همانطور که در مقاله های “ مهاجرت کاری ” به بررسی روش های مهاجرت پرداختیم و در مورد “اطلاعات کلی مهاجرت کاری” توضیحات کاملی ارایه دادیم و قول داده بودیم که به بررسی روش ها و قوانین کشورهای مختلف بپردازیم ، در زمینه اخذ ویزای کاری برزیل  یک مقاله مرجع را برای شما دوستان عزیز فراهم کرده ایم.

مهاجرت کاری برزیل ، اخذ اقامت برزیل از طریق کار ،اخذ ویزای کاری برزیل ، ویزای کار در برزیل ، سرمایه گذاری در برزیل، کشور برزیل. (آشنایی با کشور برزیل)

مهاجرت به کشور برزیل از طریق ویزای کار

در این مقاله شما با انواع ویزای کار کشور برزیل و همچنین شرایط لازم جهت مهاجرت به کشور برزیل از طریق ویزای کار، آشنا خواهید شد. بهتر است قبل از گرفتن هر گونه تصمیمی در زمینه مهاجرت کاری به کشور برزیل از شرایط اجتماعی، فرهنگی، حقوق کار و اقامت کاری در کشور برزیل آگاهی کامل داشته باشید. از مزایای مهاجرت کاری به کشور برزیل از طریق ویزای کار شرایط راحت اخذ تابعیت و شهروندی برزیل می باشد.

جمهوری فدراتیو برزیل بزرگ‌ ترین و پرجمعیّت‌ترین کشور آمریکای جنوبی میباشد. پایتخت آن برازیلیاست و زبان رسمی آن زبان پرتغالی است.
کشور برزیل منطقه وسیعی را بین مرکز آمریکای جنوبی و اقیانوس اطلس شامل می شود و شرقی‌ترین کشور قاره آمریکا بوده و با کشورهای اروگوئه، آرژانتین، پاراگوئه، بولیوی، پرو، کلمبیا، ونزوئلا، گویان هم‌ مرز است. در حقیقت، برزیل به جز اکوادور و شیلی با تمامی دیگر کشورهای آمریکای جنوبی مرز مشترک دارد.
برزیل دارای زمین‌های کشاورزی وسیع و جنگل‌های استوایی است که با داشتن منابع طبیعی گسترده همیشه به نیروی کاری در این زمینه احتیاج داشته است. کشور برزیل با داشتن این منابع طبیعی، قدرتمند ترین اقتصاد آمریکای جنوبی است و با در اختیار داشتن واحد های گسترده و پیشرفته ی کشاورزی و معدن، در حال توسعه ی حضور خود در بازارهای جهانی است. مهم‌ ترین صادرات کشور برزیل را هواپیمای دارای بال ثابت، قهوه، وسایط نقلیه، سویا، سنگ معدن آهن، آب پرتقال، فولاد، منسوجات، کفش، گوشت و تجهیزات برقی تشکیل داده‌است.

کارشناسان اقتصادی آینده ای روشن و رو به توسعه را برای این کشور در سالهای آتی پیش بینی میکنند. از شهرهای مهم آن میتوان به سائوپائولو ، ریو دوژانیرو ، سالوادور و … اشاره کرد.

[powerpress url=”https://atiyeafarinan.com/wp-content/uploads/2019/07/مهاجرت-کاری-به-کشور-برزیل.mp3″]

مهاجرت به کشور برزیل از طریق ویزای کار – شرایط اخذ ویزای کار در برزیل

ویزای کار کشور برزیل برای افراد خارجی به دو دسته ویزای کار موقت و ویزای کار دائم تقسیم می شود. در ابتدا ویزای دو ساله موقت جهت کار با شرط داشتن کارفرما، به فرد اعطا می شود که این ویزا پس از دوسال بار دیگر قابل تمدید میباشد و سپس بعد از ۴ سال ویزای موقت شما تبدیل بهویزای کار دائم کشور برزیل خواهد شد. بسیاری از افراد کشور برزیل را هدف کوتاه مدتی میبینند تا از طریق آن و پس از اخذ اقامت از کشور برزیل، برای اخذ ویزای کار کشورهایی چون آمریکا، کانادا و … با پروسه ای کوتاه تر و ساده تر اقدام نمایند. کشور برزیل بستر بسیار مناسبی را جهت گردشگری و ورود توریسم به کشور برزیل مهیا کرده است. همین مورد سبب شده است تا ۳۰۰هزار فرصت شغلی در رابطه با گردشگری در این کشور ایجاد شود.
همچنین سفرهایی که باعث ورود تماشاگران ورزشی به این کشور میشود، نیز عامل بسیار مهمی جهت ایجاد شغل و بدست آوردن سودهای کلان برای کشور برزیل شده است. ساعت های کاری در کشور برزیل روزهای دوشنبه تا جمعه از ساعت ۹ صبح تا ۷ بعدازظهر و روزهای شنبه از ساعت ۹ صبح تا ۱۳ میباشد. پیش بینی میشود.  در حال حاضر اقتصاد برزیل بالاتر از کشورهای انگلستان و فرانسه است. کشور برزیل اقتصاد بسیار قوی در صادرات قهوه، فولاد، منسوجات، گوشت، کفش، وسایل برقی، سنگ معدن، آهن و … در بازارهای جهانی دارد. این کشور پذیرای بسیار رشته ها می باشد و بازار کار رشته های فنی مثل رشته مهندسی کامپیوتر، مهندسی معدن، مهندسی مکانیک، برق، عمران ،IT و غیره و همچنین حسابداری، توریسم و غیره می باشد.
ویزای کار دائم کشور برزیل مختص افرادی است که شرایط لازم را از قبل کسب کرده باشند و مدت دو سال را در این کشور تحت نظر دولت به کار مشغول بوده اند. این نوع ویزا، برای مدیران و سرمایه گذارانی که ارزش سرمایه گذاریشان ۵۰۰۰۰ دلار برای شخص حقیقی و ۲۰۰۰۰۰ دلار برای شخص حقوقی باشد نیز، قابل انجام است.

مهاجرت به کشور برزیل از طریق ویزای کار | شرایط اخذ ویزای کار در برزیل | مدارک مورد نیاز برای اخذ ویزای کار کشور برزیل
مهاجرت به کشور برزیل از طریق ویزای کار | شرایط اخذ ویزای کار در برزیل | مدارک مورد نیاز برای اخذ ویزای کار کشور برزیل

مهاجرت به کشور برزیل از طریق ویزای کار – افراد واجد شرایط ویزای کار در برزیل عبارتند از

افراد واجد شرایط ویزای کار در برزیل عبارتند از :

  • معلمین، اساتید و دانشجویانی که جهت تحصیل دوره های زبان انگلیسی یا پرتغالی وارد کشور برزیل میشوند.
  • افرادی که با دولت برزیل قرارداد همکاری بصورت بین المللی منعقد کرده باشند و در این کشور مشغول به ارائه خدماتی باشند.
  • افرادی که دارای یک قرار داد کار در برزیل از طرف شخص یا شرکتی در این کشور باشند.
  • اشخاصی که بصورت حرفه ای به فعالیت های ورزشی پرداخته و قرارداد کاری با کارفرمایی که خود مجوز قانونی ورزشی از کشور برزیل را دارد منعقد کرده اند.
  • افرادی که بواسطه ویزای سی روزه یا نود روزه جهت امور دستیار فنی بدون ارتباط مستقیم با کمپانی ها و دولت برزیل، وارد کشور برزیل شده اند.
  • دانشمندان و محققینی که بواسطه ی کار پژوهشی و تدریس، قرارداد کاری از دولت این کشور دریافت کرده باشند.
  • اشخاصی که جهت تحصیل در مقاطع مختلف وارد کشور برزیل شده اند میتوانند پس از فارغ التحصیلی در صورت دریافت یک پیشنهاد کاری از سوی کارفرما اقدام جهت اخذ ویزای کار در برزیل نمایند.

تحصیل در این کشور با هزینه های تقریبا رایگان در دانشگاه های دولتی امکان پذیر است و حتی شخص متقاضی در حین تحصیل اجازه کار پارت تایم را نیز خواهد داشت.

جهت درخواست ویزای کار در برزیل بایستی مدارک تحصیلی، ریز نمرات، گواهینامه و مدارک فنی و حرفه ای، سوابق کاری، کپی از پاسپورت خود را به کارفرمایتان در کشور برزیل تحویل دهید و این مدارک بایستی تسلیم وزارت کار و اشتغال کشور برزیل گردد. تمامی مدارک گفته شده بایستی به زبان پرتغالی ترجمه و مورد تایید سفارت محل اقامت فرد، قرار گیرد. سفارت برزیل میتواند مدارک دیگری بجز مدارک ذکر شده همچون نامه عدم سو پیشینه، عکس و … را درخواست نماید و فرد موظف به ارائه آنهاست.
با توجه به ارائه مطالب فوق، معمولاً افراد متقاضی مهاجرت به برزیل سعی می کنند از روش هایی مثل تحصیل در برزیل استفاده نمایند و روش مهاجرت به برزیل از طریق تحصیل را به روش مهاجرت از طریق کار به کشور برزیل ترجیح می دهند. تحصیل در کشور برزیل علاوه بر این که به صورت رایگان است، سبب می شود شخص اطلاعات خود را نسبت به این کشور تقویت کند و همچنین سطح زبان پرتغالی خود را ارتقا دهد و با توجه به هزینه زندگی در برزیل با خیال آسوده تر وارد بازار کار در برزیل شود. همچنین اینکه اجازه کار موقت به متقاضیان ادامه تحصیلات در برزیل داده می شود.
مزایای تابعیت و اقامت برزیل یا ارزش پاسپورت برزیل:
از مزایای تابعیت و اقامت برزیل میتوان به استفاده از بیمه های رایگان، دریافت وام با بهره پایین، خرید و فروش قانونی اموال ، اجازه کار بصورت تمام وقت، استفاده از تحصیل رایگان، تجارت و سرمایه گذاری در کشورهای آمریکایی اشاره کرد. از نکات مهم پیرامون ارزش پاسپورت برزیل اینکه اشخاص دارای پاسپورت این کشور می توانند به اکثر کشورهای اروپایی با ویزای بسیار راحت یا ویزای فرودگاهی سفر کنند.

مهاجرت به  کشور برزیل از طریق ویزای کار-مدارک مورد نیاز برای اخذ ویزای کار کشور برزیل

اخذ ویزای کار در کشور برزیل و همچنین اقامت از طریق کار در برزیل چندان آسان نخواهد بود . انواع ویزاهای مختلف وجود دارد و همه آنها با توجه به شرایط خاصی صادر می شوند.
در رابطه با اقامت از طریق کار در برزیل باید بیان نمود که برای داشتن شغلی با دستمزد بالا در برزیل به هر دو اجازه اقامت (یا موقت یا دائم) و ویزای کار نیاز دارید. قدم اول توسط کارفرمای آینده شما در برزیل صورت می گیرد که برای مجوز کار به وزارت کار و استخدام برزیل با ارائه قرارداد کار و تعدادی مدارک دیگر درخواست می دهد. پس از پذیرش درخواست در وزارت کار باید برای برای ویزای کار به سفارت یا کنسولگری برزیل در کشور خود درخواست دهید.
روند بررسی درخواست ویزای کار و اقامت از طریق کار در بزیل :
به منظور درخواست برای مجوز کار، کارفرمای آینده شما باید رزومه، گواهی ها، مدارک تحصیلی و سابقه کاری و یک نسخه تأیید شده از گذرنامه شما را به وزارت کار ارائه دهد.
ارائه اسناد بیشتر بستگی به نوع ویزای کار مورد درخواست شما دارد. تمام اسناد و مدارک باید توسط مقامات برزیلی تایید شود و قبل از ارسال به پرتغالی ترجمه و تأیید شود. سپس درخواست های پذیرش شده به وزارت امور خارجه ارسال می شود تا آنها را برای شروع روند ویزای کار به سفارت یا کنسولگری برزیل در کشور مبدأ ارسال کنند.

مدارک مورد نیاز ویزای کار برزیل در کشور مبدا

  • گذرنامه متقاضی که حداقل ۶ ماه اعتبار داشته باشد،
  • دو فرم درخواست که در کنسولگری در دسترس است،
  • دو قطعه عکس در اندازه پاسپورت
  • گزارش پلیس مبنی بر اینکه شما هیچ سابقه کیفری ندارید (در ۳ ماه اخیر).
  • مدارک تحصیلی
  • قراردادکاری فی ما بین متقاضی مهاجرت کاری به کشور برزیل و کارفرما در برزیل
  • نمره زبان
  • CV یا مدرک مثبت سابقه ی کاری که مرتبط با رشته تحصیلی وی باشد.
  •  

مهاجرت از طریق ویزای کار به کشور برزیل برای اشخاصی که در زمینه های مهندسی اعم از :

  • مکانیک
  • برق
  • عمران
  • معدن
  • کامپیوتر
  • It
  • و رشته های حسابداری و توریسم می باشند انجام پذیر است.

ویزای کار دائم برزیل هم در مهاجرت کاری به برزیل هم در مهاجرت کاری به برزیل به اشخاصی تعلق پیدا می کند که قبلا به مدت دو سال تحت نظر دولت کشور برزیل اشتغال داشته اند و می توانند به عنوان مدیر سرمایه گذار با ارزش سرمایه گذاری ۲۰۰۰۰۰ دلار در مورد شخص حقوقی و ۵۰۰۰۰۰ دلار برای شخص حقیقی اقدام نمایند.

مهاجرت کاری به کشور برزیل برای افرادی که شرایط زیر را دارند امکان پذیر است:

اشخاصی که جهت مهاجرت کاری به برزیل شرایط مساعدتری دارند گروههای زیر می باشند.
• معلمان و مربیانی که قراردارد کاری با کشور برزیل را داشتند .
• اشخاصی که دارای قرارداد کاری در کشور برزیل بوده اند.
• اشخاصی که از طریق ویزاهای کوتاه مدت در کشور برزیل به دستیاری در زمینه های فنی پرداخته اند .
• گروه محققین که به واسطه قرارداد کاری خود در کشور برزیل حضور دارند.
• این اشخاص می توانند بسیار راحت تر مهاجرت کاری به برزیل را انجام بدهند.

متقاضی مهاجرت کاری به کشور برزیل در صورت داشتن دعوتنامه همکاری و یا قرارداد استخدام از کشور برزیل و یا در صورتی که شخص، متقاضی تغییر نوع ویزای خود از حالت های مذکور در بالا و سایر انواع ویزا ها باشند می بایست با مراجعه به سفارت و ارائه مدارک فوق به کنسول برزیلی درخواست ویزای کار نماید.

دقت عمل افسر ویزا در صدور ویزاهای کاری برای متقاضیان مهاجرت کاری به کشور برزیل بسیار بالا می باشد چراکه اجازه کار به طور تمام وقت برای تبعه غیر که متقاضی مهاجرت کاری به  کشور برزیل می باشد امکان اخذ اقامت کشور برزیل را فراهم می آورد و متعاقبا شخص مذکور از حقوقی برابر یک تبعه بهره مند می گردد.
پس صحت قرارداد ها و ذکر دلایل منطقی جهت استخدام تبعه ی خارجی و ارجحیت وی به تبعه برزیل نقش بسیار مهمی در امکان اخذ ویزا ایفا می نماید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با تحصیل در کشور برزیل مقاله “تحصیل در برزیل ” را مطالعه فرمایید.

در صورتی که تمایل دارید برای دانشگاه های برتر کشور برزیل اقدام نمایید، موسسه آتیه آفرینان ایرانیان شما را در این زمینه همراهی می نماید.برای کسب اطلاعات تکمیلی تر و دریافت مشاوره اولیه رایگان می توانید با موسسه تماس حاصل نمایید.

کارشناسان ما در شرکت آتیه آفرینان ایرانیان بر اساس شرایط شما، روش ها و گزینه های مناسب برای اخذ شهروندی برزیل ، تابعیت و اقامت کاری در برزیل را ارایه خواهند داد. جهت کسب اطلاعات بیشتر یا داشتن هر گونه سوال در زمینه ویزای کاری برزیل می توانید با ما در ارتباط باشید.

گروه آتیه آفرینان – مجری و ارایه دهنده بهترین خدمات و مشاوره های تحصیل و اقامت در اروپا

5/5 - (1 امتیاز)
مقالات مشابه
تحصیل در رشته پرستاری برزیل تحصیل در رشته پرستاری برزیل

بیشتر دانشجویان ایرانی جهت تحصیل پرستاری متقاضی تحصیل در رشته پرستاری برزیل هستند . اولین ...

تحصیل پزشکی در برزیل تحصیل پزشکی در برزیل

کشور برزیل، بزرگترین و پرجمعیت ترین کشور آمریکای جنوبی می باشد که قبلا مستمعره کشور پرتغال...

مهاجرت به برزیل مهاجرت به برزیل

مهاجرت به برزیل و روش های مختلف اقامت در برزیل در این مطلب مورد بررسی قرار می گیرد. افراد خا...

نظرات کاربران
عباس قربانی

تقاضای مهاجرت به هرطریقی به برزیل و سوئد را دارم 71***091233 

شیوا ساریخانی

با سلام دوست عزیز شما می توانید در خصوص بررسی رزومتون و همچنین دریافت پیشنهادات جامع در خصوص اخذ اقامت کشور سوئد و یا اخذ اقامت کشور برزیل با مشاورین موسسه آتیه آفرینان صحبت نمایید.بسته به رزومه تحصیلی و یا رزومه کاری شما می توانیم برای اخذ اقامت کشور برزیل و یا اخذ اقامت کشور سوئد اقدام نماییم. شماره تماس: ۰۲۱۲۲۲۲۶۷۷۷ موفق باشید

مشاهده نظرات بیشتر
Call Now Button