همانطور که در مقاله های قبلی توضیح داده شد برای مهاجرت و اقامت در مجارستان روش های زیادی وجود دارد. از جمله روش های اخذ اقامت در بلاروس ،  تحصیل در مجارستان، اخذ ویزای کاری مجارستان یا سرمایه گذاری در مجارستان، اخذ اقامت در مجارستان از طریق تولد فرزند و اخذ اقامت از طریق ازدواج در مجارستان می باشد که در این مقاله به بررسی این روش خواهیم پرداخت.

اخذ اقامت و تابعیت مجارستان از طریق ازدواج

برای مهاجرت و اقامت مجارستان روش های مختلف و فراوانی وجود دارد. در این مقاله به بررسی روند اخذ اقامت مجارستان از طریق ازدواج خواهیم پرداخت و سایر روش ها را بطور کامل در مقاله های بعدی سایت شرکت آتیه آفرینان ایرانیان توضیح خواهیم داد.

شرایط اخذ اقامت مجارستان از طریق ازدواج

ممکن است شخصی قصد ازدواج با یک شخص از تبعه کشور مجارستان را داشته باشد. ابتدا لازم است بدانید که اخذ تابعیت مجارستان از طریق ازدواج عمل حقوقی محسوب می شود و دارای آثار حقوقی بسیاری است . با شرکت آتیه آفرینان ایرانیان همراه باشید تا به بررسی کامل اخذ اقامت مجارستان از طریق ازدواج بپردازیم.

در مباحث مربوط به اخذ تابعيت كشور مجارستان از طریق ازدواج تابع قوانين ساير كشورهای اروپايی در اتحاديه شنگن می باشد. اما توجه کنید که ازدواج با تبعه مجارستان به منظور اخذ اقامت مجارستان در صورت اثبات ازدواج موجب اخذ اقامت موقت در مجارستان و نه اقامت دائم می شود و مساله تمدید اقامت تا رسیدن به شرایط اقامت دائم مجارستان وابسته به حفظ شرایط اولیه اخذ اقامت موقت می باشد.

دقت کنید که اصولا تمدید اقامت موقت در مجارستان به هر روشی که اقامت موقت گرفته اید با حفظ همان شرایط مربوط به آن روش امکان پذیر است. مثلا اگر شما از طریق تمکن مالی اقامت موقت اروپا را اخذ کرده اید تمدید اقامت نیز با همان شرایط روش تمکن امکان پذیر است ؛در روش ازدواج نیز به همین ترتیب عمل می شود.

ضمنا بحث احراز تمکن مالی ، تبعه مجارستان جهت ازدواج با تبعه خارجی یکی از شرایط اداره مهاجرت کشور مجارستان بشمار می رود. بنابراین اثبات صلاحیت مالی اداره زندگی مشترک امری ضروری برای اداره مهاجرت مجارستان محسوب می شود.

در ضمن تامین خانه به اندازه مناسب برای زندگی زوجین تا بتوانند در حد استاندارد زندگيشان در کشور مجارستان داشته باشند.

شرایط اخذ اقامت مجارستان از طریق ازدواج
شرایط اخذ اقامت مجارستان از طریق ازدواج

اخذ اقامت مجارستان از طریق ازدواج

مصاحبه در سفارت مجارستان در کشور مبدا ، در خصوص ازدواج با تبعه مجارستان یکی از مراحلی است که از حساسیت بالایی برخوردار است.در زمان مصاحبه در سفارت و یا کنسولگری ، سوالاتی از متقاضی ازدواج پرسیده می شود .

  • خلاصه ای از زندگی تان ، از ابتدای تولد ، دوران تحصیلی ، وضعیت شغلی ، سطح درآمد ، تحصیلات از دبستان تا دوران دانشگاه و …..
  • در صورتی که ، سابقا همسری داشته اید ، بایستی حتما به آن اشاره نمایید.
  • زمان آشنایی با همسرتان و مدارکی جهت اثبات دوران نامزدی و ازدواج و آشنایی تان.
  • اثبات تمکن مالی .
  • اثبات مدرکی جهت نشان دادن محلی مناسب جهت اسکان زوجین
  • آیا آشنایی به زبان مجارستانی یا انگلیسی دارید ( بدین معنا تبعه خارجی که قصد ازدواج با یک تبعه مجارستان را دارد ، نشان دهد که آگاهی و آشنایی به زبان مجارستانی دارد و می تواند با همسر آینده خود به راحتی تعامل و ارتباط برقرار نماید(
  • اطلاعاتی در خصوص اینکه ، دوران آشنایی متقاضیان تبعه خارجی با تبعه مجارستان چگونه می گذرد ؟
  • شغل و میزان درآمدشان
  • محلی سکونتی که زوجین ، برای زندگی با یکدیگر در نظر گرفته اند ، چگونه فضایی است و شامل چند اتاق می باشد ؟
  • در صورتی که فیلم و عکس و محتوی چت و مکالمات خصوصی متقاضیان ازدواج با یکدیگر موجود باشد ، بایستی ارائه گردد و همچنین اگر در این مدت با یکدیگر سفری رفته باشند و رفت و آمد خانوادگی داشته باشند ، مدارک خود را به سفارت تقدیم نمایند.

اخذ اقامت مجارستان از طریق ازدواج

کارشناسان و مشاورین ما در شرکت آتیه آفرینان ایرانیان بر اساس شرایط شما، روش ها و گزینه های مناسب برای اخذ شهروندی و تابعیت در مجارستان را ارایه خواهند داد. جهت کسب اطلاعات بیشتر یا داشتن هر گونه سوال در زمینه اخد تابعیت از طریق ازدواج در مجارستان و چگونگی مهاجرت به مجارستان از طریق ازدواج و ارایه خدمات صدور ویزای ازدواج مجارستان می توانید با ما در ارتباط باشید.

5/5 - (1 امتیاز)
مقالات مشابه
مهاجرت به گرجستان مهاجرت به گرجستان

مهاجرت به گرجستان دارای روش هایی است که هر کدام شرایط خاص خود را دارند و آگاهی کامل از آنها ...

مهاجرت از طریق ویزای کار مهاجرت از طریق ویزای کار

مهاجرت از طریق ویزای کار و شرایط کار در کشورهای مختلف در این مطلب مورد بررسی قرار می گیرد...

مهاجرت تحصیلی | اعزام دانشجو مهاجرت تحصیلی | اعزام دانشجو

مهاجرت تحصیلی و شرایط تحصیل در خارج از کشور برای دانشجویان بین المللی در این مطلب مورد بررس...

نظرات کاربران
Call Now Button