ویزای کاری لیختن اشتاین(Liechtenstein)

همانطور که در مقاله های “ مهاجرت کاری ” به بررسی روش های مهاجرت پرداختیم و در مورد “اطلاعات کلی مهاجرت کاری” که یکی از این روش ها، مهاجرت کاری می باشد توضیحات کاملی ارایه دادیم و قول داده بودیم که به بررسی روش ها و قوانین کشورهای مختلف در زمینه اخذ ویزای کاری لیختن اشتاین نیز مقاله قرار دهیم یک مقاله مرجع را برای شما دوستان عزیز فراهم کرده ایم.

مهاجرت کاری لیختن اشتاین، اخذ اقامت لیختن اشتاین از طریق کار ،اخذ ویزای کاری لیختن اشتاین، ویزای کار در لیختن اشتاین، سرمایه گذاری درلیختن اشتاین، کشور لیختن اشتاین. کار در لیختن اشتاین با توجه برای تجار مختلف می تواند گزینه بسیار مناسبی باشد. (آشنایی با کشور لیختن اشتاین)

 

ویزای کاری لیختن اشتاین – اخذ اقامت لیختن اشتاین از طریق ویزای کار

برای کار کردن در هر کشوری، شما نیاز به اجازه کار خواید داشت و کشور لیختن اشتاین نیز از این قضیه مستثنا نیست.

برای کار در لیختن اشتاین در وهله اول مبحث تابعیت شخص جستجوکننده کار، به میان می‌آید. با توجه به قرار داشتن کشور لیختن اشتاین در منطقه اقتصادی اروپا، EEA، اتباع کشور‌های عضو اتحادیه اروپا به علاوه کشور‌های نروژ، ایسلند و سوئیس، می‌توانند بدون نیاز به اجازه کار، در این کشور مشغول به کار شوند.

از طرفی دیگر، اتباع کشور‌های غیر اتحادیه اروپا و منطقه اقتصادی اروپا، در صورت داشتن پیشنهاد کار در کشور لیختن اشتاین نمی‌توانند در این کشور مشغول به کار شوند و لزوما برای انجام این کار، باید از کشور لیختن اشتاین اجازه اقامت دریافت کنند.

با توجه به این کشور لیختن اشتاین در کشور ایران و بسیاری از کشور های دیگر جهان، سفارت ندارد، درخواست ویزای کاری شما باید از طریق سفارت‌های حافظ منافع، مانند سفارت فنلاند و سوئیس، ارائه شود.

[powerpress url=”https://atiyeafarinan.com/wp-content/uploads/2019/08/مهاجرت-کاری-به-لیختن-اشتاین.mp3″]

ویزای کاری لیختن اشتاینراه های دریافت پیشنهاد کار در لیختن اشتاین

برای گرفتن پیشنهاد کاری در کشور لیختن اشتاین می توانید به روش های زیر اقدام داشته باشید.راه اول گرفتن پیشنهاد کاری از یک کارفرما در لیختن اشتاین است، که نیاز به ارائه مدرک تحصیلی و رزومه کاری با چند سال سابقه کار دارید.

برای گرفتن پیشنهاد کاری در لیختن اشتاین، باید یا به صورت مستقیم با کارفرما وارد مذاکره شوید یا اطلاعات تحصیلی و کاری خود را در وب‌سایت‌های کاریابی لیختن اشتاین ثبت کنید.

در صورتی که می‌خواهید با شرکت خاصی به صورت مستقیم وارد مذاکره شوید، باید تمامی پیش شرط های لازم برای انجام کار که قبلا توسط شرکت منتشر شده است را داشته باشید و سپس برای کار، اقدام نمایید. اگر پیش شرط های لازم محیا بود و همچنین مصاحبه‌های گرفته شده نیز موفقیت آمیز بود، شما شانس این را خواهید داشت تا نامه پیشنهاد کاری، برای ارائه به سفارت و دریافت ویزا کشور لیختن اشتاین تهیه فرمایید.

در صورتی که می‌خواهید اطلاعات تحصیلی خود را در سایت‌های کاریابی ثبت کرده و از این طریق به دنبال کار بگردید، دست شما برای انتخاب کار مناسب، بازتر می‌باشد و امکان انتخاب یک شرکت، میان طیف وسیعی از شرکت‌های موجود را خواهید داشت. پس از انتخاب شرکت مورد نظر و فرستادن اطلاعات خود برای آن‌ها، ممکن است از شما تقاضای مصاحبه اینترنتی و یا ارائه پیش شرط های بیشتری شوند که در این صورت، شما موظف به ارائه آن‌ها هستید. اگر تمامی مراحل به خوبی پیش رود، شما نامه پیشنهاد کاری برای ارائه به سفارت برای دریافت ویزا، دریافت خواهید کرد.

تجربه نشان داده افرادی که دارای مدرک زبان آلمانی هستند، شانس بیشتری برای دریافت پیشنهاد کاری دارند و بهتر است پیش از اقدام برای پیدا کردن کار، مدرک آلمانی خود را اخذ کرده باشید.

ویزای کاری لیختن اشتایناقامت کاری در لیختن اشتاین

بعد از دریافت پیشنهاد کاری، باید برای دریافت اجازه اقامت کشور لیختن اشتاین اقدام نمایید.برای انجام این کار، نیاز به ارائه پیشنهاد کاری دریافت شده از کارفرما خواهید داشت.بهتر است برای بالا بردن شانس اخذ ویزا، به سفارت مدرک زبان ارائه دهید. مدرک زبان آلمانی یا انگلیسی بر اساس زبان مورد نظر برای انجام کارنیاز است.هزینه برای 2 ماه اول زندگی نیز باید به صورت رسمی (نامه بانکی) به سفارت ارائه داده شود.

لازم به ذکر است که مدرک زبان آلمانی، در صورت داشتن پیشنهاد شغلی، یکی از الزامات سفارت برای دریافت ویزای کاری نیست ولی تجربه نشان داده است که افراد دارای مدرک زبان آلمانی از شانس بیشتری برای دریافت ویزای کاری برخوردار هستند.

ویزای کار لیختن اشتاین

ویزای کار لیختن اشتاین

در این بخش سعی بر این داشتیم تا شرایط کلی اقامت لیختن اشتاین از طریق ویزای کار را توضیح دهیم.با توجه به شرایط سخت و پیچیده برای اقامت این کشور از طریق ویزای کار، به شما پیشنهاد می دهیم تا برای ویزای کاری کشورهای دیگر مانند اتریش و یا آلمان اقدام داشته باشید.موسسه آتیه آفرینان ایرانیان شما را در این راه پیچیده یاری می نماید.جهت کسب اطلاعات تکمیلی تر با مشاورین مجرب موسسه تماس حاصل نمایید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با تحصیل در کشور لیختن اشتاین مقاله “تحصیل در لیختن اشتاین” را مطالعه فرمایید.

در صورتی که تمایل دارید برای دانشگاه های برتر کشور لیختن اشتاین اقدام نمایید، موسسه آتیه آفرینان ایرانیان شما را در این زمینه همراهی می نماید.برای کسب اطلاعات تکمیلی تر و دریافت مشاوره اولیه رایگان می توانید با موسسه تماس حاصل نمایید.

کارشناسان ما در شرکت آتیه آفرینان ایرانیان بر اساس شرایط شما، روش ها و گزینه های مناسب برای اخذ شهروندی ، تابعیت و اقامت کاری در لیختن اشتاین را ارایه خواهند داد. جهت کسب اطلاعات بیشتر یا داشتن هر گونه سوال در زمینه ویزای کاری لیختن اشتاین می توانید با ما در ارتباط باشید.

گروه آتیه آفرینان – مجری و ارایه دهنده بهترین خدمات و مشاوره های تحصیل و اقامت در اروپا

به این نوشته رای بدهید
مقالات مشابه
مهاجرت به گرجستان مهاجرت به گرجستان

مهاجرت به گرجستان دارای روش هایی است که هر کدام شرایط خاص خود را دارند و آگاهی کامل از آنها ...

مهاجرت از طریق ویزای کار مهاجرت از طریق ویزای کار

مهاجرت از طریق ویزای کار و شرایط کار در کشورهای مختلف در این مطلب مورد بررسی قرار می گیرد...

مهاجرت تحصیلی | اعزام دانشجو مهاجرت تحصیلی | اعزام دانشجو

مهاجرت تحصیلی و شرایط تحصیل در خارج از کشور برای دانشجویان بین المللی در این مطلب مورد بررس...

نظرات کاربران
Call Now Button