اخذ اقامت از طریق ازدواج در سنگاپور (Singapore)

همانطور که در مقاله های قبلی توضیح داده شد برای مهاجرت و اقامت در سنگاپور روش های زیادی وجود دارد. از جمله روش های اخذ اقامت در سنگاپور ،  تحصیل در سنگاپور ، اخذ ویزای کاری سنگاپور یا سرمایه گذاری در سنگاپور ، اخذ اقامت در سنگاپور از طریق تولد فرزند و اخذ اقامت از طریق ازدواج در سنگاپور می باشد که در این مقاله به بررسی این روش خواهیم پرداخت.

جهت اخذ اقامت در کشور سنگاپور راههای بسیاری وجود دارد اعم از  تحصیل در سنگاپور، کار در سنگاپور، سرمایه گذاری در سنگاپور، تولد در سنگاپور، ازدواج در سنگاپور، تولد فرزند در سنگاپور و توریستی در سنگاپور.  با توجه به موقعیت و شرایط هر فردی، متقاضی می تواند یکی از این روش های اخذ اقامت را انتخاب نماید.

یکی از راه های اخذ اقامت در سنگاپور ازدواج با فردی از تبعه سنگاپور است. اگر افراد قصد ازدواج در سنگاپور و بعد از آن اخذ اقامت در این کشور را دارند، باید حتما با فردی از تبعه سنگاپور ازدواج نمایند. این ازدواج می تواند برای آنها اخذ اقامت و تابعیت  کشور سنگاپور را به دنبال داشته باشد.

برای انجام امور مربوط به اخذ اقامت پس از ازدواج، در صورتی که شخص غیر تبعه با شخصی از تبعه ی سنگاپور ازدواج کند، باید فرم های مربوطه را تکمیل نماید و به اداره مهاجرت سنگاپور تحویل دهد. بعد از انجام بررسی های لازم و پس از گذشت ۶ ماه، برای شخص متقاضی، ویزای ازدواج صادر می گردد تا فرد بتواند از این طریق اقدام به اخذ اقامت و تابعیت سنگاپور نماید. برای صدور ویزای ازدواج، شخص متقاضی باید مبلغی در حدود ۴۰ دلار به اداره مهاجرت سنگاپور پرداخت نماید.

متقاضیان اخذ اقامت سنگاپور بهتر است قبل از انجام امور مربوط به مهاجرت، شرایط های اولیه مربوط به خود و کشور مورد نظر را کاملا بررسی نمایند و سپس برای مهاجرت جهت اخذ اقامت و تابعیت اقدام کنند.

 

فردی که به عنوان توریست به سنگاپور سفر می کند و با شهروند سنگاپور ازدواج می کند، باید ویزای خود را تبدیل کند. برای تبدیل ویزا و همچنین درخواست اخذ اقامت و تابعیت، شرایطی لازم است که به آن می پردازیم:

ویزای شخص باید حداقل ۱۰ روز قبل از ارائه درخواست اعتبار داشته باشد.

مدارکی که در زیر نام بردیم، ممکن است برای تکمیل درخواست مورد نیاز باشند:

  • گواهی ازدواج متقاضی
  • صفحه مربوط به بیوگرافی گذرنامه متقاضی
  • کارت هویت همسر
  • آخرین مدرک تحصیلی همسر متقاضی
  • در صورت وجود گواهی تولد کودکان
  • عکس رنگی پاسپورتی
ازدواج در سنگاپور

ازدواج در سنگاپور

اخذ اقامت از طریق ازدواج در سنگاپور – انواع ویزا و اقامت سنگاپور و شرایط آن

ویزای کوتاه مدت: این ویزا برای افرادی است که به قصد بازدید کشور سنگاپور اقدام می نمایند. معمولا برای سنگاپور باید از کشور مبدأ در خواست این ویزا را ارائه داد.

ویزای بلند مدت و دائم: برای این امرمتقاضی در ابتدای امر اجازه ورود به کشور سنگاپور را دارد و پس از حضور در این کشور، اقدامات ثانویه انجام می شود.

جهت کسب آشنایی با کشور سنگاپور، بخش آشنایی باسنگاپور را مطالعه فرمایید.

کارشناسان و مشاورین ما در شرکت آتیه آفرینان ایرانیان بر اساس شرایط شما، روش ها و گزینه های مناسب برای اخذ شهروندی و تابعیت در سنگاپور را ارایه خواهند داد. جهت کسب اطلاعات بیشتر یا داشتن هر گونه سوال در زمینه اخد تابعیت از طریق ازدواج در سنگاپور و چگونگیمهاجرت به  سنگاپوراز طریق ازدواج و ارایه خدمات صدور ویزای ازدواج سنگاپور می توانید با ما در ارتباط باشید.

 

گروه آتیه آفرینان – مجری و ارایه دهنده بهترین خدمات و مشاوره های تحصیل و اقامت در اروپ

به این نوشته رای بدهید
مقالات مشابه
مهاجرت به گرجستان مهاجرت به گرجستان

مهاجرت به گرجستان دارای روش هایی است که هر کدام شرایط خاص خود را دارند و آگاهی کامل از آنها ...

مهاجرت از طریق ویزای کار مهاجرت از طریق ویزای کار

مهاجرت از طریق ویزای کار و شرایط کار در کشورهای مختلف در این مطلب مورد بررسی قرار می گیرد...

مهاجرت تحصیلی | اعزام دانشجو مهاجرت تحصیلی | اعزام دانشجو

مهاجرت تحصیلی و شرایط تحصیل در خارج از کشور برای دانشجویان بین المللی در این مطلب مورد بررس...

نظرات کاربران
Call Now Button