مهاجرت به سریلانکا از طریق تولد فرزند

در این مقاله قصد داریم به معرفی روش مهاجرت به سریلانکا از طریق تولد فرزند بپردازیم . در چند سال گذشته کشور سریلانکا در بین کشور های توریستی مشهور قرار گرفته است . افراد زیادی هرساله با قصد گردشگری و بازدید به کشور سریلانکا سفر می نمایند . کشور سریلانکا دارای منابع طبیعی فراوان ، طبیعت زیبا آثار تاریخی و هنری فراوانی می باشد .

یکی از روش های مهاجرت به سریلانکا از طریق تحصیل می باشد شما می توانید در مقالات دیگر به طور مفصل درباره راه های دیگر ” مهاجرت به سریلانکا ” اطلاعات کسب کنید .

در کشور سریلانکا تنوع آب و هوایی و۴ فصل سال وجود دارد . شهر کندی یکی از مکان های جذاب گردشگری این کشور می باشد . این شهر از مناظر طبیعی و آب و هوای خوبی برخوردار می باشد . در شهر کندی هرساله ۴ جشنواره برگزار می شود که مهم ترین آن ها جشنواره “اسالا” می باشد  . با بررسی های انجام شده نتیجه گیری شده که  در هر سال تقریباً ۶۰۰ هزار گردشگر به کشور سریلانکا سفر می کنند که با خود ۶۰۰ میلیون دلار درآمد برای کشور سریلانکا به ارمغان می آورند .   علاوه بر گردشگری کار و تحصیل نیز از دلایل مهم مهاجرت به سریلانکا می باشد .

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره تحصیل در سریلانکا می توانید مقاله ” تحصیل در سریلانکا ” را مطالعه فرمایید .

 تولد فرزند در سریلانکا

تولد فرزند در سریلانکا

مهاجرت به سریلانکا از طریق تولد فرزند – شرایط مهاجرت به سریلانکا از طریق تولد فرزند

یکی از روش های مهاجرت به سریلانکا  از طریق تولد فرزند می باشد . برای مهاجرت به سریلانکا  از طریق تولد فرزند شرایطی لازم است که در ادامه شرح داده می شود .

  • اگر نوزادی در کشور سریلانکا متولد شود و پدر و مادر او تابعیت سریلانکا را داشته باشند کودک نیز تابعیت کشور سریلانکا را دریافت خواهد کرد .
  • اگر نوزادی در سریلانکا نوزادی متولد شود و پدر و مادر او دارای اقامت کشور سریلانکا باشند می توانند برای کودک خود اقامت در سریلانکا را دریافت کنند .
  • اگر پدر نوزادی سریلانکایی باشد و مادر نوزاد دارای تابعیت کشور دیگری باشد نوزاد تابعیت سریلانکا را دریافت خواهد کرد .
  • در صورتی که نوزادی در کشور سریلانکا به دنیا بیاد و پدر و مادر او نامعلوم باشند و نوزاد بدون تابعیت باشد به او تابعیت کشور سریلانکا داده می شود .

توصیه شرکت آتیه آفرینان ایرانیان برای اقامت و تابعیت در سریلانکا، مشاوره از مشاوران آتیه آفرینان و مطالعه مقاله ” اقامت در سریلانکا ” است .

گروه آتیه آفرینان – مجری و ارایه دهنده بهترین خدمات و مشاوره های تحصیل و اقامت در اروپا

به این نوشته رای بدهید
مقالات مشابه
مهاجرت به گرجستان مهاجرت به گرجستان

مهاجرت به گرجستان دارای روش هایی است که هر کدام شرایط خاص خود را دارند و آگاهی کامل از آنها ...

مهاجرت از طریق ویزای کار مهاجرت از طریق ویزای کار

مهاجرت از طریق ویزای کار و شرایط کار در کشورهای مختلف در این مطلب مورد بررسی قرار می گیرد...

مهاجرت تحصیلی | اعزام دانشجو مهاجرت تحصیلی | اعزام دانشجو

مهاجرت تحصیلی و شرایط تحصیل در خارج از کشور برای دانشجویان بین المللی در این مطلب مورد بررس...

نظرات کاربران
Call Now Button