مهاجرت از طریق ازدواج به کشور مکزیک (Mexico)

یکی از راه های مهاجرت به کشور مکزیک از طریق ازدواج با یک شهروند تبعه کشور مکزیک می باشد که بر اساس حقوق ازدواج در این کشور، امکان اخذ اقامت موقت را برای متقاضی خارجی فراهم می کند.

مهاجرت از طریق ازدواج در مکزیک – انواع مجوز برای ورود به کشور مکزیک

برای مهاجرت به کشور مکزیک دو نوع مجوز برای ورود به خاک این کشور وجود دارد که عبارتند از:

1- مجوزهای غیرمهاجرتی: این مجوزها برای افرادی است که قصد سفر به کشور مکزیک برای هدفی خاص را دارند و پس از آن خاک این کشور را ترک می کنند.

2- مجوزهای مهاجرتی: این مجوزها برای افرادی است که قصد اخذ اقامت دائم در کشور مکزیک را دارند.

اگر متقاضی خارجی با یک شهروند مکزیکی به صورت قانونی ازدواج کرده باشد، می تواند درخواست برای اخذ  ویزای اقامت موقت (TRV) از طریق ازدواج  در مکزیک داشته باشد.

وقتی متقاضی خارجی به کشور مکزیک وارد می شود، باید در عرض ۳۰ روز اول ورود، درخواست برای اخذ ویزای اقامت موقت (TRV) در مکزیک  را به مؤسسه ملی مهاجرت (INM) کشور مکزیک ارائه دهد تا بتواند کارت اقامت موقت گرفته و بر اساس شرایط تا ۴ سال در این کشور اقامت داشته باشد تا بتواند برای اقامت دائم درخواست دهد. (لطفاً توجه داشته باشید که ویزای اقامت دائم از طریق ازدواج در مکزیک نمی تواند توسط سفارت یا کنسولگری کشور مکزیک صادر شود).

 

متقاضی خارجی می تواند فرایند اخذ ویزا از طریق ازدواج در کشور مکزیک را با ارسال مدارک لازم توسط ایمیل به سفارت کشور مکزیک آغاز کند. فرد ملزم به حضور در سفارت کشور مکزیک برای مصاحبه می باشد. حضور فیزیکی متقاضی در سفارت کشور مکزیک یک نیاز ضروری است.

مهاجرت از طریق ازدواج در مکزیک – مدارک و شرایط مورد نیاز برای اخذ ویزای اقامت از طریق ازدواج در کشور مکزیک

1- فرم درخواست برای ویزا که تکمیل شده فرستاده شود.

2- کپی از پاسپورت زوجین

3- عکس پاسپورتی از زوجین

4- گواهی یا سند ازدواج متقاضی خارجی با شهروند تبعه کشور مکزیک

5- مدارکی برای اثبات داشتن رابطه واقعی بین زوجین و زندگی مشترک آنها در محل سکونتی در خاک کشور مکزیک

6- مدارکی برای اثبات امکان پرداخت هزینه های زندگی برای زوجین در کشور مکزیک

ازدواج در کشور مکزیک

ازدواج در کشور مکزیک

پس از ارسال مدارک ازدواج در کشور مکزیک  به سفارت کشور مکزیک، زوجین در تاریخی معین برای مصاحبه در محل سفارت کشور مکزیک حضور فیزیکی داشته و درخواست خود را ارائه می دهند. اگر مصاحبه در سفارت موفقیت آمیز باشد، پس در همان روز، زوجین می توانند هزینه های صدور ویزا را در محل سفارت پرداخت کنند.( هزینه صدور ویزا باید به صورت نقدی با پرداخت پول بطور دقیق به میزان مبلغ اعلام شده صورت گیرد و پرداخت با کارت بانکی پذیرفته نمی شود).

تمام اسناد و مدارک فرستاده شده توسط ایمیل به سفارت کشور مکزیک،  باید در روز تعیین شده در فرم اورجینال نیز به سفارت ارائه شود. حسابهای بانکی و گردش های مالی بایستی به صورت اورجینال با تأیید بانک مربوطه ارائه داده شود.

کارشناسان ما در شرکت آتیه آفرینان ایرانیان بر اساس شرایط شما، روش ها و گزینه های مناسب برای اخذ شهروندی، تابعیت و اقامت با مهاجرت از طریق ازدواج به کشور مکزیک را ارائه خواهند داد. جهت کسب اطلاعات بیشتر یا داشتن هر گونه سوال در زمینه مهاجرت از طریق ازدواج به کشور مکزیک می توانید با ما در ارتباط باشید.

گروه آتیه آفرینانمجری و ارایه دهنده بهترین خدمات و مشاوره های تحصیل و اقامت در اروپا

 

4.5/5 - (2 امتیاز)
مقالات مشابه
مهاجرت به گرجستان مهاجرت به گرجستان

مهاجرت به گرجستان دارای روش هایی است که هر کدام شرایط خاص خود را دارند و آگاهی کامل از آنها ...

مهاجرت از طریق ویزای کار مهاجرت از طریق ویزای کار

مهاجرت از طریق ویزای کار و شرایط کار در کشورهای مختلف در این مطلب مورد بررسی قرار می گیرد...

مهاجرت تحصیلی | اعزام دانشجو مهاجرت تحصیلی | اعزام دانشجو

مهاجرت تحصیلی و شرایط تحصیل در خارج از کشور برای دانشجویان بین المللی در این مطلب مورد بررس...

نظرات کاربران
احمد صبوری

در مورد ازدواج تبعه مکزیکی با فردی که تابعیت کشور افغانستان را دارد اطلاعاتی نیاز داشتم . و در ضمن همسر مکزیکیم در حال گرفتن مدارک مورد نیاز برای ازدواج در جمهوری اسلامی است. با این حال در حال دریافت مدارک از سفارت افغانستان در مکزیک و همچنین دریافت مدارک مورد نیاز از دفتر امور خارجه مکزیک است . با داشتن مدارک ایا بازهم مشکلی برای ازدواج ما در جمهوری اسلامی ایران وجود دارد؟ لطفا راهنمایی بفرمایید.متشکرم.

شیوا ساریخانی

با سلام در خصوص اخذ اقامت کشور مکزیک از طریق ازدواج برای افرادی که تابعیت افغان دارند با افرادی که تابعیت ایرانی دارند متفاوت است.برای مورد شما بهتر است که از وکلایی که به قوانین کشور شما تسلط دارند و یا از سفارت کشور افغانستان کمک بگیرید. جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با دفتر موسسه تماس حاصل نمایید. شماره تماس : ۰۲۱۲۲۲۲۶۷۷۷ موفق باشید

مشاهده نظرات بیشتر
Call Now Button