مهاجرت به مالزی از طریق سرمایه گذاری (Malaysia)

مهاجرت به مالزی از طریق سرمایه گذاری یکی از روش های اقدام برای اخذ اقامت کشور مالزی است.از میان روش های مختلف در خصوص اخذ اقامت مالزی و مهاجرت به کشور مالزی می توان به اخذ اقامت مالزی از طریق سرمایه گذاری و مهاجرت به مالزی از طریق سرمایه گذاری و خرید ملک در کشور مالزی که یکی از روش های جذاب اخذ اقامت مالزی محسوب می شود ، اشاره کرد.(آشنایی با کشور مالزی)

مهاجرت به مالزی از طریق سرمایه گذاری – سرمایه گذاری در بازار سهام مالزی

یکی از راه های سرمایه گذاری در کشور مالزی، سرمایه گذاری در بازار سهام کشور مالزی است.سرمایه گذاران می توانند با خرید سهام در کشور مالزی سرمایه گذاری نمایند.کشور مالزی را می توان به عنوان یکی از کشورهای فعال و سودمند در زمینه سرمایه گذاری در بازارهای تجاری نامید.در کشور مالزی گزینه های متعددی برای سرمایه گذاری در بورس و اوراق بهادر این کشور وجود دارد.

مهاجرت به مالزی از طریق سرمایه گذاری خرید ملک در کشور مالزی

از گذشته تا کنون در سرتاسر جهان یکی از راه های جذاب برای سرمایه گذاری در کشوری ثانی و اخذ اقامت دائم آن کشور، خرید ملک بوه است.در این بخش تعدادی از مزایای خرید ملک در کشور مالزی را به اختصار توضیح خواهیم داد.

  1. قیمت ملک در کشور مالزی در طول 10 سال 50 درصد افزایش پیدا کرده است.این بدان معناست افرادی که طی این مدت ملکی را در کشور مالزی خریداری نموده اند،برای آنها سود زیادی حاصل شده است.
  2. با خرید ملک در کشور مالزی می توانید ویزای 10 ساله کشور مالزی را دریافت نمایید.
  3. با خرید ملک در کشور مالزی می توانید برای خانواده خود نیز، اقامت کشور مالزی را کسب نمایید.ویزای همراه شامل فرزندان زیر 21 سال و همسر است.همچنین برای پدر و مادر با سن بیشتر از 60 سال نیز می توانید اقامت دریافت نمایید.
  4. هزینه زندگی در کشور مالزی نسبت به کشورهای توسعه یافته در رده خود پایین تر است.این موضوع باعث می شود تا متقاضیان بیشتری کشور مالزی را انتخاب کنند.

مهاجرت به مالزی از طریق سرمایه گذاری تمکن مالی در کشور مالزی

تمکن مالی شما در کشور مالزی باید به گونه ای باشد که بدون کتر کردن در کشور مالزی بتوانید هزینه های زندگی خود را پرداخت نمایید.برای متقاضیانی که سن آنها کمتر از  سال است 500 هزار رینگت و درآمدها ماهانه نیز بیشتر از 10 هزار رینگت مورد نیاز است.

اما این شرایط برای افراد بالای 50 سال متفاوت است.دارایی این متقاضیان حداقل 350 هزار رینگت و درآمد آنها در حدود ماهی 10 هزار رینگت باشد.

سرمایه گذاری در مالزی

سرمایه گذاری در مالزی

مهاجرت به مالزی از طریق سرمایه گذاری مزایا و معایب زندگی در کشور مالزی

رشد اقتصادی بالای کشور مالزی، یکی از مزایای سرمایه گذاری در کشور مالزی است.کشور مالزی در سال های 1957 تا 2005 رشد اقتصادی در حدود 7 درصد تجربه کرده است.

کشور مالزی در مقایسه با کشورهای هم تراز و هم جمعیت خود دارای بازار رقابتی در سطح جهانی است.همچنین کشور مالزی با کشورهای همانند ژاپن، استرالیا و انگلستان نیز رقابت داشته و از این کشورها بالاتر قرار گرفته است.بانک جهانی نیز این کشور را به عنوان ششمین کشور در جهان در جهت فعالیت مثبت انجام کسب و کار و ششمین کشور فعال برای سرمایه گذاری خارجی انتخاب کرده است .

از معایب سرمایه گذاری در کشور مالزی می توان به مشکلات سیاسی در کشور مالزی اشاره نمود.

جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره تحصیل در مالزی مقاله” تحصیل در مالزی “را مطالعه فرمایید.

کارشناسان ما در شرکت آتیه آفرینان ایرانیان بر اساس شرایط شما، روش ها و گزینه های مناسب برای اخذ اقامت از طریق سرمایه گذاری در کشور مالزی را ارایه خواهند داد. جهت کسب اطلاعات بیشتر یا داشتن هر گونه سوال می توانید با ما در ارتباط باشید تا مشاوران و کارشناسان ما شما را دقیق تر راهنمایی نمایند.

گروه آتیه آفرینان – مجری و ارایه دهنده بهترین خدمات و مشاوره های تحصیل و اقامت در اروپا

5/5 - (1 امتیاز)
مقالات مشابه
مهاجرت به گرجستان مهاجرت به گرجستان

مهاجرت به گرجستان دارای روش هایی است که هر کدام شرایط خاص خود را دارند و آگاهی کامل از آنها ...

مهاجرت از طریق ویزای کار مهاجرت از طریق ویزای کار

مهاجرت از طریق ویزای کار و شرایط کار در کشورهای مختلف در این مطلب مورد بررسی قرار می گیرد...

مهاجرت تحصیلی | اعزام دانشجو مهاجرت تحصیلی | اعزام دانشجو

مهاجرت تحصیلی و شرایط تحصیل در خارج از کشور برای دانشجویان بین المللی در این مطلب مورد بررس...

نظرات کاربران
Call Now Button