مهاجرت به صربستان از طریق سرمایه گذاری در حال رشد است، به این دلیل که به زودی صربستان عضو اتحادیه اروپا خواهد شد. سرمایه گذاری در کشور صربستان از سوی اتباع خارجی به شدت در حال رشد می باشد و بسیاری برای اخذ اقامت صربستان هم که شده سرمایه های خود را به این کشور منتقل می کنند.
دولت صربستان بسیار تلاش دارد تا کارآفرینان و مدیران را به صربستان بیاورد تا علاوه بر سرمایه گذاری سودآور به رشد اقتصادی این کشور کمک کنند.

مهاجرت به صربستان از طریق سرمایه گذاری

سرمایه گذاری در صربستان

سرمایه گذاری در کشور صربستان دسته بندی های مختلفی دارد و اینطور که مشخص شده است سرمایه گذاری در این کشور می تواند به صورت مستقیم و غیر مستقیم نیز انجام می شود و در این زمینه نیز آمار مهاجران بالا اعلام شده است. افرادی که از نظر سرمایه در وضعیت خوبی هستند می‌توانند به سادگی بودجه مشخصی را در اختیار دولت کشور صربستان قرار دهند و قطعاً به سراغ ویزای سرمایه گذاری می ‌روند هرچه میزان سرمایه بیشتر باشد شانس فرد در جهت اقامت دائم این کشور بیشتر است در این روش توجیه اقتصادی به عهده دولت است و مادامی که بودجه فرد در اختیار این کشور قرار دارد می تواند برای خود، همسر و فرزندان تا 25 سال و والدین بالای 65 سال خود اقامت این کشور را دریافت کند .

لازم به ذکر است که میانگین سرمایه مورد نیاز برای سرمایه گذاری در صربستان 132 هزار یورو می باشد و از این کمتر هم می شود سرمایه گذاری کرد اما طرح اقتصادی فرد در میزان هزینه کمتر از این موضوع عموماً مورد تأیید قرار نمی گیرد. طرح توجیه اقتصادی فرد به طور کلی و دقیق بررسی های مختلفی را شامل می شود اینطور که مشخص شده است دولت به اندازه یک ماه بر روی طرح فرد بررسی صورت می دهد.

سرمایه گذاری در صربستان

در این بین افرادی هستند که از نظر ایده های کاری و سرمایه اندوزی بسیار قوی هستند به این ترتیب دولت صربستان یک سری صندوق های کمک مالی در نظر گرفته است و در اختیار این افراد قرار می دهد که پروژه خود را وارد مرحله عملی کنند، به این ترتیب با قراردادی که از سوی دولت با این افراد منعقد می شود شرایط به صورتی پیش می رود که فرد می تواند با توجه به درصد تعیین شده درآمدزایی داشته باشد.

روش های سرمایه گذاری در صربستان

یکی دیگر از روش های سرمایه گذاری در صربستان از طریق ثبت شرکت است. ثبت شرکت در کشور صربستان از دسته روش هایی می باشد که شاید در ابتدا کمی دشوار به نظر برسد، فرد برای ثبت شرکت باید در ابتدا هدف شرکت را مشخص کند، هدف شرکت باید به صورتی باشد که مشخص کند در نهایت شرکت قرار است چه سودی را ارائه دهد، سپس نوبت به انتخاب اسم و آدرس شرکت است و باید حداقل 3 نفر را استخدام کند .

در مجموع فضای سرمایه گذاری در کشور صربستان برای عموم افراد فراهم شده است و کافی است افراد با هدف صحیح و روتین به این کشور سفر کند. بررسی ها نشان می دهد که اقامت دائم کشور صربستان دسته بندی های مشخصی دارد و می تواند در وضعیت قانونی به نتیجه خوبی برسد. در هر صورت هر یک از روش هایی که انتخاب می کند با منطقی و البته قانونی باشد تا بتواند فضای درآمدزایی خوبی را ایجاد کند. اداره مهاجرت صربستان اعلام کرده است که شرایط مهاجرت به کشور صربستان از طریق سرمایه گذاری ساده تر از قبل اعلام شده است.

5/5 - (1 امتیاز)
مقالات مشابه
تحصیل پزشکی در صربستان تحصیل پزشکی در صربستان

کشور صربستان در جنوب اروپا واقع شده است و از جمله کشورهایی می باشد که با وجود امکانات مناسب ...

مهاجرت به صربستان مهاجرت به صربستان

کشور صربستان ، کشوری در جنوب شرقی اروپا می باشد و پایتخت آن بلگراد است. همان طور که مستحض...

تحصیل دندانپزشکی در صربستان تحصیل دندانپزشکی در صربستان

کشور صربستان، کشوری در جنوب شرقی اروپا می باشد که پایتخت آن شهر بلگراد است. همان طور که می د...

نظرات کاربران
Call Now Button