ویزای کاری کلمبیا(Colombia)

همانطور که در مقاله های “ مهاجرت کاری ” به بررسی روش های مهاجرت پرداختیم و در مورد “اطلاعات کلی مهاجرت کاری” که یکی از این روش ها، مهاجرت کاری می باشد توضیحات کاملی ارایه دادیم و قول داده بودیم که به بررسی روش ها و قوانین کشورهای مختلف در زمینه اخذ ویزای کاری کلمبیا نیز مقاله قرار دهیم یک مقاله مرجع را برای شما دوستان عزیز فراهم کرده ایم.

مهاجرت کاری کلمبیا، اخذ اقامت کلمبیا از طریق کار ،اخذ ویزای کاری کلمبیا ، ویزای کار در کلمبیا ، سرمایه گذاری در کلمبیا، کشور کلمبیا. کار در کلمبیا با توجه برای تجار مختلف می تواند گزینه بسیار مناسبی باشد. (آشنایی با کشور کلمبیا)

ویزای کاری کلمبیا – اخذ اقامت کلمبیا از طریق ویزای کار

کلمبیا واقع در شمال‌ غربی‌ترین کشور آمریکای جنوبی است. کلمبیا از جنوب با ونزوئلا، برزیل، اکوادور و پرو، از شمال از طریق دریای کارائیب با اقیانوس اطلس و از غرب با پاناما و اقیانوس آرام هم‌ مرز است. کلمبیا چهارمین کشور بزرگ آمریکای جنوبی (بعد از برزیل و آرژانتین و پرو)، با مساحت ۱ میلیون و ۱۴۱ هزار کیلومتر مربع است. خاک سرزمین کلمبیا دارای شرایط فیزیکی متنوعی است و از قله‌های بلند و برفی تا دشت‌های گرم و مرطوب حوزه رود آمازون را شامل می‌شود. این کشور با جمعیتی بالغ بر ۴۴ میلیون نفر جمعیت ، بعد از برزیل دارای بیشترین جمعیت در بین کشورهای آمریکای جنوبی است. پراکندگی جمعیتی کلمبیا یکسان نیست. اغلب مردم این کشور در یک سوم کوهستانی کشور یعنی جایی که بوگاتو پایتخت کلمبیا و سایر شهرهای بزرگ آن قرار دارند زندگی می‌کنند. از آنجا که این ناحیهغربی کشور دارای آب و هوای مناسب و خاک غنی است، فعالیت‌های کشاورزی نیز اغلب در این ناحیه‌است. اکثر جمعیت کلمبیا(۸۷٪) کاتولیک هستند. حدود ۹٪ پروتستان هستند. ۳ ٪ جمعیت خود را بی‌دین عنوان کرده‌اند. ۱٪ به آیین بومی معتقد هستند. کمتر از ۱٪ هم بودایی، مسلمان هستند.

کلمبیا کشوری است که دارای اقتصادی در حال رشد، دولتی پایدار و پیرو آموزش و بهداشت جهانی است. در این کشور استقبال خیلی خوبی از خارجی­ها می­شود ، کلمبیایی­ها بسیار مهمان­نوازند و خیلی زود احساس خواهید کرد که عضوی از خانواده­ی آن­ها هستید. اهالی کلمبیا تقریباً هیچ لهجه ای ندارند؛ بنابراین اسپانیایی حرف زدن آن­ها را آسان­تر می­توان متوجه شد. این امر برای مهاجرینی که دایره واژگان محدودی از زبان اسپانیایی را آموخته­اند یا سعی دارند ضمن سکونت در خارج از کشور زبان اسپانیایی را نیز بیاموزند مفید واقع می­شود.

اگر قصد اخذ ویزای کاری کلمبیا را دارید (تحت عنوان ویزای کارآفرینی نیز شناخته می­شود)، باید از شرایط بخصوصی برخوردار باشید. این نوع ویزاها معمولاً مخصوص متخصصین هستند؛ بنابراین شما موظف هستید که مدارک خود را ارائه دهید (نظیر کپی مدرک تائید شده و رسمی دانشگاه یا گواهی تحصیل در یک رشته). بهتر است پیش از درخواست ویزای کاری شغل مورد نظر خود را بیابید، زیرا موظف هستید که قرارداد کاری خود را ارائه دهید. به علاوه شرکتی که قصد اشتغال در آن را دارید موظف است که اسپانسر درخواست شما شود. مدت اعتبار ویزای کاری معمولاً یک ساله است. پس از اینکه به مدت ۵ سال متوالی این ویزا را داشته باشید می­توانید برای اقامت دائم درخواست بدهید.

[powerpress url=”https://atiyeafarinan.com/wp-content/uploads/2019/07/مهاجرت-کاری-به-کلمبیا.mp3″]

ویزای کاری کلمبیا انواع ویزای کار کلمبیا

جهت مهاجرت به کلمبیا ویزاها به دو نوع تقسیم می­شوند: مجموعه­ی N برای ویزاهای دائمی و مجموعه­ی T برای ویزاهای موقتی. نسبتاً محدودیت­های اندکی در مورد صدور ویزا اعمال می­شود و برخلاف برخی از سایر کشورهای آمریکای لاتین هیچ گونه شرط واکسیناسیون یا محدودیت­های مالی در مورد صدور ویزا وجود ندارد.

ویزای کار کلمبیا

ویزای کار کلمبیا

ویزای کاری کلمبیا مزایای کار در کلمبیا

مزایای کار در کلمبیا به شرح زیر می باشد :

1.بیشتر کارگران سالانه دو حقوق اضافی دریافت می­کنند؛ یکی پیش از کریمس و دیگری پیش از عید پاک.

2.به طور کلی به علاوه بر یکشنبه­های نخل و عید پاک, ۱۸ تعطیلات در کلمبیا وجود دارد (۱۲ تعطیلات کاتولیک و ۶ تعطیلات مدنی). به علاوه چندین تعطیلات محلی نیز وجود دارد (به عنوان مثال دو روز تعطیلی فقط برای کارناوال در بارانکیلا)

3.تمام کارگران می­توانند از ۱۴روز تعطیلات با حقوق برخوردار شوند.

4.مدت مرخصی تولد فرزند برای مادران ۱۲ هفته و برای پدران از ۴ تا ۸ روز است.

5.سن بازنشستگی برای مردان ۶۲ و برای زنان ۵۷ سال است. نظام بازنشستگی عمومی حدود ۶۵ تا ۸۰ درصد از متوسط حقوق پایانی فرد بازنشسته را پرداخت می­کند.

6.باید به کارگرانی که اخراج شده یا بدون دلیل خدمت آن­ها متوقف شده است حقوق کامل ماهانه برای هر سالی که در شرکت کار کرده­اند پرداخت شود.

7.حداقل دستمزد در این کشور ۵۸۹۵۰۰ پزوی کلمبیا است. بیشتر مهاجران می­توانند به راحتی در یک خانه­ی بزرگ حتی با یک نظافت­چی یا آشپز با هزینه­ی ماهانه کمتر از ۱۵۰۰ دلار آمریکا زندگی کنند.

8.غذای این کشور تازه، متنوع و سالم است. اگر به بازارهای محلی سر بزنید مواد غذایی بسیار ارزانی می­یابید.

9.اجاره خانه تقریباً مقرون به صرفه است (هرچند بعضی مناطق شهرهای بزرگ ممکن است خیلی گران باشد). بسیاری از مالکین ترجیح می­دهند خانه­های خود را به خارجی­هایی مطمئن اجاره دهند.

10.خدمات رفاهی (برق، آب، تلفن) در این کشور اغلب به طرز حیرت­انگیزی ارزان است.

11.حمل و نقل عمومی بسیار گسترده، کارآمد و مقرون به صرفه است. به نظر می­رسد که اتوبوس­ها مانند جریانی ثابت همیشه در خیابان­های اصلی در حرکت هستند.

12.در شهرهای بزرگ یک مسیر تاکسی از ۲ دلار تا ۸ دلار تخمین زده می­شود (در بیشتر شهرها).

13.برای آن دسته از افرادی نیز که قصد دارند خودشان رانندگی کنند، خودروهای دست دوم و استعمال شده در آمریکای لاتین بسیار ارزان هستند.

14.هرچند نسبتاً تعداد اندکی مهاجر در این کشور وجود دارد، همان تعداد اندک نیز بیشتر در بوگوتا پایتخت این کشور و جزایر محبوب ساحل شمال (کارائیب) پراکنده شده­اند.

15.کلمبیا از سرمایه­گذاری خارجی بسیار استقبال می­کند و ویزا گرفتن آن نسبتاً ساده است.

16.به دلیل اجرای پیمان تجارت آزاد ۲۰۱۲ با ایالات متحده کلمبیا یکی از بزرگ­ترین صادرکنندگان کالاهای آمریکایی بشمار می­رود. به علاوه این کشور ارتباطاتی قوی با اروپا و آسیا دارد. به این معنی که نسبت به کشورهای آمریکای جنوبی محصولات بیشتری با قیمتی ارزان­تر در این کشور موجود است.

17.کلمبیا ۱۸ تعطیلات ملی را جشن می­گیرد و به رژه­ها و جشنواره­های رنگارنگش شهرت دارد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با تحصیل در کشور کلمبیا مقاله “تحصیل در کلمبیا” را مطالعه فرمایید.

در صورتی که تمایل دارید برای دانشگاه های برتر کشور کلمبیا اقدام نمایید، موسسه آتیه آفرینان ایرانیان شما را در این زمینه همراهی می نماید.برای کسب اطلاعات تکمیلی تر و دریافت مشاوره اولیه رایگان می توانید با موسسه تماس حاصل نمایید.

کارشناسان ما در شرکت آتیه آفرینان ایرانیان بر اساس شرایط شما، روش ها و گزینه های مناسب برای اخذ شهروندی کلمبیا ، تابعیت و اقامت کاری در کلمبیا را ارایه خواهند داد. جهت کسب اطلاعات بیشتر یا داشتن هر گونه سوال در زمینه ویزای کاری کلمبیا می توانید با ما در ارتباط باشید.

گروه آتیه آفرینان – مجری و ارایه دهنده بهترین خدمات و مشاوره های تحصیل و اقامت در اروپا

5/5 - (1 امتیاز)
مقالات مشابه
مهاجرت به گرجستان مهاجرت به گرجستان

مهاجرت به گرجستان دارای روش هایی است که هر کدام شرایط خاص خود را دارند و آگاهی کامل از آنها ...

مهاجرت از طریق ویزای کار مهاجرت از طریق ویزای کار

مهاجرت از طریق ویزای کار و شرایط کار در کشورهای مختلف در این مطلب مورد بررسی قرار می گیرد...

مهاجرت تحصیلی | اعزام دانشجو مهاجرت تحصیلی | اعزام دانشجو

مهاجرت تحصیلی و شرایط تحصیل در خارج از کشور برای دانشجویان بین المللی در این مطلب مورد بررس...

نظرات کاربران
Call Now Button