مهاجرت کاری به ژاپن یکی از کم هزینه ترین راه هایی است که افراد بسیاری را برای مهاجرت به کشوری صنعتی، جذب خود نموده است. ژاپن یکی از پیشرفته ترین و منظبط ترین کشورهای سطح جهان است و افراد کیفیت زندگی بالایی را در این کشور تجربه می کنند. در این مقاله می خواهیم شرایط مهاجرت اقامت کاری ژاپن را بررسی کنیم و به مدارک مهاجرت اقامت ژاپن از طریق کار اشاره کنیم. همچنین به سوالاتی درباره قوانین مهاجرت به ژاپن از طریق کار و مراحل درخواست برای اخذ ویزای کار در ژاپن توضیحاتی کافی و دقیق به شما عزیزان ارائه می دهیم.

اگر قصد مهاجرت به ژاپن را دارید، اقامت ژاپن از طریق کار می تواند راهی مطمئن برای مهاجرت باشد. این کشور توسعه یافته به روش های مختلفی اجازه کار و کاریابی به افراد می دهد. همچنین قوانین مهاجرت به ژاپن پیچیدگی های مخصوص به خود دارد. این مقاله توسط متخصصان موسسه مهاجرتی آتیه آفرینان تالیف شده است. امید است که مطالب فوق بتواند برای شما مفید باشد و پاسخ سوالات خود را در رابطه با مهاجرت اقامت کار در ژاپن می توانید با کارشناسان موسسه مهاجرتی آتیه آفرینان ایرانیان تماس حاصل فرمایید و از مشاوره رایگان تلفنی بهره مند شوید.

🔊 پادکست شرایط کار در ژاپن 🔊

مهاجرت کاری به ژاپن و ویزای کاری ژاپن

با توجه به این که کشور ژاپن نسبت به کشورهای آسیایی صنعتی و پیشرفته است، فعالیت ها و برنامه های زیادی نیز برای به کار گیری افراد در این زمینه های کاری دارد. یکی از این برنامه هایی که کشور ژاپن برای جذب نیروی کار فرآهم کرده است، اخذ ویزای نیروی کار ماهر خارجی می باشد که در سه فعالیت شغلی، نیروی کار جذب می کنند. تقسیم بندی فعالیت های شغلی نیروی کار ماهر مورد نیاز برای کار در ژاپن، به 3 زمینه کاری تقسیم می شود. در این 3 دسته فعالیت های همچون فعالیت های تحقیقاتی پیشرفته آکادمیک، فعالیت های تکنیکی یا تخصصی پیشرفته و فعالیت های مدیریت بازرگانی پیشرفته را شامل می شود.

متقاضیان مهاجرت کاری به ژاپن ابتدا باید در یکی از این زمینه های شغلی فعالیت داشته باشند و همچنین نیاز به یک پیشنهاد کار از یک کارفرمای ژاپنی دارند. علاوه بر این شرایط، کشور ژاپن شرایطی در این زمینه دارد که باید حداقل 70 امتیاز در سیستم امتیاز بندی ویزای کار ژاپن کسب نمایند. مواردی همچون مدرک تحصیلی، سابقه کار، درآمد سالیانه و دانش زبان در سیستم امتیازبندی از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است.

ویزای جذب نیروی کاری متخصص خارجی کشور ژاپن که اغلب با عنوان ویزای HSP یا HSFP نیز شناخته می‌شود، برای جذب نیروی کار ماهر به بازار کار این کشور طراحی شده است. HSP  یک ویزای ویژه با مزایای بیشتری نسبت به ویزای کار استاندارد این کشور می باشد که برای نیروی کاری با استعداد خارجی، با مهارت‌های پیشرفته و تخصصی طراحی شده است. باید توجه داشت که گرچه HSP یک ویزای ویژه است اما همچنان یک نوع ویزای کار است، بنابراین بدون داشتن یک پیشنهاد کار از یک کارفرمای ژاپنی امکان دریافت این نوع ویزا وجود نخواهد داشت.

شرایط عمومی کشور ژاپن

مدارک مهاجرت به ژاپن از طریق اخذ ویزای کار

متقاضیان برای اخذ ویزای کاری ژاپن مستلزم داشتن شرایط، امتیازات و مدارکی هستند. به همین ترتیب افرادی که موفق شوند حداقل۷۰ امتیاز کسب کنند، می توانند مدارک خود را به همراه فرم درخواست ویزا به سفارت ژاپن در کشور خود ارائه کنند.

مدارک مورد نیاز جهت ارائه به سفارت ژاپن شامل موارد زیر می شود:

  • پر کردن فرم درخواست ویزا
  • داشتن پیشنهاد شغلی یا  Job offer ( شامل قرارداد با کارفرما، نامه‌های انتصابی، دعوت نامه و یا هرگونه سند دیگری برای اثبات فعالیت‌های خود، موقعیت، حقوق و دستمزد، مدت زمان مورد نیاز برای اقامت فرد در ژاپن)
  • داشتن حداقل مدرک لیسانس یا بالاتر
  • ترجمه مدارک تحصیلی و ریز نمرات آنها
  • داشتن سابقه کاری مرتبط با رشته تحصیلی (اثبات از طریق ارائه نامه از کارفرمایان سابق)
  • ترجمه نامه کاری
  • پاسپورت و شناسنامه
  • ارائه مدرک زبان ژاپنی N1
  • عکس فرد با زمینه سفید
  • عدم داشتن هرگونه سو پیشینه کیفری
  • برخورداری از سلامت روانی و ارائه گواهی پزشکی برای تایید آن
  • اثبات تمکن مالی
  • سن زیر ۴۰ سال

شرایط اقامت کاری به ژاپن

کشور ژاپن به عنوان پیشرفته ترین و برترین کشور آسیا، یکی از مهم ترین مقصدهای کسانی است که به دنبال کار و اخذ موقعیت کاری مناسب در کشورهای خارجی می باشند. چرا که اشتغال در این کشور 60% است که رقم قابل توجه و وسوسه انگیزی است. با توجه به فرهنگ این کشور و زبان دشوار آن، کار در ژاپن چندان برای متقاضیانی که آشنایی به زبان و فرهنگ آن ندارند، مناسب نمی باشد. اکثریت کارمندان در ژاپن هفته ای بیش از 70 ساعت کار می کنند و این در مقایسه با ساعات کاری مفید کارمندان ایرانی که 44 ساعت کاری مفید در هفته دارند، زیاد است که نشان می دهد کار در ژاپن برای ایرانی ها چندان هم آسان نیست.

شرایط مهاجرت اقامت کاری به ژاپن

کشور ژاپن در بین کشورهای آسیایی، یکی از قوی ترین اقتصادها و بازار کار را دارا می باشد. در سال های گذشته امکان گرفتن اقامت از کشور ژاپن محیا نبوده است اما به دلیل رشد منفی جمعیت، قوانین اخذ ویزا و اقامت نیز بسیار به شرایط و قوانین اروپا در این زمینه نزدیک شده است و کشور ژاپن به افرادی که با ویزای کار به این کشور می آیند و 5 سال اقامت داشته باشند اقامت دائم می دهند. اما افرادی که برای کار به کشور ژاپن مهاجرت می کنند، برای هر یک از دو ویزای کار ژاپن باید مهارت های پایه ای در زبان ژاپنی را کسب کنند و سطح دانش زبان ژاپنی و فرهنگ مردم ژاپن را ارتقا دهند.
به همین منظور از افرادی که می خواهند ویزای کار دریافت کنند آزمون گرفته می شود تا سطح دانش و مهارت آنها سنجیده شود. آزمون رسمی زبان ژاپنی (JLPT)، در 5 سطح از N1 تا N5  می‌باشد و متقاضیان برای اخذ ویزای کاری ژاپن باید در این آزمون، نمره سطح N4 را کسب کنند. لازم به ذکر است که سطح نمره N5 ساده ترین و N1  سخت‌ترین سطح در این آزمون است. همچنین سطوح N5 و N4، دانش پایه ای از زبان ژاپنی را شامل می شود و سطوح N2 و N1، سطح پیشرفته زبان ژاپنی را شامل می شود.

انواع مهاجرت اقامت کاری به ژاپن 

متقاضیانی که کشور ژاپن را مقصدی برای کار در نظر می گیرند و می خواهند وارد بازار کار این کشور شوند نیاز به ویزای کار در ژاپن را دارند. سه نوع ویزای کار برای ژاپن وجود دارد که به شرح زیر است:

  • ویزای کار عادی ژاپنی که برای تعدادی از حرفه ها مانند استادان هنر یا هنرمندان صادر می شود.
  • ویزای حرفه ای ژاپن برای افراد با مهارت بالا که از طریق یک سیستم مبتنی بر امتیازبندی صادر می گردد و اقامت از طریق آن مدت طولانی تری است و مزایای بیشتری را نسبت به ویزای کاری معمولی دارد. برنامه جدید کاری ژاپن با طبقه‌بندی یک ویزای جدید با عنوان Highly-Skilled Foreign Professionals یا تخصیص مهارت‌ها شروع شده است. طبقه بندی ویزای Designated Skills که در زبان ژاپنی tokutei gino نامیده می‌شود به این صورت است که امکان کار در ۱۴ زمینه کاری مختلف از طریق آن برای متقاضیان کار در ژاپن فراهم می شود. دولت ژاپن این نوع ویزا را به دو دسته تقسیم بندی نموده است:
انواع ویزا در ژاپن
  • ویزای Designated skills نوع یک:

این ویزای کاری مخصوص متقاضیانی از کشورهای دیگر است که دانش و مهارت کافی را در یکی از ۱۴ فیلد مورد نیاز ژاپن دارند. مدت زمان اقامت در این نوع ویزای کاری ژاپن 5 سال است و متقاضی نمی تواند اعضای خانواده خود را همراه ببرد.

  • ویزای Designated Skills نوع دو:

 این ویزا مخصوص کسانی است که دارای تخصص و مهارت بالایی در یکی از ۲ فیلد مورد نیاز ژاپن هستند. مدت زمان اقامت متقاضی در این دسته نامحدود بوده و همچنین اعضای خانواده متقاضی یعنی همسر قانونی و فرزندان وی می‌توانند او را همراهی نمایند.

  • ویزای کار در تعطیلات کشور ژاپن که مخصوص اتباع کشورهایی است که قرارداد تعطیلات کار با ژاپن دارند.

همه متقاضیان غیر ژاپنی که قصد زندگی و کار در این کشور را برای هر مدت زمانی داشته باشند باید ویزای کاری دریافت کنند. گرچه این کشور برای شهروندان برخی کشورها استثنا قائل شده و آن ها از داشتن ویزای ژاپن معاف هستند، این معافیت فقط در مورد ورود به عنوان گردشگر، به عنوان بازدید کننده های کوتاه مدت و افراد تجاری یا سایر اهداف تفریحی لحلظ می گردد. به منظور اقامت های طولانی مدت (کار، تحصیل، الحاق به خانواده)، ویزای ژاپن الزامی می باشد.

مزایای اقامت کاری ژاپن

اخذ ویزای کار در ژاپن از مزایای مطلوبی برخوردار است که شامل موارد زیر می شود:

  • ویزای کاری ۵ ساله (قابل تمدید)
  • همکاری فرد با شرکت های بزرگ داخلی و بین المللی
  • عدم نیاز به مدارک زبان خارجی
  • درآمد ماهیانه بین حداقل ۲ تا ۵ هزار دلار
  • اخذ ویزای اقامت دائم
  • اعطای اجازه کار به همسر فرد متقاضی (تحت شرایط خاص)
  • استفاده از مدارس رایگان ژاپن برای فرزندان

نظر به نیاز روزافزون کشور ژاپن به افراد متخصص، کارفرمایان ژاپنی خواهان آن هستند که قراردادهای کاری طولانی مدت با افراد متقاضی داشته باشند. به همین منظور، ویزاهای کار صادر شده قابل تمدید خواهد بود. این مطلب توسط موسسه مهاجرتی آتیه آفرینان تهیه شده است و کپی برداری از آن بدون ذکر منبع شرعا و قانونا مجاز نیست.

کار در ژاپن و نرخ بیکاری در ژاپن

اکنون حدود ۱ میلیون و ۳۰۰ هزار نیروی کار خارجی در ژاپن در حال کار هستند که این میزان تنها ۲ درصد از کل نیروی کاری در این کشور را تشکیل می دهد. این آمار نشان می دهد که نیروی‌های خارجی در کشور ژاپن مشغول به کار است به نسبت سایر کشورها در سطح بسیار پایینی قرار گرفته است. به طور مثال این رقم در مقایسه با نسبت نیروی خارجی به داخلی در کشور سنگاپور حدود ۴۰ درصد است. به همین خاطر است که دولت ژاپن تصمیم به استخدام کارگران و متخصصین خارجی گرفته‌ است تا از  فرسودگی مفرط نیروی کار در این کشور جلوگیری نماید.

نسبت درصد افراد بیکار به افراد شاغل درصد بیکاری در هر کشوری را نشان می دهد. در ژاپن نرخ بیکاری بسیار پایین است و در حدود ۲.۴ درصد (قبل از همه گیری بیماری کرونا) می باشد. این میزان در ۲۴ سال گذشته به کمترین میزان خود رسیده است. پایین بودن نرخ بیکاری یکی کشور می تواند تضمین کننده پیدا کردن کار برای افراد باشد. ژاپن صاحب سومین اقتصاد بزرگ جهان است. با توجه به پایین رفتن رشد جمعیت و افزایش سالمندان در این کشور، ژاپن به دنبال جذب نیروی کار ماهر خارجی و اعطای اقامت و امکانات به آنها بوده و با تغییر بسیاری از قوانین خود نیروهای جوان کار سایر کشورها را جذب این کشور می کند.
با این حال، نظر کارشناسان اقتصادی بر این است که شرایط سخت کار این کشور، نرخ بیکاری را پایین نگه خواهد داشت. این کشور دارای نقصی مربوط به طولانی مدت بودن کار در برخی از صنایع مانند مراقبت های بهداشتی می باشد. این بخش جایی است که انتظار می رود با افزایش جمعیت، فشار بیشتری را بر اساس رشد تقاضا به خود ببیند.

نرخ بیکاری در ژاپن

کار در ژاپن و مشاغل مورد نیاز 2023 ژاپن

مشاغلی که برای ویزای کار در ژاپن دسته بندی می شوند و مورد نیاز هستند، به شرح زیر است:

  • فعالیت های تحقیقاتی پیشرفته دانشگاهی: اشخاصی که تحقیقات علمی پیشرفته ای را انجام می دهند در بر می گیرد. در این دسته شغلی اشخاص می بایست از یک شرکت خصوصی یا دولتی در ژاپن توافق یا قرارداد کاری دریافت کنند. این دسته تحت ویزای محقق یا پروفسور امکان کار در ژاپن را خواهند داشت.
  • فعالیت های پیشرفته تخصصی-فنی: شامل تکنسین ها و اشخاصی که کارهای فنی را به طور تخصصی انجام می دهند. در این دسته شغلی نیز فرد باید از یک شرکت خصوصی یا دولتی در ژاپن توافق یا قرارداد کاری دریافت کرده باشند. در این رده شغلی افراد به عنوان مهندس، متخصص در علوم انسانی و یا در قالب انتقال درون شرکتی ویزای کار در ژاپن را دریافت می کنند.
  • فعالیت های پیشرفته مدیریت تجارت: شامل اشخاصی است که در زمینه مدیرت بازرگانی پیشرفته به صورت حرفه ای فعالیتی داشته و سابقه کارهای مدیریت و مدیر عاملی دارند. در صورت داشتن پیشنهاد کاری از ژاپن، این دسته در فعالیت های تحت ویزای مدیریت بازرگانی امکان کار خواهند داشت.

شغل های مورد نیاز برای ویزای کار نوع یک

  • ساخت و ساز
  • کشتی سازی و صنعت دریایی
  • صنعت تعمیر و نگهداری خودرو
  • صنعت هوایی
  • مهمانداری
  • مراقبت
  • تمیز کردن و نگهبانی ساختمان
  • کشاورزی
  • ماهیگیری
  • تولید مواد غذایی و آشامیدنی
  • خدمات غذایی در صنعت رستوران
  • صنعت مواد (ریخته گری، فلزکاری و …)
  • تولید ماشین آلات صنعتی
  • صنایع برق و تولید برق

شغل های مورد نیاز برای ویزای کار نوع دو

  • ساخت و سازک
  • شتی سازی و صنعت دریایی

میزان حقوق در ژاپن

کشور ژاپن تا به امروز توانسته است تا از بهترین نیروهای متخصص در زمینه های کاری استفاده کند. به همین سبب  این کشور توانسته است که رتبه های بالایی در صنعت را کسب کند. صنعت پیشرفته کشور ژاپن در دنیا بسیار مشهور است. به علاوه در این کشور، برنامه نویسان و متخصصان در حوزه کامپیوتر و IT، به ساخت برنامه های کاربردی و قدرتمند در دسته های مختلف روی آورده اند و سبب شده اند تا کشور ژاپن از این بخش درآمدزایی مناسبی داشته باشند.

کار در ژاپن و میزان حقوق در ژاپن

میانگین حقوق در توکیو، پایتخت کشور ژاپن در سال حدود 6.887.844 ین ژاپن می باشد. متوسط درآمد خالص هم حدود 5.250.428 ین ژاپن است. متوسط حقوق پرداختی برای کار در ژاپن و در شهر توکیو هم حدود 4.544.671 ین است. این جامعه آماری برای کارمندانی است که مدرک تحصیلی لیسانس و سابقه کار بین 4 تا 8 سال دارا می باشند.

نحوه کاریابی در ژاپن

با توجه به این که کشور ژاپن آمادگی خود را برای جذب افراد با تجربه و ماهر در تخصص های مختلف اعلام کرده است، اما در این صورت هم افراد متخصص نیز به یک دعوتنامه شغلی از یک کارفرمای معتبر نیاز دارند. با اینکه می توان از طریق سایت های کاریابی برای پیدا کردن شغل مورد نظر در ژاپن اقدام کرد، اما ممکن است افراد نیاز به مشاوره و کمک در این زمینه را داشته باشند.

سایت های فعال و معتبری که به زبان انگلیسی وجود دارد، می تواند به متقاضیان کمک کند تا شغل مورد نظر خود را پیدا کنند و از تجربیات دیگران در رابطه با زندگی در ژاپن، پیدا کردن کار و ارتباط با کارفرما که در این سایت ها به اشتراک گذاشته اند بهره مند شوند. به همین منظور سایت های کاریابی بین المللی کشور ژاپن، گزینه مناسب و کاربردی در جهت پیدا کردن شغل مورد نظر است.

لازم به ذکر است که وجود شرکت های بزرگی چون سونی، هوندا، نیسان، پاناسونیک، تویوتا و همچنین نرخ بیکاری 2.5 % که بسیار پایین است، کار در کشور ژاپن را از نظر شرایط کاریابی و اشتغال به کار بسیار حائز اهمیت و مناسب می کند. در صورتی که انجام این روند برای شما مشکل است و نمی توانید انجام دهید نگران نباشید. کارشناسان و مشاوران شرکت آتیه آفرینان ایرانیان با اگاهی کامل از شرایط و قوانین کشور ژاپن راهنمایی ها و اقدامات لازم برای اخذ ویزای کاری ژاپن را برای شما انجام خواهند داد.

کار در ژاپن و موسسات کاریابی در ژاپن

امروزه با توجه به گستردگی و دسترسی آسان به فناوری و اطلاعات گسترده در اینترنت و فضاهای مجازی بین المللی، پیدا کردن یک کار مناسب از طریق سایت ها و موسسات کاریابی در ژاپن، می تواند گزینه بسیار مناسبی برای افراد باشد. یکی از سایت های مناسبی که موسسات کاریابی را معرفی می کند، expat است. این سایت موسسات کاریابی بین المللی زیادی در ژاپن را معرفی کرده است که خدمات گسترده ای جهت کاریابی بین المللی ارئه می دهند. برخی از این موسسات عبارتند از:

  • Adept  (استخدام نیروی کار متخصص در زمینه فناوری اطلاعات  (IT
  • Efinancialcareers (موسسه کاریابی در خصوص امور مالی)
  • Met_job (استخدام آنلاین در خصوص مترجمان زبان)
  • Jobnexus (در خصوص دریافت رزومه از نیروی کار جوان و معرفی آنها به شرکت ها)
  • Jopus.net (همکاری با شرکت های بزرگ جهت استخدام متخصصیان بین المللی)

همچنین برخی از سایت های کاریابی ژاپن که در زیر به آن اشاره شده است.

  • https://jobsinjapan.com
  • https://jobs.gaijinpot.com
  • https://careercross.com
  • https://kansaifinder.com/
  • https://japan-work.com/job_offers

به افراد پیشنهاد می گردد که اگر مهارت های کمی در زبان ژاپنی دارند، انگلیسی بیاموزند زیرا  آموزش انگلیسی یکی از ساده ترین راه ها برای گرفتن شغل در ژاپن می باشد. مدارس سراسر ژاپن مشتاق استخدام انگلیسی زبانان بومی می باشند  و از این طریق صدها شغل در دسترس خارجی ها قرار می گیرد. این بدان معنی است که حتی اگر نمی توانید به زبان ژاپنی صحبت کنید، شانس یافت شغل در ژاپن را خواهید داشت. همانطور که اشاره شد، یکی از مهم ترین مشاغل مورد نیاز ژاپن شغل معلمی است و برای اخذ ویزای کار هم می توان از طریق سفارت ژاپن در کشور مبدا اقدام کرد. به محض اینکه به فرد یک کار تدریس پیشنهاد شد، برای ورود به ژاپن باید ویزای کار خود را تهیه نماید. ویزای کار مختص شغلی است که فرد برای آن استخدام شده است و مجوز کاری برای کار در همه مناطق ژاپن نمی باشد.

موسسات کاریابی در ژاپن

کار در ژاپن و بررسی ویزای همراه

یکی از امتیاز هایی که اخذ ویزای کار به همراه دارد این است که در ژاپن ویزای همراه برای کسانی که برای کار به این کشور می روند، صادر می گردد. ویزای همراه شامل همسر و فرزندان زیر 18 سال بوده و تحت شرایطی پدر و مادر فرد هم می توانند ویزای همراه را کسب کنند. موضوع الحاق خانواده به فرد اصلی یکی از مهم ترین دغدغه های شخصی است که مهاجرت کاری می کند. نفر اصلی برای اخذ ویزای کار باید حداقل امتیازات مورد نیاز را کسب کند.

اما همسر شخص بدون اینکه به مدرک تحصیلی و یا شرایط خاصی نیاز داشته باشد می تواند بدون محدودیت در این کشور کار کند. از قوانینی که در ژاپن وجود دارد این است که اگر زوجین فرزند زیر ۷ سال داشته باشند که نیاز به مراقبت باشد، باردار باشند و یا والدین شخص در یک خانه و تحت تکلف فرزندان باشند و نفر اصلی هم درآمد بالای ۸ میلیون ین داشته باشد، می توانند یکی از والدین خود فرد اصلی یا همسر وی را هم به ژاپن بیاورند.

کار در ژاپن و وضعیت اقامت و اخذ تابعیت در ژاپن

افرادی که بتوانند تابعیت کشور ژاپن را کسب نمایند، برای ورود به 191 کشور، دیگر نیازی به ویزا ندارند. همچنین پاسپورت ژاپنی از قویترین پاسپورت های جهان از نظر آزادی سفر بر اساس شاخص های بین المللی شناخته شده است. متقاضیانی که قصد دارند اقامت دائم این کشور را دریافت کنند، می توانند بعد از ۵ سال اقامت در این کشور، برای اقامت دائم و پاسپورت این کشور اقدام کنند این در صورتی است که این امکان در گذشته برای افرادی که اجازه کار داشتند و حتی بعد از گذشت 10 سال کار و اقامت نیز میسر نبوده است.

شرایط اخذ تابعیت و پاسپورت ژاپن

برای اخذ تابعیت ژاپن باید شرایطی را داشته باشید تا بتوانید پاسپورت ژاپن را دریافت کنید. این شرایط عبارتند از:

  • عدم سو پیشینه و سابقه کیفری
  • پرداخت مالیات و بیمه خود در طول مدت اقامت در ژاپن
  • زندگی در ژاپن به مدت 10 سال به طور متوالی پیش از درخواست
  • بیش از 3 سال از ازدواج فرد با یک تبعه ژاپنی گذشته باشد و حداقل یک سال در ژاپن زندگی کرده باشد (در صورت ازدواج)
  • متقاضی به مدت ۴ سال و ۶ ماه به صورت متوالی در وضعیت متخصص بسیار ماهر (HSP) بوده باشد.
  • ثبات مالی ( درآمد سالانه یک زوج باید بیش از 4000000 ین و در آمد یک زوج و یک فرزند باید بیش از 4500000 ین باشد)

مراحل اخذ تابعیت و اقامت کشور ژاپن

مراحل زیر گام هایی است که می بایست برای اخذ تابعیت ژاپنی طی کرد:

  1. درخواست برای صدور یک گواهی صلاحیت که به اداره مهاجرت منطقه ای ارسال می شود.
  2. بررسی توسط اداره مهاجرت منطقه ای ژاپن.
  3. صدور گواهی واجد شرایط بودن (Certificate of eligibility) در صورت تأیید شرایط.
  4. ورود به ژاپن و اقامت در این کشور.
  5. ارسال درخواست به اداره مهاجرت منطقه ای (ارائه مدارک مستند در خصوص فعالیت های کاری).
  6. بررسی توسط اداره مهاجرت منطقه ای از بابت این که فعالیت هایی که متقاضی انجام می دهد و در آن زمینه مشغول به کار است، تخصصی بوده و حداقل امتیاز 70 را کسب می کند.
  7. رضایت از اقامت متقاضی کار در ژاپن به این معنی که در طول اقامت خلافی انجام نداده باشد.

با کسب حداقل امتیاز 70 و رعایت سایر شرایط، متقاضی می تواند اقامت خود را به اقامت طولانی مدت و دائم تبدیل نماید.

لازم به ذکر است فردی که بتواند پاسپورت و تابعیت ژاپنی را به دست آورد حق شرکت در تصمیم گیری های سیاسی این کشور را نیز خواهد داشت. این کشور قانون دو تابعیتی را قبول ندارد و کسی که بخواهد تابعیت ژاپن را به دست بیاورد می بایست از تابعیت قبلی خود خارج شود.

مراحل اخذ تابعیت و اقامت کشور ژاپن

سخن پایانی

ویزای کار  ژاپن   و شرایط اخذ آن، در این مقاله مورد بررسی قرار گفت. از آنجا که اقامت ژاپن  به سبب استانداردهای بالای زندگی در این کشور، افراد بسیاری را مجذوب خود کرده است به همین جهت بر آن شدیم پیرامون مسائل مهم راجع به ویزای کار  ژاپن   و کار در  ژاپن   مطالبی را مورد مطالعه و بررسی قرار دادیم تا راهنمای شما مخاطبان همیشگی ما باشد. نرخ بیکاری، لیست مؤسسات کاریابی  ژاپن  ، مشاغل مورد نیاز 2023 ژاپن  ، میزان دستمزد و نکات مربوط به قوانین و شرایط کاری ژاپن و اخذ ویزای کار  ژاپن   از جمله مواردی است که در این مقاله مورد بحث قرار گرفت.

سوالات متداول

✳️ چند نوع ویزای کار در ژاپن وجود دارد؟

2 نوع. ویزای Designated skills نوع یک
ویزای Designated Skills نوع دو

✳️ ویزای کار عادی ژاپنی برای چه افرادی صادر می شود؟

برای تعدادی از حرفه ها مانند استادان هنر یا هنرمندان صادر می شود.

5/5 - (1 امتیاز)
مقالات مشابه
کار در استرالیا کار در استرالیا

کار در استرالیا و شرایط اخذ انواع ویزای کار استرالیا در این مطلب مورد بررسی قرار می گیرد. اگ...

کار در چک کار در چک

کار در چک و شرایط اخذ ویزای کار چک در این مطلب مورد بررسی قرار می گیرد. اگر قصد مهاجرت به چک ا...

بازار کار مهندسی برق در سوئیس بازار کار مهندسی برق در سوئیس

بازار کار مهندسی برق در کشور سوئیس شرایط خوبی دارد زیرا نرخ بیکاری این کشور صنعتی ، 0.09% است ...

نظرات کاربران
فرزاد

باسلام.بنده دیپلم رشته تاسیسات ساختمان دارم و دوست دارم بدونم باید چیکار کنم ک منو در ژاپن بپزیرن و کاری ک مربوط ب رشته تحصیلیم هستشو پیدا کنم

مونا میرباقری

با سلام لطفا با شماره 02172207 تماس بگیرید کارشناسان مجموعه راهنماییتان کنند.

آسیه صابری

سلام خسته نباشید خیلی ممنون از مطالب مفیدتون یک سوال داشتم. بدون مدرک لیسانس ولی با مدرک مربیگری بدنسازی امکان مهاجرت به ژاپن هست؟؟ و چقدر تقریبا میتونه سخت باشه

آتیه آفرینان

با سلام. در حالت کلی کشور ژاپن نسبت به کشورهای دیگه سخت ویزا میدهدو حداقل مدرک موردنیاز برای مهاجرت کارشناسی رشته مرتبط با شغلتون هست.

Neda

سلام، سیستم امتیازدهی برای ویزای مدلینگ ژاپن چگونه است؟نیاز به مدرک دانشگاهی مرتبط است؟

آتیه آفرینان

در مقاله مدارک گفته شده از الزامات مهمی که شخص باید ارائه دهد جاب آفر است، دقت کنید که مجموع امتیازات شما باید به حد نصاب برسد.

محمد رضا یوسفی

باعرض سلام خسته نباشید. همسرم فیلیپینی هست و 14 سال اقامت در امارات متحده عربی را داشته ایم و به سه زبان صحبت میکنم رشته کاری ما آشپزی میباشد آیا شما می‌توانید به ما کمک کنید ویزای کار در ژاپن رو بگیریم

آتیه آفرینان

سلام و وقت بخیر. شما از طریق همسرتان می توانید اقدم کنید، به شما ویزا همراه داده می شود.

محمد رضا یوسفی

سلام خسته نباشید. بنده همسرم فیلیپینی هست و خواستم ببینم آیا شما می‌توانید کمک کنید به ما که برای کار به ژاپن برویم رشته کاری ما آشپزی میباشد و 14 سال اقامت در امارات متحده عربی را داشته ایم

آتیه آفرینان

سلام از طریق همسرتان می توانید برای ژاپن اقدام کنید، نیاز به جاب آفر از کشور ژاپن دارید.

Daniyal

سلام وقت بخیر با مدرک مهندسی عمران و3سال سابقه ی کار میتونم ویزای کار در یافت کنم

آتیه آفرینان

با سلام. برای رشته مهندسی عمران شرایط کشور های مختلف متفاوته. باید شرایطتون توسط مشاوران آتیه آفرینان بررسی شود.

مهران حاتمی

سلام وقت بخیر . آیا امکان ویزا گرفتن برای کار زنبورداری صنعتی در ژاپن وجود دارد .

آتیه آفرینان

سلام و وقت بخیر. به این شکل فرد ویزا نمی شود.

نیلوفر

درود و سپاس از پاسخ های خوب شما من دانشجوی ارشد رشته نانو تکنولوژی پزشکی هستم و 28 سال سن دارم میتوانم برای ویزای تحصیلی اقدام کنم لطفا میانگین هزینه و همچینین شرایط را بفرمایید . من تسلط خوبی به زبان انگلیسی دارم . کدام کشور مناسب این رشته و شرایط من است .با سپاس از راهنمایی شما .

سارا جوادی

با سلام بله می توانید ادامه تحصیل دهید. سوئد و کانادا و نروژ گزینه های خوبی برای ادامه تحصیل در این رشته به زبان انگلیسی هستند

محمد

سلام ایا برای کارشناسی ارشد تاریخ ان هم از دانشگاه معتبر سراسری در ژاپن کار هست؟

سارا جوادی

با سلام خیر متاسفانه

aLi

سلام و ممنون از سایت خوبتون.ببخشید من یه سوالی داشتم اگه من دوسال بعد در کنکور زبان شرکت کنم و در دانشگاه تهران بخش ادبیات خارجی قبول شم و رشته زبان ژاپنی انتخاب کنم(الان خیلی ژاپنی خوندم) احتمالش هست که بعد از چند سال بورسیه بشم؟اگر بر فرض بورسیه شدم میتونم اونجا برای کاری دوره ببینم که در ژاپن بمونم کهه نخواد برگردم؟

سارا جوادی

با سلام احتمال همه این ها وجود دارد. سال های بعد را متاسفانه نمی توان پیش بینی کرد.

aLi

سلام و ممنون از سایت خوبتون.ببخشید من یه سوالی داشتم اگه من دوسال بعد در کنکور زبان شرکت کنم و در دانشگاه تهران بخش ادبیات خارجی قبول شم و رشته زبان ژاپنی انتخاب کنم(الان خیلی ژاپنی خوندم) احتمالش هست که بعد از چند سال بورسیه بشم؟اگر بر فرض بورسیه شدم میتونم اونجا برای کاری دوره ببینم که در ژاپن بمونم کهه نخواد برگردم؟

سارا جوادی

با سلام احتمال همه این ها وجود دارد. سال های بعد را متاسفانه نمی توان پیش بینی کرد.

سمیه نویدی

با سلام خدمت شما. برای ویزای کار در ژاپن از شما راهنمایی وکمک میخوام. با تشکر از شما

سارا جوادی

با سلام دوست عزیز درحال حاضر متاسفانه ژاپن به ایرانی ها ویزای کار نمی دهد. در صورت تغییر شرایط از طریق کانال تگلرام اطلاع رسانی خواهیم کرد. بهتر است شما برای سایر کشور ها اقدام نمایید.

احمد محبتی

سلام ،بنده تو زمینه تعمیرات خودرو مشغول به کار هستم ،امکانش وجود داره ویزای کار ژاپن را بگیرم ،واینکه امسال ارائه ویزا موجود میباشد؟چون من عاشق ژاپن هستم ،تشکر از راهنماییتون.

سارا جوادی

با سلام دوست عزیز نه متاسفانه فعلا ژاپن ویزای کار را برای ایرانیان صادر نمی کند.

احمد محبتی

سلام ،بنده تو زمینه تعمیرات خودرو کار میکنم امکانش وجود داره ویزای کار ژاپن رو بگیرم ،چون عاشق ژاپن هستم ،واینکه امسال مهاجرت به ژاپن وجود داره،تشکر.

سارا جوادی

با سلام دوست عزیز نه متاسفانه فعلا ژاپن ویزای کار را برای ایرانیان صادر نمی کند.

احمد محبتی

سلام ،بنده تو زمینه تعمیرات خودرو کار میکنم امکانش وجود داره ویزای کار ژاپن رو بگیرم ،عاشق ژاپن هستم تشکر.

سارا جوادی

با سلام دوست عزیز نه متاسفانه فعلا ژاپن ویزای کار را برای ایرانیان صادر نمی کند.

علی محمد

سلام و ممنون از سایت خوبتون ببخشید من چند تا سوال داشتم یکی اینکه مهاجرت به ژاپن مدرک ایلتس میخواد؟دوم اینکه رشته ی حسابداری در اونجا کاربرده خوبی داره؟اگه داره تا چه مدرکی اونجا قبول میکنه؟چون من دارم ژاپنی میخونم وقت انگلیسی ندارم

سارا جوادی

با سلام زبان ژاپنی کافی است.مدارک دانشگاهی در رشته حسابداری در همه مقاطع مورد قبول است البته شما برای دریافت ویزای کاری در این کشور باید یک قرارداد کاری داشته باشید که کار راحتی نیست.

E

سلام اگه مقیم ایران باشیم اما پاسپورت جای دیگرو هم داشته باشیم باز هم نمیشه ویزای ژاپنو بگیریم؟

سارا جوادی

با سلام در صورت داشتن پاسپورتی غیر از پاسپورت ایران و ترکیه می توانید برای ویزای کار ژاپن اقدام کنید.

ابوالفضل حکمت

سلام بسیار ممنون از مقاله جامع و کاملتون ،من فقط یک نکته ای رو می خواستم بدونم اینکه چطور می تونم با توجه به مدرک لیسانس و سابقه کار بعنوان راننده لیفتراک حرفه ای که حدود ۵ سالش در صنعت خودرو بوده و در مجموع حدود ۹ سال سابق کار دارم در این حوزه ، مطمئن بشم که شانسی برای ویزای کار ژاپن دارم تا اقدام کنم ،میشه بفرماییید ممنون

سارا جوادی

با سلام سپاس از همارهی شما . متاسفانه در حال حاضر کشور ژاپن به ایرانی ها ویزای کار نمی دهد. بهتر است شرایط شما برای مهاجرت به سایر کشورها بررسی شود.

جمال رنجى

سلام برادر من حدود ٣٠ سال است كه در ژاپن زندگى ميكند و صاحب زن وفرزند است حال ميخواستم بدونم من و زنم ميتوانيم به ژاپن برويم يا نه برادر من پيمانكار ساختمان است

سارا جوادی

با سلام خیر ، پرونده شما مستقل از ایشون است و شرایطی شامل حامل شما نمی شود. شما می توانید برای اقامت یا تحصیل در سایر کشور ها اقدام نمایید.

جمال رنجى

سلام برادرم حدود٣٠ سال هست كه در ژاپن زندگى ميكند و صاحب زن وفرزند نيز ميباشد و خود برادرم پيمان كار ساختمان هست با كارگرانش حال ميخواستم بدونم من وهمسرم ميتوانيم به ژاپن بريم يا نه ممنون ميشم زود جواب بديد

سارا جوادی

با سلام خیر ، پرونده شما مستقل از ایشون است و شرایطی شامل حامل شما نمی شود. شما می توانید برای اقامت یا تحصیل در سایر کشور ها اقدام نمایید.

جمال رنجى

سلام برادرم حدود٣٠ سال هست كه در ژاپن زندگى ميكند و صاحب زن وفرزند نيز ميباشد و خود برادرم پيمان كار ساختمان هست با كارگرانش حال ميخواستم بدونم من وهمسرم ميتوانيم به ژاپن بريم يا نه

سارا جوادی

با سلام خیر ، پرونده شما مستقل از ایشون است و شرایطی شامل حامل شما نمی شود. شما می توانید برای اقامت یا تحصیل در سایر کشور ها اقدام نمایید.

رضا

باسلامرضا هستم . فرهنگی و مدرس دانشگاه. دارای مدرک دکترای زبان انگلیسی. در زمینه تدریس زبان در ژاپن نیازمند راهنمایی از شما بزرگوار میباشم 

سارا جوادی

با سلام دوست عزیز در حال حاضر کشور ژاپن به ایرانی ها ویزای کار نمی دهد بهتر است شرایط شما برای سایر کشورها بررسی شود. پیشنهاد میکنم با واحد مشاوره گروه آتیه آفرینان تماس بگیرید تا شرایط شما اعم از سن ، سابقه کار و ... بیشتر بررسی شود.

شهرام

سلام من یک ماه ژاپن بودم الان برگشتم کارگر ماهر قالبسازی وتراشکاری هستم و سابقه زیادی دارم میتونم اقدام کنم از ژاپن پیشنهاد ندارم 

سارا جوادی

با سلام متاسفانه در حال حاضر کشور ژاپن ویزای کار به ایرانی ها نمی دهد. درصورتی که شرایط شما را بررسی کنیم میتوانیم گزینه های دیگری را به شما پیشنهاد کنیم.

سید شهرام هاشمی

من سال ۷۰ تا ۷۷ در ژاپن استان گونماکن در کارخانه پلاستیک تزریقی مشغول بکار بودم و از طریق قانونی و بدون هیچ  مشکلی به کشور باز گشتم.حالا مجددا در صدد بازگشت و کار در ژاپن میباشم.لازم به ذکر است که فامیلی من نیز تغییر کرده است.لطفا مساعدت فرمایید. با تشکر

سارا جوادی

با سلام متاسفانه در حال حاضر کشور ژاپن ویزای کار به ایرانی ها نمی دهد. درصورتی که شرایط شما را بررسی کنیم میتوانیم گزینه های دیگری را به شما پیشنهاد کنیم.

علی

با سلام. من در زمینه معاملات و فروش املاک و مستغلات تخصص دارم. آیا میتوانم در کشور ژاپن فعالیت کنم. پیشنهاد شما چیست. با تشکر 

سارا جوادی

با سلام دوست عزیز ، در زمینه این شغل نمیشه مهاجرت کاری انجام دارد. در ثانی متاسفانه ژاپن به ایرانی ها ویزای کاری نمی دهد. شرایط شما مثل سن ، سطح تحصیلات و... باید بیشتر بررسی شود تا بهترین گزینه خدمتتون معرفی شود.

ملکی

با سلام من مردی 40 ساله  مدرک کاردانی حسابداری و قبل از اون چندین مدرک فنی حرفه ای در انبارداری و حسابداری دارم و نمایشنامه نویسی و تاتر و قلم زنی روی مس انجام میدم سابقه بیمه 15 ساله در حسابداری صنعتی . 1-آیا میتونم برای ویزای کاری اقدام کنم؟ 2-چقدر شانس دارم؟ 3_هزینه چقدر داره؟

سارا جوادی

با سلام . کشور ژاپن در حال حاضر نیروی کار از ایران نمیگیرد. فرم ارزیابی گروه آتیه آفرینان رو پر نمایید تا کارشناسان با بررسی رزومه شما بهترین پیشنهاد رو خدمتتون بدن.

علی صبحانی

سلام اینکه خواهرم تو ژاپن هست از طریق ویزای ازدواج میتونه باعث بشه ژاپن به من ویزا بده؟

سارا جوادی

با سلام ویزای ازدواج به فردی تعلق میگیرد که با یک فرد ژاپنی ازدواج کرده باشد . البته پروسه اعطای اقامت به یک فرد خارجی از طریق ویزای ازدواج چندین سال طول می کشد.

سعید

سلام اپراتور بیل مکانیکی هستم جهت کار در کشور ژاپن چه باید کرد

سارا جوادی

با سلام دوست عزیز ، متاسفانه در حال حاضر کشور ژاپن نیروی کار از ایران نمیگیرد. درصورتی که شرایط تغییر کرد ، از طریق وب سایت و کانال تلگرام اطلاع رسانی خواهیم کرد.

شهروز

طراح پروژه های سه بعدی و ساخت تیزر تبلیغاتی با نرم افزار افتر افکت هستم ، همچین حرفه ای در ژاپن به کار میاد؟ چیکار باید بکنم؟

سارا جوادی

با سلام دوست عزیز ، درحال حاضر ژاپن به ایرانی ها ویزای کار نمی دهد. پیشنهاد میکنیم برای سایر کشورها اقدام نمایید.

حسن فعله گری

سلام من آرایشگر حرفه ای هسم آیا کدوم کشور را پیشنهاد میکنید ممنون 

سارا جوادی

با سلام دوست عزیز ، به صرف داشتن مدرک آزایشگری به هیچ کشوری نمیتوان مهاجرت کرد . باید سایر مدارک و شرایط شما بررسی شود.

دانیال

سلام خسته نباشیدبرای یک ادمین شبکه های کامپیوتری و سیستم های voip و دوربین های مداربسته تحت شبکه ویزای کار کدوم کشور و پیشنهاد میکنید لیسانس نرم افزار هستم..22سال سن

سارا جوادی

با سلام دوست عزیز ،با توجه به رشته تحصیلی و سوابق کاریتون پیشنهاد میکنیم برای کشور های آلمان ، اتریش ، استرالیا اقدام نمایید.

حسن مردان دزفولی

هنرمند نقاش سفال و سرامیک

سارا جوادی

با سلام پیشنهاد ما به شما با توجه به شغلتون اقدام از طریق خوداشتغالی کاناداست.

ali

سلام میخوام برای کار برم ژاپن چیکار باید کنم؟

سارا جوادی

سلام دوست عزیز ، طبق آخرین اعلان سفارت ژاپن این کشور ویزای کاری به ایرانیان نخواهد داد.

حسین

سلام. من تو سنگبری کار میکنم و ۱۰ سال هست که اینجد مشغول هستم ولی بیمه تقریبا دو سال دارم ۲۸ سالمه برای ژاپن میخاستم برم توضیح میدزد

سارا جوادی

با سلام دوست عزیز ، طبق اعلام سفارت ژاپن در ایران ، نیروی کار از کشور ایران جذب نخواهد شد. بهتر است از راه های دیگر اقدام فرمایید.

محمدرضا ملکی

با سلام.بنده فارغ و التحصیل رشته حرات و سیالات و سابقه 8 ساله پیمانی در اجرای سیستم های کنترل مرکزی vrf در بخش تهویه مطبوع دارم.ممنون میشم برای اخذ ویزای مهاحرت کار در ژاپن راهنماییم کنید.با تشکر

سارا جوادی

با سلا جناب آقای ملکی ، دولت ژاپن اعلام کرده است که از کشور ایران نیروی کار نمیگیرد. پیشنهاد میکنیم برای کشورهای اروپایی مثل آلمان و کشور کانادا اقدام کنید.

افشین

سلام بنده لیسانس عمران دارم 26 سالمه میخواستم بپرسم شرایط اخذ ویزای کاری در ژاپن چجوریه؟سابقه کاری ندارم

سارا جوادی

با سلام جناب آقای افشین ، به منظور اقدام برای ویزای کار ژاپن شما باید حداقل 5 سال سابقه کار داشته باشید. با توجه به شرایطی که فرمودید پیشنهاد میکنیم برای ویزای تحصیلی این کشور یا سایر کشورهای آسیایی و یا اروپایی اقدام نمایید.

سروش

سلاممن خلبان هلیکوپتر بازرگانی هستم همچنین هواپیماممکنه من رو راهنمایی کنین که چگونه میتونم ویزای کار بگیرم و در ژاپن بعنوان خلبان مشغول به کار بشم

سارا جوادی

با سلام جناب آقای سروش ، افرادی که قصد ورود به بازار کار ژاپن و اخذ ویزای کاری آن کشور را دارند، باید از سوی یک کارفرما یا یک شرکت و موسسه معتبر پیشنهاد کاری (job offer) داشته باشند. ویزای کاری که برای افراد صادر می شود به مدت ۳سال اعتبار دارد می توانید پیش از تمام شدن مدت زمان مقرر اقدام به درخواست و تمدید ویزا و اقامت خود نمایید.

مجید نژادکریم

سلام شما همه کارهارو خودتون انجام میدید و اونجا برامون کار پیدا میکنید؟

سارا جوادی

با سلام جناب مژاد کریم ، بله گروه آتیه آفرینان برای بیش از 26 کشور دنیا اقام دارد.

رئیسی

با سلام.جوشکار آرگون آلومینیوم و استیل حرفه ای هستمGTAW.با ۱۲ سال سابقه کاری با بیمه و سرتی فیکت و ...آیا حرفه من تو لیست مشاغل مورد نیاز ژاپن موجود هست؟ ممنون میشم راهنمایی کنید.سپاس 

سارا جوادی

با سلام جناب آقای رئیسی حرفه شما در لیست مشاغل مورد نیاز دولت ژاپن می باشد اما سفارت ژاپن اعلام کرده است این ویزا به شهروندان ایران و ترکیه تعلق نمیگیرد. پیشنهاد میکنیم برای سایر کشورها مثل آلمان یا استرالیا اقدام کنید. برای اطلاعات بیشتر روزهای اداری از ساعت 10 الی 18 با شماره 02172207 تماس بگیرید.

محمدی

سلام من مهندس برق هستم ۱۲سال سابقه برق و۵سال هم سابقه تاسیسات برقی و برودتی و گرمایشی هستم اول اینکه کجا میتونم مهامرت کنم دوم اینکه ژاپن میتونیم کار کنیم.ممنون

سارا جوادی

با سلام جناب آقای محمدی ، باتوجه به اعلان جدید سفارت ژاپن مبنی بر عدم صدور ویزای کار این کشور برای ایرانی ها پیشنهاد میکنیم به سایر گزینه های مهاجرت فکر کنید. کشورهایی که گزینه مناسبی برای شما هستند آلمان ، اتریش ، استرالیا و کانادا هستند . پیشنهاد میکنم برای اطلاعات تکمیلی همه روزه از ساعت 10 الی 18 با شماره 02172207 تماس بگیرید تا مشاوران آتیه آفرینان با توجه به شرایط ، شما را راهنمایی کنند.

داود محمدپور

سلام  من دیپلم دامداری صنعتی با ۱۴سال سابقه کار  و همچنین گواهی نامه معتبر دارم برای ویزای کار در ژاپن چطور میتونم اقدام کنم

سارا جوادی

با سلام جناب آقای محمدپور، باتوجه به اعلان جدید سفارت ژاپن مبنی بر عدم صدور ویزای کار این کشور برای ایرانی ها پیشنهاد میکنیم به سایر گزینه های مهاجرت فکر کنید. کشورهای مناسب برای شما قبرس ، مجارستان و یا سوئد هستند . پیشنهاد میکنم برای اطلاعات تکمیلی همه روزه از ساعت 10 الی 18 با شماره 02172207 تماس بگیرید تا مشاوران آتیه آفرینان با توجه به شرایط ، شما را راهنمایی کنند.

پدرام جمشیدی

سلامبرای اعزام نیروی کار به ژاپن هنوز چیزی اعلام نشده اگر اطلاعاتی دارین ممنون میشم من رو در جریان بزارینبا سپاس

سارا جوادی

با سلام جناب آقای جمشیدی ، طبق آخرین اخبار اعلام شده از سفارت ژاپن ، ویزای کاری اعلام شده توسط دولت ژاپن به ایرانی ها تعلق نخواهد گرفت. در صورتی که این شرایط تغییر کرد گروه آتیه آفرینان حتما از طریق وب سایت اطلاع رسانی خواهد کرد.

علی

سلام من گواهینامه لیفتراک و ماشین و موتور دارم میتونم اقدام کنم برای ژاپن باتشکر

سارا جوادی

با سلام جناب آقای علی ، طبق آخرین اخبار اعلام شده از سفارت ژاپن ، ویزای کاری اعلام شده توسط دولت ژاپن به ایرانی ها تعلق نخواهد گرفت. در صورتی که این شرایط تغییر کرد گروه آتیه آفرینان حتما از طریق وب سایت اطلاع رسانی خواهد کرد.

بهروز بخت آور

ممنون از توضیحات کافی و بروزتان...من شرایطم جزو موارد خواصه ولی دقیقا نمیدونم چه جوری باید اقدام کنم.مشاوره حضوری هم دارین؟

سارا جوادی

با سلام جناب بخت آور جلسات مشاوره حضوری گروه آتیه آفرینان در دو شعبه میرداماد و شهرک غرب برگزار می شود. برای دریافت وقت مشاوره می توانید با شماره 02172207 تماس بگیرید تا همکارانم وقت مشاوره حضوری تنظیم کنند.

محمد رضا

سلام حدود ۱۰ رز قبل از نوروز ۹۸ با یک شرکتی صحبت کردم که میگفتن دولت شرکت ما رو موظف کرده که مهاجرت نیروی کاری از ایران اقدام‌ کنیم از طریق دریافت ویزای کار از یک کارفرما در ژاپن این امکان وجود دارد و ذکر کردند که از ایران درخواست نیروی کار کرده و همچنین شما میتوانید با گذراندن زبان ژاپنی و تسلط داشتن معمولی و همچنین پرداخت هزینه ۶ میلیون پیش پرداخت برای امور ترجمه مدارک و تهیه رزومه cdr و کلاس زبان ژاپنی و ما در همین حین رزومه شما را برای کارفرامایان ژاپنی و ارتباطاتی که در آنجا داریم  ارسال میکنیم سپس پس از دریافت تاییدیه از کارفرمای ژاپنی میتوانید به سفارت  رفته و برای مصاحبه حاضر شوید اما ما برای مطمئن شدن به سفارت رفتیم و  متوجه شدیم در تاریخ ۸ آپریل مهازت های مورد نیاز مشخص میشوند و همچین گفتند که مشخ نیست از ایران نیروی کاری بگیرد یا خیر و در ۸ آپریل در سایت سفارت خبر قبول نکردن نیروی کار از ایران را روی سایت منتشر کردند اما این شرکت باز هم برای این کار و انجام امور مهاجرتی ایرانیان برای ژاپن با هزینه ای حدود ۱۲ میلیون پرونده های زیادی را قبول کرده آیا نظر شما چیست اصلا این موضوع واقعیت دارد و اینکه شما این امور را انجام میدهید یا خیر لطفا بنده را راهنمایی کنید. با تشکر از شما

سارا جوادی

با سلام جناب آقای محمد رضا ، اعلان ها و گفته های سفارت ژاپن کاملا درست بوده و مشاغل مورد نیاز دولت ژاپن هنوز اعلام نشده است . در ثانی ژاپن اعلام کرده است که از ایران و ترکیه به احتمال زیاد نیرو نخواهد گرفت. بنابراین گفته های غیر از این از هر موسسه و دفتری واقعیت ندارد و نباید اعتماد کرد.

مجتبی حاج محمدلو

با سلام بنده نجار هستم و حدود ۱۰ سال کار خانه تمام چوب انجام میدهم و به خوبی به این کار واردم 

سارا جوادی

با سلام جناب حاج محمدلو ، برای ویزای کاری ژاپن تخصص و رشته شما باید در لیست مشاغل مورد نیاز این کشور باشد و همچنین حداقل 10 سال سابقه کار مرتبط داشته باشید. با توجه به اینکه شما این دو شرط را دارا هستید باید تا شروع این طرح که ماه آپریل 2019 می باشد ، منتظر ماند.

میثم

با سلام من مدرس زبان انگلیسی هستم آیا میتوانم برای ویزای کار در ژاپن در خواست بدم ؟ممنونم 

سارا جوادی

با سلام جناب میثم، رشته زبان انگلیسی جز مشاغل مورد نیاز ژاپن نمی باشد .شما می توانید از راه های دیگر مانند اقامت موقت و دائم استرالیا اقدام کنید.

داريوش ذوالفقاري

سلام بنده 45 سالمه و داراي 18 سال سابقه تخصصي در زمينه تعميرات ابزار دقيق (instrument & control ) نيروگاه دارم در ضمن مدرك دانشگاهي مهندسي برق الكترونيك را دارم متقاضي كار در ژاپن هستم آيا امكان پذير هست ؟

سارا جوادی

با سلام جناب آقای ذوالفقاری با توجه ره رزومه خوبی که دارید و سوابق کاری شما پیشنهاد کشورهای اروپایی و کانادا و استرالیا را برای شما داریم . پیشنهاد میکنم مقالات موجود در وبسایت گروه آتیه آفرینان اکسپرس-اینتری-کشور-کانادا و ,ویزای ساب کلس 489 و ویزای کار آلمان را مطالعه بفرمایید و درصورت داشتن هرگونه سوال با شماره 02172207 تماس بگیرید.

مائده

سلام پدرم در رستوران کمک آشپز است ..پدرم برای کار در ژاپن همراه با خانواده اقدام کند؟

سارا جوادی

با سلام سرکار خانم مائده برای ویزای کار ژاپن رشته و تخصص پدر شما باید در لیست مشاغل ژاپن باشد . که در حال حاضر تخصص آشپزی در این لیست اعلام نشده است. همچنین این طرح از اپریل 2019 اجرا می شود و هنوز مشخص نیست وضعیت جذب نیروی ایرانی به چه صورت خواهد بود.

حسین

نقاش حرفی ساختمان هستم و هم آشپز حرفی هستم ولی مدارک ندارم آیا متوانم ژاپن کار کنم

سارا جوادی

با سلام جناب آقای حسین ، لازم به ذکر است که طرح ویزای کار ژاپن از اپریل 2019 شروع می شود و هنوز در ارتباط با شرایط این ویزا برای ایرانیان هیچ اعلانی توسط سفارت منتشر نشده است.

مهدی

سلام من گلخانه دار و کشاورز هستم با سابقه کار کلا از بچگی :) آیا ویزای ژاپن شامل میشه برام یا نه؟

سارا جوادی

با سلام جناب آقای مهدی برای اقدام از طریق ویزای کار ژاپن تخصص شما باید در لیست مشاغل ژاپن باشد ، همچنین حداقل 10 سال سابقه کار مرتبط داشته باشید. پیشنهاد میکنم برای اطلاعات تکمیلی همه روزه از ساعت 10 الی 18 با شماره 02172207 تماس بگیرید.

علیرضا چراغ چشم

با سلام آیا می توانم بامدرک فنی حرفه ای کاشی کاری ومدرک کفپوش اپوکسی شانسی برای مهاجرت داشته باشم .با تشکر

سارا جوادی

باسلام جناب آقای چراغ چشم ، برای اقدام از طریق ویزای کاری ژاپن تخصص شما باید در لیست مشاغل مورد نیاز ژاپن باشد و همچنین حداقل 10 سال سابقه کار مرتبط داشته باشید. پیشنهاد میکنم برای اطلاعات تکمیلی همه روزه از ساعت 10 الی 18 با شماره 02172207 تماس بگیرید.

محمدرضا

سلام و عرض ادب خدمت کارشناس محترم. من 27 سال سن دارم، و مدرک کارشناسی مهندسی کامپیوتر در شاخه نرم افزار رو دارم. حدودا 6 سال سابقه کار تخصصی دارم. که البته 3 سالش داراس سابقه بیمه نیست. در این فیلد هم دارای تخصص هستم. دو سوال داشتم. اول اینکه طبق شرایط من، احتمال گرفتن کدوم نوع ویزا برای من بیشتر هست ؟ با توجه به اینکه قصد اقامت دایم در ژاپن رو دارم. و دوم اینکه در صورت گرفتن ویزا ، من اگر لزدواج کرده باشم، میتونم همسرم رو به همراه خودم بیارم؟ در واقع قانونی برای همسر شخص دارای ویزا وجود داره ؟

سارا جوادی

با سلام جناب آقای محمدرضا ،برای اقدام از طریق ویزای کار ژاپن تخصص شما باید در لیست مشاغل مورد نیاز ژاپن باشد و 10 سال سابقه کار مرتبط داشته باشید. با توجه به رزومه کاری شما و همراهی خانواده پیشنهاد میکنم برای کشورهای اروپایی ، کانادا و استرالیا اقدام کنید.پیشنهاد میکنم برای اطلاعات تکمیلی همه روزه از ساعت ۱۰ الی ۱۸ با شماره ۰۲۱۷۲۲۰۷ تماس بگیریدو یا از طریق فرم های ارزیابی آنلاین اقدام کنید.

امیر طاهرخانی

سلام راننده پایه یک هستم.و مهارت با جرثقیل و  لودر هم هستم برای ویزای کار ژاپن از کجا شروع کنم 

سارا جوادی

با سلام جناب آقای طاهرخانی برای اقدام از طریق ویزای کاری ژاپن تخصص شما باید در لیست مشاغل مورد نیاز ژاپن باشد و حداقل 10 سال سابقه کار داشته باشید.پیشنهاد میکنم برای اطلاعات تکمیلی همه روزه از ساعت 10 الی 18 با شماره 02172207 تماس بگیریدو یا از طریق فرم های ارزیابی آنلاین اقدام کنید.

دلشاد

سلامکارمند هستم. با 12 سال سابقه کاری در رشته برق با مدرک فوق دیپلم برق. سنم 37 سال می باشد . آیا بنظر شما با این شرایط می توانم امیدوار به اخذ ویزای کار در کشور ژاپن باشم؟

سارا جوادی

با سلام دوست عزیز ، امکان اقدام برای ویزای کاری ژاپن برای شما وجود دارد اما با توجه به اینکه این طرح از اپریل 2019 شروع می شود،پیشنهاد میکنیم برای سایر کشورها مانند استرالیا که درحال حاضر نیروی کار می گیرد اقدام کنید.

محمد مهری

با سلام و درود...من ۲۰ سالمه و۶سال سابقه کار در کابینت سازی وطراحی دکراسیون داخلی دارم چگونه میتونم جاب افر از ژاپن دریافت کنم علاقه زیادی به کار در ژاپن دارم لطفا راهنمایی کنید ممنون

سارا جوادی

با سلام جناب آقای مهری برای دریافت ویزای کاری ژاپن ، تخصص شما باید در لیست مشاغل مورد درخواست ژاپن باشد . همچنین حداقل 10 سال سابقه کار داشته باشید. لازم به ذکر است این طرح از اپریل 2019 قابل اجراست.

محمد رضا ابراهیم نژاد

با سلام خواهشمندم جهت چگونگی اخذ ویزا و اقامت کشور ژاپن بنده را راهنمایی بفرمایید  سپاسگذارم

سارا جوادی

با سلام جناب آقای ابراهیم نژاد برای دریافت ویزای کاری ژاپن ، تخصص شما باید در لیست مشاغل مورد درخواست ژاپن باشد . همچنین حداقل 10 سال سابقه کار داشته باشید. لازم به ذکر است این طرح از اپریل 2019 قابل اجراست.

زینب

سلاممن زینب 35 سالمه فوق لیسانس زمین شناسی با گرایش زمین شناسی نفت دارم. سابقه کاری ندارم بنظرتون تو کدوم کشور میتونم ویزای کاری بگیرم

سارا جوادی

با سلام سرکار خانم زینب برای ویزای کار نیاز به سابقه کار دارید. پیشنهاد گروه آتیه آفرینان برای شما پذیرش در مقطع دکتری می باشد. پیشنهاد میکنم برای اطلاعات تکمیلی همه روزه از ساعت 10 الی 6 با شماره 02172207 تماس بگیرید.

الهه روحي

با سلام وخسته نباشيد من ارايشگر هستم و٣٥ سالمه با١٥ سال سابقه .براي اقامت كاري در ژاپن ميخواهم اقدام كنم ايا ميتونم اقدام كنم؟

سارا جوادی

سلام سرکار خانم روحی ،برای اقدام از طریق ویزای کاری ژاپن رشته شما باید در لیست مشاغل مورد نیاز ژاپن باشد و همچنین حداقل 10 سال سابقه کار مرتبط داشته باشید. پیشنهاد میکنم برای اطلاعات تکمیلی همه روزه از ساعت 10 الی 18 با شماره 02172207 تماس بگیرید.

حمید فلاح

سلام بنده نجار هستم با هجده سال سابقه برای رفتن به ژاپن می تومن اقدام کنم با تشکر

سارا جوادی

با سلام جناب اقای فلاح ، برای اقدام از طریق ویزای کار ژاپن تخصص شما باید در لیست مشاغل این کشور باشد و حداقل به 10 سال سابقه کاری نیاز دارید.

مجیداشوری

سلام خسته نباشید من چخکار کفشم اسپرتم وهم تعمیکار چرخ کفاشی وهم نصاب ماهواره سنم ۳۶ ساله هستم ولی مدرک کار ندارم بصورت حرفه یی مشغولم

سارا جوادی

با سلام جناب آقای آشوری ، برای اقدام از طریق ویزای کاری ژاپن تخصص شما باید در لیست مشاغل مورد نیاز ژاپن باشد و همچنین 10 سال سابقه کار مرتبط داشته باشید. در صورتی که به اطلاعات بیشتری نیاز دارید می توانید روزهای اداری از ساعت 10 الی 18 با شماره 02172207 تماس بگیرید.

عبدالملکی

درود و سلام . من مهندس نقشه بردارم . با 19 سال سابقه در امور اجرایی و پروژه های مختلف عمرانی . امکان ویزای کار در ژاپن برایم امکان دارد؟ در ضمن متاهل و یک پسر دارم

سارا جوادی

با سلام جناب آقای عبدالملکی برای اقدام از طریق ویزای کاری ژاپن رزومه بسیار خوبی دارید. با توجه به شرایطی که فرمودید شانس اقدام برای کشورهای آلمان و کانادا را نیز دارید.در صورتی که به اطلاعات بیشتری نیاز دارید می توانید روزهای اداری از ساعت 10 الی 18 با شماره 02172207 تماس بگیرید.

Majid

با سلام مجید هستم دارایی مدرک جوشکاری برق برای کار در ژاپن راهنماییم کنید

سارا جوادی

با سلام جناب آقای مجید ، برای اقدام از طریق ویزای کاری ژاپن رشته شما باید در لیست مشاغل ژاپن باشد و حدود 10 سال سابقه کار داشته باشید. شما شانس اقدام برای کشورهای آلمان و استرالیا را نیز دارید. پیشنهاد میکنم برای اطلاعات تکمیلی همه روزه از ساعت 10 الی 6 با شماره 02172207 تماس بگیرید.

ارش

سلام من مهندسی فناوری اطلاعات گرایش امنیت از دانشگاه جامع علمی کاربردی دارم.معدل ۱۹۳ سال سابقه  کار  در زمینه شبکه و برنامه نویسی دارم.مدرک های بین المللی مانندLPIC1 وLPIC 2   دارم.ایا امکان و شانس گرفتن ویزا کار ژاپن هستم؟چه راه هایی برای پیدا کردن کارفرما هست؟با تشکر

سارا جوادی

با سلام برای اقدام از طریق ویزای کار ژاپن تخصص شما باید در لیست مشاغل باشد و حداقل 10 سال سابقه کار مرتبط داشته باشید. با توجه به رزومه ای که فرمودید شانس اقدام برای کشورهایی مثل آلمان و کانادا را دارید. پیشنهاد میکنم برای اطلاعات تکمیلی همه روزه از ساعت 10 الی 6 با شماره 021772207 تماس بگیریدو یا از طریق فرم های ارزیابی آنلاین اقدام کنید.

محمود

سلام 36سال دارم و تعمیرکار و نصاب کولر های گازی هستم برای ویزای کار در ژاپن شرایط دارم

سارا جوادی

سلام جناب آقای محمود ،برای اقدام از طریق ویزای کار ژاپن رشته شما باید در لیست مشاغل سوئد باشد و همچنین حداقل 10 سال سابقه کار مرتبط داشته باشید . پیشنهاد میکنم برای اطلاعات تکمیلی همه روزه از ساعت 10 الی 6 باشماره 02172207 تماس بگیرید.

محمد

سلام من مدرک الکترنیک دارم از فنی حرفه ای و. کارم تعمیرات موبایل این شما میتونید منو راهنمایی کنید. باید به چه شکل در کشور دیگری مشغول به کار بشم؟با تشکر 

سارا جوادی

با سلام جناب آقای محمد برای اقدام از طریق ویزای کار ، تخصص شما باید در لیست مشاغل آن کشور باشد و شما سابقه کار مرتبط نیز داشته باشید. پیشنهاد میکنم برای اطلاعات تکمیلی همه روزه از ساعت 10 الی 6 باشماره 02172207 تماس بگیرید.

Salar

با سلام چطوری میشه رفت ژاپن

سارا جوادی

با سلام ، جناب آقای سالار برای مهاجرت به ژاپن دو راه تحصیلی و کاری دارید. که شرایط هر کدام با توجه به رزومه و شرایط شما متفاوت می باشد. پیشنهاد میکنم برای اطلاعات تکمیلی از طریق فرم های ارزیابی آنلاین اقدام کنید و یا با شماره 02172207 تماس بگیرید.

فخرالدین محمدی

سلام .بنده معلم ریاضی دبیرستان هستم .برای من چه پیشنهادی دارید؟متشکرم

سارا جوادی

با سلام دوست عزیز برای مشخص کردن بهترین روش مهاحرتی برای شما به اطلاعات بیشتری نیاز داریم. گروه آتیه آفرینان برای تمامی کشورهای و پروسه های قانونی اقدام دارد. پیشنهاد میکنم برای اطلاعات تکمیلی همه روزه از ساعت 10 الی6 با شماره 02172207 تماس بگیرید.

مجید بیوکی

سلام،من برای کار به ژاپن چه کاری باید انجام بدم،۱۰ سال سابقه در خط تولید و برنامه ریزی ایران خودرو دارم ،۸ سال سابقه خیاطی و همش با مدرک هستم و کارشناسی مدیریت کسب و کار از دانشگاه دارم

سارا جوادی

با سلام جناب آقای بیوکی، برای اقدام از طریق ویزای کاری ژاپن رشته شما باید در لیست مشاغل ژاپن باشد ،همچنین حداقل 10 سال سابقه کار داشته باشید . پیشنهاد میکنم برای اطلاعات تکمیلی همه روزه از ساعت 10 الی 6 با شماره 02172207 تماس بگیرید.

حامد

باسلام.اطلاعاتی در مورد قانون جدیدی که در کشور ژاپن برای جذب نیروی کارتصویب شد دارین? واینکه شرایط سنی خواهد. بود یا نه وهمچنین برای کار دراین کشور از کجا باید شروع کرد .

سارا جوادی

با سلام جناب آقای حامد ، قانون جدید اعزام نیروی کار ژاپن از آپریل 2019 قابل اجراست. پیشنهاد میکنم برای اطلاعات تکمیلی همه روزه از ساعت 10 الی6 با شماره 02172207 تماس بگیرید.

جواد

سلام من ۳۷ سالمه ۲۰ سال جوراب بافم ایا من میتونم شانسی برای کارتو ژاپن داشته باشم

سارا جوادی

با سلام جناب آقای جواد ،برای اقدام از طریق ویزای کار ژاپن تخصص شما باید در لیست مشاغل مورد نیاز ژاپن باشد و همچنین حداقل 10 سال سابقه کار داشته باشید. پیشنهاد میکنم برای اطلاعات تکمیلی همه روزه از ساعت 10 الی6 با شماره 02172207 تماس بگیرید.

رضا علیپور

سلام سی و چهار سال سن دارم و مجرد هستم هشت سال سابقه کار در کابینت سازی دارم. طراحی ، ساخت و نصب رو به صورت ماهر و استادکار انجام میدم میخواستم بدونم امکان کار در ژاپن یا کشور پیشنهادی شما کاری میتونم پیدا کنم ؟

سارا جوادی

با سلام جناب آقای علیپور ،جهت اقدام برای ویزای کاری ژاپن رشته شما باید در لیست مشاغل ژاپن باشد . همچنین شما به حداقل 10 سال سابقه کاری نیاز دارید . پیشنهاد میکنم برای اطلاعات تکمیلی همه روزه از ساعت 10 الی 6 باشماره 02172207 تماس بگیرید.

محمدرضا

سلاممن فوق دیپلم برق هستم 10سال سابقه مرتبط با برق دارم و10سال سابقه کار در خودرو سازی مرتبط با شرکت نیسان ژاپنچگونه میتوانم جهت ویزای کار ژاپن اقدام کنم

سارا جوادی

با سلام جناب آقای محمدرضا ، برای اقدام از طریق ویزای کار ژاپن تخصص شما باید در لیست مشاغل ژاپن باشد همچنین حداقل 10 سال سابقه کار داشته باشید. پیشنهاد میکنم برای اطلاعات تکمیلی همه روزه از ساعت 10 الی 6 باشماره 02172207 تماس بگیرید.

ایران منش

راننده پایه یکجویای کار در ژاپن

سارا جوادی

با سلام جناب آقای ایرانمنش، برای اقدام از طریق ویزای کار ژاپن تخصص شما باید در لیست مشاغل ژاپن باشد و حداقل 10 سال سابقه کار داشته باشید. پیشنهاد میکنم برای کسب اطلاعات بیشتر همه روزه از ساعت 10 الی 6 با شماره 02172207 تماس بگیرید.

علی

سلام ....خود سفارت ژاپن اعلام کرده فعلا ویزای کار نمیدن...از یک آوریل 2019 شروع میشه......

سارا جوادی

با سلام بله درحال حاضر سفارت ژاپن پرونده ای رو قبول نمی کند.

علی پهلوانی

سلام خسته نباشید مدرک فنی و حرفه ای ترجمه زبان انگلیسی ارایشگری دارم . برای کار در ژاپن چه کاری باید انجام داد.

سارا جوادی

باسلام جناب آقای پهلوانی ، برای اقدام از طریق ویزای کار ژاپن رشته شما باید در لیست مشاغل مورد نیاز این کشور باشد و حداقل 10 سال سابقه کاری داشته باشید. پیشنهاد میکنم برای اطلاعات تکمیلی همه روزه از ساعت 10 الی 6 باشماره 02172207 تماس بگیرید.

وحید

سلام خسته نباشید.بنده دانشجوی مهندسی برق قدرت هستم و رزومه فنی دارم ولی سابقه کار چندانی ندارم.من تا پایان دوره کارشناسیم چه کارهایی انجام بدم تا شرایط ایده آل برای مهاجرت به ژاپن رو بدست بیارم؟

سارا جوادی

با سلام جناب آقای وحید ، برای اقدام از طریق ویزای کار ژاپن رشته شما در زمان اقدام باید در لیست مشاغل ژاپن باشد و حداقل 10 سال سابقه کار مرتبط هم داشته باشید.

علیرضا ابوالفتحی

سلام.من7 سال سابقه کاری در زمینه ساخت تابلوها ی برق صنعتی(پست و نیروگاه)رو دارم درزمینه جوشکاری وساخت بدنه باید چی کار کنم برای استخدام در ژاپن

سارا جوادی

با سلام جناب ابوالفتحی ،درصورتی می توانید برای ویزای کاری ژاپن اقدام کنید که تخصص شما در لیست مشاغل مورد نیاز ژاپن باشد پیشنهاد میکنم برای بررسی رزومتون روزهای اداری از ساعت 10 الی 6 باشماره 02172207 تماس بگیرید.

پویا

سلاموقتتون بخیرمن فارغ التحصیل رشته عمرانممیخاستم ببینم‌ میتونم مهاجرت‌کاری داشته باشم به کشور ژاپن ؟برای کار برم‌ اونجا

سارا جوادی

با سلام جناب آقای پویا ، برای اقدام از طریق اقامت کاری ژاپن تخصص شما باید در لیست مشاغل ژاپن باشد و حداقل 10 سال سابقه کاری داشته باشید. پشنهاد میکنم برای اطلاعات تکمیلی همه روزه از ساعت 10 الی6 با شماره 02172207 تماس بگیرید.

مجید

سلام بنده قبلا پنج سال پلیس بودم و مدرک کاردانی حقوق دارم آیا شرایط کار در کشوری رو دارم

سارا جوادی

با سلام جناب آقای مجید، از طریق ویزای کار برای رشته شما نمی توان اقدام کرد اما راه های مختلفی برای مهاجرت وجود دارد. پیشنهاد میکنم برای ارزشیابی مدارک شماو معرفی بهترین گزینه روزهای اداری از ساعت 10 الی 6 با شماره 02172207 تماس بگیرید.

مطی

سلام. من از یک شرکت ژاپنی جاب افر دارممیخواستم بپرسم که ایا میتوانم با همسرم برای ویزا اقدام کنم یا تنهایی اقدام کنم بهتره؟با همسر اقدام کردن تاثیری در روند ویزا داره یا خیر؟

سارا جوادی

با سلام دوست عزیز بستگی به شرایط اقدام شما دارد. باتوجه به اینکه از جزئیات پرونده شما اطلاعی نداریم پیشنهاد میکنیم از کارفرما جویا شوید.

مجید

سلام. من لیسانس مهندسی کشاورزی آب دارم با 14 سال سابقه بیمه در شرکتهای مرتبط و الان در حال دفاع از پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد عمران سازه هستم. از طرفی همسر بنده هم لیسانس پرستاری دارند اما هیچ کدوم آشنایی با زبان ژاپنی نداریم. به نظرتون امکان پذیرش وجود داره؟

سارا جوادی

با سلام جناب آقای مجید ، با توجه به سوابق کاری شما و همسرتان پیشنهاد کشورهای اروپایی ، کانادا و استرالیا رو داریم. پیشنهاد میکنم برای اطلاعات تکمیلی همه روزه از ساعت 10 الی 6 باشماره 02172207 تماس بگیرید.

مسعود

سلام۲۴سالمه..لیسانس برق دارم دو سال سابقه کار توو شرکتهای برق عسلویه دارم.اما هنوز به سطح سوپر وایزری نرسیدم..خاستم ببینم با مهارت کمتر هم نیرو میگیره ژاپن و حدودا پروسه ی رفتن چقدر طول میکشه.با تشکر

سارا جوادی

با سلام جناب آقای مسعود ، باتوجه به رزومه ای که شما دارید شرایط اقدام به اکثر کشورهای طراز اول دنیا مانند آلمان و کانادا رو دارید . پیشنهاد میکنم برای اطلاعات تکمیلی همه روزه از ساعت 10 الی 6 با شماره 02172207 تماس بگیرید.

محمد

سلام بنده مدت 15سال سابقه کار کاشی کاری وسرامیک وسفت کاری ساختمان رابامدرک فنی حرفه ای دارم ایا میتونم ویزای کار در کشور خارجی را بگیرم ممنون میشم راهنمایی کنید

سارا جوادی

با سلام جناب آقای محمد ، برای ویزای کار ژاپن سوابق کاری شما باید در لیست مشاغل ژاپن باشد ، همچنین نیاز به حداقل 10 سال سابقه کار دارید. پیشنهاد میکنیم برای دریافت اطلاعات تکمیلی همه روزه از ساعت 10 الی 6 با شماره 02172207 تماس بگیرید.

مرتضی جانی‌ترمی

سلاممن مدتیه توو کار تولید نایلون هستم، خواستم بدونم چیز مرتبط جهت کارم هست؟ میشه راهنماییم کنینبا تشکر

سارا جوادی

با سلام جناب آقای جانی ترمی ، شما میتوانید از راه های دوره های زبان وارد اتحادیه اروپا شوید و در کشور مقصد با پیدا کردن کار و بستن قرارداد ویزای کاری دریافت کنید. درصورتی که به اطلاعات بیشتری نیاز دارید میتوانید هر روز از ساعت 10 تا 6 با شماره 02172207 تماس بگیرید.

مرتضی کریمی

سلام ، وقت بخیر ، من راننده تریلی هستم درخواستم اینه که چطورمیتونم ویزای کاری ژاپن و بگیرم؟ ممنون.

سارا جوادی

با سلام جناب آقای کریمی ، برای اقدام از طریق ویزای کار ژاپن رشته شما باید در لیست مشاغل ژاپن باشد همچنین باید حداقل 10 سال سابقه کار مرتبط داشته باشید. پیشنهاد می کنم برای اطلاعات تکمیلی همه روزه از ساعت 10 الی 6 با شماره 02172207 تماس بگیرید.

یگانه

سلام بنده و همسرم کارشناس ارشد کشاورزی با شش و 15 سال سابقه کار مرتبط هستیم. میخواستم ببینم کدام کشور بهتر میتونیم برای اقامت (حتی اقامت یا ویزای کاری موقت یا دایمی) بهتره، ژاپن یا استرالیا. کشور دیگه چطور؟ 

سارا جوادی

با سلام سرکار خانم یگانه ، باتوجه به رشته تحصیلی و سوابق کاری مناسبی که دارید ، پیشنهاد کشورهای استرالیا و کانادا را برای شما داریم. پیشنهاد میکنم برای اطلاعات تکمیلی همه روزه از ساعت 10 الی 6 باشماره 02172207 تماس بگیرید و یا از طریق فرم ارزیابی آنلاین اقدام کنید.

سامان یزدان پناه

سلام .من به عنوان راننده بیل مکانیکی و لودر وماشین های راه سازی برای کار در ژاپن مشغول بکار بشم چکار باید انجام بدم .09381660822 یزدان پناه

سارا جوادی

با سلام جناب آقای یزدان پناه ،برای اقدام از طریق ویزای کار ژاپن تخصص سوابق کاری شما باید در لیست مشاغل مورد نیاز ژاپن باشد همچنین نیاز به حداقل 10 سال سابقه کاری دارید .درصورتی که به اطلاعات بیشنری نیاز دارید پیشنهاد میکنم همه روزه از ساعت10 الی6 با شماره 02172207 تماس بگیرید.

رحمان

سلام من لیسانس مکانیک دارم ولی ۳ سال سابقه غیر مرتبط با رشته تحصیلیم دارم چطوری میتونم برای ژاپن اقدام کنم

سارا جوادی

با سلام جناب آقای رحمان برای اقدام از طریق ویزای کاری ژاپن ، نیاز به 10 سال سابقه کار مرتبط با رشته تحصیلیتون دارید.شما می توانید برای کشورهای اروپایی، کانادا و یا استرالیا اقدام کنید. پیشنهاد میکنم برای اطلاعات تکمیلی همه روزه از ساعت 10 الی 6 با شماره 02172207 تماس بگیرید.

ایمان

با سلام ، بنده لیسانس نرم افزار کامپیوتر هستم 35 ساله و حدود 6 سال سابقه کار در زمینه شبکه های کامپیوتری دارم و در جاهای معتبری کار کردم آیا برای اینجانب شرایط کار در کشور ژاپن فراهم می باشد؟

سارا جوادی

با سلام جناب آقای ایمان ،رشته شما جز لیست مشاغل ژاپن می باشد اما نیاز به 10 سال سابقه کار دارید. پیشنهاد میکنیم برای اطلاعات بیشتر همه روزه از ساعت 10الی 6 با شماره 02172207 تماس بگیرید و یا از طریق فرم ارزیابی آنلاین اقدام کنید.

sanaz

سلام براي گرفتن ويزاي كاري ژاپن آيا لازمه زبان اون كشور مسلط باشيم يا فقط تسلط به زبان انگليسي كافيه

سارا جوادی

با سلام سرکار خانم ساناز ، بله باید در حد متوسط به زبان این کشور تسلط داشته باشید. برای اطلاعات تکمیلی می توانید همه روزه از ساعت 10 الی 6 با شماره 02172207 تماس بگیرید.

شریف

سلام لیسانس حسابداری دارم 6 سال به عنوان حسابدار و مشاور مالی کار می کنم و 6 ساله که اسمم به عنوان حسابدار درلیست  بیمه تامین اجتماعی فرستاده می شه .مدرک مربیگری بدنسازی درجه 3 دارم ایا امکان دریافت ویزای کاردر  ژاپن برام وجود داره ؟

سارا جوادی

با سلام سرکار خانم شریف ، رشته شما جز مشاغل مورد درخواست ژاپن نیست . پیشنهاد کشورهایی مثل آلمان و کانادا را برای شما داریم . پیشنهاد میکنم برای اطلاعات تکمیلی همه روزه از ساعت10 الی 6 با شماره 02172207 تماس بگیرید.

فرشته

با سلام  من کارم طراح لباس و خیاطی و الگوسازی هست بیست سال دبیر اموزش و پرورش بودم و سه سال سابقه کار و مدرک فنی حرفه ای در زمینه طراحی و دوخت دارم ایا میتوان مهاجرت موقت انجام بدم 

سارا جوادی

با سلام سرکار خانم فرشته ، باتوجه به سوابقی که فرمودید شانس مهاجرت را دارید. اما برای بررسی دقیق تر شرایط شما نیاز به اطلاعات بیشتری درباره رزومه کاری شما داریم.پیشنهاد میکنم برای اطلاعات تکمیلی همه روزه از ساعت 10 الی 6 با شماره 02172207 تماس بگیرید.

آروین

با سلام مهندس معمار هستم ، فارغ التحصیل دانشگاه سراسری، با 4سال سابقه کار حرفه ای و دارای 3 سال بیمه، مسلط به نرم افزارهای دو بعدی و سه بعدی طراحی معماری، برای ویزای کار ژاپن چطور میتونم اقدام کنم؟

سارا جوادی

با سلام جناب آقای فتحی ،برای ویزای کاری ژاپن نیاز به حداقل 10 سال سابقه کار دارید.پیشنهاد میکنیم برای کشورهای اروپایی مانند آلمان ویا کانادا و استرالیا اقدام کنید. درصورتی که به اطلاعات بیشتری نیاز دارید پیشنهاد میکنم همه روزه از ساعت 10 الی 6 با شماره 02172207 تماس بگیرید.

مهداد نظری

برای پیرایشگاه مردانه

سارا جوادی

با سلام جناب آقای نظری برای اقدام از طریق ویزای کار ژاپن ، رشته تحصیلی و سوابق شما باید در لیست مشاغل دولت ژاپن باشد. پیشنهاد میکنم برای اطلاعات تکمیلی همه روزه از ساعت 10 الی 6 با شماره 02172207 تماس بگیرید.

بابک

سلام.سپاس بابت ارئه اطلاعات ارزشمند.یک سوال کلی دارم در صورتیکه راهنمایی بفرمایید ممنون خواهم بود.سنم 47 سال هست، فوق دیپلم معماری _کارشناسی معماری و کارشناسی ارشد رشته مهندسی ساخت و مدیرت پروژه هستم. بیش از 21 سال سابقه مستمر در پروژه‌های عمرانی دارم.برای ویزای کار کدام کشور حائز شرایط می‌باشم.با تشکر

سارا جوادی

با سلام جناب آقای بابک ، برای مهاجرت بهترین راه اقدام برای شما اقدام از طریق کارت قرمز-سفید -قرمز اتریش و یا اقدام از طریق دوره های زبان در سوئد می باشد. درصورتی که به اطلاعات بیشتری نیاز دارید پیشنهاد میکنم همه روزه از ساعت 10 الی 6 با شماره 02172207 تماس بگیرید.

سید حمید حسینی

من جوشکار برق  co2  خیلی حرفه ای هستم چطوری میتونم برم ژاپن

سارا جوادی

باسلام جناب آقای حسینی ، برای اقدام از طریق ویزای کار ژاپن نیاز به سابقه کار حداقل 10 ساله مرتبط با لیست مشاغل ژاپن دارید. درصورتی که به اطلاعات بیشتری نیاز دارید پیشنهاد میکنم همه روزه از ساعت 10 الی 6 با شماره 02172207 تماس بگیرید.

محمد

با سلاممهندس برق هستم 38 ساله با 7 سال سابقه کار در زمینه برق و اتوماسیون صنعتی ،مدرک کارشناسی ارشد دانشگاه ازاد، همچنین چند مدرک دوره های تخصصی اتوماسیون.میخواستم بدونم ایا امکان در یافت ویزای کار در ژاپن با توجه به شرایط جدید درخواست نیروی کار ژاپن وجود دارد یا خیر.با تشکر

سارا جوادی

با سلام جناب آقای محمد ،برای ویزای کاری ژاپن نیاز به حداقل 10 سال سابقه کار دارید.پیشنهاد میکنیم برای کشورهای اروپایی مانند آلمان ویا کانادا و استرالیا اقدام کنید. درصورتی که به اطلاعات بیشتری نیاز دارید پیشنهاد میکنم همه روزه از ساعت 10 الی 6 با شماره 02172207 تماس بگیرید.

رضا دیبا

با سلام .باتوجه به اعلام نیروی کار در ژاپن می تونیم ویزای کاردر ژاپن بگیرم؟

سارا جوادی

با سلام جناب آقای دیبا برای اقدام از طریق ویزای کار ژاپن ، رشته تحصیلی و سوابق شما باید در لیست مشاغل دولت ژاپن باشد. پیشنهاد میکنم برای اطلاعات تکمیلی همه روزه از ساعت 10 الی 6 با شماره 02172207 تماس بگیرید.

رسول کلهری

سلام من گچ کار هستم میخواستم برم ژاپن کار کنم چکار کنم راهنمایی کنید لطفا متشکرم

سارا جوادی

با سلام جناب آقای کلهری ، اقدام از طریق ویزای کار ژاپن برای افرادی که رشته تحصیلی و سوابق کاری مرتبط با لیست مشاغل ژاپن را دارند بسیار مناسب است. برای بررسی شرایط و شانس شما نیاز به اطلاعات دقیقتری از رزومه شما داریم. پیشنهاد میکنم برای دریافت وقت مشاوره حضوری و یا تلفنی روزهای اداری از ساعت 10 الی 6 با شماره 02172207 تماس بگیرید.

نادر کردی

سلام حدود ۳۰ سال سابقه نجاری کار با چوب و ام دی اف دارم مدرک پروانه کسب نجاری دارم ۴۹سال سن ممنون میشم راهنمابی کنید جهت اخذ ویزا

سارا جوادی

با سلام جناب آقای کردی ، اقدام از طریق ویزای کار ژاپن برای افرادی که رشته تحصیلی و سوابق کاری مرتبط با لیست مشاغل ژاپن را دارند بسیار مناسب است. برای بررسی شرایط و شانس شما نیاز به اطلاعات دقیقتری از رزومه شما داریم. پیشنهاد میکنم برای دریافت وقت مشاوره حضوری و یا تلفنی روزهای اداری از ساعت 10 الی 6 با شماره 02172207 تماس بگیرید.

محسن

با عرض سلام و خسته نباشید. من 25 ساله هستم لیسانس هوافضا از دانشگاه پیام نور اصفهان دارم. حدود 10 سال سابقه کار حرفه ای در زمینه تعمیرات دستگاه های فتوکپی دارم. ایا میتونم برای ویزای کار در ژاپن اقدام کنم؟با تشکر فراوان از شما

سارا جوادی

با سلام جناب آقای سعادت ، تخصص و رشته شما در لیست مشاغل مورد نیاز دولت ژاپن نمی باشد . پیشنهاد کشورهای اروپایی ، کانادا و استرالیا رو برای شما داریم. پیشنهاد میکنم برای اطلاعات تکمیلی همه روزه از ساعت 10 الی 6 با شماره 02172207 تماس بگیرید.

میثم

سلام.بنده ۳۶ سال دارم.مدرک فنی جوشکار ی آرگون وتراشکاری دارم تحصیلاتم دیپلم هستش.لطفا برای اشتغال در خارج از ایران راهنمایی بفرمایید.در ضمن خواهرم با شوهرش مقیم استرالیاست.

سارا جوادی

با سلام جناب آقای میثم با توجه به تخصصی که فرمودید شانس اقدام برای اقامت دائم و یا موقت استرالیا را دارا هستید. برای بررسی دقیق تر شرایط شما به اطلاعات بیشتری از رزومه شما نیاز داریم. پیشنهاد میکنم برای اطلاعات تکمیلی همه روزه از ساعت 10 الی 6 با شماره 02172207 تماس بگیرید.

یونس سلیمی خورشیدی

سلام ..بنده کارشناس مخابرات در بخش bts همون موبایل و نصاب دکلهای مخابراتی و کارشناس satlite VSAT ماهواره برای دیتای بانکها هستم و رزومه ۱۸ ساله دارم و سنم ۳۸ ساله و خیلی دوست دارم که در کشورهای خوبی مثل ژاپن و یا استرالیا کار کنم.در حال حاضر کارمند شرکت خصوصی پارس آنلاین قول اینترنت ایران هستم

سارا جوادی

با سلام جناب خورشیدی با توجه به رزومه خوبی که دارید شرایط اقدام برای هر دو کشور استرالیا و ژاپن را دارید و با توجه به اینکه شرایط مهاجرتی و اقامتی استرالیا بسیار ممتاز است توصیه میکنیم برای دریافت اطلاعات تکمیلی همه روزه از ساعت 10 الی 6 با شماره 02172207 تماس بگیرید و یا از طریق فرم ارزیابی آنلاین اقدام کنید.

زهرا

سلام من خودم دانش آموز هستم و مهاجرایران هستم شرایط مهاجرپذیری ژاپن برای امثال من چیه!باتوجه به اینکه سنم کوچکتراز۱۸هس 

سارا جوادی

با سلام سرکار خانم زهرا درصورتی که شما آموزش زبان ژاپنی را شروع کنید می توانید بعد از گرفتن دیپلم در ایران برای مقطع کارشناسی اقدام کنید.درصورتی که به اطلاعات بیشتری نیاز دارید میتوانید همه روزه از ساعت 10 الی 6 با شماره 02172207 تماس بگیرید و یا از طریق فرم ارزیابی آنلاین اقدام کنید.

مازیار

سلام من مدرک کاردانی مکانیک دارم و۱۰ سال سابقه کار در صنعت پالایشگاه و پتروشیمی آیا شرایط کار در ژاپن برای من وجود دارد ممنون

سارا جوادی

با سلام جناب مازیار باتوجه به اینکه سوابق کاری شما در لیست مشاغل مورد نیاز ژاپن نمی باشد ، پیشنهاد میکنیم برای سایر کشورهای اروپایی ، کانادا و یا استرالیا شرایطتون بررسی شود. درصورتی که به اطلاعات بیشتری نیاز دارید میتوانید همه روزه از ساعت 10 الی 6 با شماره 02172207 تماس بگیرید و یا از طریق فرم ارزیابی آنلاین اقدام کنید.

حسین ١٣۶٠

سلام.من ٣۶سالمه و پانزده سال سابقه تراشکاری با مدرک دیپلم مرتبط دارم,ایا کار میتونم توی یک کشور دیگه پیدا کنم,چطور؟

سارا جوادی

با سلام جناب آقای حسین ، باتوجه به سابقه کار و سوابقی که دارید اقدام از طریق کشورهای اروپایی مانند اتریش و سوئد گزینه های بسیار خوبی برای شما هستند. پیشنهاد میکنم برای اطلاعات تکمیلی همه روزه از ساعت 10 الی 6 باشماره های 02172207 تماس بگیرید.

ضیاجعفری

 سلام من دیپلم جوشکاری برق ویک سال سابقه کار در کارخانه کرمان موتور بم و مدرک کمک بهیاری و نسخه خوانی از نظام پرستاری دارم ایا شرایط کار در ژاپن رو دارم باسپاس

سارا جوادی

با سلام جناب آقای جعفری با توجه به دوره های مرتبط با گروه درمانی که گذراندید پیشنهاد کشورهای اروپایی رو برای شما داریم . پیشنهاد میکنم برای اطلاعات تکمیلی همه روزه از ساعت 10 الی 6 با شماره 02172207 تماس بگیرید.

رشید

سلام لیسانس پرستاری هستم ۲۵سال سابقه کار دارم برای کار در ژاپن میتونم اقدام کنم ؟ممنون

سارا جوادی

باسلام جناب آقای احمدیان، برای اقدام ویزای کاری ژاپن گروه درمانی مدارک شما باید توسط اداره بهداشت و درمان ژاپن ارزشیابی شود که این پروسه ، پروسه سختی می باشد همچنین شما باید به زبان رسمی این کشور تسلط داشته باشید. باتوجه به شرایط فعلی ما پیشنهاد کشورهایی مثل آلمان و سوئد رو برای شما داریم.⁠ پیشنهاد میکنم برای دریافت وقت مشاوره حضوری و یا تلفنی همه روزه از ساعت 10 الی6 با شماره 02172207 تماس بگیرید

احسان عالمی

با سلام و خسته نباشید من ۲۸ سالمه و ۳تا مدرک جوشکاری بین المللی دارم و با سابقه ۸ سال کار در داخل ایران و عراق تجهیزات کارخانه سیمان نصب و راه اندازی میکردم میخواستم بدونم امکان دریافت ویزای کاری در ژاپن رو دارم یا نه ممنون از راهنماییتون

سارا جوادی

جناب عالمی ، باتوجه به سابقه کار خوب و تخصصی که شما دارید امکان اقدام برای ویزای کار را دارید. البته پیشنهاد گروه آتیه آفرینان به شما اقدام از طریق اقامت های دائم استرالیاست . پیشنهاد میکنم برای دریافت وقت مشاوره حضوری و یا تلفنی روزهای اداری از ساعت 10 الی 6 با شماره 02172207 تماس بگیرید.

سعید

سلام سعید هستم ۴۰ سالمه حدود ۲۰ ساله در امر تعمیرات خودرو هستم مدرک تحصیلیم دیپلم هستش ولی مدارک مکانیک و برق فنی و حرفه ای را تکمیل دارم و آنها را بین‌المللی کردمبا این شرایط آیا کشوری هست که به غیر از روش پناهندگی بتونم برای کار اقدام کنم ؟سپاسگذارم. 

سارا جوادی

با سلام جناب آقای لاجوردی ، باتوجه به سوابق کاری که فرمودید امکان اقدام از طریق کارت قرمز سفید قرمز اتریش و یا دوره های زبان در سوئد وجود دارد . پیشنهاد میکنم برای دریافت وقت مشاوره حضوری و یا تلفنی روزهای اداری از ساعت 10 الی 6 با شماره 02172207 تماس بگیرید.

فاطمه

سلاممن ٢٨ سالمه و ٥ ساله سابقه كار در رشته ايمني و بهداشت رو دارم. مدرك بهداشت حرفه اي گرفتم. براي كار در ژاپن ميشه منو راهنمايي كنين؟

سارا جوادی

با سلام سرکار خانم فاطمه ، اقدام از طریق ویزای کار ژاپن برای افرادی که رشته تحصیلی و سوابق کاری مرتبط با لیست مشاغل ژاپن را دارند بسیار مناسب است. برای بررسی شرایط و شانس شما نیاز به اطلاعات دقیقتری از رزومه شما داریم. پیشنهاد میکنم برای دریافت وقت مشاوره حضوری و یا تلفنی روزهای اداری از ساعت 10 الی 6 با شماره 02172207 تماس بگیرید.

علی جبلی

با سلام با توجه به اعلام جدید کشور ژاپن برای اقامت کاری ژاپن اطلاعات کاملتری میخواستم

سارا جوادی

با سلام جناب جبلی اقدام از طریق ویزای کار ژاپن برای افرادی که رشته تحصیلی و سوابق کاری مرتبط با لیست مشاغل ژاپن را دارند بسیار مناسب است. برای بررسی شرایط و شانس شما نیاز به اطلاعات دقیقتری از رزومه شما داریم. پیشنهاد میکنم برای دریافت وقت مشاوره حضوری و یا تلفنی روزهای اداری از ساعت 10 الی 6 با شماره 02172207 تماس بگیرید.

محمد

با سلامبنده اختراع ثبت شده در ایران دارم و دارای یک شرکت دانش بنیان هستمآیا شرایط لازم برای اقامت در ژاپن رو دارم و یا اینکه اختراعم رو باید در ایالات متحده ثبت کنم؟

سارا جوادی

با سلام جناب ربیعی ، برای اقدام از طریق ویزای کار ژاپن رشته تحصیلی شما باید در لیست مشاغل ژاپن باشد همچنین باید یک جاب آفر مورد تایید از این کشور داشته باشید. با توجه به رزومه و شرایطی که شما دارید پیشنهاد کشورهای اروپایی و کانادا رو براتون داریم. پیشنهاد میکنم برای اطلاعات تکمیلی همه روزه از ساعت 10 الی 6 با شماره 02172207 تماس یگیرید و یا ازطریق فرم های ارزیابی آنلاین اقدام کنید.

شهریار علیاری

سلام شهریار هستم کارم تاسیسات مکانیکی برای کار در ژاپن چه باید بکنم

سارا جوادی

با سلام جناب علیاری ، برای اقدام ویزای کاری ژاپن نیاز به قرارداد کاری با یک کارفرمای ژاپنی دارید. برای اینکه بتونیم شرایط دقیقتر در ارتباط با ویزای کاری ژاپن در ارتباط با رزومه شما رو اعلام کنیم نیاز به بررسی دقیق تر شرایط شما داریم. پیشنهاد میکنیم برای اطلاعات بیشتر همه روزه از ساعت 10 الی 6 با شماره 02172207 تماس بگیرید یا از طریق فرم ارزیابی آنلاین اقدام کنید.

شهریار علیاری

سلام شهریار هستم کارم تاسیسات مکانیکی برای کار در ژاپن چه باید بکنم

سارا جوادی

با سلام جناب علیاری ، برای اقدام ویزای کاری ژاپن نیاز به قرارداد کاری با یک کارفرمای ژاپنی دارید. برای اینکه بتونیم شرایط دقیقتر در ارتباط با ویزای کاری ژاپن در ارتباط با رزومه شما رو اعلام کنیم نیاز به بررسی دقیق تر شرایط شما داریم. پیشنهاد میکنیم برای اطلاعات بیشتر همه روزه از ساعت 10 الی 6 با شماره 02172207 تماس بگیرید یا از طریق فرم ارزیابی آنلاین اقدام کنید.

امیرحسین

سلام. درمورد مشاغل مرتبط با پزشکی ، باید تو ژاپن تحصیل کرده باشیم؟ یا اگه مدرکمون از دانشگاه های ایران هم باشه میشه؟ کدوم دانشگاه ها مورد تاییدن؟ اقامت اونم 5 ساله است؟

سارا جوادی

با سلام بله برای دریافت اقامت کاری در ژاپن باید از دانشگاه های این کشور فارغ التحصیل شده باشید و تایید مدارک صادر شده از ایران تقریبا غیر ممکن است. بهترین گزینه برای مهاجرت گروه پزشکان کشورهای اروپایی مانند سوئد و آلمان است. پیشنهاد میکنم برای اطلاعات تکمیلی همه روزه از ساعت 10 الی 6 با شماره 02172207 تماس بگیرید.

رامین

باسلام ،برای کاربه ژاپن چه باید کرد،متشکرم

سارا جوادی

با سلام جناب آقای رامین ، برای بررسی شرایط شما به منظور اقدام ویزای کاری ژاپن نیاز به اطلاعات بیشتری از رزومه شما داریم. پیشنهاد میکنم برای اطلاعات تکمیلی روزهای اداری از ساعت 10 الی 6 با شماره 72207 تماس بگیرید.

رحمت بوش

باسلام ،برای کاربه ژاپن چه باید کرد،متشکرم

سارا جوادی

با سلام جناب رحمت پوش ، برای بررسی شرایط شما به منظور اقدام ویزای کاری ژاپن نیاز به اطلاعات بیشتری از رزومه شما داریم. پیشنهاد میکنم برای اطلاعات تکمیلی روزهای اداری از ساعت 10 الی 6 با شماره 72207 تماس بگیرید.

رحمت بوش

باسلام ،برای کاربن ژاپن چه باید کرد،متشکرم

سارا جوادی

با سلام جناب رحمت پوش ، برای بررسی شرایط شما به منظور اقدام ویزای کاری ژاپن نیاز به اطلاعات بیشتری از رزومه شما داریم. پیشنهاد میکنم برای اطلاعات تکمیلی روزهای اداری از ساعت 10 الی 6 با شماره 72207 تماس بگیرید.

علی احمدلو

سلام.بنده جوشکارصنعتی برق و گازبا15سال سابقه ورزومه هستم.چطور میتونم برای کار مرتبط به ژاپن برم

سارا جوادی

با سلام جناب احمدلو ، برای اقدام ویزای کاری کشور ژاپن نیاز به یک کارفرما و یا قرارداد کاری خواهید داشت. با توجه به سابقه کار ممتازی که دارید پیشنهاد کشورهایی مثل آلمان ، کانادا و استرالیا رو هم براتون داریم. پیشنهاد میکنم برای اطلاعات تکمیلی روزهای اداری از ساعت 10 الی 6 با شماره 72207 تماس بگیرید.

آرمین

برای اقامت در ژاپن 

محسن

چطوری میشه رفت ژاپن 

سارا جوادی

با سلام جناب سعادت عزیز ، راه های مختلفی برای مهاجرت به هر کشوری وجود دارد. برای تشخیص بهترین راه مهاجرتی ، بررسی دقیق رزومه فرد الزامی است. پیشنهاد میکنم برای اطلاعات تکمیلی همه روزه از ساعت 10 الی 6 با شماره 22226777 تماس بگیرید.

مشاهده نظرات بیشتر
Call Now Button