سودآوری و منفعت داشته باشد. به اضافه این که موجب اشتغال زایی برای شهروندان فنلاندی شود.
  • پس دریافت این تاییدیه وارد مراحل عملی ثبت شرکت می شوید.
  • سپس باید به سراغ باز کردن حساب بانکی بروید. این مرحله از مهاجرت اقامت سرمایه گذاری فنلاند زمان بر و حتی طاقت فرسا است؛ زیرا قوانین اخذ اقامت فنلاند از یک طرف و قوانین مبارزه با پولشویی از طرف دیگر حسابی سفت و سخت هستند. به همین دلیل برای افتتاح حساب جدید شدیداً سختگیری می شود و زیر ذره بین قرار می گیرید. در این شرایط لازم است اسناد و مدارک معتبری ارائه کنید تا ثابت شود که شما قصد یک سرمایه گذاری قانونی در فنلاند را دارید؛ و صرفاً برای سرمایه گذاری در فنلاند اقدام کرده اید.

مدارک مهاجرت اقامت از طریق ثبت شرکت فنلاند

چنانچه سرمایه گذاری در فنلاند از طریق ثبت شرکت را انتخاب کرده اید، باید یک سری اسناد و مدارک ارائه دهید. مدارک مورد نیاز برای مهاجرت و اقامت سرمایه گذاری فنلاند از طریق ثبت شرکت به صورت زیر است:

  • طرح تجاری توجیهی (Business Plan )
  • سرمایه اولیه حداقل به مقدار 2500 یورو
  • باز کردن حساب بانکی در فنلاند برای انتقال پول
  • تحویل فرم های مخصوص و تکمیل شده برای ثبت شرکت
  • تحویل اسناد و مدارک مربوط به حساب بانکی

انواع مهاجرت و اقامت ثبت شرکت فنلاند

سرمایه گذاری در فنلاند از طریق ثبت شرکت می تواند به یکی از روش های زیر انجام گیرد:

انواع ثبت شرکت در فنلاند
  • شرکت سهامی عام

همان طور که گفته شد برای اخذ اقامت فنلاند از طریق سرمایه گذاری می توانید به سراغ ثبت شرکت بروید. یکی از انواع شرکت های قابل ثبت در فنلاند، شرکت سهامی عام است. این شرکت جزو گزینه های محبوب در پروسه مهاجرت اقامت سرمایه گذاری فنلاند به حساب می آید. حداقل سرمایه لازم برای ثبت شرکت سهامی عام در فنلاند 80 هزار یورو است. هیئت مدیره این شرکت باید از 4 عضواصلی تشکیل شود. بر اساس قوانین اخذ اقامت فنلاند و قوانین مالیاتی، نرخ مالیاتی که بر شرکت های سهامی عام اعمال می شود در حدود 26 درصد است. مزیت اصلی سرمایه گذاری در فنلاند از طریق ثبت شرکت سهامی عام، امکان انتقال و خرید و فروش سهام است.

  • شرکت با مسئولیت محدود

مهاجرت اقامت سرمایه گذاری فنلاند از طریق ثبت شرکت با مسئولیت محدود به 2500 یورو سرمایه اولیه نیاز دارد. در این نوع شرکت جایگاه مدیریت به یک نفر تعلق می گیرد؛ اما شرکای سهامدار در همه تصمیم گیری ها دخیل هستند.

  • ثبت شعبه یا تاسیس نمایندگی یک شرکت خارجی

مهاجرت اقامت سرمایه گذاری فنلاند از طریق ثبت شرکت برای آنان که در کشور خود یا هر کشور دیگری صاحب شرکت هستند، متفاوت خواهد بود؛ یعنی شما می توانید شعبه ای از شرکت خود را در فنلاند ثبت کنید. از این طریق موفق به سرمایه گذاری در فنلاند می شوید.

سرمایه گذاری در فنلاند از طریق کارآفرینی

اکنون دیگر می دانید که یکی از روش های مهاجرت و اقامت سرمایه گذاری فنلاند، کارآفرینی در این کشور است. منتها در انتخاب این شیوه سرمایه گذاری باید بدانید که قوانین اخذ اقامت فنلاند کمی دست و پایتان را بسته است. بر اساس این قوانین قبل از اقدام برای کارآفرینی باید اجازه اقامت فنلاند را دریافت کنید. مادامی که اقامت فنلاند را نداشته باشید حق راه اندازی کار و کسب در این کشور را نخواهید داشت؛ در نتیجه مهاجرت و اقامت سرمایه گذاری فنلاند از طریق کارآفرینی منتفی می شود.

برای سرمایه گذاری در فنلاند از طریق کارآفرینی باید به دولت این کشور ثابت کنید که کار و کسب شما به اندازه کافی برای فنلاند سود و اشتغال زایی دارد. در واقع به منظور سرمایه گذاری در فنلاند از طریق کارآفرینی باید یک طرح تجاری ارائه دهید. سپس درخواست سرمایه گذاری از طریق کارآفرینی را برای دولت فنلاند ارسال کنید. در این مرحله درخواست شما به اضافه طرح توجیهی اقتصادی و همین طور مقدار سودآوری این کار و کسب مورد بررسی قرار می گیرد. این بررسی و سنجش توسط مرکز امور معیشتی فنلاند انجام می شود. اگر درخواست شما مورد تایید این مرکز قرار بگیرد، آنگاه می توانید کار و بار خود را راه بیندازید.

سرمایه گذاری در فنلاند از طریق خرید اوراق قرضه دولتی

در بیان راه های سرمایه گذاری در فنلاند اشاره ای به خرید اوراق قرضه دولتی صورت گرفت. در واقع خرید این اوراق یک روش برای سرمایه گذاری در کشور فنلاند محسوب می شود. اوراق قرضه دولتی همان طور که از نامش پیدا است توسط دولت فنلاند منتشر و توزیع می شود. در واقع این اقدام به منظور برطرف کردن کسری بودجه دولت است؛ البته گاهی نیز ممکن است برای تامین سرمایه باشد؛ یعنی سرمایه مورد نیاز برای طرح های عمرانی، طرح های عمومی و غیره.
در هر صورت متقاضیان مهاجرت و اقامت سرمایه گذاری فنلاند با خرید این اوراق نوعی وام و قرض به دولت می دهند. سر رسید این وام معمولاً طولانی مدت است. در بازه زمانی مشخص شده به شخص خریدار سود تعلق می گیرد. به طور معمول مقدار سود دریافتی در تمام دوره زمانی گفته شده، ثابت است.

سرمایه گذاری در فنلاند از طریق خرید اوراق قرضه دولتی

سرمایه گذاری در فنلاند از طریق خود حمایتی در فنلاند

در توضیح شیوه های سرمایه گذاری در فنلاند حرفی از روش خود حمایتی نزدیم. به این علت که امکان دریافت اقامت دائم از طریق خود حمایتی یا اثبات تمکن مالی وجود ندارد. منتها برای افزایش آگاهی شما عزیزان مختصر توضیحی در خصوص ویزای خود حمایتی یا تمکن مالی می دهیم.
در این روش فرد متقاضی با ارائه اسناد و مدارک مالی ثابت می کند آنقدری وضع اش خوب است؛ که بدون نیاز به کار کردن یا دریافت کمک های دولتی قادر به زندگی در کشور خارجی مقصد است. همان طور که گفته شد مهاجرت اقامت سرمایه گذاری فنلاند از طریق خود حمایتی قابل انجام نیست؛
اما در حال حاضر کشورهایی همچون سوئیس، اتریش، فرانسه، اسپانیا و یونان ویزای خود حمایتی را ارائه می دهند. با توجه به این که روش خود حمایتی جزو شیوه های سرمایه گذاری بسیار امن و کن هزینه است؛ شاید تمایل زیادی برای انجام آن داشته باشید. در این صورت پیشنهاد می دهیم با وکلای مهاجرتی موسسه آتیه آفرینان ایرانیان تماس بگیرید تا راهنمای شما در این موضوع باشند.

مزایای سرمایه گذاری در فنلاند

امتیازات کشور فنلاند آن قدری زیاد است که مهاجرت و اقامت سرمایه گذاری فنلاند به فرآیندی محبوب و پر متقاضی تبدیل شده است. از جمله مزایای سرمایه گذاری در فنلاند باید به موارد زیر اشاره کنیم:

  • بالا بودن ثبات سیاسی
  • کمترین نرخ فساد اقتصادی در سطح جهانی
  • پایین بودن نرخ بیکاری و حضور نیروی کار قدرتمند
  • بسیار پایین بودن نرخ مصادره اموال که به افزایش امنیت سرمایه گذاری می انجامد.
  • کشوری با جمعیت چند زبانه
  • اقتصادی قوی و صنعتی
  • فنلاند در سال های 2017 الی 2018 جزو ده اقتصاد رقابتی جهان معرفی شده است.
  • وضع قوانین تشویقی توسط دولت فنلاند برای جذب هرچه بیشتر سرمایه گذاران خارجی. از جمله امتیازات قوانین اخذ اقامت فنلاند می توان به موارد زیر اشاره کرد:
  • کاهش درصد مالیات بر اساس صنعت انتخابی برای مهاجرت اقامت سرمایه گذاری فنلاند
  • و همچنین کاشته شدن از مالیات بنابر روش سرمایه گذاری در فنلاند
  • تبعیض قائل نشدن میان سرمایه گذاران خارجی و بومی فنلاند
  • امکان دریافت وام بر اساس شیوه مهاجرت اقامت سرمایه گذاری فنلاند
  • برخورداری از کمک هزینه های دولتی متناسب با میزان مشاغل ایجاد شده توسط متقاضی سرمایه گذاری در فنلاند

معایب سرمایه گذاری در فنلاند

صرف نظر از سرمایه گذاری در فنلاند، سرمایه گذاری در هر کشور دیگری در کنار مزایا یک سری معایبی هم دارد. کمتر کشوری را می توان یافت که بهشت برین سرمایه گذاران محسوب شود. به هر حال در پروسه های سرمایه گذاری همیشه چند عیب و ایراد هر چند کوچک، یافت می شود. این ایراد ممکن است ناشی از سخت گیری های قوانین اخذ اقامت فنلاند باشد یا موارد دیگری که در ادامه به بررسی آنها خواهیم پرداخت. معایب سرمایه گذاری در فنلاند به شرح زیر است:

  • اقتصاد کشور فنلاند وابستگی شدیدی به بخش صادرات دارد.
  • فنلاند از نظر اقتصادی آنقدر روبراه است که نیاز چندانی به سرمایه گذاری توسط اتباع خارجی ندارد.
  • در یک سری از روش های مهاجرت اقامت سرمایه گذاری فنلاند از جمله ثبت شرکت و غیره نیاز به ارائه طرح تجاری است. دولت فنلاند در مورد این طرح های توجیهیBusiness Plan )  ) شدیداً سخت می گیرد.
  • سرمایه گذاران خارجی و متقاضیان سرمایه گذاری در فنلاند گاهی باید مبالغ هنگفتی را برای مالیات بپردازند.
معایب مهاجرت اقامت سرمایه گذاری فنلاند

هزینه زندگی مهاجرت و اقامت سرمایه گذاری فنلاند

اقامت فنلاند از طریق سرمایه گذاری نیازمند پرداخت یک سری هزینه ها و مخارج است؛ از سوی دیگر در بیان شرایط اخذ اقامت فنلاند از طریق سرمایه گذاری پای هزینه زندگی در فنلاند نیز به میان می آید؛ بنابراین اگر می خواهید سرمایه گذاری در فنلاند را به طور مطمئن و تضمینی انجام دهید باید برآورد صحیحی از مخارج پیش رو داشته باشید. بر اساس تحقیقات کارشناسان موسسه مهاجرتی آتیه آفرینان ایرانیان هزینه زندگی در فنلاند به صورت زیر است:

  • هزینه زندگی در فنلاند بدون احتساب اجاره بها 792 یورو است. این مبلغ مخارج ماهیانه زندگی یک نفر است.
  • هزینه زندگی در فنلاند به طور متوسط 81.31 درصد بیشتر از ایران است.
  • اجاره در فنلاند به طور متوسط 68.85 درصد بیشتر از ایران است.

به منظور آگاهی متقاضیان مهاجرت و اقامت سرمایه گذاری فنلاند برخی از مهم ترین هزینه زندگی در فنلاند را بیان کرده ایم.

  • یک قرص نان 500 گرمی                             1.96 یورو      
  • یک کیلوگرم برنج                                    2.01 یورو         
  • 12 عدد تخم مرغ                            2.09 یورو
  • آپارتمان (1 خوابه) در مرکز شهر              737.46 یورو
  • آپارتمان (1 اتاق خواب) خارج از مرکز      581.12 یورو     
  • آپارتمان (3 خوابه) در مرکز شهر             1،241.97 یورو
  • آپارتمان (3 خوابه) خارج از مرکز               969.90 یورو    
  • قیمت هر متر مربع برای خرید آپارتمان در مرکز شهر            5،141.05 یورو
  • قیمت هر متر مربع برای خرید آپارتمان خارج از مرکز           3،028،60 یورو

سوالات متداول

مزایای سرمایه گذاری در فنلاند چیست؟

بالا بودن ثبات سیاسی، کمترین نرخ فساد اقتصادی در سطح جهانی، پایین بودن نرخ بیکاری و حضور نیروی کار قدرتمند، کشوری با جمعیت چند زبانه، اقتصادی قوی و صنعتی و…

بهترین روش سرمایه گذاری در فنلاند چیست؟

از بهترین روش های سرمایه گذاری در فنلاند، ارائه طرح تجاری برای ثبت شرکت است.

سرمایه گذاری از طریق تمکن مالی در فنلاند امکان پذیر است؟

خیر. تمکن مالی از جمله روش های سرمایه گذاری می باشد که برای مهاجرت به برخی از کشورها اقدام کرد. این روش در کشور فنلاند، مورد حمایت و استفاده قرار نگرفته است.

5/5 - (3 امتیاز)
مقالات مشابه
تحصیل در رشته پرستاری فنلاند تحصیل در رشته پرستاری فنلاند

تحصیل در رشته پرستاری فنلاند با لحاظ کردن شرایط و سیستم آموزشی فنلاند دانشجویان و متقاضیان...

مهاجرت کاری به فنلاند مهاجرت کاری به فنلاند

مهاجرت کاری به فنلاند یکی از راه های ورود به کشور فنلاند و اخذ اقامت این کشور است. همانطور ک...

کار در فنلاند کار در فنلاند

کار در فنلاند همواره مورد توجه بوده است و متقاضیان زیادی نیز از طریق کار قصد مهاجرت به این ک...

نظرات کاربران
رسولی

برای سرمایه گذاری در فنلاند چه مبلغ سرمایه مورد نیازه؟

آتیه آفرینان

با سلام، بستگی به نوع سرمایه گذاری شما دارد، با شماره ی 02172207 تماس بگیرید.

shima

سلام خسته نباشید. اطلاعاتی در خصوص کار در فنلاند میخوام لطفا راهنماییم کنید.

آتیه آفرینان

سلام وقت بخیر جهت دریافت اطلاعات به مقاله ی مهاجرت کاری به فنلاند مراجعه کنید.

اکبری

سلام برای مهاجرت به فنلاند بهترین روش سرمایه گذاری در فنلاند هستش؟

آتیه آفرینان

با سلام بهتیرین و سریع ترین روش مهاجرتی در حال حاضر تحصیل می باشد.

مشاهده نظرات بیشتر
Call Now Button