مهاجرت و اقامت سرمایه گذاری ژاپن به معنای اخذ اقامت ژاپن از طریق سرمایه گذاری است. انجام این پروسه نیازمند آگاهی دقیق از قوانین اخذ اقامت ژاپن و شرایط اخذ اقامت ژاپن از طریق سرمایه گذاری خواهد بود. به اضافه این که باید به طور شفاف از هزینه زندگی در ژاپن نیز مطلع شوید.
در این مقاله به طور کامل با ویزای سرمایه گذاری ژاپن آشنا خواهید شد. در می یابید که برای مهاجرت و اقامت سرمایه گذاری ژاپن چه اقداماتی باید صورت بگیرد. همچنین مزایا و معایب سرمایه گذاری در ژاپن معرف حضورتان قرار می گیرد. در این صورت است که می توانید راجع به مناسب بودن یا نبودن ژاپن به عنوان مقصدی برای سرمایه گذاری و مهاجرت تصمیم بگیرید.

این چنین اطلاعاتی برای متقاضیان اقامت دائم، تابعیت و پاسپورت ژاپن کاملاً مفید و کار راه انداز خواهد بود؛ منتها پروسه مهاجرت اقامت سرمایه گذاری ژاپن بهتر است از طریق وکیل مهاجرت انجام گیرد؛ چرا که در این شیوه مهاجرتی بنا است مبالغ زیادی پول منتقل شود. هر گونه خطا و اشتباه ناشی از غفلت و ناآگاهی ممکن است به ضررهای مالی جبران ناپذیری بینجامد.
موسسه مهاجرتی آتیه آفرینان ایرانیان شرایطی نوین را برای مشاوره تلفنی رایگان فراهم کرده است. تنها کاری که باید انجام دهید تماس با موسسه و در میان گذاشتن شرایط شخصی تان با مشاوران ما است.
در این صورت به طور دقیق در مورد مهاجرت و اقامت سرمایه گذاری ژاپن راهنمایی می شوید. حتی ممکن است تشخیص کارشناسان مجرب ما مبنی بر نامناسب بودن اخذ اقامت ژاپن از طریق سرمایه گذاری باشد. امکان دارد برای مهاجرت و اقامت دائم، شیوه ای غیر از سرمایه گذاری در ژاپن را به شما پیشنهاد دهند، و همچنین برای آشنایی بیشتر با موسسه و پرونده های موفق ما می توانید از پیج اینستاگرام آتیه آفرینان دیدن کنید.

🔊 پادکست شرایط سرمایه گذاری در ژاپن 🔊 

مهاجرت و اقامت سرمایه گذاری ژاپن و شرایط عمومی آن

در فرآیند مهاجرت و اقامت سرمایه گذاری ژاپن لزوماً یک مرحله مقدماتی وجود دارد. این مرحله به جمع آوری اطلاعات می گذرد. هرچه میزان علم و آگاهی شما بیشتر باشد طبیعتاً اخذ اقامت ژاپن از طریق سرمایه گذاری نیز آسان تر انجام می شود. از یک سو باید به دنبال کسب اطلاع از قوانین اخذ اقامت ژاپن بروید. برآوردی صحیح از هزینه زندگی در ژاپن داشته باشید. به اضافه این که شرایط اخذ اقامت ژاپن از طریق سرمایه گذاری را به خوبی بشناسید.
در موازات موارد نامبرده شده، بهتر است که اطلاعاتی را در خصوص شرایط عمومی سرمایه گذاری در ژاپن کسب کنید؛ به ویژه با موقیعت جغرافیایی و اوضاع و احوال حاکم بر این کشور آشنا شوید. مادامی که اطلاعات کافی از کشور مقصد در اختیار نداشته باشید، تضمینی برای موفقیت در مهاجرت و اقامت سرمایه گذاری ژاپن وجود ندارد. چه بسا موفق به دریافت اقامت دائم، تابعیت و پاسپورت ژاپن هم شوید؛ اما مثلاً به دلیل تفاوت‌ های فرهنگی لحظه ای قادر به زندگی در این کشور نباشید.

ژاپن در شرق قاره آسیا واقع شده است. این کشور در اقیانوس آرام جای دارد. کشور ژاپن جزو قدرت های اصلی دنیا محسوب می شود؛ به طوری که از لحاظ تولید ناخالص داخلی و برتری اقتصادی در رتبه سوم جهانی قرار گرفته است. افزایش تقاضا برای سرمایه گذاری در ژاپن را باید مرتبط با همین موارد بدانیم.
ژاپن از هر سو با آب احاطه شده است. کشورهای چین، کره جنوبی، کره شمالی و روسیه در همسایگی این کشور قرار دارند. مساحت فعلی ژاپن 387000 کیلومتر مربع بوده و جمعیتی بالغ بر 128 میلیون نفر دارد. پایتخت این کشور شهر توکیو با بیش از 35 میلیون نفر جمعیت است. قابل توجه متقاضیان مهاجرت اقامت سرمایه گذاری ژاپن، این شهر جزو بزرگ ترین و گرانترین پایتخت های دنیا به حساب می آید.

مهاجرت و اقامت سرمایه گذاری ژاپن و شرایط عمومی آن
مهاجرت و اقامت سرمایه گذاری ژاپن و شرایط عمومی آن

سرمایه گذاری در ژاپن و استانداردهای سرمایه گذاری

در پروسه سرمایه گذاری در ژاپن یکی از مباحثی که باید حسابی مورد توجه قرار بگیرد؛ استانداردهای سرمایه گذاری است. در حقیقت منظور از این استانداردها، مباحث مربوط به امنیت سرمایه گذاری خواهد بود.  به منظور حصول اطمینان از امنیت سرمایه گذاری راه های مختلفی وجود دارد؛ اما کاربردی ترین شیوه، آنالیز و بررسی نرخ مصادره اموال است؛ بنابراین بررسی امنیت سرمایه گذاری را به شرایط اخذ اقامت ژاپن از طریق سرمایه گذاری اضافه کرده و از توجه به آن غافل نشوید.

ریسک مصادره اموال در مقیاسی بین اعداد 1 تا 7 سنجیده می شود. این نرخ در کشور ژاپن روی عدد 1 قرار گرفته است؛ یعنی سرمایه گذاری در ژاپن با کمترین میزان ریسک مصادره اموال همراه خواهد بود. همین موضوع را باید موجب قوت قلب و آسودگی خاطر متقاضیان مهاجرت اقامت سرمایه گذاری ژاپن دانست.

سرمایه گذاری در ژاپن و شاخص های اقتصادی تأثیر گذار

در هنگام تصمیم گیری برای سرمایه گذاری در ژاپن باید مواردی را بررسی کنید که اکثر مردم عادی از آن اطلاع چندانی ندارند. آنالیز این موارد از جانب کارشناسان موسسه مهاجرتی آتیه آفرینان ایرنیان توصیه شده است. در واقع صحبت از سرمایه گذاری در ژاپن و شاخص های اقتصادی تاثیر گذار در مطرح است.

بگذارید این طور بگوییم همان قدری که باید از قوانین اخذ اقامت ژاپن آگاه باشید؛ اشراف داشتن به شاخص های اقتصادی تاثیر گذار بر سرمایه گذاری در ژاپن نیز به همان میزان اهمیت دارد؛ بنابراین این مورد را نیز باید به شرایط اخذ اقامت ژاپن از طریق سرمایه گذاری بیفزایید. مهم ترین شاخص های اقتصادی تاثیر گذار به شرح زیر است:

سرمایه گذاری در ژاپن و شاخص های اقتصادی تأثیر گذار
سرمایه گذاری در ژاپن و شاخص های اقتصادی تأثیر گذار

نرخ مالیات ژاپن

مالیات از شاخص های اقتصادی تاثیر گذاری است که در مهاجرت اقامت سرمایه گذاری ژاپن توجه زیادی را می طلبد؛ چرا که به معنای واقعی تاثیر قابل توجهی بر سرمایه و دارایی اشخاص به ویژه سرمایه گذاران خارجی می گذارد. هرچه میزان نرخ مالیات پایین تر باشد، به تبع آن سرمایه گذاری پر بازده تر و سودآور تری در انتظارتان خواهد بود.

نرخ مالیات ژاپن
نرخ مالیات ژاپن

نرخ تولید ناخالص داخلی ژاپن

تولید ناخالص داخلی فاکتوری است که از طریق آن می توان به اوضاع و احوال اقتصاد یک کشور پی برد. نرخ تولید ناخالص داخلی ژاپن بیانگر مقدار کالاهای تولید شده و خدمات ارائه شده داخلی ژاپن، در بازه زمانی مشخص است. به همین دلیل است که مهاجرت اقامت سرمایه گذاری ژاپن را باید با در نظر گرفتن این نرخ انجام دهید.

در نمودار زیر میزان رشد اقتصادی ژاپن را می بینید. در حقیقت تولید ناخالص داخلی ژاپن بیانگر میزان سودآوری و بازدهی سرمایه گذاری در این کشور است. به طور کلی هر کشوری که تولید ناخالص داخلی اش بیش از 35000 باشد، اقتصادی سالم، سرحال و پیشرفته دارد؛ در نتیجه فرصتی می یابید تا مهاجرت اقامت سرمایه گذاری ژاپن را با آسودگی خاطر اجرایی نمایید.

نرخ تولید ناخالص داخلی ژاپن
نرخ تولید ناخالص داخلی ژاپن

نرخ تورم در ژاپن

منظور از تورم مقدار تغییر در قیمت کالا و خدمات در یک دوره زمانی مشخص است. تورم به طور مستقیم مرتبط با قدرت خرید مردم بوده و اثر قابل توجهی بر آن می گذارد. کشوری که از نظر هزینه و مخارج ثبات داشته باشد به توسعه اقتصادی چشم گیری دست می یابد؛ بنابراین پایین بودن نرخ تورم خیالتان را از بابت هزینه زندگی در ژاپن آسوده خواهد کرد. به اضافه این که سرمایه گذاری در ژاپن مطمئن، تضمینی و سودآور خواهد بود. در چنین شرایطی ریسک سرمایه گذاری در ژاپن بسیار پایین می آید.

نرخ تورم در ژاپن
نرخ تورم در ژاپن

نرخ بهره بانکی ژاپن

در نمودار زیر نرخ بهره بانکی ژاپن را خواهید دید. از دیگر شاخص های اقتصادی تاثیر گذار و قابل توجه در مهاجرت و اقامت سرمایه گذاری ژاپن محسوب می شود.

نرخ بهره بانکی ژاپن
نرخ بهره بانکی ژاپن

انواع سرمایه گذاری در ژاپن  

سرمایه گذاری در ژاپن راهی است که برای مهاجرت به این کشور و دریافت اقامت آن پیش رو دارید. اخذ اقامت ژاپن از طریق سرمایه گذاری به شیوه های مختلفی انجام می گیرد. با نگاهی به قوانین اخذ اقامت ژاپن به انواع روش های مهاجرت و اقامت سرمایه گذاری ژاپن پی خواهید برد.

انواع سرمایه گذاری در ژاپن به شرح زیر است:

  • خرید ملک
  • ثبت شرکت
  • کارآفرینی
  • خرید اوراق قرضه دولتی

در میان شیوه های نام برده شده برای مهاجرت و اقامت سرمایه گذاری ژاپن، روش هایی همچون ثبت شرکت و کارآفرینی مطلوب تر از سایرین است؛ چرا که از طریق آنها می توان به اقامت دائم، پاسپورت و تابعیت ژاپن دست یابید؛ بنابراین سرمایه گذاری در ژاپن شما را به دریافت ویزای سرمایه گذاری این کشور خواهد رساند.

سرمایه گذاری در ژاپن از طریق خرید ملک

همان طور که گفته شد خرید ملک راهی برای سرمایه گذاری در ژاپن است؛ منتها اگر سرمایه گذاری در ژاپن را بیشتر به قصد دریافت اقامت دائم انجام می دهید تا سرمایه گذاری، این شیوه پیشنهاد نمی شود؛ چرا که سرمایه گذاری در ژاپن از طریق خرید ملک به اقامت دائم، پاسپورت و تابعیت این کشور ختم نمی شود.
اگرچه قوانین اخذ اقامت ژاپن از طریق سرمایه گذاری، دریافت اقامت ژاپن از طریق خرید ملک را منتفی کرده است؛ اما سرمایه گذاران خارجی برای خرید املاک در این کشور با محدودیتی مواجه نمی شوند. به عنوان مثال لزومی ندارد که حتماً اقامت ژاپن را داشته باشید و سپس برای سرمایه گذاری در ژاپن از طریق خرید ملک اقدام کنید. همین موضوع روال مهاجرت و اقامت سرمایه گذاری ژاپن را آسان می کند.

سرمایه گذاران خارجی و غیر مقیم در ژاپن، پس از خرید ملک باید در سایت اداره دارایی این کشور ثبت نام کنند. این اجبار قانونی وضع شده تا  متقاضی سرمایه گذاری در ژاپن از طریق خرید ملک، مالیاتش را بپردازد؛ بنابراین در پروسه مهاجرت اقامت سرمایه گذاری ژاپن از طریق خرید ملک به این موضوع توجه داشته باشید.
از این ها گذشته اگر هدفـتان از مهاجرت و اقامت سرمایه گذاری ژاپن از طریق خرید ملک، دستیابی به اقامت دائم این کشور بوده است؛ پیشنهاد می دهیم به سراغ کشورهای دیگری همچون اسپانیا، پرتغال، قبرس و غیره بروید؛ البته انتخاب مقصدی صحیح و مناسب برای اقامت سرمایه گذاری نیازمند دانش تخصصی است. بهتر است در این موضوع  نظر یک وکیل مهاجرت را جویا شوید. به همین دلیل توصیه می کنیم با کارشناسان موسسه مهاجرتی آتیه آفرینان ایرانیان تماس بگیرید.

سرمایه گذاری در ژاپن از طریق خرید ملک
سرمایه گذاری در ژاپن از طریق خرید ملک

سرمایه گذاری در ژاپن از طریق ثبت شرکت

سرمایه گذاری در ژاپن از طریق ثبت شرکت راهی است که به اقامت دائم این کشور می انجامد؛ بنابراین گزینه مناسبی برای اخذ اقامت ژاپن از طریق سرمایه گذاری محسوب می شود. مطابق قوانین اخذ اقامت ژاپن و با نگاهی به شرایط اخذ اقامت ژاپن از طریق سرمایه گذاری، ثبت شرکت به 3 صورت انجام پذیر است:

انواع ثبت شرکت در ژاپن
انواع ثبت شرکت در ژاپن

هزینه های مهاجرت و اقامت سرمایه گذاری ژاپن از طریق ثبت شرکت

اگر قصد سرمایه گذاری در ژاپن از طریق ثبت شرکت را دارید؛ لازم است مخارج زیر را به عنوان هزینه های اولیه مهاجرت و اقامت سرمایه گذاری ژاپن بپردازید:

  • مخارج ایجاد شرکت
  • هزینه اعلامیه های مالیاتی
  • خرج و مخارج لازم برای استخدام کارمندان بومی
  • هزینه ایجاد یک دفتر دائمی
  • مخارج ایجاد محل سکونت برای اتباع خارجی
  • هزینه های اخذ ویزا و ….

سرمایه گذاری در ژاپن از طریق کارآفرینی

در خصوص مهاجرت اقامت سرمایه گذاری در ژاپن از طریق کارآفرینی باید به نکته ای توجه شود؛ ارتباط تنگانگی میان ثبت شرکت و کارآفرینی وجود دارد. در واقع سرمایه گذاری در ژاپن از طریق ثبت شرکت به کارآفرینی و اشتغال زایی منجر می شود. مهم تر از همه این که چنین شیوه هایی اقامت دائم ژاپن را به همراه دارد.

قوانین اخذ اقامت ژاپن از طریق کارآفرینی موارد خاصی را به عنوان شرایط اخذ اقامت ژاپن از طریق سرمایه گذاری معین کرده است. از جمله شرایط حاکم بر مهاجرت اقامت سرمایه گذاری ژاپن می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • ارائه طرح توجیهی اقتصادی ( Business Plan )
  • تهیه مکانی مناسب برای راه اندازی کار و کسب
  • در دست داشتن سرمایه اولیه برای ثبت شرکت (حداقل 5 میلیون ین)
  • استخدام حداقل یک نفر نیروی کار ژاپنی تمام وقت و پرداخت حقوق به او
  • دارا بودن حداقل 3 سال سابقه کاری مرتبط با حوزه کار و کسب راه اندازی شده
  • اثبات تمکن مالی متقاضی در تامنی مخارج زندگی خود و خانواده اش

در خصوص سرمایه گذاری در ژاپن از طریق کارآفرینی، ویزایی به مدت یک سال دریافت خواهید کرد. پیش از منقضی شدن زمان آن باید برای تمدید دست به کار شوید. قوانین اخذ اقامت ژاپن از طریق سرمایه گذاری کارآفرینی این طور معین کرده که پس از 10 سال می توانید برای اقامت دائم ژاپن درخواست بدهید. در این صورت ثمره مهاجرت و اقامت سرمایه گذاری ژاپن نمایان می شود.

 از جمله شرایط اخذ اقامت ژاپن از طریق سرمایه گذاری کارآفرینی که در این جا حکم فرما است؛ باید به دانش زبان ژاپنی و وضع مالی شخص متقاضی اشاره کنیم. چنین مواردی بر تایید یا عدم تایید درخواست اقامت دائم ژاپن تاثیر بسیاری می گذارد. به طور کلی فرآیند مهاجرت و اقامت سرمایه گذاری ژاپن را تحت تاثیر خود قرار می دهد.

مهاجرت و اقامت سرمایه گذاری ژاپن از طریق کارآفرینی آنچنان که باید مورد توجه واقع نشده است. علت اصلی این موضوع به پایین بودن سطح اطلاعات افراد مربوط می شود. بسیاری از کارشناسان مهاجرتی اطلاعات چندانی در مورد شرایط اخذ اقامت  ژاپن از طریق سرمایه گذاری کارآفرینی در دست ندارند. به همین دلیل پیشنهاد می دهیم از مشاوران موسسه مهاجرتی آتیه آفرینان ایرانیان یاری بخواهید.

سرمایه گذاری در ژاپن از طریق کارآفرینی
سرمایه گذاری در ژاپن از طریق کارآفرینی

سرمایه گذاری در ژاپن از طریق خرید اوراق قرضه دولتی

سرمایه گذاری در ژاپن را می توان با خرید اوراق قرضه دولتی این کشور عملی نمود. توجه داشته باشید مهاجرت اقامت سرمایه گذاری ژاپن از طریق خرید اوراق قرضه، شما را به اقامت دائم این کشور می رساند.  تمرکز اصلی دولت ژاپن بر بخش های خاصی از اقتصاد است. از جمله آن می توان به حوزه تولید اتومبیل، الکترونیک، حمل و نقل، کشتی سازی، صنایع شیمیایی و غیره اشاره کرد.

 بنابراین سرمایه گذاران خارجی نیز می توانند اقدام به خرید سهام و اوراق قرضه در این صنایع نمایند؛ و از این طریق مهاجرت اقامت سرمایه گذاری ژاپن را پیش ببرند.  این گونه است که اخذ اقامت ژاپن از طریق سرمایه گذاری خرید اوراق قرضه با موفقیت به ثمر می نشیند. در بیان شرایط اخذ اقامت ژاپن از طریق سرمایه گذاری باید به نکته ای توجه داشته باشید؛ اوراق قرضه دولتی ژاپن نقش پر رنگ و قابل توجهی در بازار و نقدینگی این کشور دارد.

با این تفاسیر مهاجرت و اقامت سرمایه گذاری ژاپن از طریق خرید اوراق قرضه، یک سرمایه گذاری پر بازده به حساب می آید.

بر اساس قوانین اخذ اقامت ژاپن، 3 نوع اوراق قرضه مختلف در این کشور عرضه می شود:

  • اوراق قرضه عمومی
  • اوراق قرضه سرمایه گذاری از طریق دریافت وام
  • اوراق قرضه کمک مالی

پیش از اقدام برای مهاجرت اقامت سرمایه گذاری ژاپن از طریق خرید اوراق قرضه دولتی باید کاری انجام دهید؛ یعنی به طور دقیق از  شرایط اخذ اقامت ژاپن از طریق سرمایه گذاری خرید اوراق قرضه دولتی آگاه شوید. شرایط و قوانین حاکم بر هر یک از اوراق قرضه نامبرده شده متفاوت با دیگری است؛ بنابراین سرمایه گذاران خارجی باید در بررسی این شرایط نهایت دقت را به خرج دهند.
به منظور گزینش صحیح از میان انواع ورقه های قرضه بهتر است که با وکیل مهاجرت مشورت کنید. در این صورت است که مهاجرت اقامت سرمایه گذاری ژاپن به طور مطمئن و تضمینی انجام می گیرد. به ویژه که دولت ژاپن از سهام و اوراق قرضه حمایت می کند. در نتیجه سرمایه گذاری در ژاپن از طریق خرید اوراق قرضه دولتی  ریسک بسیار کمی دارد.

مزایای مهاجرت و اقامت سرمایه گذاری ژاپن

نوبتی هم که باشد نوبت به بررسی مزایای مهاجرت و اقامت سرمایه گذاری ژاپن می رسد. در بیان مزایای سرمایه گذاری در ژاپن می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • ژاپن جزو پیشگامان بزرگ در حوزه صنعت و تکنولوژی در سطح جهانی است. همین موضوع به افزایش منافع ناشی از مهاجرت اقامت سرمایه گذاری ژاپن می انجامد.
  • ژاپن رشد و شکوفایی اقتصادی قابل توجهی دارد؛ که از قضا به نفع متقاضیان اخذ اقامت ژاپن از طریق سرمایه گذاری تمام می شود. این رشد چشم گیر به دلیل بالا بودن سطح مطالعه و تحقیقات علمی، صادرات به کشورهای در حال توسعه ای همچون چین و تعدیل نسبی ارزش سهام است.
  • سرمایه گذاری در ژاپن به وسیله هر کدام از شیوه های مهاجرت اقامت سرمایه گذاری ژاپن که انجام گیرد؛ باز هم امنیت فراوانی دارد.
  • نرخ فساد اقتصادی ژاپن در مقایسه با دیگر کشورها به طور چشم گیری پایین است.
  • میزان مالیات بر درآمد اشخاص و شرکت ها در ژاپن کاهش پیدا کرده است.

معایب مهاجرت و اقامت سرمایه گذاری ژاپن

موارد اندکی از مزایای مهاجرت و اقامت سرمایه گذاری ژاپن معرف حضور شما عزیزان قرار گرفت. اکنون نوبت به بررسی معایب سرمایه گذاری در ژاپن می رسد؛ بنابراین اگر خواهان اقامت ژاپن از طریق سرمایه گذاری هستید؛ علاوه بر توجه به شرایط سرمایه گذاری در ژاپن از طریق سرمایه گذاری باید به معایب آن نیز توجه کنید. برخی از مهم ترین معایب سرمایه گذاری در ژاپن به شرح زیر است:

  • رشد اقتصادی ژاپن در سال های اخیر کم و ناچیز بوده است.
  • این اواخر بی ثباتی سیاسی بر کشور ژاپن حاکم شده است.
  • بالا و سنگین بودن مقادیر بدهی کشور ژاپن
  • پایین و اندک بودن نرخ رشد جمعیت در ژاپن

معایب مهاجرت و اقامت سرمایه گذاری ژاپن
معایب مهاجرت و اقامت سرمایه گذاری ژاپن

هزینه مهاجرت و اقامت سرمایه گذاری ژاپن

پیش از اقدام برای مهاجرت و اقامت سرمایه گذاری ژاپن لازم است تا حدودی از هزینه زندگی در ژاپن مطلع شوید. به اضافه این که برآورد صحیحی از جنبه مالی شرایط اخذ اقامت ژاپن از طریق سرمایه گذاری انجام دهید. هزینه زندگی در ژاپن به طور متوسط 97.67 درصد بیشتر از ایران است.

قابل توجه متقاضیان مهاجرت و اقامت سرمایه گذاری ژاپن،  اجاره ملک در ژاپن به طور متوسط 64.41 درصد بیشتر از ایران است. هزینه زندگی در ژاپن بسته به سبک زندگی و شهر محل سکونت برای هر شخصی متفاوت با دیگری خواهد بود.

در ادامه به بررسی هزینه زندگی در ژاپن با توجه به ضروریات زندگی از جمله خانه، خوراک و غیره می پردازیم.

  • 500 گرم نان         188.36
  • یک کیلوگرم برنج    445.66
  •  12 عدد تخم مرغ   223.38
  • یک  کیلوگرم گوشت گاو      2.081.23
  • آپارتمان (1 خوابه) در مرکز شهر       86.581.36
  • آپارتمان (1 خوابه) خارج از مرکز       58.663.97
  • آپارتمان (3 خوابه) در مرکز شهر       200.775.91
  • آپارتمان (3 خوابه) خارج از مرکز       111.201.57
  • قیمت خرید هر متر مربع آپارتمان در مرکز شهر: 860.708.28¥ (ین ژاپن)
  • قیمت خرید هر متر مربع آپارتمان در خارج از مرکز 427.888.87¥ (ین ژاپن)

* تمامی موارد گفته شده بر اساس واحد پولی ژاپن یعنی ین محاسبه شده است.

سرمایه گذاری در ژاپن و سخن پایانی

مهاجرت اقامت سرمایه گذاری ژاپن از طرق مختلفی انجام پذیر است. مهم ترین و رایج ترین راه های سرمایه گذاری در ژاپن خرید ملک، ثبت شرکت، کارآفرینی و خرید اوراق قرضه دولتی محسوب می شود. اگر خواهان اخذ اقامت ژاپن از طریق سرمایه گذاری هستید، باید به 2 موضوع مهم توجه داشته باشید.
یکی قوانین اخذ اقامت ژاپن و دیگری شرایط اخذ اقامت ژاپن از طریق سرمایه گذاری. چرا که بر اساس این 2 مورد، همه روش های مهاجرت اقامت سرمایه گذاری ژاپن اقامت این کشور را در پی ندارد. به همین دلیل لازم است برای انتخاب شیوه های سرمایه گذاری در ژاپن از وکیل مهاجرت خبره راهنمایی بخواهید؛ البته همین حالا می توانید نظر خود را زیر مقاله مهاجرت اقامت سرمایه گذاری ژاپن درج کنید. در این صورت کارشناسان ما در اسرع وقت به شما پاسخ می دهند.

سوالات متداول در زمینه سرمایه گذاری در ژاپن

✳️ شاخص های اقتصادی سرمایه گذاری در ژاپن چیست؟

1. مالیات 2. تولید ناخالص داخلی 3. نرخ بهره بانکی 4. تورم

✳️ انواع روش های سرمایه گذاری در ژاپن چیست؟

خرید ملک، ثبت شرکت، کارآفرینی، خرید اوراق قرضه دولتی

✳️ انواع اوراق قرضه در ژاپن چیست؟

اوراق قرضه عمومی
اوراق قرضه سرمایه گذاری از طریق دریافت وام
اوراق قرضه کمک مالی

✳️ مزایای سرمایه گذاری در ژاپن چیست؟

نرخ فساد اقتصادی ژاپن در مقایسه با دیگر کشورها به طور چشم گیری پایین است.
میزان مالیات بر درآمد اشخاص و شرکت ها در ژاپن کاهش پیدا کرده است و…

5/5 - (1 امتیاز)
مقالات مشابه
نمونه قرارداد خرید ملک در ترکیه نمونه قرارداد خرید ملک در ترکیه

نمونه قرارداد خرید ملک در ترکیه از مهم ترین مسئله ای است که در روش های خرید ملک در این مطلب م...

خرید ملک در ترکیه خرید ملک در ترکیه

خرید ملک در ترکیه یکی از روش هایی است که متقاضیان مهاجرت به ترکیه می توانند با شرایط ویژه ای...

مهاجرت از طریق سرمایه گذاری مهاجرت از طریق سرمایه گذاری

مهاجرت از طریق سرمایه گذاری و اخذ ویزای سرمایه گذاری در کشورهای مختلف در این مطلب مورد بررس...

نظرات کاربران
Call Now Button