اخذ اقامت لیختن اشتاین (Liechtenstein) از طریق ازدواج

همانطور که در مقاله های قبلی توضیح داده شد برای مهاجرت و اقامت در لیختن اشتاین روش های زیادی وجود دارد. از جمله روش های اخذ اقامت در لیختن اشتاین ،  تحصیل در استونی، اخذ ویزای کاری لیختن اشتاین یا سرمایه گذاری در لیختن اشتاین ، اخذ اقامت در لیختن اشتاین از طریق تولد فرزند و اخذ اقامت از طریق ازدواج در لیختن اشتاین می باشد که در این مقاله به بررسی این روش خواهیم پرداخت.

اخذ اقامت و تابعیت لیختن اشتاین از طریق ازدواج

اخذ اقامت لیختن اشتاین از طریق ازدواج-شرایط اخذ اقامت لیختن اشتاین از طریق ازدواج

طبق آخرین گزارشات منتشر شده در سال 2018، دارندگان پاسپورت کشور لیختن اشتاین می‌توانند بدون نیاز به ویزا به 167 کشور و ناحیه دنیا بدون نیاز به ویزا سفر کنند. در حال حاضراعتبار پاسپورت لیختن اشتاین از نظر سهولت سفر طبق شاخص پاسپورت هنلی در رتبه 11 ام جهان قرار دارد.  ازدواج با اتباع یک کشور همیشه یکی از روشهای اخذ اقامت و تابعیت آن کشور بوده و از شرایط مهاجرت به لیختن اشتاین محسوب می شود. طبق قوانین ازدواج در لیختن اشتاین ، شرط مهاجرت به لیختن اشتاین از طریق ازدواج این است که اگر شما به عنوان یک خارجی با شخصی که تابعیت کشور لیختن اشتاین را دارد و به عبارت دیگر یک لیختن اشتاین است، ازدواج نمایید، می توانید به اقامت کشور لیختن اشتاین و پس از آن به تابعیت این کشور دست پیدا کنید.

قدم اول مهاجرت به لیختن اشتاین از طریق ازدواج این است که شخص تبعه کشور لیختن اشتاین باید اثبات نماید، دارای درآمد کافی برای تأمین زندگی خود و همسرش می ­باشد و برای تأمین هزینه­ های زندگی خود، نیازی به کمک­های دولت ندارد.

فرد خارجی که خواهان ازدواج با شهروند لیختن اشتاینی است، می تواند پس از پذیرش شرایط زیر درخواست شهروندی لیختن اشتاین را ارائه دهد:

*حداقل 10 سال اقامت در لیختن اشتاین (بعد از ازدواج در این کشور، هر سال دو برابر حساب می شود.)
* حداقل 5 سال از ازدواج فرد با شهروند لیختن اشتاینی گذشته باشد.
* رها کردن ملیت قبلی فرد در خواست کننده؛  در مورد شهروند آمریکایی که با شهروند لیختن اشتاین می خواهد برای اخذ اقامت این کشور ازدواج کند، پس باید در کنسول یا سفارت امریکا سوگند ترک ملیت را بجا آورد.
* همسر شهروند لیختن اشتاین نباید از ازدواج قبلی خود، ملیت کشوری را بدست آورده باشد.
* تسلط به زبان آلمانی و اطلاع از قانون و ساختار سیاسی لیختن اشتاین برای فرد درخواست کننده که ازدواج با شهروند لیختن اشتاینی را خواهد داشت، الزامی است که از طریق آزمون تستی توسط دفتر مهاجرت در لیختن اشتاین از فرد انجام می شود.

ازدواج در لیختن اشتاین

ازدواج در لیختن اشتاین

ارائه مدارکی دال بر اثبات ازدواج رسمی و قانونی برای فرد خارجی و شهروند لیختن اشتاینی برای اخذ تابعیت لازم می باشد. سن ازدواج به صورت آزادانه برای مردان حداقل از ۱۶ سالگی و برای زنان از ۱۵ سالگی می باشد. ارائه پاسپورت و مدرک شناسایی طرفین بهمراه سوگند ازدواج رسمی و سند سوگند به ازدواج به صورت قانونی ضروری می باشد. همچنین گواهی طلاق در صورت وجود برای طرفین الزامی است و اینکه طرفین ملیت کشور دیگری را در ازدواج قبلی بدست نیاورده باشند. مدرکی برای اثبات محل اقامت در این کشور نیز مورد نیاز است. داشتن دو شاهد برای ازدواج قانونی که به غیر از خانواده طرفین باشند، مورد نیاز است.

اخذ اقامت لیختن اشتاین از طریق ازدواج

  • کارشناسان و مشاورین ما در شرکت آتیه آفرینان ایرانیان بر اساس شرایط شما، روش ها و گزینه های مناسب برای اخذ شهروندی و تابعیت در لیختن اشتاین را ارایه خواهند داد. جهت کسب اطلاعات بیشتر یا داشتن هر گونه سوال در زمینه اخد تابعیت از طریق ازدواج در لیختن اشتاین و چگونگی مهاجرت به لیختن اشتاین از طریق ازدواج و ارایه خدمات صدور ویزای ازدواج لیختن اشتاین می توانید با ما در ارتباط باشید.

گروه آتیه آفرینان – مجری و ارایه دهنده بهترین خدمات و مشاوره های تحصیل و اقامت در اروپا

به این نوشته رای بدهید
مقالات مشابه
مهاجرت به گرجستان مهاجرت به گرجستان

مهاجرت به گرجستان دارای روش هایی است که هر کدام شرایط خاص خود را دارند و آگاهی کامل از آنها ...

مهاجرت از طریق ویزای کار مهاجرت از طریق ویزای کار

مهاجرت از طریق ویزای کار و شرایط کار در کشورهای مختلف در این مطلب مورد بررسی قرار می گیرد...

مهاجرت تحصیلی | اعزام دانشجو مهاجرت تحصیلی | اعزام دانشجو

مهاجرت تحصیلی و شرایط تحصیل در خارج از کشور برای دانشجویان بین المللی در این مطلب مورد بررس...

نظرات کاربران
علیرضا

به نظرم بهترین کشور دنیا وازهرجهت بهتر ویکی از بهترین مسایل ونشان از پیشرفت وهمچنین توسعه فرهنگی یک کشور است جمعیت کم یک کشور است که الحمدلله کشورهایی مانند لیختن اشتاین یا واتیکان ویا سویییس حایز ان هستند اللهم صل علی محمد وال محمد وعجل فرجهم

علیرضا

به نظرم بهترین کشور دنیا وازهرجهت بهتر ویکی از بهترین مسایل ونشان از پیشرفت وهمچنین توسعه فرهنگی یک کشور است جمعیت کم یک کشور است که الحمدلله کشورهایی مانند لیختن اشتاین یا واتیکان ویا سویییس حایز ان هستند اللهم صل علی محمد وال محمد وعجل فرجهم

افشین

من متارکه کردم و میخوام اگر امکان داشته باشه از طریق ازدواج با یکی از اتباع حوزه اتحادیه اروپا یا محدوده شینگن ازدواج کنم راهکار شما چیست؟سپاس

سارا جوادی

باسلام جناب آقای سرخوش ، شما برای ازدواج با اعضای اتحادیه اروپا باید از طریق قانونی وارد کشور شوید. و بعد از ازدواج درخواست اقامت دائم و پاسپورت دهید. راه های مختلفی برای ورود به اتحادیه اروپا وجود دارد که راحت ترین اقدام از طریق کورس های زبان می باشد.پیشنهاد میکنم برای اطلاعات تکمیلی همه روزه از ساعت 10 الی 6 با شماره 72207 تماس حاصل فرمایید.

مشاهده نظرات بیشتر
Call Now Button